Eiland van ome Nick in Voorschoten

1320037211 65
1420109708 54
1484442027 64

1. Ligtvoet

Op 1jul 2017 vierde mijn zoon zijn huwelijk in het Eiland van ome Nieck, wat hebben wij met famie en vrienden genoten. we kwamen binnen en de bediening vroeg gelijk en vriendelijk of wij wat wilden drinken daarna kwam de hapjes en zo ging het door niemand zat zonder drinken daar zorgde de bediening voor geweldig de band begon ook te spelen het was super in de avond hadden we een super buffet met nieck er achter om het vlees te snijde dat was erg lekker ik als moeder en fam hebben een geweldig feest met super gezelige bediening gehad het was top dus alle mensen van het eiland bedankt de bruiloft was om nooit te vergeten

2. Gezellig in de zon gezeten bij het eiland van ome nick met uitzicht op het weiland waar de paarden rond lopen. Heerlijke sate gegeten en mijn vriendin vond de spare ribs erg lekker. Nagerecht een dame blanche genomen. Kom zeker nog een keer terug.

3. Joey Fix

Gister gegeten bij T' Eiland van ome Nick. Heerlijke Satè! Mooi opgemaakt bord. Personeel was vriendelijk en netjes. Het was ook nog eens super gezellig. Zeker een aanrader ;) Perfect !!

4. Charlot

Afgelopen Moederdag bij Ome Nick geweest.
    In het verleden er al een keer met een vervelend gevoel vandaan gekomen, maar aangezien het voor ons op loopafstand is en ze een 'vernieuwd' concept hebben hadden we zoiets van we geven het nog een kans. Helaas. Het enige wat vernieuwd schijnt te zijn, zijn de prijzen, deze liggen een stuk hoger. Dramatisch personeel! Na tien minuten (terwijl het niet druk was) kwam een medewerker vragen of we wat wilde drinken. Een kwartier later kwam men bestelling opnemen. Drie kwartier later, we zaten ondertussen een uur en het drankje was ook al een tijd op, kwam er een medewerker vragen waarom we nog geen pannenkoek hadden, aan ons. En we zaten nog wel aan het tafeltje voor de bar/keuken, waar genoeg personeel stond. Bij een check bleek onze bestelling (het papiertje uit de computer op de grond te zijn gevallen. Na aangeven dat het voor ons nu niet meer hoefde kregen we een briesende, rood aangelopen medewerker die met ons in discussie ging dat we dit niet konden maken en dat het toch zeker niet zijn schuld was... Oh, en ome Nick was zelf ook aanwezig, maar deed alsof hij niets hoorde.
    Ome Nick, nooit meer!

5. Van het weekend erg lekker geluncht met een salade met o.a. ossenhaas. Aanrader! Het was lekker weer dus heerlijk op het terras gezeten met uitzicht over het weiland. De sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk en behulpzaam.

6. We kwamen best vroeg en helaas waren de mensen nog bezig met schoonmaken. Dat was verder geen probleem en we werden gelijk geholpen. We bestelden voor onze kinderen een menu met kipnuggets en toen bleek dat ze die niet meer hadden, maar uiteindelijk kregen we ze toch. Het eten was erg lekker. Het enige nadeel was dat het aan drukke weg lag en dat het hek openstond. Niet handig voor de kleine die in de speeltuin buiten wilde spelen.

7. Adrian Martel

8. Adriaan

Op zonnige aprilmiddag opgewekt naar Eiland van ome Nick getogen. Entourage is leuk en landelijk. Aan niet-opgeruimde tafel aangeschoven, maar dat zou de serveerster wel even regelen. Jammer, vergeten... Wij moesten haar hieraan herinneren toen ze de wijn in goedkoop ogende glazen bracht (helaas geen Chardonnay vandaag - en jammer genoeg is er momenteel geen andere dan jonge kaas). Bij de geitenkaasquiche (opgewarmde Sligro-prut - € 12,50) vergat men brood te serveren. Maar na vijf minuten 'wierp' een mijnheer in korte broek en roze poloshirt dit zonder groet of enig excuus toch nog op tafel. Opgepiept brood van de dag ervoor, dat wel. Ook de schamele Sicilie-toast (€ 8,50) werd niet omringd met verse producten, maar was uit potjes- en blikjes geschept. Prijs-kwaliteitverhouding is erg ver te zoeken. Jammer... Nooit meer Eiland van ome Nick!

