Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Udenhout verdeeld zijn.

De verse jus die we besteld hadden was absoluut niet vers. Nogmaals aan de bediening gevraagd of het vers was. Stug blijven volhouden, terwijl dit duidelijk niet zo was. Erg jammer. De locatie is namelijk wel mooi.

Met 4 pers. gedineerd en dit was voortreffelijk! Ook zeer tevreden over de entourage en de vriendelijke bediening! Wíj komen hier zeker terug!!

Voor het eerst in het restaurant geweest en daar een lekker dinee gehad met nog 7 andere mensen.
    Het eten was prima en erg lekker ook de prijs was reuze.

We komen zeker nog eens terug.

Na diverse keren de geweldige Social Deal hier te hebben gehad met heerlijke gerechten voor nog geen 20 Euro, nu de onbeperkt spareribs & chickenwings uitgeprobeerd met vrienden. Brood met smeersels was een wit afbakbrood i.p.v. het heerlijke zadenbrood wat we hier gewend zijn. Daarna kwamen er voor ons vieren 2 bakjes friet op tafel en een schaaltje met 3 sauzen. Als eerste ronde kreeg je 2 stukken spareribs en daar bovenop 3 chickenwings. Leuk geserveerd met een prikker er doorheen. De kippevleugeltjes waren erg vet en de spareribs erg taai en smakeloos. Dit was echt een grote teleurstelling, we zijn hier altijd zo tevreden geweest. Niet iedereen had alles op en we hebben onze klacht ook gemeld aan de vriendelijke eigenaar. Die bood meteen aan om de vouchers terug te geven zodat we een andere keer terug konden komen. Dat wilden we niet, we kozen voor een gratis dessert, dat verrukkelijk was! Jammer van het vlees en van de deal maar de geweldige service maakte veel goed!

Betrokken personeel, eten goed.

Peter Oomen

De verwachte nieuwe zomerkaart is voldoet weer aan alle verwachtingen, gevarieerd en voor ieders wat. In de eerste instantie miste we de Utense dame als dessert maar De Lion is zeer zeker een goede vervanger met schrobbelaar.

Eten besteld! Wordt voor de deur gekwakt!
    Effe iets meer moeite nemen om het op een nette manier te bezorgen was schijnbaar niet mogelijk.
    Ga bellen, wordt ik op een gigantische arrogante manier aangesproken.

Conclusie: nooit meer komen!

Het Kreitenhuys

Marie-José Rasenberg

We hadden een Social deal gekocht voor 4 personen en daar hebben we geen spijt van gehad. 5 Gangen dinee en alles even lekker, eten was perfect op temperatuur en meer dan voldoende.
    Op het eind nog nagenoten van een kopje koffie met heerlijke lekkernijen erbij.
    Top avond gehad, chapeau!

adriaan

Na een tip even georiënteerd en besloten om het eens uit te proberen. Het restaurant bevind zich in de hoofdstraat van Udenhout. De inrichting heeft een huiskamersfeer en nijgt naar modern. De tafels zijn keurig ingedekt, de kuipstoelen zaten goed. Na even kennismaken bleek dat ik Janneke van de Pas al aan het begin van mijn culinaire ontdekkingsreis (Linnen) in actie had gezien, leuk.

De aperitiefkaart is uitgebreid, zelfs keuze uit drie champagnes onder de 9, - euro. Ik koos die van de biodynamische R. Pouillon die uitstekend beviel. Ernaast een krokantje met heerlijke dip, fris met een subtiele toets van mierikswortel.

De eerste amuses zagen er verzorgd uit. Op een oesterschelp een parel gevuld met venkelbouillon op een crème van oester met granaatappelpitten, erg lekker. En een hartige madeleine met toefje basilicum crème en toefje crème van ansjovis afgewerkt met schaafsel van parmezaan.

De amuse had Indonesische invloeden. Een mousse van pinda met kokos met een schuim van “soto ajam” met aardappel kaantjes en licht gestoofde paksoy. Een mooie smakencombinatie.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd. Gegant del Vi 2015 gemaakt van Garnatxa blanca en Macabeu, fris bloemig aroma met in de mond rijp fruit en lichte kruidigheid. Uit de keuken een mooie presentatie. Een platte cilinder van Noordzeekrab, erop een geschroeide langoustine aangekleed met toefjes avocadocrème, zoetzure komkommer, stukjes groene asperge, haringkuit en schuim van peterselie. Hele pure smaken waarmee je goed kon combineren, de combinatie van krab en avocado was heerlijk. De wijn sloot iets minder aan vanwege het bittertje in de afdronk. (9)

verder met een varkensgerecht, Twee balotines van gestoofde hiel waarop kort gegrilde varkensnek, ernaast mais, gekonfijte aardappel en gemalen pinda, aan tafel afgewerkt met een saus van ponzu. Wat vollere smaken en stevige texturen waarnaast de Chileense Pinot Noir 2013 van Casas del Toqui keurig in balans was. (8,5)

voor bij het pièce een Solo Rosso Riserva 2013 gemaakt van Nero di Troia, fris kersenfruit met vleugje karamel en een redelijk sappige afdronk. Uit de keuken melklam, twee medaillons van de rug en een dikke kotelet met ernaast wortel, toefjes doperwtencrème, en zeekraal, aan tafel afgewerkt met een heerlijke jus de veau. De cuisson van de medaillons was goed (mag iets korter) die van het rack zeer goed, de smaak was delicaat. De wijn vulde het gerecht aan met zijn mooie zuren, prima. (9,3)

het dessert zag er verzorgd uit. Pannacotta van mango, toefjes gel van sinaasappel, quenelle pure chocolade en ijs van citroen en tijm. Een mooie frisse smakencombinatie waarnaast de Oostenrijkse Pinot Blanc 2016 van Fiedler keurig aan sloot. (9,2)

als afsluiter een krachtige espresso met een vijftal lekkere friandises die je er apart bij bestelt.

