Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlagtwedde verdeeld zijn.

1. Henk en Nettie Abbring

We hebben lekker zitten eten. En de bediening was super, een dikke 10. We haden een gezelige ober die geven we ook een dike 10. Het is de moeite waard om daar eens te gaan eten wij vonden het geweldig.
    Wij komen er vast en zeker terug.

2. Meerdere malen met mijn familie hier wezen eten. We bestellen iedere keer iets anders en alle gerechten vallen goed in de smaak. We komen zeker weer terug.

3. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

G Dokter

Wij zijn met vier vrienden wezen eten, de pannekoeken waren heerlijk. Het was erg gezellig, de bediening was ook prima. Er was een leuke speelhoek voor de kinderen. Wij komen beslist terug als wij in de buurt zijn.
    G Dokter

4. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

B.J. ter haar

Wij hebben meerdere keren daar pannenkoeken gegeten met vrienden, familie en kleinkinderen.
    Iedereen was zeer tevreden. Je kon de pannenkoeken naar je eigen smaak samenstellen en deze waren goed gevuld. De kleintjes konden zich uitstekend vermaken in de speelhoek of buiten met speeltoestellen of het luchtkussen. De sfeer was goed en de bediening vriendelijk en correct. Ook hebben ze een barbecue middag voor ons verzorgd. We konden daar eventueel uitwijken naar de slechtweer accommodatie. De keuze aan vlees, enz. was meer dan genoeg. Iedereen die hier met ons mee hebben gegeten , vonden dit voor herhaling vatbaar. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Echt een aanrader.

5. Overal moest zout bij, zo smakeloos!
    We hadden diversen gerechten besteld om mee te nemen, maar niets was écht lekker.
    Kip in knoflook met chilipeper smaakte zó vies, naar beschimmelde knoflook zo niet vers. Voor bijna 70 euro in de vuilnisbak. Ik ga nooit meer!

6. We wonen sinds enkele jaren aan de Duitse kant van de grens. We rijden graag die circa 35 kilometer, om hier een hapje te eten. Natuurlijk hebben we gezocht naar een redelijk alternatief wat dichter bij, maar de prijs kwaliteit verhouding dat de eigenaars kunnen bieden laat ons steeds weer terug keren.

De saté van ossenhaas en grote garnalen zijn van een kwaliteit die ik tot nu toe alleen in de randstad ben tegen gekomen en dan nog alleen in een paar zeer exclusieve restaurants.

Het voorgerecht van een gevulde loempia is van een klasse apart. De loempia wordt, naast de normale vulling nog eens voorzien van een extraatje naar keuze. (babi pangang, normaal of spek, of met Indonesisch smoorvlees) eigenlijk stijgt dit gerecht ver uit boven de noemer voorgerecht, samen met bv. een eenvoudige (maar goed gevulde) mihoen of nasi heeft u een complete maaltijd.
    Kortom: tevreden gasten die graag terug komen en genieten van hetgeen wordt voorgeschoteld!!

7. Zeer goed restaurant! Zowel daar eten als ophalen. Vooral de afhaal menu's zijn heerlijk en je krijgt veel eten voor dat geld.
    Wij gaan zeker nog regelmatig daar wat ophalen of daar eten.

8. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Twee keer daar gegeten, maar het viel tegen.

Hartige pannenkoeken smaken flauw, weinig belegd. Er staat wel zoetigheid op tafel, maar geen zout of peper, heel vreemd.

Eerste keer daar gegeten in maart 2011, toen was het iets smaakvoller, de tweede keer was in juli 2011 en toen leek de pannenkoek meer op een meelbal, ongaar en erg flauw.

Bediening eerste keer oké, toen was het rustig. De tweede keer lang moeten wachten, beetje chaotisch, ondanks het niet heel druk was.

Binnen zit je niet echt gezellig, donker en sfeerloos. Het plafond verlagen zou iets helpen en/of betere sfeerverlichting gebruiken.

Voor kinderen erg geschikt, omdat er een leuke kinderspeel hoekje is.

4,3
  9. Fam. van Basten

Na een lange wandeldag dachten we heerlijk Chinees eten mee te nemen, zodat we niet zelf behoefden te koken. Besteld: Bami met groenten en garnalen, Nasi met Tjap Tjoy. Dit laatste gerecht was vegetarisch. Zowel de bami als de nasi waren zeer slecht gevuld en smakeloos. Prei was nauwelijks aanwezig en de eideeltjes moesten met een loep gezocht worden. De vegetarische Tjap Tjoy bestond hoofdzakelijk uit taugé en dat voor een prijs van € 7,70 + € 0,80 extra voor de zgn. "nasi". Kwaliteit prijsverhouding ver beneden peil.

Eigenaar geïnformeerd maar was hier niet van onder de indruk.

2,4
  10. Prima vegetarisch gegeten! Was zeer de moeite waard. Bediening is meer dan OK.

Lekker vers bier, niet te versmaden!

11. John

Wij hebben gisteravond 11 juni met z'n tweeën in Greens gegeten. Er was een soort lopend buffet maar wij hebben gekozen voor de kaart.