9. Miel Cralingen

Goed gelegen ruime zaak met groot mooi terras. Jammer dat de kippen binnen lopen. Eenvoudige kaart. Eigenaar gelooft het allemaal wel. Koffie is wel uitstekend. Bediening wat sjofel, maar niet onvriendelijk. Met een goede kok, en een verzorgde en gevarieerde kaart zou het eiland van ome Nick een grote sprong voorwaarts kunnen maken.

10. De bediening was ronduit onbeschoft. Iemand in ons gezelschap is lactose intolerant en kreeg kroketten met brood met boter erop, hij zei er iets van en kreeg de kroketten terug op nieuw brood met de kroketten nog onder de boter. Daarop ging de bediening nog in discussie en zei van dat kan toch geen kwaad. Ik had een tosti besteld. Dat leek wel beton en was niet te eten en een pannenkoek die nog half rauw was. We hebben er ook wat van gezegd tegen de bediening maar die deden alsof we gek waren en geen verstand van eten hadden...
    Kortom slechtste ervaring die ik ooit heb gehad bij een restaurant zeer spijtig.

11. Els van der Maat

Ik had voor 6 personen gekocht; onbeperkt pannenkoeken eten. Was niet heel voordelig want als je bijv. spekpannenkoek wilde moest je extra betalen. We werden als derde rangs burgers behandeld. Ze kwamen 2x met verkeerde pannenkoeken aan. Ik bestelde een pannenkoek met boerenjongens, was het gewoon een kale pannenkoek met wat boerenjongens erop gegooid. Was buiten de groupon toch nog 38 euro kwijt. Hier kom ik dus nooit meer terug er zijn genoeg pannenkoekenrestaurants in de buurt.

12. Ruben de Man

1 punt
  13. Marian de Man

Afgelopen zaterdag hier een heerlijk glaasje Gluhwein gedronken, samen met een bakje nootjes en een prachtig uitzicht op het winterse landschap is het zeker een aanrader. Gezellig personeel, lekkere temperatuur, maar we hadden helaas geen tijd voor een keuze van de kaart.

14. L. Koppenaal

Al jaren kom ik hier met familie of vrienden. Altijd goed. Aangename bediening. Huiswijnen matig. Kom er graag. Lokatie mooi. Ontspannend !

15. Van de week hebben we hier met 6 personen gegeten. Toen we binnen kwamen werd er gelijk gevraagd Wat we wilden drinken en of we wat kwamen eten.
    Het eten werd vlot geseveerd en was heerlijk
    Het uitzicht was echt prachtig.
    Kortom een aanrader we komen zeker terug!!

16. Borrel met bitterganituur, inhoud klopte geenszins met beschrijving op de menukaart, bitterballen zacht

2weken later
    Een sateschotel, duurste van de kaart: geserveerd zonder saté-saus, saus bleek op te zijn. Daarna nog gevraagd om de menukaart voor een toetje, de kaart gekregen maar er was geen toetje te bekennen

Jammer, dit was beslist de laatste keer dat wij daar gegeten hebben
    Wel een leuke locatie bij mooi weer

17. Via Groupon een high tea gekocht ter waarde van 21,50 per persoon. Hadden hoge verwachtingen! Na driekwartier wachten kregen we eindelijk ons welkomstdrankje (Prosecco) en na een uur (nadat we dit gevraagd hadden), kregen we eindelijk thee. Toch wel basisingrediënt van een high tea lijkt mij? Vervolgens kregen een soort soepje, drie blaadjes sla (drijvend in olijfolie) en een soort quiche. De laatste was wel lekker. Als tweede ronde (?) kregen we een soort pudding en twee mini chocolaatjes. Daarna kwam er een bordje met hapjes. Op de groupon stond diverse sandwiches, in werkelijkheid vier miniboterhammetjes met zalm, die bovendien oud waren. Cheesecake, nooit gezien. Diverse chocolaatjes, twee mini's dus. Verder stelde het écht weinig voor en waren de croissantjes oud en uitgedroogd. De soesjes waren wel lekker. Wat een desillusie! Daarnaast duurde het allemaal erg lang en was de bediening ook niet erg vriendelijk.

18. Mooie locatie, mooi terras met landelijk uitzicht. Vriendelijk attente bediening. Pannenkoeken besteld. Deze waren zo dun als we ze nog nergens gezien hebben, er zaten zelfs gaten in zo dun. Wel lekker, maar het vult nou niet bepaald.
    Appel was meegebakken, ananas was er los op geserveerd. Zou ik zelf ook meebakken maar goed. Prijs was circa 7 euro per pannenkoek, redelijk veel keuze.

