gratis en ruim voldoende

Buslijn 9 vanaf station Tilburg.

Uitzonderingen

Gesloten

• Kerstavond – 24 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Wat is het Kreitenhuys?
Anders!

Laagdrempelig, gezellig, lekker, verrassend, voor iedereen, goede kwaliteit, aangenaam en creatief.

Kunt u ook nooit kiezen uit 'n menukaart?
Wij herkennen dit.
De oplossing is eenvoudig: ’t Kreitenhuys biedt een deel van de hoofdgerechten aan als halve porties. Twee halve hoofdgerechten maken samen één hoofdgerecht. Deze hoofdgerechten kunnen tegelijkertijd of na elkaar worden geserveerd. Zo kun je eenvoudig een twee-, drie- of viergangenmenu samenstellen.
Ben je geen grote eter, dan kun je natuurlijk ook een halve portie nemen.

Naast de verrassende menukaart hebben we ook een leuke lunchkaart. Bovendien hebben we regelmatig, buiten de kaart om, wisselende gerechten.

Tevens leveren wij ook catering op maat

Laat u door ons verrassen!

• High tea: € 23,50

1319866737 82
1383205395 78
1411995694 84

1. ciska legius

Wij hebben genoten van de ontvangst en de accomodatie.
    En hebben heerlijk getafeld met onze gasten.

Komen zeker nog eens terug. Ciska.

2. Irene Granneman

Wat een geweldig restaurant, zo gezellig, zo sfeervol, zulke fijne bediening en heerlijk gegeten! Een absolute aanrader!
    En voor de prijs hoef je het niet te laten!
    Echt TOP!

3. Dave hultermans

Lekker gegeten! Al een aantal keer geweest. Zowel de social deal als de a la carte zijn goed! Goede en vriendelijke service en een mooie inrichting. Echt een aanrader!

4. Voor het eerst in het restaurant geweest en daar een lekker dinee gehad met nog 7 andere mensen.
    Het eten was prima en erg lekker ook de prijs was reuze.

We komen zeker nog eens terug.

5. Na diverse keren de geweldige Social Deal hier te hebben gehad met heerlijke gerechten voor nog geen 20 Euro, nu de onbeperkt spareribs & chickenwings uitgeprobeerd met vrienden. Brood met smeersels was een wit afbakbrood i.p.v. het heerlijke zadenbrood wat we hier gewend zijn. Daarna kwamen er voor ons vieren 2 bakjes friet op tafel en een schaaltje met 3 sauzen. Als eerste ronde kreeg je 2 stukken spareribs en daar bovenop 3 chickenwings. Leuk geserveerd met een prikker er doorheen. De kippevleugeltjes waren erg vet en de spareribs erg taai en smakeloos. Dit was echt een grote teleurstelling, we zijn hier altijd zo tevreden geweest. Niet iedereen had alles op en we hebben onze klacht ook gemeld aan de vriendelijke eigenaar. Die bood meteen aan om de vouchers terug te geven zodat we een andere keer terug konden komen. Dat wilden we niet, we kozen voor een gratis dessert, dat verrukkelijk was! Jammer van het vlees en van de deal maar de geweldige service maakte veel goed!

6. Betrokken personeel, eten goed.

7. Peter Oomen

De verwachte nieuwe zomerkaart is voldoet weer aan alle verwachtingen, gevarieerd en voor ieders wat. In de eerste instantie miste we de Utense dame als dessert maar De Lion is zeer zeker een goede vervanger met schrobbelaar.

8. Marie-José Rasenberg

We hadden een Social deal gekocht voor 4 personen en daar hebben we geen spijt van gehad. 5 Gangen dinee en alles even lekker, eten was perfect op temperatuur en meer dan voldoende.
    Op het eind nog nagenoten van een kopje koffie met heerlijke lekkernijen erbij.
    Top avond gehad, chapeau!

9. Jan van Empel

We zaten gezellig en het eten was geweldig keurig verzorgt en netjes opgediend.

Voor herhaling vatbaar.

