Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wolphaartsdijk verdeeld zijn.

1. ruud

Voucher gekocht via vakantieveiling.

Bleek mooi omschreven te zijn.

Werd wel mooi uitgelegd dat je van een kreeft van 500 gr bijna niet kunt eten met tee man.

Werd ons een kreeft aangebonden van 1.5 kg, bij betaling 76 euro.

Tussen klasse was er niet.

De kraal (hom, zaad) was weg, deze werd waarschijnlijk hergebruikt in andere gerecht.
    Er zijn echt mensen die dit een lekkernij vinden, kuit en kaviaar is lekker.
    Gewicht van hom, kuit of zaad is rond de 250 gram, deze werd door ons betaald maar kregen het niet.

Werd ons ook een trio aangeboden als voorgerecht, waren slechts twee stuks.

Friet was te weinig, niet er bij verteld dat je meer kon vragen.

Normaal wordt er ook rijst geserveerd.

Wijn was goed maar vond het vrij duur.

Verder was het goed toeven.

2. Gisterenavond super gegeten in 't Kraaienest. Wij hadden het kreeftenmenu gekozen en dit was echt top! Het voorgerecht met de kreeftensoep/ bisque d’homard was zeer goed. Zo heb ik hem lang niet meer gegeten, ook in de exclusieve top restaurants. De kreeft was ook voortreffelijk. Vriendelijke bediening en een leuke uitleg over kreeften. Hier werd uitgebreid de tijd voorgenomen. Wij hebben genoten en komen zeer zeker vaker terug.

3. Fam. Wassenaar

Mooie locatie, vriendelijk personeel, gezellig restaurant, maar........de kok! Deze moet bijgeschoold worden, hij is beslist niet vakbekwaam. De champignonsoep smaakte nergens naar en ons visgerecht idem dito. Jammer voor de Meerkoet, waarom ging de keuken zó achteruit.......

Veel succes met een veel betere keuken.....

4. J&C

Het kreeftenmenu via vakantieveiling was weer heerlijk!

Voor zo`n prijs een 4 gangen kreeftenmenu vind je nergens.

Het was erg druk, maar de bediening (compliment voor de vakantiekrachten )was vriendelijk en correct.

Wij hopen zeker nog een keer terug te komen.

5. Na het lezen van de eerder geschreven recensies met een dubbel gevoel naar 't Kraaienest gegaan gisteravond.

Je kunt er prachtig over het Veerse meer kijken, de ambiance is inderdaad zoals een cafe restaurant is.

Na duidelijke uitleg over de werkwijze van de voucher van de veiling kregen wij de tijd om na te denken over het bijbestellen van kreeft. Wij hebben dit niet gedaan en dit was ook geen probleem. Uiteindelijk heerlijk gegeten, goede bediening voor een mooie prijs! Heerlijke avond gehad!

6. A & F

Zijn hier geweest via vakantieveiling; kreeftenmenu. Mooi uitzicht, inrichting is beetje oubollig maar niet storend.

Erg leuk was het om uitleg te krijgen over de kreeft. We werden hiervoor speciaal mee naar buiten genomen. Kreeften worden in het Veerse Meer in een speciale bak gehouden.

Het eten was lekker. Apart om een keer kreeft te eten. Net als in een vorige recensie staat kreeg je beperkt stokbrood. We waren met zijn vieren en kregen denk ik 8 stukjes brood.

Nog erg jonge ober (vakantiekracht?), die nog niet goed wist hoe het hoort. We zijn helemaal niet zo kritisch maar een vinger in het Hoegaardenglas stoppen bij het wegzetten is toch niet netjes.

In de prijs inbegrepen was 250 gr kreeft per persoon. Dit is niet veel. Als je meer wilt moet je +/- 7 euro per ons bijbetalen. Dit hebben we bij vakantieveiling nergens zien staan. Bij ons kwam het op zo'n 80 euro bijbetalen. Goed, dit werd verteld voordat we gingen eten dus kwam niet als verrassing toen we rekening kregen. Als je een keer kreeft gaat eten dan moet je het ook goed doen ook. Waar we wel van schrokken was dat een glas frisdrank 2, 55 bleek te zijn! Prijzen staan nergens op een kaart vermeld.

