Bangkok Cuisine in Zeist

Authentiek Thais eten in een Thaise ambiance te Zeist

- Gratis parkeren op enkele minuten loopafstand
    - Op straat betaald parkeren (tot 18:00 uur)
    - Parkeergarage in de buurt: Figi (ca. 150m)

Bus: 50, 51, 70, 71, 74, 58, 251, 271
    Halte: Gemeentehuis/Figi/Hermitage

Bezorgrestaurants in de buurt van Bangkok Cuisine

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec

De Thaise keuken staat bekend om vers bereid eten, diversiteit en smaken die prachtig in balans zijn. Een gerecht is niet alleen zoet, zuur, zout of pittig, maar is een verfijnde mix van al deze smaken. Deze geraffineerde mix bepaalt de uiteindelijke smaak van een gerecht.

Laat je verrassen door de bekende curry-, wok- of noedelgerechten, maar geniet ook van de welbekende soepen en de overheerlijke voorgerechten. Alles vers bereid en aan te passen aan uw wensen.

3. Betalen Visa Master Card pin

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec

1441966268 76
1466292037 79
1480192476 80
1481930031 80

1. Gezellig restaurant met leuke en vlotte bediening.
    Prima eten en bijhorende prijzen.
    In plaats van de koffie had ik liever een ijsje of zo gehad, verder geen klachten…
    Aanrader.

2. Lekker gegeten. Maar het is niet heel sfeervol en ik vond het ook vrij prijzig.

3. Anneke strik

Eten was heerlijk, duurde wat lang. Er was maar 1 die bediende, en er zat een grote groep binnen.

4. v verweijmeren

Vriendelijke bediening en je krijgt waar voor je geld.

5. Wilhelmien

Heerlijk gegeten, aardige bediening.
    Een aanrader.

6. Prima, smakelijk en verrassend eten. Vriendelijke, zorgzame bediening. Inrichting binnen informeel huiselijk. Aanrader.

7. Ria Lamsma

We hebben gekozen voor het eerste menu en dat was van begin tot eind verrassend. Alles vers, super bereid en overheerlijk. Gekoppeld aan een vriendelijke bediening met de legendarische Thai-glimlach kon voor ons de avond niet meer stuk. Een minpuntje was voor ons de koffie, maar dat is mogelijk een kwestie van smaak. Bangkok Cuisine is een absolute aanrader. Wij komen zeker terug!

8. Mooie verse groente in de Bangkok cuisine curry. Vriendelijke bediening.

9. De soep was heerlijk, hoewel voor ons wat aan de scherpe kant. Het hoofdgerecht was uitstekend, zij het wat veel. Wij konden het niet op. We komen zeker terug en nemen dan alleen een hoofdgerecht.
    Op ons verzoek werd de radio uitgezet. Zeer vriendelijke bediening.

10. Dit is een prima olek. Het eten is heerlijk, de bediening is vriendelijk en uitstekend. Een aanrader!

11. Daniel steggerda

We moesten wat langer op ons eten wachten en kregen gelijk een drankje aangeboden. Het was het wachten waard, want het eten smaakte echt voortreffelijk!! Vers gemaakt en dat proef je! De service was ook uitstekend. Wij komen graag weer terug!

12. Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangst en bediening was prima en goede sfeer al met al een fijn restaurant om gezellig en betaalbaar uit eten te gaan!

13. Opnieuw heerlijk gegeten! Zeer uitgebreide menukaart. We waren met 6 personen en iedereen was heel tevreden. En wat een enorm vriendelijke mensen! Zeer aanbevolen! Wij gaan zeker weer terug!

14. o.gijsbertsen

Heerlijk gegeten, alleen de thermostaat had wel wat graden hoger mogen staan.

15. Mark Blokland

16. G.Westbroek

Heerlijk eten, goede bediening, prima prijs.

17. Heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen bij Bangkok Cuisine in Zeist. Zowel bij de ingang als verderop in het restaurant hingen vreemde luchtjes (hondenvoer/riool) wat de beleving wat minder maakte. Gelukkig was het eten erg goed en meer dan genoeg.