10. De bediening is erg klantvriendelijk. En het eten is heel lekker en goed verzorgd.

11. Lotty Steenhuizen

Het was voor mij de 3de keer dat ik bij Het Kreitenhuys heb gegeten en alle 3 de keren was het verrukkelijk, prijs/kwaliteit uitstekend en een gemoedelijke sfeer. Ook mijn 3 gasten hebben genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

12. R.van de Wouw

Er was een gezellige sfeer bij binnenkomst. Attent personeel en het eten was lekker en werd leuk opgediend.

13. René Suppers

Wij, bestuur van een vereniging, hebben ons jaarlijkse etentje gehouden bij Het Kreitenhuys. Het was alweer 4 jaar geleden dat wij hier gegeten hebben. Moet van ons hart dat het goed is geweest en we hebben weer genoten in een gemoedelijke sfeer. We zijn met een voldaan gevoel richting huis gegaan.

14. Van Iersel

Gisteren hebben we weer eens, via Social Deal, met 9 personen, genoten van een 5-gangen diner. Het was er weer overheerlijk en uitstekend verzorgd. Geweldig vriendelijk personeel en complimenten voor de eigenaar.

15. Vanavond (26-12) om 17:00 komen eten. Gezellige drukte binnen. Personeel komt meteen de jassen aanpakken en vraagt wat we willen drinken. Eten was top geregeld en meer dan voldoende! Het was allemaal heerlijk. Personeel kwam geregeld vragen voor drinken en/of alles naar wens was. Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Het was super gezellig, het personeel is allemaal heel hartelijk en ze denken met je mee. Het eten was heerlijk, we hadden een 5 gangen menu en ieder menu was echt heerlijk. Hier ga ik zeker te weten nog een keer naar toe.

17. Gezellig en lekker!

18. Een betere ultieme ervaring voor een avondje uit eten als hier is lastig te evenaren. Wat een geweldig restaurant. Van het eten loopt het water uit je mond zo lekker, en de gastheer die ons ontvangen heeft verstraat zijn vak in alle top grote complimenten. N dikke 10++

19. J. Van riel

Schijnbaar was het er te druk. Zaten voor in de serre, wat vrij fris was aangezien de toegangsdeur telkens open en dicht ging. Porties waren ook klein. Dachten eerder dat het een half gerecht was hetgeen bij de specials niet mogelijk was. Al met al teleurstellend. Niet gewend van het Kreitenhuys.

20. Schapendonk

Prijs/kwaliteit laat te wensen over. Sfeervolle ambiance maar dan houd het ook wel op. Borden niet leuk opgemaakt, kok heeft weinig fantasie. Geen volgende keer.

21. Heerlijk gegeten.

22. Lekker gegeten, goede menu's en fijn dat halve hoofdgerechten mogelijk zijn. Het was ruim en rustig met goede bediening.

23. Zoals altijd was het prima. Alleen was er deze keer mis communicatie tussen bediening en keuken over mijn allergie. Maar werd goed opgelost en werd ons kopje koffie aangeboden ter excuses. Prima dus. Tot de volgende keer maar weer.

24. Het eten was heerlijk, maar wij zaten in de serre en wij hadden het idee dat we er niet bij hoorde een beetje een vergeten hoek.

25. Maaike en Jasper romeijn

1 Woord top 17 augustus kwamen Julie op onze bruiloft met bbq.
    Iedereen vond het heerlijk zag er verzorgd uit was lekker heb zelf niet zo veel gegeten maar wat ik heb gegeten was heerlijk alles zag er tip top uit.
    Bedankt vincent.

26. Madelon Van de Ven

Vandaag genoten van een warm en koud buffet van het Kreitenhuys. Alles wordt keurig bezorgd en ook weer opgehaald. Zelfs de afwas hoef je niet te doen. Het was heerlijk en prima verzorgd. Aanrader.

27. Om 12.30 uur met z'n vieren geluncht. Er is een zeer uitgebreide kaart. Heerlijk om in de serre te zitten.
    Iedereen was tevreden met wat er besteld was. Goede en vriendelijke bediening.

28. Hadden via socialdeal gereserveerd voor 10 pers .
    was gezellig goede vriendelijke bediening ,
    het hoofdgerecht viel tegen wat vlees betreft (taai en droog) jammer .

29. Jacqueline botden

We hebben genoten van een high wine.. was super!

