Het Zaanse Pannenkoekenpaleis in Zaandam

Aan de overkant is ruime plek om uw auto te parkeren.

• OV

Op ongeveer tien minuten loopafstand van Station Zaandam.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Zaanse Pannenkoekenpaleis

1496205366 64
1581940577 68
1646241986 74

1. Hesseling-Visser

Samen met mijn kleindochter heerlijk pannekoeken gegeten. Ik lekker biertje gedronken, en mijn kleindochter een ijsthee. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam. We gaan gauw weer eens langs

2. Jacqueline prins

Het eten was heerlijk, en het eten en drinken werd snel geserveerd, dus we waren erg tevreden.

3. De bediening was heel vriendelijk en de services was super goed! De springkussen vinden de kinderen helemaal leuk. Lekker gezeten in het zonnetje en lekkere Italiaanse ijsje gehad. De chef kwam persoonlijk onze pannenkoeken brengen en was super vriendelijk. Ik kom hier graag terug met mijn kinderen

4. Met maar in totaal 3 tafeltjes gevuld was de bediening uitermate traag. Op de vraag of het broodplankje al onderweg was kwam het antwoord: “Nou dat kan nog wel even duren hoor”. Pardon?! Toen uiteindelijk na heeuuul lang wachten (lees een uur) de pannekoeken voor de kids kwamen moesten ze nog 5 min wachten voor ze uiteindelijk bestek en stroop hadden. Die kwam als laatst. En dan de spareribs. Omg ik heb ze nergens slechter gehad. Dat kan gebeuren, maar alles bij elkaar opgeteld was dit geen prettig avontuur. Het springkussen, waarvoor de keuze uiteindelijk op dit restaurant viel, zat vol met kids uit de buurt zodat de kids die in het restaurant aten nauwelijks aan springen toekwamen.

2,2
  5. De ontvangst, gastvrijheid zijn ongekend. Geweldige bediening en niet te vergeten een chef die aandacht aan zijn klanten besteed maar zeer zeker ook zijn culiculinaire kunsten op ongekende wijze ten uitvoer brengt. Voor ons HET adres voor ontspanning heerlijk eten en een gemoedelijke warme sfeer.

6. Erg lekker gegeten! Pannekoek met spek en kaas was heerlijk knapperig! Ook nog poffertjes met aardbei, zeker een aanrader! Vriendelijke kok en een leuke sfeer.

7. Via vakantieveilingen (als kado gekregen), keuze is zeer beperkt, alles wat je anders erop wil kost 2 of 4 euro extra. Als je iets niet op eet kost het je 3 euro?!
    De kaaspannenkoek smaakte verbrand en waren vrij groot, dus na 1 zat je al vol en een kleinere bestellen mocht niet.
    Dit kan vakantieveilingen beter schrappen, is absoluut geen aanrader.

3,1
  8. anita de bruijn

Heeeeeeeeerlijk gegeten! zeker voor herhaling vatbaar. Aardige kok, verse ingredienten. Broodjes zijn ook erg lekker vooral het broodje hete kip!

9. Vriendelijke eigenaar, lekker eten (niet alleen de pannenkoeken) voor een prima prijs.

10. Heerlijk gegeten… 100 meter verderop bij de concurrent. Na op vrijdagavond rond 1930 via eet.nu een reservering voor zaterdag 1730,8 personen te hebben gedaan, kregen we aangekomen bij het pannenkoek gebeuren te horen dat meneer echt geen tijd had gehad om zijn reserveringen na te kijken. Ik vond dat een behoorlijke minachting jegens je gasten, en nee, dan ga ik niet wachten op een tafel en ik ga ook niet aan de tafel naast de deur, in de tocht, waar iedereen zijn zooi op gooit zitten. Erg jammer.

11. 5 kwartier gewacht op een pannekoek en de zaak was niet eens vol. Eerste maar ook laatste x. Eigenaar had vast ook zijn dag niet deed zijn mond niet open kon alleen tot ziens af toen we weg gingen.

