Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlagtwedde verdeeld zijn.

Max en Grietje

Veel ervaring en klantvriendelijk en uitstekende producten

Super restaurant! Op een drukke zondagavond ben ik samen wezen eten met mijn vriendinnen bij de Sultan in Vlagtwedde. Het was er erg druk maar desondanks kregen wij een hele snelle service. Het personeel was vriendelijk en vlot. Zeker een aanrader!

Afgelopen woensdag ben ik met mijn man bij de restaurant De Sultan wezen eten. Wij hadden allebei pizza's gehad de pizza's zagen er goed verzorgd uit en ze waren lekker! Bediening is top weet wat ze doen.

Zeer slechte ervaring met dit restaurant. We waren er met 2 volwassenen op woensdagavond 18.00 uur. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven (buiten op het terras) kregen we onze drankjes en vervolgens een uur lang niets. Voor de zekerheid gevraagd of de bestelling van de pizza's wel doorgekomen was. Jazeker maar het was erg druk. "10 minuutjes nog" werd ons gezegd. Na 10 minuutjes nog maar eens gevraagd; "nog 10 minuutjes maar dan komt het ook echt". We zijn om 19.30 uur maar opgestapt zonder pizza's te hebben gekregen. De drankjes hoefden we niet te betalen. Het vreemde en tevens frustrerende was dat alle mensen die kwamen afhalen wel met tassen en dozen vol weggingen. De afhaal had duidelijk voorrang in dit restaurant.

Lammert v d veen

Zeer goed en heel vriendelijk

6. Nederlands Vlagtwedde

Ronduit slecht !
    Vanavond 19-03-2017 hebben wij bij de Greens gegeten in Vlagtwedde . Op zich begon de avond goed , goede bediening (attent) . Later tijdens de maaltijd moesten we zelf naar de bar om bestellingen door te geven , wat op zich wel vreemd is er waren slechts 2 tafels inclusief onszelf bezet. Dus druk was het zeker niet. Zelf bordjes en glazen stapelden zich op aan onze tafel. De temperatuur van aardappelen ,groente en sauzen waren veel te laag , later werd de temperatuur hoger gezet.
    Tijdens de maaltijd moest iemand van onze gezelschap zeer nodig naar het toilet en kon niet de heren toilet vinden (uiteindelijk moest hij gebruik maken van een toilet die voor gehandicapten aanwezig is. De hygiëne was gewoon zeer, zeer slecht !
    Tijdens het afrekenen...(€98.00) vroeg de kassière of alles naar wens was gegaan?, ik heb haar direct uitgelegd dat ik zeer ontevreden was over de algehele situatie .
    Zelfs de kassière gaf aan dat ze o.a op de hoogte was en dat ze zelf ook geen gebruik maakte van het toilet. Al met al een zeer slechte ervaring met uw restaurant. Wij zullen het ook zeker niet verder aanbevelen.

7. Chinees-Indisch Vlagtwedde

Oswaldxxl

Bester Chinese weit und breit.

8. Nederlands Vlagtwedde

Onlangs met gezin gegeten, was prima in orde. Goede kwaliteit van zowel het koud als warm buffet. Speciaal klaar gemaakte vleesgerechten waren heerlijk. Bediening is vlot en vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug!

9. Chinees-Indisch Vlagtwedde

Anneke Bergsma

Kerstbuffet 2e kerstdag. Zeer ontevreden! Door omstandigheden kwamen we wat later aan bij dit restaurant. Het resultaat, een leeggeroofd buffet, er werd ook niets meer aangevuld en het eten wat nog in de bakken lag was lauw, zeg maar gerust koud. Bij het afrekenen zei mijn man dat er ook 2 mensen van 65+ bij aanwezig waren. Normaal gesproken krijgen deze hier altijd korting. Niets mee te maken, was het antwoord van de eigenaresse. Kerstbuffet! In totaal dus een rekening van meer dan 90 euro. Het was in mijn ogen nog geen 20 euro waard, we hebben bijna niets gehad aangezien er niets werd bijgevuld. Een enorme afknapper!! We kwamen altijd wel bij restaurant Peking maar dit is echt de laatste keer geweest!

10. Chinees-Indisch Vlagtwedde

We halen hier altijd weg als we chinees gaan eten, hele vriendelijke bediening en goed eten! Aanrader!

11. Chinees-Indisch Vlagtwedde

Slecht eten, was vaak nog gewoon koud. Geen aanrader.

In korte tijd drie keer gegeten in de Sultan. Prettige sfeer, vlotte bediening maar vooral voortreffelijk lekker gegeten. Een aanrader.

13. Nederlands Vlagtwedde

Bij binnenkomst besloten om het all in incl drinken te doen. Was een meerprijs met alcohol van 9 euro en fris van 6 euro. Heb in totaal 4 glaasje bier gehad waar we ook nog om moesten vragen, dus dat kon niet uit.

Eten was magertjes, haring was vies en het vlees van de grill was taai en droog. Borden stapelden zich op een werden niet van tafel gehaald. Toetjes als cake enz waren helemaal op en werden ook niet bijgevuld.

Kortom, heb het zo slecht nog niet meegemaakt.

14. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Gisterenavond gegeten in dit restaurant. Onvriendelijk personeel, veel vieze muggen die rondvliegen, tafels die plakken. Stroopflessen die vies en plakkerig zijn. Veel kapotte speelgoed om de boerderij slingeren. Veel rommel rondom de Boerderij. Als je aan komt rijden lijkt het knus en gezellig. Eenmaal aangekomen. Veel kapotte speelgoed en dieren in het weiland achter de Boerderij waarop veel vieze muggen op afkomen. Spareribs besteld waren niet gaar. Mayonaise zo op je bord gekwakt niet netjes in een schaaltje. Dit restaurant moet nog veel leren. Peertjes bij spareribs worden uit blik geserveerd.

Nette cafetaria binnen en buiten, alleen de bestelling klopte niet. Saus op het broodje hamburger vergeten, moest ik zelf maar doen met een zakje curry, kroketten vergeten bij de bestelling te doen, dus voor ons eenmalig. Je kunt beter elders gaan.

Anno kampyon

Lekker eten voor weinig geld.

Tja als je echt lekker wilt eten loop dan maar door. De gyros smaakt niet naar gyros en de rest van het vlees heeft dezelfde smaak. Het was niet vies maar lekker eten was het ook niet. Ik vond het niet behagelijk warm, het was eerder fris. En over de opmerking over het eten deden ze heel laconiek! Nee hier kom ik nooit weer.

Bowlen was goed... helaas viel het eten tegen (vooral kwaliteit). Verder werd er een fout gemaakt in het betalen, werd gelukkig op tijd ontdekt door het controleren van de bon. Maar geen aanrader voor een 2x. Voor de lokale bevolking is het misschien wel leuk en gezellig, alleen voor een buitenstaander worden niet gewaardeerd en of geaccepteerd...

Gezellige bowlingbaan, heerlijk gegeten! Vlotte en attente bediening! Zeer tevreden en wij komen zeker nog eens terug!

Op zich is het een erg sfeervol restaurant, de bediening is nogal jong en onervaren. De tafel plakte, er lagen doden vliegen in de vensterbank en het was er niet bepaald warm. Wij hadden Turks brood met kruidenboter als voorgerecht, ik had liever gezien dat het brood voorgesneden zou zijn en jammer dat de kruidenboter erg hard was. Verder erg uitgebreid menu, met erg lekkere gerechten, voor ieder wat wils. Ook de nagerechten zijn prima in orde!

Om 17.50 zaten wij aan tafel en om 18.55 hadden wij nog geen eten. Toen uiteindelijk het eten kwam om 19.05 was het een verkeerde bestelling. Omdat wij een kwartier later al ergens anders werden verwacht kon de juiste bestelling niet meer worden gemaakt. Gevolg 2 kale schnitzels zonder bijlagen en de compensatie om maar 1 schnitzel te betalen. Een drankje was wel op zijn plaats geweest. Een tafel verderop kreeg van een groot gezelschap maar de helft eten omdat de bonnen in de keuken door elkaar lagen. Personeel loopt ook niet echt hard. Wij komen hier niet meer terug!

22. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Een leuke locatie om even buiten de deur te eten. Met kinderen is het zeer geschikt, maar ook zonder kinderen is het leuk eten.
    Verwacht geen luxe pannenkoekenrestaurant want het is eenvoudig opgezet wat past bij de ongedwongen sfeer.

Pannenkoeken smaakte heerlijk en was niks op aan te merken. We verwachten van pannenkoeken dan ook geen culinair hoogstandje, maar gewoon lekker smikkelen.

We waren samen met onze zoon van 11 maanden oud en dat ging goed. Vooral door de vlotte bediening had hij genoeg geduld en bleef hij gezellig.

Enige opmerking is de bediening die soms sloffend door de zaal liep en wat minder nette kleding droeg onder de schorten. Maar wel vriendelijk en snel.

23. Nederlands Vlagtwedde

Ontzettend slechte service. Ben er nog boos om.

Met onze zoon van 11 maanden oud een keertje uit eten in de hoop dat dit goed zou gaan. We hebben vanaf 17:05 uur gezeten en alleen drinken gekregen. Drie keer hebben we gevraagd wat er voor menu was. Na een klein uur hebben we afgerekend aangezien onze zoon er wel klaar mee was, en wij ook. Nooit zo'n slechte service gehad. Tussen de wespen binnen wachten tot we de kaart krijgen waar we duidelijk op zaten te wachten.

Meneer Sjoerd

Goed eten voor weinig geld.

vlagtwedde

Prima eten! Je krijgt echt waar voor je geld. Vriendelijk personeel. Echt een aanwinst voor Vlagtwedde.

26. Nederlands Vlagtwedde

Evelynfolkerts

Bestek en glazen niet schoon. Toilet niet aan te raden.. Personeel vriendelijk. Borden worden niet gehaald. Niet voor herhaling vatbaar.

27. Nederlands Vlagtwedde

We zijn uit eten geweest met 6 personen. Wc was zo smerig dat ik niet op de bril durfde te zitten. Ook was eten matig. Koud, weinig, lang wachten. Bediening langzaam. Voor prijs mag je niet veel verwachten.

Standaard restaurant met standaard gerechten en een standaard kaart. Prima bediening, lekker eten.

Anoniem

Je krijgt hier echt waar voor je geld! En het smaakt uitstekend! Echt een aanwinst voor Vlagtwedde!

christian van der ree

Hele lekkere friet, alleen de porties zijn aan de grote kant.