30. Rianne Schoenmakers

Een hele fijne plek om met een gezelschap te eten, daar zijn ze goed op ingericht. Snelheid is prima en qua eten voor elk wat wils, ook voor de vegetariër.

31. Leontien

We hebben weer heerlijk gegeten. Het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Prettige lokatie voor ons jaarlijks familie etentje.

32. Diana Timmermans

Wij vonden het jammer dat er geen gewoon bier van de tap was. Het was een soort witbier en daar houdt niet iedereen van

33. Leon Brands met gezelschap van 6 personen

Gezellige entourage met enthousiast personeel. Eten goed en voldoende voor iedereen door de 1/2 portie formule. Zeker om nog eens terug te gaan 😀

34. lianne van Gestel

Het was een gezellige en heerlijke avond. Eten was super lekker, helaas voor een extra portie frites bij moeten betalen en er stond een fles spa die hebben we niet opgedronken ook niet naar gevraagd, maar wel moeten betalen, hadden ze ook wel bij mogen vertellen.

35. Joop bodifee

Plaatsing tafel ongezellig (tegen de bar). Sommige gerechten hadden geen onderbord. Bij elk gerecht kwamen 2 personen vragen of alles naar wens was: een beetje overdreven. Sommige gerechten hadden te veel pesto.

36. Een gezellige, huiskamer sfeer geeft je het gevoel gewoon thuis te komen. Het personeel heeft veel kennis van zaken en is heel erg gastvrij. De geserveerde gerechten zijn heerlijk qua combinaties en super lekker. Al met al een super ervaring om er te eten.

37. Rubin Leeuwenstijn

Vandaag met 5 gasten gegeten bij het kreitenhuys
    Het eten was er super en zeer vriendelijk personeel!!
    We komen zeer zeker terug.
    Bedankt voor de gezelllige avond 😀👍🏻

38. Het Kreitenhuys heeft de catering verzorgd voor de 80e verjaardag van mijn moeder. Aan alles was gedacht, hapjes/walking dinner was top!

39. M. van Ginneken

Afgelopen zaterdag heel lekker gegeten en een bijzonder goede Merlot gedronken. Wij waren hier voor de 2e keer met een Social Deal bon maar hebben gewoon uit de reguliere menukaart onze keuze kunnen maken. Kregen ook grote porties, er werd totaal geen onderscheid gemaakt. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader om dit sfeervolle restaurant te bezoeken.

40. Ben Spijkers

Prima plek om een hapje te gaan eten! Leuke sfeer, we zaten in de serre aan de voorkant (verwarmd). Voorgerecht "een rondje Udenhout" is aan te raden. Goede bediening.

41. Elly Engel

Wij hebben met 4 personen heerlijk gegeten en werden bediend door erg vriendelijk personeel.

42. Fam. Snoeren

Zoals gewoonlijk was het weer smullen en gezellig.
    Hele goede bediening. En een prima kok in huis.
    Zullen heus nog eens langs komen.

43. Een gezellig restaurant met een prima keuken! Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker weer eens terug.

Hans

44. Toine van Erven

Aanrader om gezellig te eten,Prima sfeer en bediening.Jammer alleen dat onze boeking niet verwerkt was.

45. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.

46. Wat is dat een super restaurant met fijne bediening maar bovenal heel lekker eten, we komen vast en zeker nog terug bij jullie.

47. Heerlijk gegeten, sfeer goed, bediening goed. Kortom, een gezellige avond gehad.

48. Clary Pas-Heufkens

Verrassend, was de eerste kennismaking. Smaakte uitstekend.

49. Het was heerlijk. Ik heb goed gegeten en de sfeer was goed.

50. Karin Moerkens

Ik ben hier nu voor de 5e keer geweest met een social deal actie. Wat bij andere restaurants wel gebeurd en hier niet is dat je verschillen hebt met de gewone kaart of via Social Deal. We hebben iedere keer super gegeten en de bediening is super, je wordt echt persoonlijk benaderd en iedereen wordt keurig geholpen.

Echt een aanrader om hier gezellig te gaan eten.

51. Jos de Kousemaeker

Wij hebben lekker gegeten in een prima, gezellige sfeer. Het personeel was uiterst vriendelijk en klantgericht.

