Gember & Sereh in Tilburg

1334562090 61
1347205926 65
1442034697 47
1498931960 52

1. De saté was erg slecht, kleine harde stukjes vlees, oud en koud stokbrood, alles was lauw en niet te pruimen. Kortom: ver onder de maat. En de vriendelijkheid was ook ver te zoeken. En dat alles niet omdat het erg druk was, veel lege tafeltjes. Beter om een ander adres te zoeken

1,1
  2. Gisteren met vriendin gegeten. Restaurant was leeg. Geen sfeer. Constant zelfde muziekje. Gang naar toilet erbarmelijk. Vies trapje.. moest op herentoilet. Rijsttafel voor 2 personen lachertje. Koude smaakloze rijst.. sate... waar was het vlees?? 2 x half eitje.. gado gado smaakte nergens naar.. we hebben extra rijst besteld. Was veel te weinig en daarom veeeeel te duur. Ga hier niet meer naar toe.

3. Na een eerder positief bezoek gereserveerd voor een zaterdagavond om 19:30. Bij aankomst was de zaak vrijwel leeg. Dit was achteraf al geen goed teken. Ondanks de weinige aanwezige bezoekers helaas geen positieve ervaring. Bediening bestond uit 2 personen waarvan er 1 ronduit slecht en chagrijnig was. Wij hebben 2 rijsttafels besteld voor 4 personen. We hoefden niet lang te wachten op ons eten, maar de porties waren erg klein en lauw/koud. Het uitserveren gebeurde door 2 personen waarbij de een netjes vertelde wat er op tafel werd gezet. Voor het andere personeelslid was dit blijkbaar teveel moeite. De rendang was taai en de sate was meer stok dan vlees. Tijdens het eten werd niet gevraagd of wij nog iets wilden drinken. Het gezelschap was gezellig dus wij wilden graag nog even natafelen. Het personeel zat achterin de zaak inmiddels luidkeels te borrelen. Wij werden de zaak nog net niet uit gekeken. Wij komen hier helaas niet meer terug.

4. Zeer slechte ervaring. Voor veel geld ooit voor kerst eten besteld, opgehaald, veel was koud, veel te weinig en zeer slecht van smaak.

5. Op donderdag 5 mei bevrijdingsdag/hemelvaart wat eten besteld aan de bar. Achter de bar een norse eigenaresse die mij ongevraagd mededeelde dat klanten die een 0% Radlertje wilden bestellen maar frisdrank moesten nemen want dat hadden ze niet. (Echt met dit mooi weer op een terras geen 0% bier???)
    Pepesan Ikan (Makreel in pittige saus), Bami Goreng speciaal met saté, 1 loempia. Bij thuiskomst waren de porties genoeg voor een klein kind. De kwaliteit was zeer matig en de prijs € 31,50 was veel, echt veel te duur. Omdat ik Pepesan had besteld, moest ik wat langer wachten maar iets te drinken kon er echt niet af terwijl ze zelf wel stond te drinken omdat het warm was en ze dorst had.
    Nee mij niet meer gezien. Ik vind het zeer klantonvriendelijk en de prijs/kwaliteit is ronduit slecht.

6. Vorige week hier weer gegeten. Was weer helemaal goed. Vooral de saté. Niet te dikke brokken maar lekkere stukjes, klaargemaakt op de grill. Dat proef je gewoon. Zie hier ook altijd veel Indonesische mensen eten, dan weet je dat je goed zit. Bediening ook heel aardig.
    Kortom het was weer gezellig en lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!!

7. Afgelopen vrijdag met zakenrelaties hier gegeten. Heerlijke avond! Zalige rijsttafel gehad. De eigenaar kwam zelf uit de keuken om eea uit te leggen. Heel attent. Alles was keurig verzorgt en smaakte echt heel lekker. Voldoende voor iedereen. Lekker nagerecht en toen koffie na. Onze avond kon niet meer stuk. Ook een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn complimenten voor het enige echte authentieke Indonesisch restaurant in Tilburg.

Bedankt!!

8. yuyu1975

Ik kan me niet herinneren ooit zo onbeschoft in een restaurant behandeld te zijn. Eerst bestelde ik een glas water, waarop ze met spa blauw aankwamen. Met veel moeite kreeg ik na lang wachten een glas kraanwater. Daarna bestelde ik weer water, en kwamen ze weer met spa blauw. Toen ik daar wat van zei kreeg ik van de eigenaresse bitsig te horen dat ze me niet de hele avond kraanwater ging serveren. Ik was met stomheid geslagen. De slechtste service die ik ooit meemaakte.

