Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlagtwedde verdeeld zijn.

1. Fantastisch lekker gegeten. Het vegetarisch eten was beter dan ik ooit ergens gegeten heb. Heel vlotte bediening en fijne sfeer in het restaurant. (Geen harde muziek!) aanrader!

2. T. Rendering

2e Kerstdag hebben we eten bij jullie besteld voor 7 personen, we hadden voor 4 personen bami besteld en bij het uitpakken bleek het Nasi te zijn, omdat we dan al aan tafel zitten konden we het niet terug brengen. We hadden er ook 2x Mihoen bij, dat was niet lekker en het vlees was droog en taai. Dus jammer, gelukkig had ik zelf lekkere pudding met ijs, T. Rendering Wedde. Als u mijn besteld lijstje nog hebt kunt u zelf zien dat de bestelling niet goed was.

3. Heerlijk. Echt een aanrader!

• Eindcijfer 10
  4. H. Hofstra

Centrale locatie, mooi aangekleed restaurant en vriendelijk personeel.
    We waren met een groep van 8. De algeme indruk is in orde maar een aantal dingen konden beter.
    -De aardappelen werden een kwartier na het hoofdgerecht opgediend.
    -De sla kwam in drie schaaltjes bij een aantal borden. De reden was dat er anders te veel weggegooid werd. Prima natuurlijk maar zeg dan liever meteen dat er aangevuld kan worden.
    -Er waren 2 foute bestellingen. Iedereen zit dan al te eten terwijl 2 personen moeten wachten.
    -Het vega gerecht was voorzien van plm 4 gram gesnipperde feta als garnering. Gezegd dat dit niet acceptabel is en toen wel feta extra gekregen.
    -Bij het afrekenen stond het duurdere (foute) gerecht wel op de rekening.
    Dus op zich wel aandacht voor wat er niet helemaal goed ging maar toch geen topervaring.

6,7
  5. Zeer slecht pizza maken ze in mini vorm en daar betaal je dan nog 14euro voor, dan kun je beter ergens anders eten daar heb je voor 8,50 euro dezelfde pizza en stukken groter.
    Echt een aanfluiting.

6. Hammie Santing

Samen met een familielid op het prachtige terras van jullie genoten van heerlijk eten.
    De bediening was super goed.
    Bedankt hiervoor.
    Komen graag een keer weer.

7. H. Visser

Reeds een 3 x bij Peking Vlagtwedde chinees eten gehaald. Fantastisch restaurant, heerlijk eten!

8. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Johan en Gina Kamminga

Heerlijk gegeten bij jullie, zowel de pannenkoeken als de spareribs waren top bereid.
    Ook het toetje niet vergeten. Want die zijn ook om te smullen.

Heel vriendelijk personeel, vlotte bediening, gemoedelijke sfeer en betaalbaar kortom een echte aanrader om hier eens te gaan eten!

9. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Hammie Santing

Na een gezellige fietstocht met 4 buurvrouwen kwamen we op zaterdag 11 jullie om 18.00 uur bij jullie binnen.
    Na eerst iets te hebben gedronken waar we lekker warm van werden werd ons de menukaart gebracht.
    Onze keus was gauw gemaakt en was super lekker.
    Na nog een nagerecht gingen we weer huiswaarts.
    Bedankt voor jullie gastvrijheid en de prettige bediening.
    Voor herhaling vatbaar.
    Groeten
    Rini, Sineke, Anneke en Hammie

10. Het eten was erg smaakvol, ruim voldoende. We kregen eerst stokbrood met kruidenboter, daarna een bordje met salade en daarna het hoofdgerecht. We hebben heerlijk gegeten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar!

11. Verwacht niet veel. Maandmenu was erg matig, weinig creativiteit. Thuis maken we er meer van. Gepaneerde schnitzels verbergen veel!

4,3
  12. Zondagavond 27 januari 2019 voor het eerst bij Chinees-Indisch restaurant "Peking" in Vlagtwedde gegeten. Gezellig ingericht restaurant, waar toen wij binnenkwamen al druk gebruik gemaakt werd van het lopend buffet. Wij kozen voor à la carte en bestelden voor tijdens het uitzoeken een aperitiefje. Dat werd snel gebracht maar helaas zonder kroepoek o.i.d. Voor ons de eerste keer dat wij bij een "chinees" niet gelijk een bakje knabbels kregen. De prikkelende geuren van het tie pan gerecht uit een ander gedeelte van het restaurant deden dit gemis nog eens extra gevoelen.
    Wij kozen voor het Kantonees menu en dat was uitstekend en heel lekker. Speciale vermelding verdient de manier waarop de kok de borden waarop de gerechten stonden had versierd. Wij kennen de (ook kunstig) tot een vogel of een draak bewerkte wortels, maar deze versiering was nieuw. Een schilderijtje op de rand, gemaakt van komkommer, paprika en tomaat (zie foto's).
    Kortom, een aanrader, maar we bestellen voortaan wel een portie kroepoek vooraf.

Jan en Astrid.

13. Petra en Willy

Gisteren 5 september heerlijk gegeten.
    Leuk personeel en goede service.
    Top verzorgd alles een dikke 10.

14. Gisteravond heerlijk bij jullie gegeten! Vooral de gebakken schijfjes aardappel waren heerlijk!
    De twee dames die ons bedienden waren uitermate vriendelijk en dat is zeker van belang!

