Shizen in Vianen

All you can eat in een moderne interieur!

Gratis parkeren op eigen terrein en omgeving

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00
di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00

Fusion, sushi & grill restaurant in Vianen. Bij Shizen kun je heerlijk genieten van de Aziatische keuken. Met meer dan 100 gerechten op de menukaart, staat dit restaurant garant voor een heerlijke culinaire belevenis. Wanneer je niet van sushi houd, kun je bij dit restaurant ook terecht voor heerlijke grill en wok gerechten voor een vaste lage prijs. Zo heb je geen verrassingen achteraf. Het restaurant heeft een luxe en moderne sfeer met prettige zitplaatsen en gratis Wifi. Kun je geen keuze maken uit het uitgebreide menu? Geen probleem. Alle orders kun je zelf plaatsen via de aanwezige tablet. Zo kun je alles op je gemak bekijken. Tevens is er ruimte voor zakelijke bijeenkomsten, bruiloften en verjaardagen. Er is voor ieder wat wils! Reserveer nu snel en kom gezellig langs!

1. Ambiance

1477720761 82
1484204407 76
1519864459 76
1562008157 77

1. Service is echt traag. Bij elke ronde vergeten ze minimaal een bestelling te brengen. Eten was ook niet lekker.

2. Wij hebben bijna 450 euro uitgegeven aan het verjaardagsfeest van onze 16 jarige dochter met een groep vriendinnen. Het eten was prima, maar een domper voor de jarige was dat zij bij het dessert niet in het zonnetje is gezet (dessert met sterretjes oid) terwijl dit een tafel verderop wel gebeurde. Wij hadden hier overigens bij reservering en bij binnenkomst nog om gevraagd en ons was verzekerd dat dit goed ging komen. Na afloop stond de jarige enigszins teleurgesteld weer buiten. Toen ik dit aangaf richting het personeel kwam er alleen een zwak excuus in de trant van "communicatie-stoornis". Jammer, want dit beinvloed onze beleving over de service en prijs-kwaliteit. Het is ook moeilijk te verkopen dat je een jarige, die de hele avond met feesthoed heeft opgezeten, over het hoofd ziet.

3. Zoontjes Theo

Heel erg lekker en goed eten.

4. Zeer mooi restaurant.

Op advies dit sushi restaurant eens bezocht. Een beetje een dubbel gevoel. Fijne ambiance. Ongedwongen dineren. Maar het eten was niet geweldig.

5. Eerste en laatste keer. De kwaliteit prijs verhouding is niet goed.

De porties werden steeds kleiner en we moesten soms wel 20 a 25 min wachten op 3 gebakken garnalen. Na aangegeven te hebben dat we erg lang moesten wachten en dat de porties steeds kleiner werden kregen we als antwoord " het is zomer en we kunnen dan niet goed inschatten wat we moeten inkopen aldus de manager volgens het personeel"

Je kan dus nooit goed inschatten hoeveel je moet bestellen van 1 gerecht.

Dan hebben we het nog niet gehad over de beef terriyaki we hebben 2 porties besteld kregen er 1. Na vragen aan personeel of het 1 of 2 porties zijn had ook geen zin. De ene zei " ja waarschijnlijk wel" anderen zegt " nee ik ga het voor u na kijken als het er dadelijk nog niet is " inmiddels ben je alweer 30 min verder.

Uiteindelijk nog maar een portie besteld en we kregen 4 stukjes beef.

Niet veel gegeten wel lang gezeten en toch 28 euro kwijt. Erg jammer !

Geen aanrader.

6. Altijd goed daar. Alleen voor de eerste x bij Eet.nu gereserveerd en onze namen stonden er niet op.
    Gelukkig hadden ze plek, maar de volgende keer via Couverts reserveren doen we. Dat gaat altijd goed.

7. Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

8. Bij een sushi restaurant denkt u toch niet aan de smokende vanille en caramel dampen van een E-smoker? Nee, wij ook niet! Helaas dacht het gezelschap wat vanavond naast ons zat daar anders over!
    Natuurlijk hebben wij hier een melding van gemaakt, want onze appetijt werd hier ernstig door aangetast. Toen het gezelschap hierop aangesproken werd ging de E-smokeres dubbel zo hard verder met dampen en om de zoete lucht te verdrijven werd de airco een tandje harder gezet. Gevolg: het halve restaurant deed hun sjaal om en een gezelschap is hierdoor eerder vertrokken.

