Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorschoten verdeeld zijn.

1. anna

Slechte ervaring. 25 minuten gereden en voor niets voor de deur komen te staan.
    Op haar website staat dat ze voor lunch geopend is en er staat levensgroot "Lunchroom" op het raam, maar je komt van een koude kermis thuis. De deur zit op slot tussen de middag. Dit schijnt volgens de buurman al heel lang zo te zijn, maar het wordt niet aangepast op de website en ook op het raam laat ze gewoon de stickers zitten. Slecht geregeld, ga hier nooit meer naar toe!
    Ik heb er per email een klacht over gestuurd, ze reageert niet en ze verandert niets!

2. willemijn

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant!

Met uitkijk op het water hebben we genoten van diverse amuses, brood en een verrassend 3-gangenmenu.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Chinees-Indisch Voorschoten

Na jaren weer eens gaan eten bij Joy King. Het was er de afgelopen jaren, na het vertrek van de heer Chan, alleen maar slechter op geworden.
    En nu? Top !! In jaren niet zo lekker Chinees gegeten. Een 5 gangen menu met verrassende gerechten en smaken. Een heerlijke soep, zalige Dim Sum, kip in sesamzaad, gegrilde Peking eend en Tip Pan ossehaas. Vriendelijke bediening, leuk geprijsd ( € 21,00 p.p.) en normale prijzen voor de drankjes.

4. Adriaan

Afgelopen vrijdag heb ik mijn verjaardag gevierd met mijn familie in Si Soek. Dat was erg leuk! We hebben erg lekker gegeten, ik had een buffet geregeld voor de gasten, een 3 gangen menu. Het hoofmenu had 3 keuze's: kip met knoflook en zwarte peper, Ossehaas met peultjes en champignons en Spareribs. In 1 woord: voortreffelijk! Het voorgerecht en nagerecht waren ook TOP! En mijn gasten waren ook erg tevreden. Dus een geslaagd feest!

De website is alleen tijdelijk offline volgens de kok. Dus ik heb via de Facebook pagina gebeld. Er staan daar ook steeds nieuwe foto's van de gasten. De kok komt altijd een praatje maken met de gasten. Erg attent!

5. Al een paar maal gegeten, altijd naar tevredenheid.
    Na het bezoek van "Lob" de Geus, nog maar weer eens een bezoekje gebracht.
    De zaak ziet er keurig uit en het eten, de oranje en groene curry, smaakten weer heerlijk.

6. H. Kriek

7. N.a.v. aktie februarie heerlijk 4gangen menu gedaan met na afloop gratis koffie in menu inbegrepen, heerlijke witte wijn gedronken.
    Het eten en bediening was erg goed. Gastvrij. Goede prijswaardig verhouding.

Met vrgrt H.Kriek uit Zoetermeer.

8. kees middelburg

Het eten was goed, maar iets minder dan de vorige keer. Nadat bleek dat men één nagerecht was vergeten, was het duidelijk erg snel op een bord gekwakt. Het personeel was weer heel vriendelijk, maar we moesten (met jonge kinderen) wel bijna een half uur op de rekening wachten.

9. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Zondagavond 3-2 -2013,.

Nu met vrienden via vvv bon daar geweest.
    Leuk om ook een oordeel van vrienden te vernemen!

Ook hun waren tot mijn genoegen dik tevreden!
    Al was in mijn ogen het zeer flinter dun plakje zalm, met een toefje salade als voorgerecht zeer minimaal van mijn vrienden.

Wij hadden wederom de heerlijke soep vooraf!

Verder geen enkele opmerking over het eten, biefstuk, met heerlijke goede frieten, en dessert perfect!

Jammer was wel dat ik helaas niet de serveerster mee kon nemen!!
    Een ideale schoondochter!! dat zegt genoeg over de bediening!!

Wij komen daar zeker weer terug!!

10. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Henk-Leiden.

11. Ruben de Man

12. Marian de Man

Afgelopen zaterdag hier een heerlijk glaasje Gluhwein gedronken, samen met een bakje nootjes en een prachtig uitzicht op het winterse landschap is het zeker een aanrader. Gezellig personeel, lekkere temperatuur, maar we hadden helaas geen tijd voor een keuze van de kaart.

13. famvan rooijen

Maandmenu gegeten, uiensoep was smaakloos en geen verse ui, vis was aangebrand en soppig. Vlees was goed maar de sauzen smaakte ons niet. De groente was waterig en de salade niet vers. Onbeleefde eigenaar niet bereid was om onze klacht in ontvangst te nemen, er kwam geen excuus.

1,8
  14. Ik had de kip oranje curry besteld en mijn partner de tofu oestersaus op 2e kerstdag.
    Wat ik erg waardeer in dit restaurant is de verfijnde keuken. Heerlijk alles vers maar daarnaast is het eten ook een feest voor je tong door alle verschillende aroma's die je proeft. Zoals in mijn gerecht de peper, de kokos de gember en een vleug anijs.
    Wat ik erg jammer vond, is dat er zo weinig mensen waren.
    Als ik de kwaliteit vergelijk met andere restaurants dan hoort ze in de top.
    En ja je betaald iets meer maar verhoudingsgewijs nog lang niet de top-prijs.

Dank kokkin "Gwan" en aardige serveerster!
    Cat

15. Zuid-Amerikaans Voorschoten

Zaterdag 5-1-2013

Via veiling bon daar neergestreken.

Met betaling stokbrood vooraf genomen, was prima, vers en warm.

Soep smaakte ook prima!

Biefstuk was zeker ook niet verkeerd.

En de soesjes met ijs, ook lekker.

Kortom dik tevreden, en voor herhaling vatbaar!

Bediening? daarover geen klachten!!