3,6
  12. Heerlijke poffertjes gegeten vanavond! Goede bediening en een leuke sfeer hangt er in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

13. Voor Oma, Opa en 2 kleinkinderen liep de avond uit op een grote teleurstelling. De bestelling van de pannenkoeken liet 5 (!) kwartier op zich wachten. De bestelling van een frisdrankje werd "vergeten". De 2e pannenkoek kwam ook niet door en na bijna 2 uur moesten wij, wegens de parkeermeter, het restaurant verlaten. "Per ongeluk" werden 5 consumpties te veel in rekening gebracht hetgeen ik gelukkig opmerkte.

Oh ja: het was absoluut niet druk. Gezien bovenstaande snap ik dat ook wel. Een duidelijke afrader dus!

14. Zeker een aanrader!!! Mijn dochter haar kinderfeestje was zeker geslaagd! Kinderen konden lekker hun gang gaan in het springkussen en hebben vervolgens lekker een pannekoekje (in berenvorm) opgesmult! Vriendelijke bediening, heerlijke pannekoekjes, en wat een knappe kok!

Mijn dochter mag snel weer jarig zijn hihi.. jum jum.

15. jacko van harn

Ligging restaurant bij de sluis, bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, pannenkoeken smaken heerlijk.

16. Snelle en vriendelijke bediening en ook een vriendelijke kok. We hadden via vakantieveilingen gereserveerd en gaan zeker nog eens terug!

18. Ik had via vakantieveilingen geboekt voor 8 meiden verspreid over 2 bonnen waar we met de baas over hebben gebeld en niet moeilijk over werd gedaan. We hadden een hele gezellige meiden avonden konden goed opschieten met het gezellige personeel. Maar de pannenkoeken waren wel erg vullend maar gelukkig wel lekker. Ik was opzoek naar een aparte pannenkoek die ik nog nooit had gegeten waardoor de kok mij de shoarma pannenkoek aanbood, deze was tot mijn verbazing erg lekker. Mijn vriendinnen en ik hebben een erg leuk gehad en hebben we met zn 8ten besloten het binnenkort weer een keer te doen.

19. Ook wij, mijn man, en 2 kinderen, waarbij op het laatste moment nog iemand meekwam waar helemaal niet moeilijk over gedaan werd waardoor we met z'n vijven konden eten, hadden via VakantieVeilingen geboekt om onbeperkt pannenkoeken te eten. Wij zijn verbaasd over het kritiek van de andere recensies, omdat wij heel vriendelijk werden verwelkomd terwijl het heel druk was. De kinderen kregen gelijk een kleurplaten en de kok en de bediendes waren heel hard aan het werk. Ondanks de drukte werden we op een zeer vriendelijke manier geholpen. De kok hield goed overzicht over de gasten en het personeel, het komt zelden voor dat een kok deze beide taken goed voldoet vonden wij. Het personeel was jong maar wel attent. Het was een beetje aan de krappe kant vanwege de drukte. Ikzelf had een kaas pannkoek die lekker knapperig was en mijn man had een spek Pannenkoek waarbij de spek uitstekend was gebakken en de kinderen hebben ook genoten van hun appel met kaneel pannekoek. Als achterafje hadden wij nog een toetje genomen, het was hartstikke gezellige avond en we zouden het zo weer over doen!

20. Ook wij waren met VakantieVeilingen, onbeperkt pannenkoeken eten voor 4 personen. Zeer onvriendelijke eigenaar, kan geen vriendelijk lachje vanaf. Niet tegen gasten en niet tegen bediening. Bediening wel vriendelijk maar echt welkom voelden we ons zeker niet!

Komen hier zeker nooit meer!

3,4
  21. Hoihoi, vandaag heerlijk gegeten!!! Pannenkoeken zijn echt een aanrader :) Er hangt een leuke sfeer en ook voor de kinderen is het erg gezellig. De speciale berenpannenkoek viel goed in de smaak bij de kids. Als toetje een heerlijk warme choco, natuurlijk met slagroom :) De bediening was er vriendelijk en gastvrij. Leuke meiden, ook erg leuk met de kinds! Een echte aanrader!!!

