1. Had een bon via Vakantieveiling om mijn kleinkinderen te verwennen, nou vergeet het hier maar. Na 1 uur hadden wij dus nog geen pannenkoek, drinken kregen we direct, maar ja dat moet je betalen dus winst. Dus 2 uur onbeperkt pannenkoeken eten is hier geen goed plan, een flut, en zo kan ik het ook. Voor kinderen raakt het geduld op, voor mij irritatie, geld weg gooien noem ik dit.

Wel even over het meisje in de bediening in haar eentje, ongelofelijk, dat meisje krijgt alle narigheid over haar heen en die verdient dit zeker niet! Eigenaar een zeer onvriendelijke man en heeft totaal geen verstand van zaken. Wij kwamen om 17.30, zaten 4 mensen en dan dit. Nee nooit meer. Eerst half uur reizen en terug ook natuurlijk, en een grote teleurstelling. Had een surprise moeten worden.

Waardeloos PannenkoekenPaleis, nou ja Paleis.., laat maar zitten! Vakantie veiling moet dit restaurant schrappen. Kost toch geld, en ik heb geen boompje, maar de drankjes wel en flink aan verdienen. Noem het misleiding van 2 uur!!

2,5