Minpunt vind ik wel dat er helaas totaal geen sfeer hangt in dit restaurant!!!

16. Op Nieuwsjaardag een 4 gangen menu besteld met een luxe wijnarrangement
    Het tweede gerecht gepocheerde scholfile was apsoluut niet op smaak zoutloos
    Het luxe wijnarrangement leek wel een bob arrangement het was bij elke gang
    eb in het glas en dat voor die prijs 9 euro per glas!!
    De bediening was onpersoonlijk misschien een kater van oudejaarsavond
    Ze krijgen van ons wel een herkansing
    G. Balk

3,6
  17. Very good place to eat! Highly recommended.. Great food and location...

18. In dit kleine restaurantje hebben wij voor een bescheiden bedrag een voortreffelijke avondmaaltijd genoten. Voortreffelijk in welk opzicht? Het smaakte goed. Het zag er ook nog leuk uit. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was relaxed en huiselijk en Thais. Wij waren enthousiast ook nadat we de rekening hadden gekregen. We moesten soms wel lang wachten, maar we hadden geen haast en het paste ook wel bij de ontspannen sfeer. Wat ons betreft zeer zeker een aanrader. Wie een snelle hap wil nuttigen kan waarschijnlijk beter elders terecht.

19. Jetse Siebenga

Gister voor het eerst gegeten in Si Soek, ik wist niet dat we een Thais restaurant in Voorschoten hadden. Het is echt een aanvulling op het bestaande repertoire. Reuze gezellige toko met uiterst aardige bediening. Het eten is van goede kwaliteit, ik heb nog niet eerder van die fijne loempia-tjes gegeten.

20. Ik ben vanavond weer eens wezen eten bij Si Soek, een heel knus Thais restaurant. Ik ben er al vaker geweest maar elke keer ben ik weer onder de indruk van het totaalplaatje van dit leuke restaurant. Ik heb nr. 35 gegeten van het menu, Nua Kratiam Prik Thai, oftewel ossehaas met knoflook, zwarte peper en bosuit op een bedje van spitkool. Daarbij nog gebakken Mihoen, en ook het inktvis gerecht, met groene curry. Deze laatste is intussen heel bekend geworden, en niet voor niets! Heerlijke verse vis en groenten, kruiden en andere ingrediënten, perfect op smaak, kortom weer een succes!

Neem daarbij nog de leuke serveerster en de vriendelijke kok (met de echte 'thaise glimlach'), die aan tafel langskomt om een praatje te maken, en je hebt een heel leuk avondje uit!

Wat kan ik nog meer zeggen? Gewoon doen.

21. Sjoerd Venne

Gister bij Centrum eten halen, is de smaak politie van sbs6 aanwezig (Rob geus).
    De snackbar kreeg het fel begeerde keurmerk, de sticker. Helemaal verdiend. Daar word ik nou vrolijk van!!

Sjoerd

22. Iedereen die van de traditionele Italiaanse keuken houdt zou eens bij Vito en zijn familie moeten gaan eten. De inrichting is eenvoudig, het is te warm in het restaurant en de zitruimte vrij schaars maar de keuken, de gastheren- en dame en de hele Siciliaanse ambiance zorgen ervoor dat je het avondvullende programma nooit meer zult vergeten. We waren met acht personen (zes volwassenen en twee kinderen) en ook de twee vegetariërs werden geweldig verzorgd. Antipasti, primi en secundi werden in mooi opgemaakte schalen geserveerd en het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere. Je kunt goed proeven dat er met verse ingrediënten gewerkt wordt en de kersen op de taart waren de heerlijke toetjes en de zelfgemaakte limoncello. Vito, we gaan zeker vaker bij jou en je familie op bezoek voor nog meer gezelligheid en verwennerij!

23. Wij zijn voor de 2e keer in dit resraurant wezen eten, de bediening is er erg vriendelijk .
    Het eten is voldoende met een uitgesproken smaak voor een Thais restaurant.
    Wat ons betreft voor mensen die van Thais eten houden zeker aan te raden.
    Wij komen zeker terug.

24. (H)eerlijk voedsel voor een zeer acceptabele prijs. Zeer vriendelijke bediening en sympathieke eigenaresse. Dit restaurant is een echte aanwinst voor Voorschoten dus als je zin hebt in een goede oosterse hap ...

25. We komen hier regelmatig om te eten en het is altijd top! Heerlijke gerechten, met altijd een super wijn arrangement erbij. Ook een Bob wijn arrangement is mogelijk. Goede uitleg en service, kortom een aanrader voor als je goed en lekker wilt eten. Toprestaurant!

26. Heb er inmiddels verschillende malen gegeten. Het eten is vers bereid en erg lekker. De huiswijn is ook een aanrader. Wel is het vrij prijzig. Het valt me iedere keer weer op dat er erg weinig mensen in het restaurant zijn, wat ik erg jammer vind.

27. A.J.Koning

Met 7 personen hebben we voortreffelijk gegeten
    Het was uitgesproken plezierig, niet in het minst om de heerlijke gerechten en het uitermate vriendelijk personeel.
    Als we wat te vieren hebben wordt dit zonder twijfel onze vaste stek. Het was geweldig!

28. janwillem

Prima, het ijs is super lekker.

29. hans kolk

30. Echt Italiaans in Voorschoten!
    Ze werken zonder menukaart, het menu wordt per dag bepaald aan de hand van verse ingredienten.
    Je krijgt te horen wat de 'primi' (pasta) en 'secondi' (vlees/vis) van de dag zijn, zo kan je zelf bepalen wat en hoeveel je wilt eten. Wij hadden antipasti, pasta, vlees en daarna nog een nagerecht. Heerlijk gegeten! Ook vriendelijk personeel. Wel even reserveren want het is erg populair.