Dessert zag er mooi uit en was lekker.

We hebben een leuk avondje uit gehad en lekker gegeten maar toch wel wat kanttekeningen.

6,5
  7. Ramon van Aldenbrurg

Zeer mooie lokatie, en het eten is er niet duur. Echter vraag er wat meer voor zodat de kwaliteit omhoog kan en er wat beter personeel kan komen. Liever iets meer betalen, dat slecht eten en slechte bediening voor weinig geld. Lang wachten op drankjes. Hier komen we niet snel terug.

8. Hier gegeten met 4 personen met de vouchers van vakantieveiling voor het kreeftenmenu. Voorgerecht was wel o.k, maar de 6 nietige stukjes stokbrood waren beschamend voor 4 personen.

Bediening door "de heren" vonden wij te joviaal, doe maar gewoon. Bediening ziet er ook niet verzorgd uit.

Uitleg over de kreeft gehad, wij verkozen het oorspronkelijke menu, dus er niet ingetrapt om extra kreeft bij te bestellen voor veel geld.

Er werd gezegd dat er dan een probleem was, er waren alleen nog grote kreeften. Wij wachten...... En wat kregen we: Een halve kreeft die we moesten delen met zijn vieren. Ze moesten zich schamen daar. We hebben alle vier een miniscuul beetje kreeft op en 2 piepkleine zakjes friet voor zijn vieren. Toen we nadien zeiden dat het niet echt handig/ leuk/fijn was om zo een kreeft te moeten delen werd er NIET gereageerd.

Toetje was wel goed.

Geen aanrader om daar kreeft te eten, tenzij je veel extra betaalt.

Onze conclusie is: weinig eten voor veel geld!

3,2
  9. Gisteren vanaf een geweldige B en B aan de Kaaidijk gefietst naar de haven. Aldaar een kreeftmenu gegeten in het Kraaienest. De ambiance is niet echt heel bijzonder want we zaten op het terras met zicht op de haven. Op zich niets mis mee en we hadden een geweldige mooie zomerse avond (ongeveer nog 28 graden ). Het menu was echter perfect, de bique van kreeft was heerlijk. De kreeft zelf was goed gepocheerd en op smaak geserveerd met zeekraal, asperges en patatjes. Tevens het toetje was ook helemaal af en alles met zeer veel zorg opgediend.

Vriendelijk en spontaan bediend, dus in een woord: TOP.

10. Wat een aanfluiting deze tent. Heeft de uitstraling van een voetbalkantine met van die houten cafetariastoelen. Het was totaal niet druk en wij werden zo ongeveer op schoot bij de buren neergezet. Denk dat er 3 cm tussen onze tafeltjes zat. Gelukkig waren de buren aardig....

Het is ook niet erg als je zo'n eetcafé runt, maar reken dan geen prijzen die je bij een sterrenrestaurant ook betaald.

Met grote dorst moet je hier ook niet zijn, ze hebben ons 1x gevraagd of we wat wilden drinken, verder laten ze je in je sop gaarkoken.

De kreeft werd eerst geshowd met uitleg (en 2 scharen). Toen hij gekookt was bleek er ineens 1 schaar verdwenen te zijn. Bij navraag werd er verteld dat dat eenmaal zo was (huh?). Hij zou het wel aan de kok navragen, die ober heel de tijd niet meer terug gezien. Toen hij moest afruimen werd er gemeld dat we blij mochten zijn... we hadden immers door een foutje een zwaardere kreeft gekregen (?). Wij waren hier flink pissig over, niet over de verwisseling ofzo, maar over de manier waarop... Je gaat mensen toch niet een kwartier in het ongewisse laten en daarna even melden dat we nog in onze handjes mogen klappen ook. Het is achteraf toch niet te controleren of je een zwaardere of lichtere kreeft hebt gehad? Een aanfluiting dus. Zo kan ik ook kreeft verkopen.

Het toetje was overigens wel heel lekker, maar wij zullen hier nooit meer terug naartoe gaan. Wat een brutale en arrogante lui daar!

