Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voorschoten verdeeld zijn.

Lekker gegeten. Leuk concept. Van alles wat en onbeperkt.

Ik haal hier altijd mijn patat. Hele aardige mensen. Goeie kwaliteit en heel snel geleverd ook. Altijd schoon in de zaak en een hele gezellig sfeer echt een aanrader.

Op kerstavond een zeer goed lunch menu de chef gehad. We waren er met z'n zessen en hadden van te voren om een ronde tafel gevraagd en die stond ook tot op de puntjes goed verzorgd klaar voor ons. Versierd met kerstcrackers op de tafel. Dat was een groot succes voor ons maar ook voor mijn moeder van 83.
    Zeer gastvrij en vriendelijk personeel.
    Het eten was heerlijk en zeer mooi opgemaakt. Prijs viel ook mee voor 60, - pp hadden we een vier gangen lunchmenu met 2 glazen wijn pp en met koffie en thee na met een extra kerstcake van het huis.
    Al met al een geslaagde middag.

Fantastisch mooi opgemaakte bordjes. Het ziet er prachtig uit en is ook nog eens overheerlijk. Hulde aan de kok. Bediening uiterst hoffelijk en charmant.
    Kortom, een middag om nooit te vergeten. Paradijselijk.

Si Soek

A.J. C. Gerritsen

Het diner heeft ons verwachtingspatroon in alles overtroffen. De kwaliteit van het geserveerde menu du chef inclusief het bijpassende wijnarrangement was uitmuntend.

Het was weer een geweldige, gezellige avond.
    Onze gasten hebben ook enorm genoten en willen graag nog een keertje terug komen.
    De wijnen zijn voortreffelijk en de gerechten doen niet onder voor een sterren restaurant.
    Voor mij verdienen zij er een!
    Tot de volgende keer!

Wederom gastvrij ontvangen door de directie. Het was weer genieten van de prachtige gerechten en de wijnen. Uitstekende bediening. Kortom een aanrader!

Kom er al bijna heel me leven en is altijd top.

F.ten Bruggencate

Mijn 2e bezoek aan Allemansgeest. Zeer vriendelijke ontvangst.
    Leuk lunchmenu, zeer smakelijk!!
    Mooie locatie. Zeer centraal.
    Wij houden Allemansgeest er zeker in!!

Martin Seegers

De avond ervoor gereserveerd via de website van Allemansgeest. Keurig een bevestiging via een sms-je ontvangen. Toch stonden we de volgende dag niet in het "boek". Er was voldoende plek, dus we waren welkom, maar toch…

Marga Wiegant

Het eten was weer heerlijk. We hebben genoten.

Geweldig - als altijd!

Steve Harding

I have eaten at Allemansgeest many times for lunch and dinner over the years and have rarely been disappointed. The most recent time was for my wife's birthday. We chose the chef's four course lunch menu and each course was just about perfect as it could be. A gin and tonic, a couple of glasses of white and red wine and we were set for the day. It was difficult to leave. For sure we'll be back sooner rather than later.

Het ligt aan het water en bij weilanden en is een hele mooie plek. Het eten is lekker genoeg om voor terug te komen.

Heerlijke lunch (3-gangen menu van de chef) met een mooi wijn arrangement. Jammer dat het geen mooi weer was voor een drankje op het terras.
    Om zeker een keer terug te komen.

Heerlijk gegeten, heerlijk wijnarangement, prima service en mooi ambiente! Wij komen graag terug!

Lisa Parman

weer heerlijk gegeten, blijft onze vaste plek om lekker te genieten van het leven,...

Ligtvoet

Op 1jul 2017 vierde mijn zoon zijn huwelijk in het Eiland van ome Nieck, wat hebben wij met famie en vrienden genoten. we kwamen binnen en de bediening vroeg gelijk en vriendelijk of wij wat wilden drinken daarna kwam de hapjes en zo ging het door niemand zat zonder drinken daar zorgde de bediening voor geweldig de band begon ook te spelen het was super in de avond hadden we een super buffet met nieck er achter om het vlees te snijde dat was erg lekker ik als moeder en fam hebben een geweldig feest met super gezelige bediening gehad het was top dus alle mensen van het eiland bedankt de bruiloft was om nooit te vergeten

Het was weer genieten en het weer werkte ook mee!

