Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Udenhout verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Udenhout

Op zondag om half zes gebeld. Kon de bestelling afhalen om tien over zes maar ik kreeg 'm pas om half zeven. De zaak zat vol met wachtende mensen. Iedereen moest langer wachten dan gezegd was. Dat was bij de vorige eigenaar niet! Het eten was erg flauw van smaak. Bij de kip ketjap was de ketjapsmaak ver te zoeken en het vlees van de babi pangang was veel vetter dan bij de vorige eigenaar. Veel klachten onderling door met name het lange wachten. Helaas geen optie meer voor ons!

2. Chinees-Indisch Udenhout

Fam. L

3. Het eten was goed, voldoende en niet te duur.
    De sfeer viel wat tegen, omdat er weinig bezoekers waren.
    Maar wat prijs kwaliteit betreft, zeker aan te bevelen.

4. de club van 7

We hebben heerlijke gerechtjes op tijdens de onbeperkte lunch, alles keurig verzorgd. Ook glutenvrije gerechtjes en frietjes. Heerlijke middag gehad. Een aanrader!

5. Irma Spikker

We zijn met een familiedag heel erg verwend met heerlijk eten in een gezellige omgeving. Het contact vooraf verliep heel goed, er werd echt meegedacht qua diëten. Voor deze mensen was er van alles mogelijk en goede kwaliteit. Ook veranderingen op het laatst werd snel op gereageerd en aangepast.
    We voelden echt: de klant is koning 🤴. En passie voor het koken en gasten ontvangen.

Kortom: iedereen super tevreden 😊

6. Familie Jorna

Genoten van het menu Onbeperkt lunchen. Leuke bediening. Drempelhulp aanwezig voor rolstoelen, heel fijn.

7. Eten was heerlijk. De bediening vriendelijk. Een aanrader.

8. Kees Molenaar

Heerlijk eten in een prettige entourage en goede, alerte bediening.

9. Ans van Kempen

Heel lekker gegeten de sfeer en de bediening was heel goed heel vriendelijk personeel.
    Neemt de tijd om aan je wensen te voldoen.
    In een woord chapo. Voor herhaling vatbaar.
    Met vriendelijke groet Ans en Gijs van Kempen.

10. Lekker eten, leuke gerechtjes en zeer vriendelijke bediening. Wij hebben genoten van onze onbeperkte lunch en komen graag weer eens terug.

11. Vandaag gezellig gaan lunchen. Ruime keuze, heerlijk eten en zoveel als je op kan. Vriendelijk en hulpvaardig personeel die zijn best voor iedereen doet. Elke keer weer een plezier om te gaan eten.

12. Mevrouw de kinderen

Het eten was heerlijk. De bediening deze keer gewoon slecht: we kregen na een uur en een kwartier pas ons eerste gerecht, met als excuus dat er twee grote groepen waren. De lege glazen werden niet opgehaald, dus aan het eind van de rit stond heel de tafel vol met lege flesjes en glazen. Een van de dames was ronduit brutaal.

Dus het viel deze keer flink tegen. Andere keren was het beter bevallen en was het personeel vriendelijker

13. Bediening was erg goed. Meisjes deden erg hun best.
    De sfeer was informeel, eetcafe-achtig.
    Voorgerecht was lekker en leuk gepresenteerd op een plank. Daarna soepje in een kunststof bekertje. Soep was goed, bekertje minder geslaagd.
    Hoofdgerecht: volop keuze. Jammer dat m.n. de hertenbiefstuk en de varkenshaas wat droog/doorbakken waren.
    Dessert: heel lekker.

14. Met 12 personen aan een grote tafel onbeperkt geluncht. Heerlijke gerechten, voldoende keuzemogelijkheden. Gezellige sfeer. Aanrader. Komen zeker nog eens terug!!

15. Alles goed geregeld. Prima gerechten. Vriendelijke bediening.

16. Jack de klerk

Lekker geluncht en op je gemak gezeten, n aanrader de lunch onbeperkt, steeds n ander gerechtje. Voor herhaling vatbaar.

17. Was weer heerlijk en gezellig.

18. Mede door de goede zorg en het lekker eten bijgedragen aan onze geweldige
    gouden feest dag met onze heel tevreden gasten echt een aanrader

19. Ik heb om 17 uur gebeld zouden er om 17:30 zijn 18:00 weer gebeld zouden er in tien minuten eindstand wachten we al meer dan een uur op ons eten..

20. Annie schapendonk

Wij hebben samen met vrienden heerlijk gegeten en gedronken.
    Sfeer was heel gezellig.
    En heel fijn vriendelijk personeel.
    Wij komen zeker nog eens terug.

21. Uitstekende sfeer en eten. Vriendelijke bediening maar nog onervaren. Aantal puntjes kunnen beter

22. Vriendelijke en snelle bediening. Leuk om een keer het concept van onbeperkt lunchen te proberen waar we heel de middag gezellig hebben kunnen tafelen.
    De gerechtjes werden snel geserveerd iedere keer.

23. Rian Verweij

We hebben met 4 personen onbeperkt geluncht. Heerlijk gegeten en gelijktijdig bijgekletst. Voor herhaling vatbaar. Tip ander bier op de tap, bv Hertog Jan.

24. We namen plaats in een heerlijk rustig restaurant waar we werden welkom geheten door vriendelijke bediening. We kozen voor het Norton menu, een menu met drie gangen waarbij een passende wijn van het huis Norton werd geserveerd. Het eten was erg goed en had de juiste proporties, geen overladen vol bord maar zeker ook niet te weinig. Met een voldaan gevoel hebben we de tafel verlaten. Of de wijnen allen passend waren bij de gerechten is een kwestie van smaak. Persoonlijk vond ik de Malbec perfect bij het vlees maar had bij de andere gerechten niet het gevoel van ' the perfect match'. Nogmaals, dat is een kwestie van smaak. Ik heb zeker het gevoel dat er met zorg een prachtig menu is samengesteld. Dank voor een heerlijke avond.

25. Fantastische bediening, geweldig bereid eten!
    In 1 woord SUPER!!!
    Een echte aanrader, voor jong en oud!

26. Geweldige zaak! Top bediening & enthousiasme personeel en eigenaar! Hier begrijpen ze wat horeca in combinatie met kwaliteit & service is. Ga zo door!

27. Zoals altijd was het eten weer heerlijk. Er is een ruime keuze met voor ieder wat wils. Gezellige sfeer met een vriendelijke bediening en aandacht voor de gasten.

28. De bediening was vlot en keurig. We hebben fris gedronken en appeltaart en udenhoutse broeder gegeten. De appeltaart was nattig. Bevroren geweest? De broeder was warm gemaakt en uitgelopen, wordt dit altijd zo geserveerd? Naar het toilet geweest, weinig verlichting op de trap naar beneden, zag de laatste tree niet, gelukkig niet gevallen. De meeste deuren van het toilet sluiten slecht, mijn deur kreeg ik bijna niet open.
    Verder wel schoon.

29. Weer heel lekker zitten eten. Vriendelijke bediening!