Gelukkig zijn we in niks extra's getrapt.... en dat hebben ze aan zichzelf te danken.

De dingen waar ze het van moeten hebben (drank en service denk ik), die ontbreken.

Geen aanrader dus, ze moeten zich schamen!

2,4
  11. fam gerrits

Vanavond met drie mannen gegeten bij het kraaiennest. Twee man kreeft en een niet kreeft eter. Op aanbeveling van de eigenaar heeft deze persoon heerlijk Zeeuws lam gegeten. Zonder de voucher zou het flink aan de prijs geweest zijn. Nu gewoon heerlijk gegeten. Overigens gekozen voor standaard grootte kreeft en dat was prima. Prijs kwaliteit zeker in orde met voucher.

12. Prima restaurant, lekker eten, gezellige sfeer.
    Ik zal hier wel vaker komen.

13. arjan en miranda

Via Veiling.nl hier terecht gekomen. Na het welkomsdrankje kregen we een kreeft gepresenteerd, en inderdaad ging het over het bijbetalen zoals hier veelbesproken op de site, toch de keuze gemaakt om voor een behoorlijke kreeft te gaan.

Fijne avond gehad echt kreeft op (dus zonder te zoeken naar wat wit vlees) perfecte uitleg heerlijk biertje en wijntje gedronken meer als genoeg frietjes bijgekregen, kortom heerlijk kregen natuurlijk aan het einde van de avond de rekening en moesten E 107.- bijbetalen de veiling was E 38.- totaal E 145.- voor een heerlijk avondje met een perfecte kreeft. Wij komen zeker terug!

14. Zondagavond het kreeftenmenu gegeten met 4 personen. Het eten was allemaal zeer goed, lekker wijntje, zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Het tussengerecht, die groenige spoon, vonden we allemaal niet lekker. Een bolletje sorbetijs was fijner geweest. Maar verder alles tiptop in orde. Wij komen hier zeker nog eens terug!

15. Eten is simpel maar redelijk goed. De bediening is slecht, veel te weinig personeel. Neem zelf altijd een flesje water mee om af en toe een slokje te nemen. Voor drinken bij je eten heeft het jonge personeel geen tijd al rennen ze nog zo hard. Personeel wel vriendelijk.

5,3
  16. J&C

16-06-2011 Wij hadden het 4 gangen kreeftmenu gereserveerd voor 4 personen, We werden hartelijk ontvangen en kregen een plaats aan de ronde tafel bij het raam (gezellig) Gelijk werd gevraagd of we iets wilden drinken, dit werd binnen de 5 minuten gebracht. Heerlijk voorgerecht, tussengerecht, daarna de kreeft geweldig! Er werd netjes van te voren gevraagt of wij het portie van 250 gram p.p uit wilden breiden voor €7.65 per 100 gram dit werd uitstekend uitgelegd wat daar netto aan kreeft van overschoot.

Wij kozen om gewoon voor de 250 gram tengaan. De chef kwam ons de kreeft die hij gepakt had laten zien deze woog 1100 gram, mooi voor z`n vieren. De kreeft was verrukkelijk, vol van smaak ook bij het serveren ervan kregen we prima uitleg hoe we de kreeft schoon moesten maken enz, allemaal even interressant en op een correcte manier gebracht. Toen het dessert, ook dit was beter dan we hadden verwacht, zeer uitgebreid, etjes opgemaakt op het bord.

Het is geen sjiek restaurant met strak tafellinnen, maar het kreeftmenu zoals wij het hebben gegeten is echt top. Een aanrader voor de echte kreeftliefhebber.

Wij moesten in totaal voor een fles Chardonnay, 2 spa. 4 tonic en een jus €35,- bijbetalen, dan rest alleen een goed gevoel voor de heerlijke avond (2,5 uur) die we hier hadden, ga zo door wij komen dit seizoen zeker nog een keer terug!

17. Voor 2 personen via vakantieveiling € 38,00 betaald. Daarvoor een uitstekend Voorgerecht, een frisse spoom waarna ca 100 gram pp kreeft met zeekraal met pumtzakje frites. Afsluitend een uitstekend nagerecht. Al bij al een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

De volgende reservering is al gemaakt.