52. Peter van den Berg

Niet lekker. Goede bediening.

53. Ton van den Hout

Het eten was heerlijk. De bediening was prima en het personeel heel vriendelijk en met kennis van zaken. De prijs was het waard. We komen zeker een keer terug

54. Wij hadden social deal bonnen, een mooie keuze uit de kaart en we hebben echt heerlijk gegeten! De bediening was goed, vriendelijk en beleefd. Leuk om nog eens terug te keren.

55. Gisteravond heerlijk gegeten op het zonovergoten terras. Prima ervarin g. Simpele maar smakelijke gerechten, vriendelijk personeel !! We komen terug.

56. Peter & Angelique

Erg gezellig zeer, goede sfeer. Bediening was zeer attent en leuk. Wij hebben genoten en gaan zeker terug.

57. John Verharen

Eten was goed, de bediening vriendelijk en correct. De plaats die voor ons gereserveerd was in de serre was een gezellig stekje maar te heet die avond. Was geen enkel probleem er werd voor ons een tafel buiten gereed gemaakt waar wij heerlijk buiten van het goede weer hebben kunnen genieten.

58. Meersbergen

Zeer lekker gegeten. Helaas viel de service tegen. Een van de dames leek er niet echt zin in te hebben. Dit hoe ze reageerde tegenover ons en andere gasten. Gelukkig heeft het lekkere eten en het andere personeel er alsnog een leuke avond van gemaakt!

59. Mutsaers

Zeker lekker gegeten en de bediening was ook goed, een aanrader voor meerdere.

60. a v Elderen

Brood met kruidenboter werd gelijk met soep geserveerd terwijl ik ervan uitging dat dit vooraf kwam. IJs van mijn nagerecht was al bijna helemaal gesmolten toen het geserveerd werd. Verder smaakte het eten wel goed maar niet zo goed dat ik zomaar weer terug ga. En nee ik heb niets gezegd want het was een gezellige avond uit en de sfeer bederven met gezeur vond ik niet nodig.

61. Heerlijk gegeten via de bon van Social Deal!! Je gaat zeker niet met honger van tafel en je hebt genoeg keuze (voor ieder wat wils). Wij komen zeker terug!

62. Erik Zebregs

Goed en ook bijzonder eten, een vriendelijke bediening en een leuke locatie.

63. Ingrid Meijs

Via de Social Deal gebruik gemaakt van het 5-gangen diner. Het Kreitenhuys heeft goed begrepen dat het profilering betreft. Zij geven prima eten en service voor deze prijs en beseffen dat dit cruciaal is voor het opnieuw bezoeken van het restaurant. Dat snappen niet alle deelnemende restaurants aan de Social Deal!

64. A. Van Rooij

Lekker eten, vriendelijke bediening. Fijne goed verzorgende avond. Alles was naar wens en voor herhaling vatbaar.

65. Hilde van der Bruggen

Samen met vriendin, lekker wezen lunchen. De bediening was perfect. De lunch was heerlijk.
    Wat we wel jammer vonden dat er op de grond allemaal pinda's lagen. Het was net half 1 dus die waren van de dag er voor. Maar voor herhaling vatbaar.

66. We hebben er lekker en ontspannen gegeten, ruimte genoeg aan de ronde tafel om ook nog een goed gesprek te kunnen voeren. De prijs/kwaliteit was uitstekend, zeker ook omdat we dit voor een speciale prijs via social deal geboekt hadden, voor herhaling vatbaar!

67. Geweldig lekker gegeten! Wij waren toevallig allemaal voor het 5-gangen menu gegaan in verschillende samenstellingen en iedereen was érg tevreden!! Flinke porties ook. Éen van ons vond de amuse niet geweldig, maar het brood daarentegen héérlijk. Ik had van te voren gevraagd om een zo licht mogelijke plaats in verband met mijn slechtziende moeder en hebben ook de lichtste tafel (in de serre) gekregen. Alles naar wens dus. We gaan zéker terug!