22. Ik heb hier laatst met een vakantieveilingen bon gegeten samen met mijn kinderen. Ze hadden het super, bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door de bediening en kregen de kinderen meteen een kleurplaat, ook was er een speelhoek voor de kinderen. We hebben er heerlijk gegeten en gaan dit zeker vaker doen.

23. Slechte bediening. Onvriendelijke eigenaar. Pannenkoeken niet gaar. Men moet natuurlijk wel aan je verdienen dus de drankjes worden "door je strot geduwd". Nooit meer!

24. J Bleeker

Vandaag hebben we met 10 mensen gegeten bij het Zaans Pannenkoekenpaleis n.a.v. een actie op vakantieveilingen.nl. Wat een mooie afsluiting van de dag had moeten worden, is geëindigd in een zwaar op de maag liggend diner met een bittere bijsmaak.

De voorwaarden voor de actie waren bekend (beperkte kaart en eventueel extra toppings tegen bijbetaling. Onbeperkt pannenkoeken eten in tijd van 2 uur) en achteraf is het dus goed dat de meesten niet gekozen hebben voor een uitgebreide pannenkoek. Meer dan een halve pannenkoek was voor ondertekende grote eter zelfs al te veel.

De service was slecht: het duurde minimaal 40 minuten eer onze (eet) bestelling werd opgenomen en wederom 30 minuten om 10 pannenkoeken op tafel te krijgen. Toen deze eenmaal werden geserveerd, waren de meesten taai en relatief smaakloos. Eén pannenkoek was lichtelijk aangebrand en zat aan het bord vast geplakt.

Een groot pluspunt: de kinderen hebben genoten van hun kaaspannenkoek, ondanks de aanwezigheid van gratis -niet bestelde- extra ingrediënten krenten en appel en verlieten de tent dus met een glimlach.
    Een groot compliment moet worden gegeven aan de twee meiden die ondanks alles met een glimlach zowel binnen als buitenterras voor hun rekening hadden genomen en de binnensmonds geuite kritiek over zich heen lieten komen.

Voor de eigenaar van deze A-locatie: als deelname aan vakantieveilingen gebruikt wordt om de tent te promoten, zou ik daar per direct mee stoppen.

Een opvallend detail was overigens de logica die gebruikt was voor de prijskeuze van (schep)ijs:
    - 1 bol: € 1,-
    - 2 bol: € 2,-
    - 3 bol: € 2,70
    - 4 bol: € 3,60
    - 5 bol: € 4,60
    - 6 bol: € 5,60
    Impliciet wordt een ijsje van maximaal 3 bollen dus promoot. Bij 6 bollen is het beter om 2 x 3 bollen te bestellen.

2,3
  25. Had een bon via Vakantieveiling om mijn kleinkinderen te verwennen, nou vergeet het hier maar. Na 1 uur hadden wij dus nog geen pannenkoek, drinken kregen we direct, maar ja dat moet je betalen dus winst. Dus 2 uur onbeperkt pannenkoeken eten is hier geen goed plan, een flut, en zo kan ik het ook. Voor kinderen raakt het geduld op, voor mij irritatie, geld weg gooien noem ik dit.

Wel even over het meisje in de bediening in haar eentje, ongelofelijk, dat meisje krijgt alle narigheid over haar heen en die verdient dit zeker niet! Eigenaar een zeer onvriendelijke man en heeft totaal geen verstand van zaken. Wij kwamen om 17.30, zaten 4 mensen en dan dit. Nee nooit meer. Eerst half uur reizen en terug ook natuurlijk, en een grote teleurstelling. Had een surprise moeten worden.

Waardeloos PannenkoekenPaleis, nou ja Paleis.., laat maar zitten! Vakantie veiling moet dit restaurant schrappen. Kost toch geld, en ik heb geen boompje, maar de drankjes wel en flink aan verdienen. Noem het misleiding van 2 uur!!