18. Ontzettend lekker gegeten. Compliment voor de bediening!

19. Lekker, een avondvullend programma dat wel

20. Hier nu al een aantal keer wezen eten en het was wederom fantastisch! Heerlijk eten voor een goede prijs!

21. We hebben voor de derde keer heerlijk gegeten bij Bangkok Cuisine. Wij vinden het fijn dat je er echt Thais kan eten. Het aandeel groenten in het wokgerecht was groot, dat zou ieder restaurant moeten doen! Vriendelijke bediening.

22. P.J. Cevaal

Aardige bediening. Ook de kok kwam nog een praatje maken. Heerlijk Thais eten. Iets zouter dan in Thailand zelf, waarschijnlijk aangepast aan de Nederlandse smaak.

23. Vokop keuze aan gerechten. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug!

24. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bangkok Cuisine in Zeist. Vooraf cococscurrysoep die heel goed smaakte. M'n partner was ook tevreden over de loepia's vooraf. Als hoofdgerecht 'n pittig groene curry en 'n wat mildere rode curry beide met nasi. De porties waren ruim voldoende. Geen ruimte meer voor nagerecht. De rode wijn: een heerlijke merlot! O ja als appetizer 'n mandje met kroepoek.

De service was typisch aziatisch, bijzonder vriendelijk. Fijn dat we dit restaurant hebben leren kennen. We gaan zeker vaker.

25. Bep en Coen van Kasteel

Geweldig gegeten en prima bediend.

26. Niet zo goed, gaat wel, maar alles is matig.

27. Eten was prima (we hadden 3 gasten bij ons die door Thailand hebben gereisd en de Thaise keuken goed kennen). Bediening was vriendelijk maar er kon sneller gereageerd en uitgeserveerd worden. Inrichting is eenvoudig en niet erg sfeervol, maar de kwaliteit van de maaltijd en uitgebreide kaart compenseren dat.

28. Op een donderdag voor het eerst bij Bangkok Cuisine gegeten: heerlijk! Gastvrij ontvangen, alle gerechten waren heerlijk van smaak en varieerden heel goed. Wijnkaart mag uitgebreider, maar we gaan zeker terug.

29. Gisteren met mijn vrouw voor de 3e keer heerlijk gegeten. We zijn diverse keren in Thailand geweest en het eten bij Bangkok cuisine is authentiek en men verdient een volle zaak! Gastvrij personeel.

30. Dit restaurant afgelopen zondag bezocht samen met mijn moeder met de wereldpas van Xenos, waarbij de hoop gevestigd was op het aantrekkelijke aanbod, dat de 2e persoon op vertoon van de pas gratis eet. Bij dit restaurant gaat dat aanbod echter niet op.
    De serveerster vertelde ons bij het uitreiken van de menukaart, dat de 2e persoon voor 80% "gratis" eet, en er dus dien tengevolge van de 2e persoon nog 20% van het bedrag van het gekozene betaald moet worden.

We kozen voor een viergangenmenu. Vooraf een mix van mini loempia, viskoekje en 2 knapperige wontonvelletjes gevuld met een mengsel van kip en krab. Vervolgens een licht pittig, ietwat zurig soepje, gevuld met champignons en grote garnalen en gearomatiseerd met koriander en citroengras. Als hoofdgerechten (1)pittige biefstuk in oestersaus met geroerbakte groenten, (2)een romig mengsel van garnalen en groenten in kokosmelk en (3)geroerbakte groenten met tofu in een mild sausje.

Het was allemaal bijzonder lekker en alhoewel de portionering op de eerste indruk nogal bescheiden leek, kregen we het allemaal net op. We vroegen er een kan Thaise jasmijnthee bij, die we voor 4 euro onbeperkt konden bij laten schenken (normaliter 8 euro voor 2 personen). Als afsluiter kregen we een kopje koffie (bij het menu inbegrepen).