15. Pannenkoekenhuis Vlagtwedde

Wilma Ketelaar

We komen hier regelmatig met onze kinderen en kleinkinderen, het is kindvriendelijk.
    Er is veel keus uit verschillende toppings op je pannenkoek en ze zijn heerlijk. Het personeel is gemoedelijk en vriendelijk.

16. Klaas Vening

Het concept is helemaal verandert, voorheen was het een buffetrestaurant. Maar nu kun je er a la carte eten. De kaart is eenvoudig maar goed passend bij het restaurant, ik had de huisgemaakte spareribs, welke zeer goed in de smaak vielen. Mijn partner had de dagspecial, asperges uit de streek. traditioneel maar super lekker! De bediening was uitermate vriendelijke, wat de beleving van de avond compleet maakte!

17. Afgelopen zondagen hebben wij bij De Sultan gegeten we hebben heerlijk gegeten super restaurant. De restaurant is ook helemaal opnieuw opgeknapt het is een sfeervolle restaurant geworden met hun nieuwe bankstellen die heel erg lekker zitten. Zeker een aanrader dit restaurant.

18. Wij hadden als groep van 11 personen een arrangement geboekt met steengrillen en bowlen.
    Het eten was heerlijk en zeker niets te kort. Drinken werd daarbij incl geserveerd en ook daarbij geen droge mondjes gekregen.
    Hele vriendelijke en gastvrije ontvangst en nette blije bediening.
    Zowel in het restaurant gedeelte als bowling gedeelte.
    Een zeer geslaagde avond met al. Top.

19. Gerda

20. Max en Grietje

Veel ervaring en klantvriendelijk en uitstekende producten

21. Super restaurant! Op een drukke zondagavond ben ik samen wezen eten met mijn vriendinnen bij de Sultan in Vlagtwedde. Het was er erg druk maar desondanks kregen wij een hele snelle service. Het personeel was vriendelijk en vlot. Zeker een aanrader!

22. Afgelopen woensdag ben ik met mijn man bij de restaurant De Sultan wezen eten. Wij hadden allebei pizza's gehad de pizza's zagen er goed verzorgd uit en ze waren lekker! Bediening is top weet wat ze doen.

23. Zeer slechte ervaring met dit restaurant. We waren er met 2 volwassenen op woensdagavond 18.00 uur. Nadat we de bestelling hadden doorgegeven (buiten op het terras) kregen we onze drankjes en vervolgens een uur lang niets. Voor de zekerheid gevraagd of de bestelling van de pizza's wel doorgekomen was. Jazeker maar het was erg druk. "10 minuutjes nog" werd ons gezegd. Na 10 minuutjes nog maar eens gevraagd; "nog 10 minuutjes maar dan komt het ook echt". We zijn om 19.30 uur maar opgestapt zonder pizza's te hebben gekregen. De drankjes hoefden we niet te betalen. Het vreemde en tevens frustrerende was dat alle mensen die kwamen afhalen wel met tassen en dozen vol weggingen. De afhaal had duidelijk voorrang in dit restaurant.

24. Lammert v d veen

Zeer goed en heel vriendelijk

25. Ronduit slecht !
    Vanavond 19-03-2017 hebben wij bij de Greens gegeten in Vlagtwedde . Op zich begon de avond goed , goede bediening (attent) . Later tijdens de maaltijd moesten we zelf naar de bar om bestellingen door te geven , wat op zich wel vreemd is er waren slechts 2 tafels inclusief onszelf bezet. Dus druk was het zeker niet. Zelf bordjes en glazen stapelden zich op aan onze tafel. De temperatuur van aardappelen ,groente en sauzen waren veel te laag , later werd de temperatuur hoger gezet.
    Tijdens de maaltijd moest iemand van onze gezelschap zeer nodig naar het toilet en kon niet de heren toilet vinden (uiteindelijk moest hij gebruik maken van een toilet die voor gehandicapten aanwezig is. De hygiëne was gewoon zeer, zeer slecht !
    Tijdens het afrekenen...(€98.00) vroeg de kassière of alles naar wens was gegaan?, ik heb haar direct uitgelegd dat ik zeer ontevreden was over de algehele situatie .
    Zelfs de kassière gaf aan dat ze o.a op de hoogte was en dat ze zelf ook geen gebruik maakte van het toilet. Al met al een zeer slechte ervaring met uw restaurant. Wij zullen het ook zeker niet verder aanbevelen.

26. Oswaldxxl

Bester Chinese weit und breit.

27. Onlangs met gezin gegeten, was prima in orde. Goede kwaliteit van zowel het koud als warm buffet. Speciaal klaar gemaakte vleesgerechten waren heerlijk. Bediening is vlot en vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug!

28. Anneke Bergsma

Kerstbuffet 2e kerstdag. Zeer ontevreden! Door omstandigheden kwamen we wat later aan bij dit restaurant. Het resultaat, een leeggeroofd buffet, er werd ook niets meer aangevuld en het eten wat nog in de bakken lag was lauw, zeg maar gerust koud. Bij het afrekenen zei mijn man dat er ook 2 mensen van 65+ bij aanwezig waren. Normaal gesproken krijgen deze hier altijd korting. Niets mee te maken, was het antwoord van de eigenaresse. Kerstbuffet! In totaal dus een rekening van meer dan 90 euro. Het was in mijn ogen nog geen 20 euro waard, we hebben bijna niets gehad aangezien er niets werd bijgevuld. Een enorme afknapper!! We kwamen altijd wel bij restaurant Peking maar dit is echt de laatste keer geweest!