18. Wij komen al 15 jaar regelmatig in de meerkoet en nog nooit een slechte ervaring gehad, de bediening is altijd vriendelijk, de lokatie is top, de prijzen zijn er zelfs heel goedkoop, en het eten is er voor zijn prijs heel lekker, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, als je voor 22,5 euro een viergangenmenu kunt eten, en het nog smakelijk is mag je toch niet klagen zeker, en als je een culinair hoogstandje wil zul je wel ergens moeten gaan waar je dieper in je portemonee moet tasten.

19. Joep Gimbrère

Enigszins op onze hoede door de recensies op vele sites, vanavond met 6 personen in 't Kraaiennest gegeten. 35 minuten na binnenkomst gevraagd of we iets te drinken mochten bestellen, waarna op een vrij indringende wijze gevraagd werd eerst onze vouchers (vakantieveiling) in te leveren. Na 45 minuten het eerste drankje en vervolgens de uitleg over bruto en netto gewicht van de kreeft, bijbetaling etc. "Ik laat de keuze aan u", aldus de heer van Gaalen. Een standaard kreeft besteld, waarna we alsnog met een resp. 1,8 en 2,2 kg wegende kreeft aan tafel werden geconfronteerd... Voordat deze de pan ingingen nogmaals onze keuze benadrukt. Het voorgerecht is lekker, de verfrissing te veel, de frites te bleek, de kreeft goed van smaak. Het venijn zat in de staart, € 36 voor een paar extra puntjes bavarois. Toeslag onaangekondigd, dus uiteraard niet door mij betaald! Agressieve verkooppraatjes aan tafel om meer euro's binnen te slepen; deze en gene zal niet assertief genoeg zijn om de discussie met de bedrijfsleding aan te gaan. Gelukkig voor van Gaalen komen er het weekend weer "gewone mensen" -zo vertelde hij. Personeel wat onverschillig (kaarsjes aan!) tot chagrijnig, overbodig verhaal over mannetjes- en vrouwtjeskreeften. Kortom: geen aanrader!

6,3
  20. Jan en Lilian

Wij hebben vanavond, ook met de bon van vakantieveiling, het kreeftenmenu gegeten. Je mag inderdaad blij zijn, dat je niet de volle mep betaald hebt van 69,50 euro, want dat zou echt dieptreurijg zijn. 1 puntzak frietjes met z'n 2en? Waardeloos! Het nagerecht...mag geen naam hebben, ver beneden alle pijl. De kreeft was lekker, maar ook weer met een forse bijbetaling als je een onsje meer wilde hebben...hij weet het goed te verkopen die ober.. Voor onze kleindochter van anderhalf jaar, een frietje met een frikandel kost 7,65 euro.. en een kopje waardeloze cappucino 2,65 euro. Nee, als deze zaak op deze manier doorgaat, zal het geen lang leven meer beschoren zijn. Jammer, want er was heel wat moois van te maken. Een schitterende locatie, dat zeker.. maar dat is dan ook het enige pluspunt(je).

21. Van Hop

Er wordt nogal wat gerommeld met gewichten en prijzen, vooral als je met een bon van vakantieveiling komt. Dan blijkt dat je een kreeft uit het menu van slechts 250 gram bruto (=100 gram netto?) kunt krijgen. Wil je meer, dan kun je rekenen op een fiks bedrag erbij. Het respectloos showen van de diertjes aan tafel is niet bepaald een appetijtelijk gebeuren. Het eten wordt er geserveerd op een tafel zonder kleedje en frites in papieren puntzakjes op een standaard. Mooi uitzicht dat wel. Verder helaas de ambiance van een schuur.

22. heleen

4-gangen kreeftmenu, erg smaakvol ( vol van smaak). Prima gegeten, echter men speelt wat met de prijs van de kreeft, let op voor bruto versus netto. ( 1 kg kreeft bruto = 400 gram netto) p.p krijg je standaard in het menu 250 gram bruto=100 gram netto, elke 100 gram bruto meer = 40 gram netto is + 7,50 euro. Als u het nog kunt volgen is het ok. Kwaliteit en de locatie zijn prima. We komen zeker een keer terug.