We hebben snel ons eten opgegeten en ik heb mijn glas water, dat ik toch kreeg, laten staan. Het spijt me voor de aardige meisjes dat ik echt geen fooi kon geven.

9. M. Beerens-Mols

Prima gegeten! Een heerlijke Gado-gado. Een niet te zware, gevarieerde maaltijd. Een verrassend toetje; hangop met nootjes en honing. De bediening is zeer vriendelijk! We zullen hier zeker vaker komen in de toekomst!

10. Vreugdeloze ervaring dit restaurant. De stokjes van de satéstokjes zijn bijna nog dikker dan het vlees wat er om heen zit. Sommige gerechten zijn lauw en de prijs / kwaliteitsverhouding is echt helemaal een lachertje: de gerechten moeten eigenlijk maar de helft kosten van wat er nu in rekening wordt gebracht. Kortom: kies alsjeblieft een ander restaurant uit.

11. Erg jammer. Na 1 jaar nog maar eens geprobeerd bij G&S. Helaas niet veel veranderd. 45 minuten op 2 schotels moeten wachten terwijl het absoluut niet druk was (déjavu?). Vervolgens was de nasi kuning erg droog en van binnen nog bevroren (diepvries/magnetron?!). Absoluut niet vers!! Een investering in het interieur, trap/toilette groep is geen overbodige luxe. De saté (in ons geval zeer kleine stukjes vlees) is qua smaak goed en de bediening is uiterst vriendelijk. Helaas geen "senang" gevoel aan overgehouden. Voor ons geen G&S meer.

12. Angela C

13. Super lekker gegeten. Veel verschillende smaken. Authentiek!! Heel bijzonder, zie je niet vaak meer in Nederland. Elke keer proberen ze ook weer andere nieuwe gerechten. Alles wordt vers klaargemaakt. Dus wat langer wachten hebben we er graag voor over!! Bediening ook heel vriendelijk. Leuk restaurant in een oud gebouw. Geen overzicht maar dat hoort ook bij de Indonesische cultuur :). Een echte aanrader voor indonesisch eten.

14. Na ons voorgerecht wachtten we al bijna een uur op het vervolg. Na zelf maar eens vragen waarom het zo lang duurde zei de serveerster dat ze net was gaan vragen en dat het er zo aan kwam. Jammer dat ze dat niet even tegen ons zei, of even tussendoor bij ons checkte. Het speet haar en we konden wel een gratis drankje krijgen. Daar heb je niet veel aan, als je nog een vol glas hebt en geen grote drinkers bent. We zeiden nog max. 15 minuten te wachten en inderdaad, na 14 minuten kwamen onze hoofdgerechten. De portie saté babi was lekker, hoewel er wel wat weinig vlees aan elk stokje zat. Maar de nasi rames was diep triest. Het kwam met 1 stokje ajam, dus een extra stokje bijbesteld. Die bij het gerecht smaakte of het uit een pakje kwam. Het bijbestelde stokje smaakte wel geroosterd en was lekker, een duidelijk verschil met de bijbehorende. Er zat aan de stokjes ajam zo mogelijk nog minder vlees dan aan de babi. De witte rijst was smaakloos, tenzij water een smaak is. De ikan was brandzout en zat stikvol graat, die was echt niet te eten. Bleef nog over een half ei, dat de sambal telor moest voorstellen. Dan is 20 piek toch erg veel geld, voor een bord waterrijst, 1 miezerig stokje ajam uit een zakje, een half ei en een kwart makreel die niet te eten was. Oh, en afgeladen met flauwe gado gado, waarbij de satésaus ver te zoeken was.

Van schrik gooide ik nog voor de ogen van de serveerster mijn thee om. Helaas kwam er geen doekje of nieuw servetje.

Niemand kwam vragen of het naar wens was, ook niet toen we duidelijk klaar waren. We durfden het al niet meer aan op een toetje te wachten (terwijl we vooraf duidelijk hadden aangegeven ook een toetje te zullen nemen). Dus zelf maar opgestaan om af te rekenen. De eigenaresse constateerde dat we wilden afrekenen en noemde het schrikbarende bedrag van 63,nogiets. Omdat zij het niet vroeg, hebben we zelf maar verteld wat we van het eten vonden. Op mijn klacht over de vis reageerde ze niet (dat was dan jammer), over de kipsaté klacht ging ze in discussie en ze vond dat het aanbieden van een drankje nadat we zelf vroegen naar en klaagden over de lange wachttijd, meer dan voldoende aangeboden.

Vroeger stond er nog netjes een bakje op tafel voor de stokjes en waren sambal en tandenstokers voorradig. Nu niet te vinden en voor sambal moet je zelfs extra betalen.

