Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Udenhout verdeeld zijn.

Jan van Empel

We zaten gezellig en het eten was geweldig keurig verzorgt en netjes opgediend.

Voor herhaling vatbaar.

De bediening is erg klantvriendelijk. En het eten is heel lekker en goed verzorgd.

Lotty Steenhuizen

Het was voor mij de 3de keer dat ik bij Het Kreitenhuys heb gegeten en alle 3 de keren was het verrukkelijk, prijs/kwaliteit uitstekend en een gemoedelijke sfeer. Ook mijn 3 gasten hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

R.van de Wouw

Er was een gezellige sfeer bij binnenkomst. Attent personeel en het eten was lekker en werd leuk opgediend.

René Suppers

Wij, bestuur van een vereniging, hebben ons jaarlijkse etentje gehouden bij Het Kreitenhuys. Het was alweer 4 jaar geleden dat wij hier gegeten hebben. Moet van ons hart dat het goed is geweest en we hebben weer genoten in een gemoedelijke sfeer. We zijn met een voldaan gevoel richting huis gegaan.

Van Iersel

Gisteren hebben we weer eens, via Social Deal, met 9 personen, genoten van een 5-gangen diner. Het was er weer overheerlijk en uitstekend verzorgd. Geweldig vriendelijk personeel en complimenten voor de eigenaar.

Vanavond (26-12) om 17:00 komen eten. Gezellige drukte binnen. Personeel komt meteen de jassen aanpakken en vraagt wat we willen drinken. Eten was top geregeld en meer dan voldoende! Het was allemaal heerlijk. Personeel kwam geregeld vragen voor drinken en/of alles naar wens was. Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Internationaal Udenhout

Marion Honan - van Dam

Heerlijk gezegd, zien de foto’s van de gerechten er smakelijker uit dan als je het in werkelijkheid opgediend krijgt.

9. Internationaal Udenhout

We hebben er heel lekker gegeten en gedronken en de eigenaars zijn ook👍🏻 zeker voor herhaling vatbaar.

Het was super gezellig, het personeel is allemaal heel hartelijk en ze denken met je mee. Het eten was heerlijk, we hadden een 5 gangen menu en ieder menu was echt heerlijk. Hier ga ik zeker te weten nog een keer naar toe.

Janneke

Gezellig en lekker!

Een betere ultieme ervaring voor een avondje uit eten als hier is lastig te evenaren. Wat een geweldig restaurant. Van het eten loopt het water uit je mond zo lekker, en de gastheer die ons ontvangen heeft verstraat zijn vak in alle top grote complimenten. N dikke 10++

14. Internationaal Udenhout

Een heerlijke avond genoten in dit etablissement terwijl je met een drankje aan de bar zit geniet je van het uitzicht in de keuken.
    De keuken brigade gaat op speels wijze op in hun vak en weten een sublieme balans te vinden tussen oosterse & westerse ingrediënten.
    Wij hebben ons laten verassen met een 3 gangen menu wat perfect was samen gesteld.
    De vriendelijke bediening en de warme inrichting maken een ritje naar de brasserie zeer de moeite waard.

15. Internationaal Udenhout

We hebben geluncht en een salade besteld met veel teveel koriander erin zodat het leek of je afwasmiddel aan het eten was, aangegeven aan de bediening maar helaas deed ze daar niets mee er stond nl in de kaart dat er verse koriander in zat. Sinds vandaag weet ik pas, dat ik nooit geen koriander meer eet!!! Ze had voor het geld wat ik voor deze salade betaalde ook even een andere salade kunnen serveren lijkt mij. Ben dus met een hongerig gevoel weer vertrokken "alleen de gamba's opgegeten" ook hebben we het brood moeten snijden op ons servet naast het bord omdat het niet anders kon. Super jammer allemaal!

J. Van riel

Schijnbaar was het er te druk. Zaten voor in de serre, wat vrij fris was aangezien de toegangsdeur telkens open en dicht ging. Porties waren ook klein. Dachten eerder dat het een half gerecht was hetgeen bij de specials niet mogelijk was. Al met al teleurstellend. Niet gewend van het Kreitenhuys.

17. Internationaal Udenhout

Creatieve kaart met zowel vertrouwde als vernieuwende gerechten. Erg attente en leuke bediening. Een wat eenvoudige afwerking van de inrichting wordt zeker goed gemaakt door kwaliteit van het eten.

18. Internationaal Udenhout

mpj van haren

Het eten en service was prima voor elkaar, voldoende en goed op temperatuur.

19. Internationaal Udenhout

Gezellige inrichting; vriendelijke bediening; eten goed!
    Tip: minder zout gebruiken en dan peper en zout op tafels zetten.

Schapendonk

Prijs/kwaliteit laat te wensen over. Sfeervolle ambiance maar dan houd het ook wel op. Borden niet leuk opgemaakt, kok heeft weinig fantasie. Geen volgende keer.

21. Internationaal Udenhout

Patty

22. Internationaal Udenhout

Vlees was niet bij iedereen warm maar wel gaar, de rest was super goed!

Heerlijk gegeten.

24. Internationaal Udenhout

Ontvangst, bediening relaxed en sfeer was helemaal goed! Complimenten!
    Prijs/kwaliteit is prima. Lekker gegeten en alle lof voor de sfeervolle, gezellige.
    En goede brasserie. Bedankt voor de gastvrijheid en de goede verzorging.

Lekker gegeten, goede menu's en fijn dat halve hoofdgerechten mogelijk zijn. Het was ruim en rustig met goede bediening.

26. Internationaal Udenhout

Twan van Gorkum

Leuke sfeer, lekker eten we gaan zeker vaker. Leuke aanwinst in Udenhout.

Zoals altijd was het prima. Alleen was er deze keer mis communicatie tussen bediening en keuken over mijn allergie. Maar werd goed opgelost en werd ons kopje koffie aangeboden ter excuses. Prima dus. Tot de volgende keer maar weer.

Het eten was heerlijk, maar wij zaten in de serre en wij hadden het idee dat we er niet bij hoorde een beetje een vergeten hoek.

29. Internationaal Udenhout

Goed restaurant, lekker gegeten met een vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog eens terug.

Maaike en Jasper romeijn

1 Woord top 17 augustus kwamen Julie op onze bruiloft met bbq.
    Iedereen vond het heerlijk zag er verzorgd uit was lekker heb zelf niet zo veel gegeten maar wat ik heb gegeten was heerlijk alles zag er tip top uit.
    Bedankt vincent.