Bediening was uitstekend verzorgd. Goede uitleg van wijnen spijs met Brabantse gezelligheid.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend.

Samengevat een fijne kennismaking met een restaurant dat streeft naar de Bib van Michelin. Partner had gekozen voor vegetarisch en was ook erg tevreden. Mooie ingrediënten, voornamelijk van de boeren uit de omgeving en verfijnde gerechten met nette bordpresentaties.

Bas van Dongen

Lekkerste broodjes hamburger uit de omstreken! Goeie milkshakes ook. Kan geen Mac tegen op.

Janny Maas

Stoofvlees waar wij graag 7 km voor omrijden, heerlijk huisgemaakt schepijs met verrassende smaakjes en personeel dat je vriendelijk en enthousiast helpt! De gunfactor is aanwezig! Ons wekelijkse feestje!

Jan van Empel

We zaten gezellig en het eten was geweldig keurig verzorgt en netjes opgediend.

Voor herhaling vatbaar.

De bediening is erg klantvriendelijk. En het eten is heel lekker en goed verzorgd.

Lotty Steenhuizen

Het was voor mij de 3de keer dat ik bij Het Kreitenhuys heb gegeten en alle 3 de keren was het verrukkelijk, prijs/kwaliteit uitstekend en een gemoedelijke sfeer. Ook mijn 3 gasten hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

R.van de Wouw

Er was een gezellige sfeer bij binnenkomst. Attent personeel en het eten was lekker en werd leuk opgediend.

René Suppers

Wij, bestuur van een vereniging, hebben ons jaarlijkse etentje gehouden bij Het Kreitenhuys. Het was alweer 4 jaar geleden dat wij hier gegeten hebben. Moet van ons hart dat het goed is geweest en we hebben weer genoten in een gemoedelijke sfeer. We zijn met een voldaan gevoel richting huis gegaan.

Van Iersel

Gisteren hebben we weer eens, via Social Deal, met 9 personen, genoten van een 5-gangen diner. Het was er weer overheerlijk en uitstekend verzorgd. Geweldig vriendelijk personeel en complimenten voor de eigenaar.

Vanavond (26-12) om 17:00 komen eten. Gezellige drukte binnen. Personeel komt meteen de jassen aanpakken en vraagt wat we willen drinken. Eten was top geregeld en meer dan voldoende! Het was allemaal heerlijk. Personeel kwam geregeld vragen voor drinken en/of alles naar wens was. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. Internationaal Udenhout

Marion Honan - van Dam

Heerlijk gezegd, zien de foto’s van de gerechten er smakelijker uit dan als je het in werkelijkheid opgediend krijgt.

21. Internationaal Udenhout

We hebben er heel lekker gegeten en gedronken en de eigenaars zijn ook👍🏻 zeker voor herhaling vatbaar.

Het was super gezellig, het personeel is allemaal heel hartelijk en ze denken met je mee. Het eten was heerlijk, we hadden een 5 gangen menu en ieder menu was echt heerlijk. Hier ga ik zeker te weten nog een keer naar toe.

Janneke

Gezellig en lekker!

Een betere ultieme ervaring voor een avondje uit eten als hier is lastig te evenaren. Wat een geweldig restaurant. Van het eten loopt het water uit je mond zo lekker, en de gastheer die ons ontvangen heeft verstraat zijn vak in alle top grote complimenten. N dikke 10++

26. Internationaal Udenhout

Een heerlijke avond genoten in dit etablissement terwijl je met een drankje aan de bar zit geniet je van het uitzicht in de keuken.
    De keuken brigade gaat op speels wijze op in hun vak en weten een sublieme balans te vinden tussen oosterse & westerse ingrediënten.
    Wij hebben ons laten verassen met een 3 gangen menu wat perfect was samen gesteld.
    De vriendelijke bediening en de warme inrichting maken een ritje naar de brasserie zeer de moeite waard.

27. Internationaal Udenhout

We hebben geluncht en een salade besteld met veel teveel koriander erin zodat het leek of je afwasmiddel aan het eten was, aangegeven aan de bediening maar helaas deed ze daar niets mee er stond nl in de kaart dat er verse koriander in zat. Sinds vandaag weet ik pas, dat ik nooit geen koriander meer eet!!! Ze had voor het geld wat ik voor deze salade betaalde ook even een andere salade kunnen serveren lijkt mij. Ben dus met een hongerig gevoel weer vertrokken "alleen de gamba's opgegeten" ook hebben we het brood moeten snijden op ons servet naast het bord omdat het niet anders kon. Super jammer allemaal!

J. Van riel

Schijnbaar was het er te druk. Zaten voor in de serre, wat vrij fris was aangezien de toegangsdeur telkens open en dicht ging. Porties waren ook klein. Dachten eerder dat het een half gerecht was hetgeen bij de specials niet mogelijk was. Al met al teleurstellend. Niet gewend van het Kreitenhuys.

29. Internationaal Udenhout

Creatieve kaart met zowel vertrouwde als vernieuwende gerechten. Erg attente en leuke bediening. Een wat eenvoudige afwerking van de inrichting wordt zeker goed gemaakt door kwaliteit van het eten.

30. Internationaal Udenhout

mpj van haren

Het eten en service was prima voor elkaar, voldoende en goed op temperatuur.