Algehele indruk is dat het eten goed is, maar persoonlijk vind ik het nogal prijzig (menu a 31,50 p.p. kaartprijs) voor het gebodene. Ik zou hier niet naartoe gaan om a la carte te eten, als er niet zo'n actie was zoals die van Xenos. De bezetting van het restaurant was voor een zondagavond opvallend gering, slechts 4 tafels bezet. Er kwamen wel geregeld afhalers, die allemaal langs je tafel lopen. De sfeer in het restaurant is oké; goede, voldoende sfeerverlichting, eenvoudig opgemaakte tafels met een bamboe placemat met een in een sierstukje gebonden servet en een brandend waxinelichtje. Aan de muren schilderijen met een Thais tintje en ornamenten. Op de achtergrond klinkt eentonig snarenspel, waar geen eind aan komt.

We waren in totaal 41,80 kwijt voor het viergangenmenu en de onbeperkte thee. De servicemedewerkers waren vriendelijk en voorkomend.

Komen we hier nog eens terug? Wellicht, als wij weer eens in de buurt zijn en ze weer een interessante kortingsactie hebben, en anders hoogstwaarschijnlijk niet...

31. Heerlijk Thais gegeten en super vriendelijke bediening.

32. Erg lekker gegeten met 5 personen. Het was op een donderdag avond en heel rustig. 3 personen namen het menu en 2 a la carte. Vooral de voorgerechten waren super!

33. Leo Mijer

We hebben echt lekker gegeten. Uiterst vriendelijke bediening en prima sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

34. Heel goed restaurant. Het eten was van zeer hoge kwaliteit. Wij hebben hier met 4 personen gegeten en iedereen had een ander gerecht. Deze werden apart op een warmhoudplaat geserveerd, waardoor het erg makkelijk was om van elkaars gerechten te eten. De porties waren ook erg groot. Zelfs het vooraf van 3 loempia's vulde al heel erg. De bediening was erg vriendelijk en er was zelfs mogelijkheid voor persoonlijke verandering in een gerecht. De prijs was ook erg aangenaam. Dus gewoon een keer gaan eten, het zal je niet teleurstellen.

35. Uitgebreide kaart, een prima keuken, voorkomende medewerkers, maar het mag wat drukker worden om de sfeer in het restaurant te verbeteren. Daarom deze recensie: wil je in de omgeving van Zeist lekker Thais eten dan is dit de beste keus!

We komen zeker terug!

36. Gezellig, vriendelijk en lekker.

37. Gezellige avond gehad. Eten was prima en de bediening attent.

38. We zijn een aantal malen in Thailand geweest en kennen de Thaise keuken. Dit restaurant serveert authentieke gerechten in een sfeervol restaurant. Smaakvol met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. De uiterst vriendelijke bediening krijg je er gratis bij. Een aanrader!

39. Was mijn 2e bezoek aan dit restaurant en was er op een dinsdag, erg rustig en stil. Sfeer is niet echt Thais te noemen ondanks de inrichting. Eten was oke, niet heel speciaal. Waren met 3 personen en waren 125€ kwijt voor wat biertjes en 3 menu's.

Zou er nog wel een keer komen, maar ken wel betere Thai...

40. Gerechten waren aan de zoete kant. Tom yam kung niet echt pittig. Gerechten niet heet (temperatuur).

41. We hebben een heerlijke avond gehad. Afgelopen zomer zijn we zelf naar Thailand geweest. Weer even terug naar de heerlijke Thaise keuken. De muziek was passend, het eten heerlijk en de service erg goed. Een warm vriendelijk welkom en vooral met veel enthousiasme werd er verteld over de Thaise cultuur. De combinatie van voorgerechten vond ik een feestje en de pad thai was heerlijk! Omdat je in Thailand verwend bent met de 'bananenpannenkoekjes' mistte we die even op de kaart maar de serveerster zelf gaf aan dat ook dit haar favoriet is maar voor nu nog niet op de kaart is. Top! Dank jullie wel :)

42. Erg lekker en typisch Thais, het enige wat opviel was de aanwezigheid van Hollandsche champignons in plaats van de gebruikelijke tropische beurszwam die je in Thailand overal tegen kwam. De desserts waren ook niet typisch Thais naar wat ik me herinner maar dat heb ik in Holland zelden gezien bij een Thais restaurant.
    Prijs is uitstekend.

43. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en prima sfeer. De tijd tussen de gerechten had iets iets langer mogen zijn, het ging erg snel.