68. Alle ingrediënten voor een geslaagde avond waren aanwezig: lekker eten, geen lange pauzes tussen de gangen, heel vriendelijk personeel. Hier zal ik zeker nog een keer terugkomen👍

69. We worden altijd fijn ontvangen, met al onze wensen wordt rekening gehouden.

70. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Aardige bediening. Jammer dat er voor kraanwater betaald moest worden...

71. Mevr. de Jong

Erg lekker gegeten. Zeer goede en vriendelijke bediening. Ga zeker nog een keer terug.

72. Erik raaijmakers

Huiselijke sfeer. Bediening is gastvrij en vriendelijk. Heerlijk gegeten. Jammer dat de dessertkaart weinig verrassends bood.

73. marion van laarhoven-raynor

Al vaker gegeten bij Kreytenhuis (2e kerstdag laatste keer) en ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat het nu minder was dan de andere keren.

Jammer! Als soep van de dag was er uiensoep met kurkuma maar deze leek op lijm en smaakte naar rijst en in de verste verte niet naar uiensoep. Zo waren er meer dingen die minder waren.

74. John Hoosemans

Uitstekend restaurant. Eten was er super. Sfeer was gemoedelijk. Een absolute aanrader.

75. Met een groep van 9 familieleden uit eten gegaan. Vriendelijke bediening. Geweldig 5 gangendiner gehad. Mooi geserveerd. Rustige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar.

76. Esther Baartmans

Het 5 gangen menu was ruim voldoende. Vlees is erg mals en de vis erg lekker. De kleine pannetjes met soep zagen er heel leuk uit evenals de Bourgondische vleesplank. Het toetje was om te smullen. Met de 4 buurtjes komen we graag nog een keer terug.

77. Het eten was lekker en fijn dat je kleinere porties kan nemen.

78. Smaak was redelijk maar de hoeveelheid qua prijs mag wel iets uitgebreider zijn.

79. Helemaal geweldig. Lekker eten en zelden zoveel gastvrijheid en klantvriendelijkheid meegemaakt.

80. Gezellig sfeervol, voelden ons welkom, eenvoudige menukaart, duidelijke uitleg over de verschillende keuzes, goede grootte van de porties, eenvoudig maar goed.

81. Gisteren met mijn schoonzoon een High Beer gedaan! Wat een ervaring. Het was gezellig, het bier (6 soorten) was heerlijk! En de bijbehorende hapjes waren een genot en meer dan voldoende. Na een gezellig aantal uurtjes zijn we voldaan naar huis gegaan (opgehaald). Wij hebben genoten en gaan dit zeker nog een keer doen! Een aanrader!

82. Jeanne Hoevenaar

Gezellige en warme ambiance. Leuke en vriendelijke bediening. Eten mooi opgediend en voor herhaling vatbaar.

83. F Bastiaansen

Voor de eerste keer prima gegeten, prijs/kwaliteit naar verhouding. Een restaurant om te onthouden.

84. Wij hebben genoten van het eten, het was super. Erg mooi restaurant, heerlijke wijn en zeer gastvrij. Zeer vriendelijke bediening! Wij komen met veel plezier nog een keer terug.

85. Teleurstellende ervaring! Zijn hier met social deal aanbod speciaal naar toe gereden om dit restaurant ook eens uit te proberen. Man in de bediening, nors, bot en onbeholpen. Die had er duidelijk geen zin in. De dames in de bediening deden wel hun best en maakten dat goed.
    Het eten was het allemaal net niet. Smakeloze, niet verse carpaccio, tong die geen tong was, een fantasieloos vleesplankje, droge cheese-cake en bittere koffie ter afsluiting! Zeker niet voor herhaling vatbaar.

86. masja 35 punten

Twee keer heerlijk gegeten. Alles met de grootste zorg bereid. Zowel het vegetarische gerecht voor mij als de vleesplank voor mijn man was fantastisch bereid. Heerlijke huiswijn, ongedwongen sfeer, goede prijs. Wij komen zeker terug!