2,5
  26. Cynthia

Waardeloos! We gingen met een bon van Vakantieveilingen om 18 uur eten. Na 15 minuten kwam er pas iemand om onze drankjes op te nemen. Ongeveer 35 minuten na aankomst werd onze bestelling opgenomen. Nadat we er ruim een uur zaten met een kind van 4 jaar en we vroegen hoe het stond met onze pannenkoeken kwam het meisje na 5 minuten vertellen dat het bonnetje kwijt was. Meteen gemeld dat ik daar niets van geloofde, er waren maar 4 tafels bezet. We hebben onze drankjes niet afgerekend en zijn maar naar de McDonald's gereden.

27. Het was onze standaard plek om te lunchen als we een dagje in Zaandam waren. Helaas zijn onze meningen na het laatste bezoekje veranderd;
    Bediening was vergeetachtig en stuntelig. Moest bestelling 2 keer opnemen en liet een drankje vallen (goed, kan gebeuren). We bestelde 2 boerenomeletten en na 45 minuten wachten hebben we maar gevraagd waar ze bleven, met als antwoord: "Ja ik ga nu beginnen." Drankjes betaald en meteen met een lege maag naar huis gegaan. Thuis maar een omeletje gemaakt die binnen 5 minuten klaar was...

28. de Vries

Ook wij hadden onlangs geboekt via Groupon. Bij het restaurant aangekomen, prettig welkom geheten door het bedienend personeel. Na wat drinken tot ons genomen te hebben begon het wachten op de eerder gedane bestelling. Na 40 minuten wachten kregen we pannenkoeken voorgeschoteld van prima kwaliteit. Echter jammer dat de kok erg zijn best had gedaan om de pannenkoek zo machtig mogelijk te maken. Wellicht dat het daarom zo lang duurde voordat het relatief gaar was. Gelukkig zijn we geoefende eters, en was er nog genoeg ruimte over om nog wat pannenkoeken te bestellen. Ook deze bestelling duurde weer 30 minuten. Intussen was de eerste pannenkoek alweer bijna verteerd. Moet zeggen dat dit toch wel enige ergernis opwekt. We mogen er dan wel zitten als "groupon" klant, echter moet je deze klanten ook zo behandelen, als de "reguliere klant".

Verder een begrijpelijke reden, dat men 5,- betaald. per pannenkoek die niet word opgegeten. Dit ter voorkoming van "overbestellingen" en het verspillen van voedsel. Echter zat er naast ons een groep van 6 oudere mensen die hun 2e pannenkoek allen niet op konden. Om te voorkomen dat deze mensen 30,- extra moesten betalen waren ze Mr. Bean achtige taferelen aan het uithalen m.b.t het wegwerken van de pannenkoeken. Lachwekkend maar ook treurig om te zien.

Wij hebben in ieder geval een gezellig avond gehad. Het lange wachten was een irritatie puntje. Hebben prima gegeten voor het geld !

Tipje aan de eigenaar: Als u even achter het bloemstuk en de bank kijkt zult u waarschijnlijk nog enkele resten pannnekoek aantreffen van de groep oudere mensen.

5,9
  29. Ook wij hadden geboekt via Groupon. Wij waren met 2 volwassene en 2 kinderen. Nadat wij hadden besteld duurde het erg lang voordat onze pannenkoeken klaar waren, eerst werden andere "niet Groupon gasten" geholpen en na een half uur kwam de serveerster eerst nog vertellen dat 2 pakkenkoeken niet vielen onder de Goupon deal terwijl er volgens deze deal gekozen kon worden uit alle pannenkoeken. Het eerste rondje pannenkoeken smaakte prima. Wij hadden hierna nog 2 pannenkoeken besteld voor de volwassenen, deze waren niet geheel gaar maar wel erg buik vullend vandaar dat wij beide 1/4 pannenkoek over lieten. Toen wij om de rekening vroegen melde de serveerster wat verlegen dat wij 2x € 5,00 extra moesten betalen omdat wij de pannenkoeken niet geheel op hadden gegeten. Nadat ik aangaf hier niet akkoord mee te gaan aangezien dit niet een kwestie was van onnodig veel bestellen kwam de eigenaar naar ons toe en vroeg wat er niet duidelijk was. Toen wij aangaven niet extra te gaan betalen wou hij het op een akkoordje gooien en maar € 5,00 extra te berekenen. Aangezien het hier gaat om een principe kwestie gaat zijn wij daar niet akkoord mee gegaan en hebben afgerekend zonder extra betaling en vanwege deze behandeling zonder fooi.