Gezellig in de zon gezeten bij het eiland van ome nick met uitzicht op het weiland waar de paarden rond lopen. Heerlijke sate gegeten en mijn vriendin vond de spare ribs erg lekker. Nagerecht een dame blanche genomen. Kom zeker nog een keer terug.

Joey Fix

Gister gegeten bij T' Eiland van ome Nick. Heerlijke Satè! Mooi opgemaakt bord. Personeel was vriendelijk en netjes. Het was ook nog eens super gezellig. Zeker een aanrader ;) Perfect !!

Van de Kamp, Mieke

Heerlijk met een vriendin aan het water gelunchd op zondagmiddag. Het 3 gangenmenu was heerlijk. Vlees voortreffelijk!

Ik heb één klein dingetje: er zijn veel bietjes verwerkt in alle gerechten. Dat mag voor mij iets minder, bietjescreme bij ijs...... Vond ik niet zo.

De bediening uitstekend en ambiance, geweldig. Echt genoten

L. Kolman

Per boot afgezet, was de wijn/spijslunch onder de bomen in het gras aan de Vliet, echt helemaal top. Genietend van de bootjes en het heerlijke eten was dit een beleving om nog eens met veel genoegen aan terug te denken. Bedankt Allemansgeest, graag tot een volgende keer.

Charlot

Afgelopen Moederdag bij Ome Nick geweest.
    In het verleden er al een keer met een vervelend gevoel vandaan gekomen, maar aangezien het voor ons op loopafstand is en ze een 'vernieuwd' concept hebben hadden we zoiets van we geven het nog een kans. Helaas. Het enige wat vernieuwd schijnt te zijn, zijn de prijzen, deze liggen een stuk hoger. Dramatisch personeel! Na tien minuten (terwijl het niet druk was) kwam een medewerker vragen of we wat wilde drinken. Een kwartier later kwam men bestelling opnemen. Drie kwartier later, we zaten ondertussen een uur en het drankje was ook al een tijd op, kwam er een medewerker vragen waarom we nog geen pannenkoek hadden, aan ons. En we zaten nog wel aan het tafeltje voor de bar/keuken, waar genoeg personeel stond. Bij een check bleek onze bestelling (het papiertje uit de computer op de grond te zijn gevallen. Na aangeven dat het voor ons nu niet meer hoefde kregen we een briesende, rood aangelopen medewerker die met ons in discussie ging dat we dit niet konden maken en dat het toch zeker niet zijn schuld was... Oh, en ome Nick was zelf ook aanwezig, maar deed alsof hij niets hoorde.
    Ome Nick, nooit meer!

26. Nederlands Voorschoten

Niet goed. Half uur gewacht, hoorde toen dat het voorgerecht niet door ging. Hoofdgerecht biefstuk was goed. Visgerecht was smakeloos en niet helmaal gaar, werd ook niets tegen je gezegd al hadden we het wel aangegeven. Al met al, daar kom je niet meer.

Met moederdag hier gedineerd, drie personen. Moeders heeft genoten, en wij ook. Alles klopte! Niets was teveel voor het personeel. Integer, stijlvol en bijzonder klantgericht. Echt super gedaan dame en heren! Ontspannen sfeer, prachtig interieur en daarop afgestemde kleding van het bedienend personeel. Schitterende locatie aan de vliet!
    De gekozen gerechten waren juweeltjes. Moeders had een verkeerde smaakkeuze gemaakt bij het voorgerecht. Geen probleem: dit werd professioneel en snel opgelost. De tijd tussen de gangen was perfect. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde! Fijn ook dat je de oesters gewoon zonder problemen kon eten, goed losgemaakt en geen stukjes schelp.
    Wij kennen dit restaurant van naam al zo lang: spijt dat we er nog nooit eerder naar toe gegaan zijn. Aanrader! Wij komen terug!

Op Moederdag hier gegeten met drie personen, waarvan 2 personen het vier gangen menu en een persoon a la carte, was geweldig, werd heel goed rekening gehouden met een persoon met veel allergieen. Komen zeker terug.

Helga Dulfer

Mooie klassieke entourage, maar menu niet erg verrassend noch overtuigend.

Otto en Willeke Schrage

We zijn weer gastvrij ontvangen en omdat het in de serre rumoerig was, kregen we een mooie tafel in de grote zaal bij het raam. De lunch was voortreffelijk. Smakelijk en heel mooi opgediend. Mooie passende wijnen en de bediening is geweldig.