88. Ad van den Broek

Gisteren hebben we met een gezelschap van 10 personen heerlijk gegeten bij het Kreitenhuys. Het eten en drinken was uitstekend verzorgd en we hadden een super aardige serveerster.
    Een groot minpunt: mijn zoon moet glutenvrij eten. Dat was verteld bij de reservering en bij het bestellen van het voor- en hoofdgerecht. Toch kreeg hij bij het hoofdmenu een schnitzel met paneermeel erop.
    Ook was er een meneer die de hoofdgerechten serveerde en die was beduidend minder aardig.
    Conclusie: heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance, maar nog wel een paar actiepuntjes.
    Ad van den Broek

89. Met een groep van 10 man hebben we genoten van lekker eten en een leuke sfeer. Het was gezellig druk, maar niet té. De serveerster vertelde enthousiast over de dagelijks wisselende gerechten en heeft mijn stiefbroer met een gluten-allergie verteld over de inhoud van zijn keuze. Ze bood zelfs aan om bepaalde ingrediënten met gluten uit het gerecht te halen zodat hij er ook van kon genieten, top-service dus! Ook voor de vegetariërs in het gezelschap waren er een aantal lekkere gerechten.

90. Via social deal zijn wij terecht gekomen bij het Kreitenhuys, het eten is super goed, de bediening is gemoedelijk en zeer gastvrij! Zeker komen wij binnenkort met onze kinderen terug om te genieten van het heerlijke avondje uit. Prijs kwaliteit is uitstekend, van ons een dikke 9+.
    Familie Verschuren uit Drunen

91. Zojuist (11 januari 2015) gegeten bij het Kreitenhuys in Udenhout: prima ontvangst, bediening excellent, diner (via actie) voortreffelijk en van zeer hoog niveau, dessert (volgens de kenners; de dames) top!

Conclusie: top restaurant met gemoedelijke sfeer, goed eten en top bediening. Je doet jezelf tekort als je weg blijft!

92. Op vrijdag 19 december naar het Kreitenhuys. We reserveren vooraf en onze tafel staat gereed. We zitten aan een stevige tafel op prettige stoelen. Het restaurant is ca. 80% gevuld. Het is sfeervol ingericht, we hebben er zin in.

We krijgen een stevige amuse, een glas met gemarineerde zuurkool met honing, pijnboompitten en ham. Heerlijk, een klein voorgerechtje.

Na de amuse krijgen we een plank met een bol brood. Een heerlijk bolletje Kreitenhuysbrood wat bij de plaatselijke bakker op speciaal recept voor hen gebakken wordt. Het wordt geserveerd met een smakelijke kruidenboter.

Als voorgerecht kiezen we voor een cocktail van gerookte forel en carpaccio. De forel wordt geserveerd met een kruidenmayonaise. Ook dit is tamelijk aan de maat met een ruime hoeveelheid kruidenmayo. De forel is wat te koel uitgeserveerd.

Het andere voorgerecht wordt de carpaccio met rode ui, rucola en oude kaas. De rucola oogt niet vers en dat is toch het eerste wat opvalt. Verder een goed gerecht.

Als tussengerecht nemen we de soep van de dag, vandaag is dat de champignon/mosterdsoep. Het wordt geserveerd in een kleine braadpan. Het is erg heet maar zeker ook smakelijk. Voldoende champignons, wel mis ik een beetje een paar stukjes krokant uitgebakken spek.

Het hoofdgerecht is de bourgondische vleesplank. Op deze plank krijgen we twee stukken spareribs, één stuk kipfilet en één stuk varkenshaas geserveerd. Tevens een schaaltje huisgemaakte barbequesaus en knoflooksaus. Ook dit is een smakelijk gerecht.

Na al het voorgaande krijgen we het niet allemaal op. De spareribs zijn van de voorgegaarde soort wat niet mijn voorkeur heeft maar dat is persoonlijk. We krijgen een schaaltje lekker friet en salade apart geserveerd.

Het nagerecht is ook aardig aan de maat. We nemen een dame blanche en een heavy chocolate pie. De dame blanche wordt in een glas geserveerd met een heerlijke toef slagroom. De chocoladetaart gaat ook gepaard met slagroom.