9. Johan Verweij

Vol verbazing!!! Echt heerlijk gegeten zoals gewoonlijk echter... 2 andere gasten met een E-Smoker naast ons die hun geurende dampen onze kant op bliezen. Een poging om er wat van te zeggen werd afgewimpeld met: Kun je het zien? Hierna de bediening gevraagd om een andere plek echter gingen ze het wel even oplossen. De mensen werden aangesproken maar in plaats van stoppen met de E-Smoker werd de airco harder gezet. Meerdere tafels deden hun sjaal om!! Onbegrijpelijk!

10. De tweepersoons tafeltjes staan wel heel dicht naast elkaar. Je kan niks in het vertrouwen vertellen tegen elkaar.

11. Robin vd Linden

Warme gerechten waren lauw en niet goed gaar. Wij zaten boven en het eten kwam van beneden. We zagen dat bediening het eten boven aan de trap zette, het bleef daar soms best lang (onbeheerd) staan. +-10 min. Het was erg druk maar dat was voor de sfeer niet storend. Mooie zaak ook. De vis was vers.

12. Lekkere sushi en goede service!
    Favoriete sushi plek van mij en mijn zus!

13. Heerlijk gegeten! Heel veel keus. Tablet werkt perfect. Alles is mooi en nieuw en er word snel geserveerd. Soms iets te snel want sommige dingen waren niet warm en ook word niet alles vers gemaakt. Sushi is wel echt heerlijk en de bediening is super vriendelijk! Vooral de jonge mensen die er werken. Ik heb wel dezelfde klacht als iemand hier onder, ik heb met m'n jas aan gegeten zo koud dat het was! Voor de rest zeker voor herhaling vatbaar.

14. Tablet werkt goed. Na een cola te hebben besteld, werd hij niet geserveerd. Via de tablet de service geroepen, na een tijd hadden we nog steeds geen cola. We moesten hem opnieuw bestellen en hij kwam uiteindelijk. Het restaurant had een mooie uitstraling, maar was wel erg koud binnen. Het eten was verder prima!

15. Het eten is prima, de bediening oké. Ik ga v/d week weer lekker.

16. Dit was de eerste en laatste keer dat we hebben gegeten bij Shizen te Vianen. De bediening is vriendelijk en het eten wordt snel geserveerd. Het restaurant is leuk ingericht maar het is er koud en het tocht (airco?). Het belangrijkste, de sushi, viel erg tegen. De sashimi had weinig smaak. Er zit veel saus over de meeste maki's en ook de warme hapjes drijven in saus. Zo smaakt alles hetzelfde en het overheerst de vis- of vleessmaak. We hebben er iets van gezegd maar de bediende merkte op dat anderen het anders te weinig saus zouden vinden. Tja, smaken verschillen natuurlijk. Voor ons geen tweede keer.

17. Zeer goed gegeten en ze zijn vriendelijk en snel met heerlijk eten.

18. Jan 279 punten

Bij Shizen kan je heerlijk sushi eten, ruime keuzes en vriendelijke bediening. De tablet werkt prima en is makkelijk in gebruik.

De entourage van het restaurant is goed te noemen, het heeft echt een beetje een Japanse uitstraling.

Een enkele keer wordt een gerechtje vergeten maar als je dan iemand van de bediening helpt herinneren komt het alsnog. Het is niet zoals het hoort, maar goed.

Dit keer had ik een vriendin bij me en zij had overal in het land al sushi gegeten maar Shizen vond ze absoluut de beste.

Voor de echte sushi liefhebber is Shizen een echte aanrader.

19. Heerlijk gegeten en wat een uitstekende, vriendelijke en snelle bediening!! Alleen.. doe nog wat aan de toetjes. Eén bolletje (kauwgomballen) ijs is wel erg mager...

20. Erg lekker gegeten in dit restaurant. De kwaliteit van het eten is goed. De service vriendelijk en het eten kwam erg snel. Het bestellen via de tablet is een prima systeem. Jammer dat we niet in de buurt wonen van dit restaurant. Het is echt een aanrader.

22. Duurt erg lang voordat je wat krijgt en een hoop dingen wat je hebt besteld komt niet. Alleen met de drank zijn ze snel. Voor mij geen 2e keer meer.

