Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Udenhout verdeeld zijn.

1. Internationaal Udenhout

Een heerlijke avond genoten in dit etablissement terwijl je met een drankje aan de bar zit geniet je van het uitzicht in de keuken.
    De keuken brigade gaat op speels wijze op in hun vak en weten een sublieme balans te vinden tussen oosterse & westerse ingrediënten.
    Wij hebben ons laten verassen met een 3 gangen menu wat perfect was samen gesteld.
    De vriendelijke bediening en de warme inrichting maken een ritje naar de brasserie zeer de moeite waard.

2. Internationaal Udenhout

We hebben geluncht en een salade besteld met veel teveel koriander erin zodat het leek of je afwasmiddel aan het eten was, aangegeven aan de bediening maar helaas deed ze daar niets mee er stond nl in de kaart dat er verse koriander in zat. Sinds vandaag weet ik pas, dat ik nooit geen koriander meer eet!!! Ze had voor het geld wat ik voor deze salade betaalde ook even een andere salade kunnen serveren lijkt mij. Ben dus met een hongerig gevoel weer vertrokken "alleen de gamba's opgegeten" ook hebben we het brood moeten snijden op ons servet naast het bord omdat het niet anders kon. Super jammer allemaal!

J. Van riel

Schijnbaar was het er te druk. Zaten voor in de serre, wat vrij fris was aangezien de toegangsdeur telkens open en dicht ging. Porties waren ook klein. Dachten eerder dat het een half gerecht was hetgeen bij de specials niet mogelijk was. Al met al teleurstellend. Niet gewend van het Kreitenhuys.

4. Internationaal Udenhout

Creatieve kaart met zowel vertrouwde als vernieuwende gerechten. Erg attente en leuke bediening. Een wat eenvoudige afwerking van de inrichting wordt zeker goed gemaakt door kwaliteit van het eten.

5. Internationaal Udenhout

mpj van haren

Het eten en service was prima voor elkaar, voldoende en goed op temperatuur.

6. Internationaal Udenhout

Gezellige inrichting; vriendelijke bediening; eten goed!
    Tip: minder zout gebruiken en dan peper en zout op tafels zetten.

Schapendonk

Prijs/kwaliteit laat te wensen over. Sfeervolle ambiance maar dan houd het ook wel op. Borden niet leuk opgemaakt, kok heeft weinig fantasie. Geen volgende keer.

8. Internationaal Udenhout

Patty

9. Internationaal Udenhout

Vlees was niet bij iedereen warm maar wel gaar, de rest was super goed!

Heerlijk gegeten.

11. Internationaal Udenhout

Ontvangst, bediening relaxed en sfeer was helemaal goed! Complimenten!
    Prijs/kwaliteit is prima. Lekker gegeten en alle lof voor de sfeervolle, gezellige.
    En goede brasserie. Bedankt voor de gastvrijheid en de goede verzorging.

Lekker gegeten, goede menu's en fijn dat halve hoofdgerechten mogelijk zijn. Het was ruim en rustig met goede bediening.

13. Internationaal Udenhout

Twan van Gorkum

Leuke sfeer, lekker eten we gaan zeker vaker. Leuke aanwinst in Udenhout.

Zoals altijd was het prima. Alleen was er deze keer mis communicatie tussen bediening en keuken over mijn allergie. Maar werd goed opgelost en werd ons kopje koffie aangeboden ter excuses. Prima dus. Tot de volgende keer maar weer.

Het eten was heerlijk, maar wij zaten in de serre en wij hadden het idee dat we er niet bij hoorde een beetje een vergeten hoek.

16. Internationaal Udenhout

Goed restaurant, lekker gegeten met een vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog eens terug.

Maaike en Jasper romeijn

1 Woord top 17 augustus kwamen Julie op onze bruiloft met bbq.
    Iedereen vond het heerlijk zag er verzorgd uit was lekker heb zelf niet zo veel gegeten maar wat ik heb gegeten was heerlijk alles zag er tip top uit.
    Bedankt vincent.