We hebben vanavond goed gegeten, het restaurant ziet er prima uit en de bediening bestaat uit een drietal vriendelijke dames. Zie ook restaurantrecensie.blogspot.nl

93. anja borgmeijer

Vanmiddag met mijn vriendin heerlijk genoten van een High wine deluxe. Deze was uitstekend verzorgd, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. We hebben erg genoten en zullen het Kreitenhuys zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Dank jullie wel voor deze gezellige middag!!
    Anja en Nanny

94. Cor de Kok

Zaterdagavond met vieren wezen eten. Alles was hier perfect, de bediening en het eten was super. Dit was echt een avondje uit. Een echte aanrader. Bedankt voor deze geslaagde avond en we komen binnenkort weer terug.

95. John Erhardt

Heerlijk buiten op het terras gegeten gisteren op de verjaardag van mijn moeder. Prima gerechten met verse ingrediënten bereid en super idee de 1/2 hoofdgerechten kaart. De proeverij als voorgerecht is echt een aanbeveling, 5 mooie amuses voor nog geen 12 euri's! De salade met kalfsrosbief was heerlijk fris en de tournedos heerlijk mals en goed gebakken, heerlijke courgette, salade en frieten erbij. Bierkaart is redelijk uitgebreid met het hele Trappe assortiment, erg goed te combineren met het eten, voor wie geen wijn liefhebber is. De Udenhouter koffie tot slot was een heerlijk stevig bakkie. Voor 3 euro tientjes de neus een super aanrader!

96. Peter en Kimberly Sterken

In Januari zijn wij getrouwd en zijn met onze daggasten gaan eten bij het Kreitenhuijs. De sfeer was super, het personeel zo nog beter en het eten smaakte heerlijk. Onze gasten hebben enorm genoten en waren allen vol lof. Kortom het was een super dag voor ons zeker ook met dank aan de medewerkers van het Kreitenhuijs, waarvoor onze grote dank.

97. Heel lekker gegeten. Alles is goed op smaak, leuke sfeer en goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

98. thea van turnhout

We hadden er zin in met kerst, leuk restaurant, het menu zag er goed uit dus vol verwachting naar Udenhout. Tot onze teleurstelling waren er de slechtste tafels voor 2 personen (tegen de bar aangedrukt) en nog 2 tegen de keuken aan met alle problemen van dien en het was er ook koud daarachter. De kok had het zeker heet!! Tot overmaat van ramp stond ook de kapstok precies achter mijn stoel met als gevolg de vertrekkende gasten in mijn nek. Al met al geen fijne ervaring, gelukkig was het eten goed weg te krijgen en de bediening ook niets mis mee. Maar al met al was het kerstdiner aardig verpest dus... in het Kreitenhuys zullen ze ons niet meer zien

99. Petra Brugmans

Ik heb voor eerste kerstdag de gourmetschotel voor thuis besteld, wat ik op die dag kon afhalen. (Vandaar ook dat ik voor sfeer geen cijfer gegeven heb, al moet ik bekennen dat het er binnen erg gezellig en sfeervol uit zag.) Werd bij binnenkomst meteen vriendelijk geholpen, de spulletjes werden voor me in de auto gezet, helemaal goed!
    Het eten was heerlijk, meer dan genoeg en erg uitgebreid. Alles was voorzien, het gourmetstel, borden en bestek, zalig vlees, verschillende groenten, verschillende salades en sausjes, stokbrood, kruiden- en bakboter...het was helemaal compleet! De dag erna mocht alles, vuil, weer worden ingeleverd, zelfs de afwas wordt voor je gedaan! Ik en m'n ouders hebben dankzij Het Kreitenhuys een geweldige en erg smakelijke eerste kerstdag gehad!

100. Leuk en sfeervol restaurant. Bediening is strak en keurig en zijn zowaar opgeleid. Heel fijne afwisseling in vergelijking tot de meeste restaurants in deze prijsklasse. Wij komen hier meestal met z'n tweeën, maar ook wel met vrienden. Kwaliteit is stabiel en goed. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker eten met net wat meer als je zou verwachten. Meeste gerechten zijn lekker gecombineerd en de kaart wisselt regelmatig. De prijzen van het eten en drinken zijn wat hoog, maar dat maken ze zeker waar.

Al met al een echte aanrader voor zowel stellen als groepen.

PS: ook de high wine is erg lekker en goed om eens te doen. Lekkere wijnen en heerlijke hapjes.

Volgende pagina