• Lid sinds 13 augustus 2020

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. P.J.I. Voll's profielfoto
    P.J.I. Voll heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Zeer knap dat de jongedame er helemaal alleen voor stond en iedereen van dienst kon zijn. Eten was goed en veel. Prijs/kwaliteit-verhouding was uitstekend. Jammer dat een aantal gasten - dat al een tijdje met de vrijdagmiddagborrel bezig was en al lichtelijk beschonken was - zich niet aan de Corona regels hield en de uitgang vanuit het terras als ingang gebruikten waardoor afstand houden moeilijk was.
    Verder een goed eetcafé met groot terras.

2. P.J.I. Voll's profielfoto
    P.J.I. Voll heeft een recensie geschreven voor Bangkok Cuisine

9 juli 2020

We zijn enorme liefhebbers van Thais eten, dus we waren heel blij dat we tijdens ons verblijf in Zeist dit adres in de gids zagen, pal naast het hotel.
    De reservering via eet.nu verliep vlekkeloos en alles voldeed aan de Corona richtlijnen.
    We werden uiterst vriendelijk verwelkomd en waren op dat moment de enigen in het restaurant.
    Het eten was werkelijk fantastisch en duidelijk vers dat was niet alleen te proeven, maar ook te horen aan de bedrijvige en gezellige geluiden uit de keuken.
    We wensen de eigenaresse heel veel sterkte in de komende zware periode en de nieuwe eigenaar veel succes en hoop dat de kwaliteit van het eten en de service hetzelfde hoge niveau zullen hebben.