Jammer, teleurstellende ervaring. Wij komen hier al sinds ca. 2000, maar dit was de laatste keer. Gember & Sereh, weg ermee!

15. Erg lekker eten en vriendelijke bediening. Top

16. In de zomer en nazomer weer een flink aantal malen bij Gember en Sereh gegeten. Het ruime terras met veel verwarming in de koude dagen is echt ideaal. ook voor mijn vrienden en kennissen waar enkele rokers tussen zitten.

Voor mezelf bestel ik meestal Soto gevolgd door gadogado, gebakken kip en saté kambing. Voor sommige wellicht een vreemde combinatie, maar ik vind het heerlijk.

Alle gerechten zijn goed, maar ik houd gewoon van saté kambing. Toch moet ik nog steeds wennen aan de af en toe blonde dames in de bediening. Niets mis met deze knappe verschijningen, maar je verwacht eigenlijk wat meer Indisch ogende bediening, hahaha.

Elke keer tevreden en zo hoort het ook.

Toppie en ik blijf er zeker komen.

17. Zeer goede uitleg over het menu, zeer klantvriendelijk, en zeker niet te duur lekker eten, en elke keer een ander aanbieding zekerde moeite waart. Gezellig na borrelen op het terras.

18. De varkens sate leek meer op slecht gebarbecuede spek, en te hard gebakken. De bediening was ronduit slecht (halverwege het opnemen van de drank weglopen waardoor sommigen niets hadden).

19. Als Indo herken ik goed Indisch eten van een afstand... En dit eten was erg lekker. Pangsit Goreng is goed gevuld, niet zo'n enorme deegflap met een kruimel vlees zoals je bij een standaard Chinees krijgt. Het hoofdgerecht was ook lekker (Rendang combischotel) maar wel erg weinig. Ik heb in totaal 5 hapjes gado gado op (vind gado gado zonder aardappel lekkerder, maar dat is per persoon een andere smaak) en 5 hapjes van mijn daging rendag zelf op. De Kentang belado (of rendang belado) kon ik niet vinden, maar stond wel op de kaart. Ik had veel meer eten verwacht. Jammer, want het was erg lekker. Ook een plakje spekkoek achteraf, was inderdaad een plakJE. Ik zou hier niet zo snel meer naar terug gaan... De bediening was wel erg vriendelijk.

20. Jammer, eten was niet zoals het moet zijn. Ook lang moeten wachten en slechte bediening. Geen aanrader

21. Eric Smulders

Ik weet niet of een ander restaurant deze over verrukkelijke ervaring zal over troeven.

Na ons voor gerecht (heerlijke Lemper), heeft ons de Nasi Betawi met Kip saté nog beter gesmaakt.
    De service is hier uitstekend, en de sfeer kan voor ons voorlopig ook niet verbeterd worden....wij komen zeker volgende maand (als niet eerder) weer terug om dan een andere Indonesische specialiteiten op de proef te stellen

Wederom...een uitstekend restaurant en een zekere aanrader voor de Saté liefhebbers onder ons.

22. Hans Winkelaar

23. Afgelopen zaterdagavond gegeten met vier personen. Drie personen bestelden tomatensoep, maar kregen kippensoep. Na een uur kwam het hoofdgerecht, dat was men vergeten. Eerst het verkeerde hoofdgerecht, daarna 5 minuten later (iets langer denk ik) het juiste hoofdgerecht. We kregen wel een drankje op kosten van de zaak en kroepoek met satesaus, maar voor ons was de avond wel verpest. Hier gaan we niet meer naar toe.

24. Leuke gezellige sfeer heerlijk ontspannend de kinderen vinden het ook ontzettend leuk want ze kunnen gewoon voor de deur buiten spelen. Het eten is er verrukkelijk en de bediening, ze zijn allemaal even vriendelijk. Voortreffelijke sate,s ga zo door.

Mieke Lowe en mijn rijkdom.

25. Frans en Hannie

Heerlijk gegeten! Zeker de moeite waard..

26. Joost van Erk

Laatst wezen eten, was heerlijk! Voor herhaling vatbaar!

27. De honing vleugels zijn hier onverslaanbaar! De nasi is inderdaad wat minder, maar dat maakt de saté babi en babi pangang echt meer dan goed! Eigenaar en vrouw zijn altijd erg vriendelijk!

28. Sonja, Ben en Lizanne

Komen hier al 5 jaar, enkele malen per maand. En wij zijn nog steeds content! Ook van de catering heel tevreden :)

29. Op vakantie hebben wij jullie sate geroemd. Toen wij echter onze vakantievrienden uitnodigden kregen wij een behoorlijke domper. De kwalitatief goede sate was veranderd in fabriekssate. Jammer een pakje vanuit een supermarkt had meer voldoening gegeven.