3,3
  30. Van Plateringen

Slechte ervaring gehad met een groupon bon! Eerste ronde heerlijke pannenkoeken tweede ronde mega dik en nog rauw beslag liep er uit! Volledig glas bier over me heen gekregen en er werd niets aan gedaan! De eigenaar wilde ons zelfs laten bijbetalen voor de niet opgegeten rauwe pannenkoeken! Dit omdat wij een groupon klant waren en hij toch ergens het geld vandaan moest halen! Dit werd letterlijk gezegd door hem! Mij zien ze hier nooit meer terug!

3,4
  31. Heerlijk!
    Je kan er lekker eten, ook voor volwassenen is het een gezellig uitje.
    Behalve pannenkoeken zijn er nog volop andere dingen om te kiezen, poffertjes, broodjes, vleesgerechten, patat, wafels en meer.

32. We komen vaak nadat we elders hebben gegeten hier even poffertjes eten als nagerecht. Ze zijn voortreffelijk!

In de zomer is er vers bereid Italiaans ijs. Ook heerlijk.

We worden altijd heel hartelijk ontvangen.

Het interieur is wel aan vervanging toe

33. Leuk ingericht, prima pannenkoek!

Zeer veel keuzes en leuke speelmogelijkheden voor de kinderen, kunnen de ouders ook lekker rustig eten.

Zeker een aanrader als je met kinderen wilt uit eten.

34. Zeer kindvriendelijk, ongedwongen sfeer, bediening prima.
    Eten was goed, ja ik vind het zeker een aanrader.

35. Boudewijn

Regelmatig "vertoeven" wij tussen twee bedrijven door bij deze locatie. Een echte aanrader zijn de poffertjes. En ook het "dessert" (griesmeel) is zeker aanbevelings waardig.

36. Marieke

Prima gegeten, vriendelijke bediening, leuke locatie, maar dit alles werd helaas overschaduwd door het lange wachten... Natuurlijk heb ik begrip voor plotselinge drukte of andere onvoorziene omstandigheden, maar biedt dan in ieder geval excuses aan. Puntje ter verbetering! Maar dat is dan ook het enige.

37. Het is daar mooi en gezellig!

Het personeel is ook erg aardig!

En voor de rest is de pannekoek spek en kaas inderdaad veel te machtig..

6,5
  38. Bonnie 25 punten

Poffertjes zijn heerlijk en eten we daar regelmatig.

De pannenkoek met spek en kaas kan ik echter niet aanraden ( net als de pannenkoek met soepgroenten).

De geraspte kaas is te veel doorgebakken en de pannenkoek is te dik en daardoor uiteindelijk veel te machtig.

39. Ik kom hier graag, vooral in de zomer om aan het terras te zitten.

En dan het ijs, dat heerlijke ijs wat daar gemaakt wordt. De eigenaar van het poffertjeshuis maakt het zelf.

Fijne ambiance, altijd een vriendelijk woord van de bediening.

Top gewoon.

40. Gewoon perfect. We komen er al jaren en eten er elke keer weer super. Kan zijndat je wat lang moet wachten als het druk is maar daar is de leestafel ook goede uitkomst voor

41. antonio

Ik was daar laatst met de kinderen. het is een leuke gezellige pannenkoekenhuis. ik heb heerlijke poffertjes met aardbaaien en slagroom gegeten. De kinderen vonden het ook heel erg verassend ze hebben een pannenkoek gegeten in de vorm van een beer. Echt een aanrader om daar gezellig op het terras te eten en boten kijken die langs de sluis varen. Tevens is het erg kindvriendelijk want ze hebben daar speelgoed, kleurplaten en ballonnen. O ja ze hebben lekkere wijn en mooie wijnglazen!!! P.s.: broodje pittige gevlamde kip is een aanrader. De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. We komen zeker weer terug.