Groet uit Den Bosch.

23. Een 4 gangen kreeften menu voor 2 personen gewonnen op vakantieveiling.nl. Aanbod op de veiling zag er toch iets anders uit dan op het bord.

Gewonnen menu moesten we feitelijk door tweeën delen, dus ook de kreeft?

Een zwangere vrouw en een die geen alcohol mocht kreeg niets anders aangeboden, ook mijn dochter die geen alcohol mocht kreeg geen alternatief aangeboden in het voorafje. We hebben meer dan de helft laten staan, jammer of niet! Kreeft was wel heerlijk maar zeker niet voldoende voor de mannen.
    Toetje was lekker maar waarom kregen de mannen meer dan de vrouwen! Op dat moment was het even lachen maar de avond was zeker het geld niet waard.

24. Bert-Jan Luisbrechts

Beste restaurant in de wijde omgeving!

Keurige bediening van nette, leuke jongens. Goed eten tegen een lage prijs. Al onze gerechten waren top van smaak, vooral de gebakken Veerse Meer paling is erg aan te raden! Alle wensen worden nageleeft en dat voor een zeer gunstige prijs! Top!

25. Ja, de een is de ander niet.

Mijn ervaringen zijn goed en men is altijd vriendelijk.

En het eten is zover ik het ervaren heb goed.

Misschien geen 4**** maar dat is de keus die men zelf maakt, naar mijn inziens.

En het is een leuke / mooie plek, aan het water.

26. marjan en henk

Zaterdag 2 oktober heerlijk gegeten in dit restaurant. Alles was perfect op smaak, ook de bediening was zeer alert en vriendelijk.

We waren met een groep, dus veel verschillende gerechten geprobeerd. Alles was perfect op smaak en ook de mosselen waren overheerlijk. Een dikke pluim! Prijs kwaliteit verhouding ook prima in orde.

27. Op donderdag 16-09-2010 hebben we hier gegeten. We willen even vermelden dat het eten hier zeer lekker is, de bediening leuk en aardig maar niet opdringerig. Dus voor ons is het een aanrader. Maar we willen wel even erbij vermelden dat de prijzen van het eten wel wat meer aangepast zouden moeten worden qua kwaliteit/prijs verhouding. Verder was alles vers wat we te eten kregen, dus als je niet let op de prijs is dit echt verder toppie.

28. Wij zijn hier op vrijdag 17-09-2010 gaan eten. We bestelden 2 mosselmenu's, een satemenu en voor de kleine een gebakken visje met appelmoes. We kregen een mandje met stokbrood en kruidenboter vooraf(dit was wel vers). De gekookte mosselen waren niet gaar, sterker nog zij sloten al weer toen zij nog in de pan zaten. Terecht een klacht ingediend. Mosselen werden terug genomen, opnieuw gekookt waarschijnlijk en opnieuw opgediend. Waarna ze wel te eten waren maar de smaak was er wel van af. Het satemenu, saus kwam overduidelijk uit een potje(flauw) en de daarbij geserveerde boontjes waren verlept en oud.(her-opgewarmd.) Het kindermenu zonder patatjes werd opgediend met rauwkost, waar niet om gevraagd was en waar wel voor betaald moest worden. We moeten wel zeggen dat de jongens die liepen te bedienen echt hun best deden en ons adviseerden om dit vooral bij de manager te melden. Dit heb ik gedaan, maar zij rekende alleen af wat we verbruikt hadden en deed niets met de klacht. Tenslotte € 5,00 voor een beetje appelmoes en een klein beetje vis vind ik duur. De entourage hadden we niet om gevraagd en zeker niet om verlepte groenten en eten wat niet goed bereid was. Jammer want kwaliteit/prijsverhouding horen in evenwicht te zijn dat is het bijlange na niet.

3,6
  29. Tony

30. Fantastisch! Parel aan het Veerse meer!

Eindelijk een keuken die echt verse vis op een goede manier weet te bereiden.

We voelden ons zeer welkom.

Goede bediening, geweldige eigenaar/ gastheer, kortom een top avond.

Een echte aanrader voor vis liefhebbers.

Wij komen zeker terug......