Op dit adres zit nu: Roegh

1. John 19 punten

Wij hebben gisteravond 11 juni met z'n tweeën in Greens gegeten. Er was een soort lopend buffet maar wij hebben gekozen voor de kaart.

Als je houdt van een beetje een campingsfeer in een soort zaal waar je met z'n allen kunt eten dan is dit de plek waar je moet zijn. Het publiek is wat schreeuwerig en dat valt extra op door de ruimte, een soort grote ronde zaal. Voor romantisch dineren moet je hier beslist niet zijn en ook niet als je rustig wilt praten. De bediening hebben we zonder meer als vriendelijk ervaren. Het eten was oké, niet heel speciaal maar ook weinig op aan te merken. De prijs wat hoog voor wat je krijgt, voor dat geld zijn er voor ons beslist betere restaurants met meer sfeer, wij willen het wat ingetogener.

Dus niet echt een afrader maar wel als je meer privacy wilt en echt samen wilt zijn.