19. Persooneel wat er nu loopt, spreekt belabberd nederlands. Is te veel bezig met zichzelf en te luidruchtig. En je bent inderdaad niet snel aan de beurt. Geen hele slechte ervaring met het eten, maar bestel geen stokbrood met aoli en tapenade, want je krijgt knoflook en iets wat op aoli lijkt..maar geen tapenade hoor!! Ik weet niet of ik er nog na toe ga, haat het als personeel te luidruchtig naar elkaar is.

20. G. Salazar

Absoluut slechte bediening! Dit was een waardeloze lunchervaring. Vanaf het moment van binnenkomst al een tegenvaller. Iedereen zat tot vervelens toe te wachten. Wij (gezin met 2 kinderen) moesten meer dan een uur wachten op zeer matig eten. We wilden de asperges proberen, die groots aangekondigd waren op enorme reclame. Dat viel tegen! Ook broodje kroket, besteld voor een van de kinderen, en de salade had NB mierikswortel. Overgaar gekookte asperges geserveerd met onsmakelijke aardappelen, slechte presentatie. Al met al een restaurant waar we nooit meer naar toe zullen gaan.

21. Vanavond hier gegeten met een groep van een man of 50.
    De pannenkoeken waren heerlijk en echt niet dun!
    De bediening was erg aardig/vriendelijk.
    Het restaurant en de wc's waren schoon.
    Voor herhaling vatbaar.

22. Enorme ballentent geworden.. 30 jaar geleden was het een topper, we reden er voor om... als we nu langskomen geven we gas! Het is er vies en de bediening is slecht. Kinderen bijna die er de de leiding hebben. Eigenaar niet te bespeuren.

23. De dame met het grijze haar is heel aardig en super klantvriendelijk. De andere dames doorgaans minder enthousiast. Eten is goed, fijne tent om te lunchen.

24. H.J.Doornbos-Baak

Lenie Doornbos + Dochters

Tijdens de lunch, waren de stoeltjes en tafels nog niet drooggemaakt, van de dauw.Mijns insziens is het meubilair aan vervanging toe.
    Hier een pannekoek gegeten, in vergelijking met de prijs, is de pannekoek klein en dun.De broodjes waren wel lekker, maar niet royaal, wat de prijs betreft.
    Er werd ook niet gevraagd of het smaakte. Bediening was matig, weinig geinteresseerd.
    Aan de recensies gezien krijgen wij de indruk, dat het restaurant heel verschillend personeel heeft, qua niveau, en kundigheid en inzicht. Dit gezien de beoordelings cijfers.

Is erg jammer, omdat de locatie leuk en landelijk is
    en rust uitstraalt.

Onze tip aan de directie: Doe er wat mee!
    Zou jammer zijn als deze locatie verloren gaat!

25. Lekker eten voor een goede prijs. Ook voor glutenvrije pannenkoeken draaien ze hun hand niet om.

26. Gezellige eetgelegenheid, kwaliteit van het eten is uitstekend. En voor een leuke prijs. De sfeer is lekker huiselijk. Voor kinderen is het er geweldig - kunnen even naar de beesten toe - en hebben heerlijk zitten smullen van hun pannenkoek....Vriendelijk personeel....Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Teleurgestelde klant

Aangebrande sate - niet op gereageerd na klacht.

Zeer onvriendelijke bediening (onbeschoft en ongeinteresseerd) die duidelijk niet om kon gaan met de drukte.

Niet voor herhaling vatbaar - helaas.

28. Afgelopen zaterdag 14 augustus hier gelunched. We dachten ff snel iets te eten en dan weer verder fietsen. Voordat er besteld kon worden waren we al een half uur verder. Het eten is niet byzonder en ik vind het geen aanrader om daar te gaan eten.

29. Super gegeten op een terras met landelijk uitzicht! Dit restaurant heeft een groot terras met uitzicht over een weiland. Op een zonnige namiddag heerlijk geborreld. Het personeel was vriendelijk, snel en in voor een praatje. Na het borrelen wat gegeten. Dit overtrof onze verwachtingen. Zeer smaakvol en goede porties. Wij hadden een chateau briand schotel. Die was ruimschoots gevuld en er waren voldoende groenten. Al met al waren wij blij verrast!