44. Eten was erg lekker, ruime keuze, goed verzorgd. Vriendelijke bediening dus zeker een aanrader.

45. Het visgerecht had een lekkere saus, maar vis hebben wij niet kunnen ontdekken. Het gerecht met bamboe, paprika, ananas en tahoe met een kerrie kokos saus bestond voor minstens 80% uit bamboe waarin we 3 reepjes paprika hebben kunnen ontdekken. Kortom enigszins eenzijdig. Ook de gebakken rijst (nasi) vermocht ons niet te bekoren. Ze zullen ons daar niet gauw terug zien.

46. Dennis van Harreveld

Geweldig !!!!

47. Het eten was goed, veel keuze. De sfeer in het restaurant is erg goed. Je kunt er ook afhalen. Zeker een aanrader!

48. Gisteren dit restaurant bezocht op aanraden van vrienden.

Ze hebben geen woord te veel gezegd. Het eten was heerlijk en authentiek. Je proeft en beleeft Thailand in Zeist. Prettige sfeer, vriendelijke en attente bediening en dat voor een goede prijs. Je krijgt waar voor je geld. Tot binnenkort. Ken

49. Prima kwaliteit eten. Meer bediening nodig! Te lange wachttijden

51. Heb hier afgelopen zaterdag met een vriendin gegeten. Goed dat wij gereserveerd hadden, want het was helemaal vol. Wij hebben heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het belangrijkste pluspunt is dat de koks echte Thai zijn en dus ook de autenthieke Thaise smaak realiseren. Mij werd verteld dat bepaalde ingrediënten, waaronder sommige groenten, rechtstreeks uit Thailand worden ingevlogen. Ik geloof het meteen. Kortom een aanrader. Wij komen zeker terug.

52. Afgelopen zaterdag even over half zeven aanwezig. De zaak was op dat moment half vol. We bestelden menu 2 voor € 31,50.
    Na een half uur kregen we het eerste gerecht. Toen was het al kwart over 7. Daarna hebben we ruim een uur moeten wachten voor het tweede gerecht, de soep. Voor het hoofdgerecht hebben we slechts 3 kwartier behoeven te wachten. Het vervelende is dat we een fles wijn hadden besteld, echter die was voor de soep al op. Wat wil je als je zolang moet wachten.
    Wat evenmin leuk is, is dat ‘afhalers’ langs je tafeltje lopen. Over de gerechten klagen wij absoluut niet, die waren prima van smaak. Alleen de prijs is te hoog voor dit menu. Dergelijke menu’s gaan in gelijksoortige restaurants voor € 27,50 á € 29,50.
    Kortom lekker eten tegen iets te hoge prijs, maar te lang moeten wachten. Terwijl de ‘afhalers’ binnen 10 minuten worden geholpen. Keuken en bedienend personeel dienen zich beter op elkaar af te stellen.

53. Volgens mij moeten ze wat personeel aan trekken. De zaak zat half vol en zelfs nu ging het al niet goed.

Het voorgerecht kwam na 1 1/2 uur na vragen bij de bediening. Een uur op 1 drankje zitten is ook zeer lang. De hapjes en de soep zijn goed maar niet echt Thais. Het hooftgerecht rode curry is flauw en kip in oestersaus met groente is de kip ver te zoeken... En nog een extra groente schotel is dezelfde groente maar dan zonder kip.

We kregen als excuus voor het wachten een kopje koffie maar die zat toch in het menu?? Sigaar uit eigen doos... het ijsje van de jongens was wel lekker. Nee voor een echte Thaise ervaring moet je niet hier zijn.

54. Nog weinig gasten op zondagavond maar het eten is heerlijk! De mix van voorafjes is voor 2 personen prima maar kan voor 3 personen ook voldoende. Aanrader om lekker te gaan eten.

55. Goede service, vegetarisch menu werd aangepast zodat het echt vegetarisch is, dus zonder oester-en vissaus.

56. Smaakjes zijn mooi, gefrituurde voorafjes duidelijk minder. Waarom er allerlei ingrediënten in de soep zitten die niet zijn om te eten (plakken gember en citroengras) is een raadsel. Mooi opmaken van borden zal wel niet Thais zijn.