Als je houdt van een beetje een campingsfeer in een soort zaal waar je met z'n allen kunt eten dan is dit de plek waar je moet zijn. Het publiek is wat schreeuwerig en dat valt extra op door de ruimte, een soort grote ronde zaal. Voor romantisch dineren moet je hier beslist niet zijn en ook niet als je rustig wilt praten. De bediening hebben we zonder meer als vriendelijk ervaren. Het eten was oké, niet heel speciaal maar ook weinig op aan te merken. De prijs wat hoog voor wat je krijgt, voor dat geld zijn er voor ons beslist betere restaurants met meer sfeer, wij willen het wat ingetogener.

Dus niet echt een afrader maar wel als je meer privacy wilt en echt samen wilt zijn.

12. Barbara en Johan

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Kwaliteit eten uitmuntend en de bediening was perfect!

13. Wij wonen in de buurt en komen regelmatig eten bij de Sultan. Heel goed restaurant. Heerlijke gerechten en uiterst vriendelijke bediening. Ook wij zijn blij met zo'n goed restaurant in de buurt.

14. Thuiszorg Grunnegerlaand

Ik haal regelmatig eten voor de dagopvang, vergaderingen en bijzondere gelegenheden.

Het wordt altijd keurig op tijd gebracht en de mensen eten er allemaal heel smakelijk van.

Margriet Tolsma.

TZ Grunnegerlaand.

15. Rtr

Overheerlijke hamburger broodjes.

16. Familie D. & G.

We komen hier al jaren en nog steeds is het eten van super kwaliteit. Vooral de biefstuk is onvergetelijk.

17. Zeer goede bediening en vriendelijk.

Alle gerechten zien er goed uit en bijzonder smakelijk.

Volop parkeergelegenheid.

Ook voor afhalen aan te bevelen.

18. Erik

We gaan met de familie al 3 jaar naar Rendering toe op 2de kerstdag, eerst bowlen en dan eten.

Altijd gezellig, veel keuze bij het buffet, en het eten is lekker.

Om de prijs hoef je ook niet weg te blijven.

Minpunt: soms lang wachten in het begin van buffet voordat je eten kan halen.

19. Sfeer is goed, gezellig en ook goed eten zoals goed eten bedoeld is.

Ik ga nu, na dit bericht, reserveren voor een gezellige avond met de bestuusleden van de buurtvereniging, bij Greens......

20. Wij hebben bij de Sultan heerlijk gegeten op eerste paasdag! En volgens mij hebben ze hier de beste shoarma van Nederland. Heerlijk gekruid namelijk.

Bediening was goed. Vriendelijke en representatieve dames.

Ook viel de gevulde aubergine met gehakt erg in de smaak!

Dus al met al prima!

21. Zeer goede bediening, super lekker eten.

22. Wij hebben afgelopen weekend hier gegeten en het was werkelijk geweldig! Niks, geen shoarmatent maar een echt authentiek Turks restaurant.
    Veel variatie op de kaart en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

23. Geweldig restaurant, uitstekende bediening en een uitstekende keuken.
    Zowel a la carte als het buffet.

24. Het ligt er aan wanneer je komt. Het eten is lekkerder als je wat later in de middag komt, kom je vroeger heb je kans op opgewarmd eten van de vorige dag. Daarnaast is het belangrijk je bestelling te controleren, want dat wil nog al eens fout gaan, maar als het fout gaat en je bent thuis en je belt er heen dat er iets niet goed is. Geen probleem dan komen ze zelfs bij je thuis om wat je wel hebt besteld te brengen.

25. Het is een goed restaurant. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het eten is zeer goed er staat van alles op de kaart. Een echte aanrader!

26. fam, verhagen

we zijn de afgelopen weekend bij greens geweest.
    het was super gezellig en lekker druk daar. we hebben gekozen voor het Grillbuffet.dit buffet zit vol met huisgemaakte salades een super broodbuffet, een kok die verschillende soorten vlees staat te grillen en natuurlijk een warm buffet waar alles super lekker in is, en lekker heet, niet koud zoals joep in een van de vorige berichten schreef. ik kan alleen maar zeggen dat dit echt een leuke en gezellige plek is om lekker te gaan bufetten.

Wij komen zeker weer

27. Jaap v.d. Vliet

Afgelopen zondag met de hele familie deelgenomen aan het grill buffet. In een woord uitstekend! Veel keus en lekker eten voor relatief weinig geld. De bediening was vriendelijk en de sfeer was prima.
    Een aanrader.

28. Met veel genot uitgekeken naar dit restaurant wat zich aanprijst als goed en veelzijdig,ik zal het kort houden, slechter heb ik het nog nooit gehad, niet doorbakken, koud eten wat warm hoort te zijn, kortom een echte afrader!!!!

1,6
  29. M. de Jong

Met zo'n restaurant in de buurt hoeven wij niet ver weg; het was geweldig in alle opzichten. Vlagtwedde mag zich gelukkig prijzen met dit fijne restaurant in haar dorp. Wij komen zeker gauw terug en hopen dat de kaart zo verrassend en authentiek Turks blijft.

30. van bengalen

we hebben super gegeten. Bediening was ook goed. Het grillbuffet en a la carte waren echt super echt de moeite waard.