30. Afgelopen vrijdag 30 juli 2010 hadden wij een reservering voor 8 personen om 19.00 uur. Bij de reservering is aangegeven dat twee personen a la carte dineren en 6 personen mosselen wilden. Tevens is geïnformeerd naar de mogelijkheid om 2 personen onbeperkt mosselen te laten eten. Klokslag 19.00 uur stond keurig een tafel gereed. Vriendelijk werden we onze tafel gewezen en de direct bestelde twee flessen witte wijn werden onmiddellijk gebracht. Hierna werd vervolgens 45 minuten lang iedere poging om van ons om ook maar iemand van de bediening aan tafel te krijgen door het personeel volstrekt genegeerd. Nadat dit uiteindelijk wel lukte werd de bestelling opgenomen. Kort daarop kwam een ober aan tafel met de mededeling dat wij een groot probleem hadden! Hij had gerekend op 8 keer onbeperkt mosselen eten. Tijdens dit korte gesprekje draaide hij zich om liep weg en ging vervolgens verder met de bediening van andere tafels. Ook nu werd elke poging iemand aan tafel te krijgen volstrekt genegeerd. Ondanks dat onze tafel naast de terrasingang stond en het personeel ons rakelings passeerde, nam niemand de moeite in te aan op onze pogingen iemand te spreken.

Ruim anderhalf uur vruchteloos gewacht!

Ten einde raad is een poging gedaan binnen gaan te bestellen. De betreffende ober gaf ons op zeer onbeschofte wijze vervolgens te verstaan dat wij önze “grote bek moesten houden. Iedere gek kon toch zien dat het druk was"! Wij moesten niet zo zeuren. Ook de dame achter de bar gaf op niet mis te verstane wijze en uitermate beledigend te kennen dat wij beter op konden hoepelen. Het meest bont maakte een joch het, die een van onze gasten, een man van bijna 80 jaar, letterlijk naar de keel vloog waardoor deze bijna viel. Een personeelslid uit de keuken kon hem nog net weg sleuren en voorkomen dat de jongen nogmaals uithaalde.

De twee flessen afgerekend en na twee dramatische uren zijn we naar een ander restaurant gegaan.

Omdat bij het reserveren een telefoonnummer is achtergelaten, hebben wij dit weekend afgewacht of iemand van het restaurant de moeite zou nemen op dit schandalige optreden van het personeel terug te komen. Zelfs dit is niet gebeurd!

Daarnaast is deze ervaring eerst naar het restaurant gemaild. Ook daar is geen reactie opgekomen. Kortom een afrader.

31. Geweldige eetgelegenheid, kwaliteit van het eten is niet met woorden te beschrijven, zo lekker. De sfeer is alsof je lekker zit te tafelen in de huiskamer of bij vrienden. Voor kinderen is het er geweldig en de pannekoeken zijn ongelooflijk lekker!

Het personeel is simpelweg geweldig. Ze staan altijd met een glimlach voor je klaar en niets is ze te gek. Voor een feestje ben je ook aan het juiste adres. Wij hebben vorig jaar oktober hier onze huwelijksreceptie gegeven en mede dankzij Robert en zijn personeel is dit een onvergetelijke dag geworden.

Kort gezegd: Eet je hier dan ga je met een glimlach naar huis!

32. Na het (per toeval) een keer uitgeprobeerd te hebben, waren wij zeer verrast door de goede kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening. Wij gaan nu vrij regelmatig naar Het Eiland omdat wij zeker weten dat we er heel erg lekker eten en een praatje met de kok als extraatje maak je in menig restaurant niet meer mee! Echt een aanrader voor lekkerbekken...

33. Na ruim een week toch maar besloten om een recensie te plaatsen na onze -tegen de verwachting in- slechte ervaring bij
    het eiland van Ome Nick.

Na onze vraag wat de "Specialiteit van de dag" was, kregen we te horen dat er die dag geen specialiteit van de dag was.

Een tafel verderop bestelde een mevrouw verse mosselen, maar die waren op dat moment niet beschikbaar. En dat terwijl er een groot geel spandoek voor de deur hing waarop verse mosselen aangeprezen werden.

De bestelde kipsate was bij beiden flink verbrand waardoor we er flinke stukken van hebben moeten afsnijden. Wel zat er voldoende verse groente bij.

Helaas ging het bij het desert weer fout. Het ijs van de bestelde "Dame Blanche" was vermoedelijk ooit ontdooid geweest want het smaakte waterig en zanderig en leek in niets op roomijs. Laat staan roomijs wat normaal gesproken in een restaurant geserveerd wordt. Voor het eerst hebben we een desert laten staan en niet opgegeten (!) .