23. Branca Brons

Na een hele slechte ervaring te hebben gehad bij SensoWok zijn we nu geweldige grote fan van deze nieuwe super ervaring!! We hebben gisteren erg lekker gegeten en alles was heerlijk warm, vers en had ik al gezegd dat het erg lekker was? Het concept met de tablet was een geslaagd iets. Niet heel vaak mensen aan je tafeltje maar gewoon wanneer het nodig was. Ideaal dus.

De enige 2 kleine puntjes die we alleen noemen als tip, waren dat we erge tocht voelde. Op een gegeven moment wel een ander tafeltje gehad maar ook daar toch op het einde van onze avond een koud briesje. En bij binnekomst is het plekje waar je mee genomen word naar je tafel ook het zelfde plekje waar de mensen hun jassen aan hun einde van hun avond ophalen. Day zorgde voor enige vertragong bij binnenkomst. Maar goed... zoals ik al zei zijn dit kleine tips waar misschien naar gekeken kan worden. Het veranderd natuurlijk niks aan het feit dat we heeeerlijk hebben gegeten, en een hartstikke goede en vriendelijke service hadden. We hebben de baas erg bedankt voor deze super ervaring, en komen snel met heel erg veeel plezier terug.

Dank jullie wel!!!

24. Ik ben eind november 2014 geweest. Super mooi restaurant en hele vriendelijke mensen. Het eten is super lekker en gevarieerd. Concept 2,5 uur eten is meer dan voldoende. Tablet werkt uitstekend en fijn dat er niet iemand komt vragen of je nog iets wil bestellen. En als je service nodig hebt, dan druk je op de tablet. Eerste ronde hadden we al binnen twee minuten op tafel, dat was zo snel! Aanrader is gebakken banaan en de kalbi. Neem niet teveel rijst of bami zodat je alles kan uitproberen en niet te snel vol zit.

25. Werkend door het hele land kom ik overal. Eergisteren Shizen ontdekt en er nu zelfs voor omgereden.

De inrichting is zeer smaakvol, met doordachte licht- en kleureffecten. Het systeem van bestellen met een iPad is zowel informatief als ook zeer efficiënt is: steeds supersnel het bestelde op tafel! De bediening is authentiek en enthousiast. Geen plastic maniertjes...

De kwaliteit van de gerechten echt ver boven gemiddeld is. (Ik werk en eet al jaren door heel Nederland en kan dus best goed oordelen)

Minpuntje: als je twee bolletjes ijs bestelt krijg je twee bolletjes, in twee bakjes, met twee lepeltjes.

Goed > beter > allerbest wat mij betreft!

26. marriette
    Vertaal van English naar Nederlands

Een heerlijke avond gehad bij Shizen. Onwijs lekker gegeten en het bestellen via de tablet werd perfect. Het personeel komt niet zomaar vragen of je nog wat drinken of eten wil en je hoeft niet te wachten als je dat wel wil. Je kunt alles bestellen via de tablet en dan is het er in een paar minuten. Een top plekje waar we zeker terug gaan en die we 1000% aanraden!!!

27. Erg mooie en gezellige entourage. Bestellen met tablet erg makkelijk, snelle bediening en vriendelijk. Een aanrader.

28. Marije Clement

Wauw, wat een mooi restaurant! De verbouwing is ontiegelijk goed gelukt! Het ziet er heel warm, sfeervol, modern en mooi uit! Het eten is er echt héérlijk! Ontiegelijk vers en heel goed en lekker bereidt. De service is ontzettend snel & het personeel is erg aardig! Door middel van tablets je bestelling plaatsen, erg leuk & modern! Gratis parkeren, heel veel parkeerplek... ideaal! En de prijs is heel leuk! In één woord: PERFECT! Volgende keer weer naar Shizen!

29. Wauw, wat een mooi modern restaurant, het interieur ziet er fantastisch uit. De gerechten waren heerlijk, we werden voortreffelijk geholpen. De bestellingen plaatsen via de tablet past bij de moderne stijl van het restaurant en ging heel snel. Locatie is goed bereikbaar, je bent zo de snelweg op. En gratis parkeren is ook niet verkeerd.

Wij hebben genoten en komen hier binnenkort terug!