Onze eerste ervaring bij Brasserie Robben was niet erg bijzonder. Het terras is weliswaar gezellig, er is een oplaadpunt voor el.fietsen en er is een speeltuin voor de kleintjes.
    Maar het menu vonden we erg prijzig en niet erg aantrekkelijk. Uiteindelijk kozen we voor een tapasplank "Brabantse Gezelligheid", net als onze achterburen graag wilden. Maar er werd gemeld dat ze deze niet konden presenteren, waarom is me een raadsel, want meer dan de helft van die hapjes kwamen uit de frietpan (gambastaartjes, verschillende smaken bitterballen) of hoefden helemaal niet bereid te worden (kaas/worst). Teleurstelling dus!
    Uiteindelijk hebben we een hamburger- en een satéschotel gekozen. De bediening deed haar best maar was erg amateuristisch. De dame die blijkbaar de leiding had, vond het nodig om aan elke tafel te mopperen over hoe druk het was en dat ze niet alles tegelijk kon. De hamburger van mijn man was rauw van binnen, ook al had hij well done gevraagd. Deze ging dus retour en hij heeft van mijn satéschotel meegegeten. Dezelfde hamburger (met de hap eruit) kwam even later weer terug, goed aangebakken en met hete frieten, gelukkig dat dan wel.
    Al met al denk ik dat deze brasserie veel meer in hun mars heeft als het menu dusdanig wordt aangepast dat je je gasten niet teleur hoeft te stellen en als de bediening fatsoenlijk is ingewerkt.
    Het eten was lekker maar door de hele bedoening zullen we hier niet makkelijk terug gaan.

Madelon Van de Ven

Vandaag genoten van een warm en koud buffet van het Kreitenhuys. Alles wordt keurig bezorgd en ook weer opgehaald. Zelfs de afwas hoef je niet te doen. Het was heerlijk en prima verzorgd. Aanrader.

2e keer geweest. Was super. Er werd goed met mijn allergie rekening gehouden. Zeker een aanrader. Komen zeker terug.

21. Internationaal Udenhout

Lekker eten en goede service. Heel licht en gezellig binnen.

22. Internationaal Udenhout

Erik van Beurden

Geweldig en gezellig restaurant. Alles wordt vers bereid en dat proef je en... je kunt het ook zien!.. We hebben onze eerste gang naar het restaurant er op zitten.. ik verwacht dat er meerdere gangen aan zitten te komen... Een mooie en creatief opgestelde menukaart met mooie gerechten die ook erg van pas komen om gewoon even te lunchen. De plankies maken het echt af... We zijn erg verrast...

23. Internationaal Udenhout

Super goed gegeten in een sfeervol restaurantje.

24. Internationaal Udenhout

Lekker gegeten, prima sfeer, voor vragen over het eten moest nog wel teruggekoppeld worden, maar vond dat geen probleem, komt wel goed denk ik. Komen zeker terug.

25. Internationaal Udenhout

Van den Broeck

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

26. Internationaal Udenhout

Mooie ontvangst, open blik door heel het gebeuren, is alleen al goed, niets te verbergen. Er wordt rekening gehouden met mensen die geen schimmels - roodvlees - verse aardbeien etc mogen hebben. Vriendelijke bediening, goed eten, goede porties, alleen kaasplankje mag nog de helft van de helft zijn, opnemen en leggen bestek is een minpuntje (beginners zenuwen), jammer dat een paar dingen al op waren en een andere keuze gemaakt moest worden, voor ons geen probleem, maar wel puntje van aandacht. Leuk, zeker voor herhaling vatbaar, heel veel succes en we komen zeker ook de lunchkaart uitproberen.

27. Internationaal Udenhout

Helaas zal dit eens maar nooit meer zijn.
    Na binnenkomt hebben wij minstens een half uur op ons eerste drankje moeten wachten. Ook het opnemen van de bestelling duurde erg lang. Met 2 personen bijna 2,5u aan tafel is wel erg lang..
    Het eten was prima, daar is niks over te zeggen. Als je echter pas 45min na je voorgerecht je hoofdgerecht krijgt, heb je geen honger meer, waardoor het hoofdgerecht ook niet op ging.. zonde !

Vervelende ervaring voor ons ! NIET voor herhaling vatbaar !

28. Internationaal Udenhout

Annette Erwich

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Mooie gerechten, leuk geserveerd. Kok Patty doet er alles aan om haar gasten een lekkere maaltijd te bereiden. Vriendelijk personeel. Makkelijke stoelen en goede prijs /kwaliteit verhouding.
    Een aanrader voor iedereen als je in de buurt bent.

Om 12.30 uur met z'n vieren geluncht. Er is een zeer uitgebreide kaart. Heerlijk om in de serre te zitten.
    Iedereen was tevreden met wat er besteld was. Goede en vriendelijke bediening.

Hadden via socialdeal gereserveerd voor 10 pers .
    was gezellig goede vriendelijke bediening ,
    het hoofdgerecht viel tegen wat vlees betreft (taai en droog) jammer .