De deserts werden niet in rekening gebracht, en we kregen van de serveerster een kopje koffie van het huis aangeboden hetgeen erg gastvrij en vriendelijk was. Jammer was het geknoei met pen op het bonnetje. (ijs eraf, wijn vergeten dus alsnog erbij gezet)

Het restaurant heeft een gezellige ambiance maar kreeg het in ons geval helaas niet voor elkaar om een fatsoenlijke (doch eenvoudige) maaltijd te serveren.

34. fam. roeten

heerlijk gegeten afgelopen de voorlaatste vrijdag avond. toevallig binnen gelopen voor een snelle hap, maar uitgebreid gegeten en lekker blijven hangen. vrolijk bediend, en de chef die voor een praatje kwam. top

35. Hendrik en Janny Jansen

Onze dochter heeft er 2 1/2 jaar geleden haar huwelijksfeest gevierd. In 1 woord fantastisch en accomodatie, de sfeer, de bediening. Het was geweldig. Wij hebben er nu weer met onze dochters met aanhang gegeten en onze ervaring is dezelfde, geweldig en gaan zeker weer.

36. Diane en Frits

Gezellig, met het warme weer wel druk maar toch nog gauw geholpen. Vooral drankjes werden snel geserveerd. Meisjes zijn ook in voor een praatje. Jammer alleen dat het flink waaide.

37. Fred & Ineke

Onlangs ons bruiloftsfeest gegeven op het eiland. Het eten was perfect en de dames van de bediening uitermate hulpvol. Jl woensdag hebben we nogmaals gegeten op Het Eiland. Een heerlijke maaltijd met wederom een vriendelijke bediening.
    Wie vriendelijk doet, ontvangt ook vriendelijkheid.

38. 50 jaar gastvrijheid staat er op de site. Dit was misschien 50 jaar geleden het geval, maar het is tegenwoordig bar slecht gesteld met de bediening. Zojuist weer diep teleurgesteld door een van jullie serveersters, laten we zeggen een 'stevige brunette'. Besteedde totaal geen aandacht aan de cliëntèle en liep wel 4x langs zonder ook maar iets af te ruimen, terwijl we toch al duidelijk klaar waren met eten. Geen glimlach niks kon er bij geen van de meiden vanaf. Heel erg jammer.

39. Wij hebben er heerlijk gegeten, leuke bediening en mooie tent.

40. Wat een trieste unieke ervaring. Wat te drinken gekregen en via de kaart diner besteld. Uiteindelijk zelf maar naar binnen gelopen om te bestellen omdat we waren "vergeten" Na 25 minuten nog geen voorgerecht en besloten om weg te gaan. Tijdens het afrekenen van alleen de drankjes begon het jeugdige personeel op afschuwelijke wijze tegen elkaar te schelden en de kok begon met pannen te gooien!! Nooit meer!!!!

41. E. van der Heijde

Vroeger leuke pannenkoekenhuis, nu een absolute afrader! Personeel is onbeleefd (zegt geen gedag), neemt bestellingen verkeerd op (biedt geen excuses aan, maar is duidelijk geirriteerd) of vergeet je. Wijn is altijd lauw en/of oud, pannenkoeken zijn niet doorbakken etc. De kwaliteit van overige voor- en hoofdgerechten is als dat van een snackbar. Om die reden is prijs-kwaliteit niet in orde. Verder slordigheden als servetjes en theezakpapiertjes die rondslingeren op het terras. Erg jammer dat het zo geworden is en ondanks de leuke locatie wederom een slechte ervaring.

42. ruud mölman

Om 13 uur binnengekomen ; besteld 1 droge witte wijn + 1 flesje bier ; dat kwam binnen redelijke tijd (circa 8 minuten); daarna bestelde ik nog een flesje bier (dat vrij snel kwam) en iets te eten voor mij en mijn partner .
    Om kwart voor twee was er nog niets en vroeg ik vriendelijk of de serveerster ons niet vergat , waarop het antwoord was : wat had u dan besteld ? Toen zakte ......!Die serveerster heeft zich wel verontschuldigd , maar dit kan toch echt niet ! Ik heb haar ook geen fooi gegeven , want ik ben van mening dat je die verdienen moet !
    Ik kom hier niet terug .

43. ALFA HEUGIE

zelde ervaring als Sprinky je bent er niet meer weg te slaan

44. Heel lekker, nieuw menu, nieuw interieur,lieve meisjes, prima, bedankt voor de leuke avond!

45. al jaren zitten wij zomers op het terras
    gemoedelijke sfeer en unieke locatie!!!