30. Onlangs gegeten. Zonde van het geld. De bediening is chagerijnig, het eten arriveerde laat en was bovendien niet bijzonder. De satesaus was een waterig papje. De nasi was pittig, maar kwam duidelijk uit de magnetron waardoor het erg droog was. Kortom: het was niet restaurantwaardig. Volgende keer maak ik het gerecht liever zelf.

31. Frank de Brij

Laatst met 4 personen gegeten, het eten was niet bijzonder en we moesten daarnaast lang wachten. Wel vriendelijk personeel.

32. Bar en boos. Dik anderhalf uur moeten wachten op smakeloze vette sate, 8 verschillende smaken, maar dat kon ik niet achterhalen. Bediening loopt hard te werken en de bedrijfleidster (die je meteen er tussen uit haalt) valt van de air bijna om. Noooiiit meer, dan maar slecht met de horeca wegens de crisis. Dan zijn er wel andere gelegenheden die we het gunnen.

33. Zondag 16 Mei 2010 (om 20 uur) hebben wij met kennissen daar zonder meer lekker gegeten. We waren met 5 volwassenen en rekende om 21.40 180 euro af. Geen probleem en toen werd door ons besloten om 21.45 nog een dankje te nemen als afscheid. Wat schetste onze verbazing. We kregen niks meer te drinken, de bedrijfleidster wilde geen uitleg geven en liet het aan die arme bediende over. De uitleg was, men had een stand bij het Hapstap festival en daar had men het druk gehad. En dat er mischien nog dronken mensen zouden langs komen.

Ik zou me doodschamen als ondernemer zijnde.

34. We hebben hier met een grote groep heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. De meeste gerechten waren standaard Indonesisch, met enkele verrassende gerechten. De sfeer was heel gemoedelijk en het restaurant is ook geschikt voor kinderen. De prijzen waren heel aangenaam.

35. Sate prima. Vriendelijk personeel. Maar porties veel te klein, vergeleken met andere sate-restaurants. Je moet zoveel supplementen bestellen, dat je nog duur uit bent ook.
    Jammer! Porties groter maken dus, vooral een bakje rijst of nasi mag wel wat groter zijn.

36. Cynthia siwalette

Vanmiddag met 7 personen gegeten, hebben 1 uur op ons eten moeten wachten, het eten kwam ook niet tegelijk. Lontong was hard en koud, en de frites was volgens mij oude frites. Sate ging wel, nasi was ook niet smaakvol en de atjar was veel te zuur!

Ga er NOOIT meer eten!

37. Johanna de Winter

Net terug van heerlijk eten bij Gember en Sereh. Donderdag is een ideale dag, even lekker eten, Soto, Gado Gado met Kroepoek en Mping. Heerlijk kip, en we laten ons altijd verassen, en dat werkt steeds 100%. Met de €10 kortingsbonnen, zijn we helemaal onder de pannen.

Guus en Pia, en de rest van het personeel, Ga zo dooooooor!

38. De ervaring met de keuken van Gember & Sereh is uitstekend. Een en ander mag blijken uit de veelvuldig positieve reacties. Daarnaast eet ik ook maandelijks meermalen bij Gember & Sereh.

De negatieve reacties zijn zo negatief, dat je wel gestoord moet zijn om te blijven. Ik denk persoonlijk dat de andere Indische eethuisjes, veel last hebben van de kwaliteit van Gember & Sereh en dat op deze wijze trachten te herstellen. Werkt slachts averechts.

Waar gewerkt wordt, vallen spaanders, en als iets niet in de smaak is, dan zal Gember & Sereh dat onmiddellijk herstellen. Smaken verschillen, en als iets tegenvalt, dan staan de koks klaar om het beste van het beste op tafel te zetten.

Maar alles opeten en dan achteraf klagen, is geen reële reactie.

Jongens! Ga zo door. Ook jullie Catering geeft alleen positieve geluiden.

39. Tanja Mathues

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit! De service is super en de sfeer is er altijd goed. De beste sate tent van Tilburg en omstreken!

40. het eten was slecht, plakkerig, vet en koud. Geen sate Kambing op kaart. jammer

41. Fam. Jonkers

Beste indonesische keuken van Tilburg en omstreken. Vriendelijke bediening, niet opdringerig en altijd met een goed gevoel ontvangen en weer naar huis gegaan. Aanrader!

42. marjorie Hermans

Echte Indonesische sate, en goeie Ikan Bali. Snelle en vriendelijke bediening.Prijs kwaliteit prima.

43. Geen smaak, gaar en/of koud.

44. Buffet en ambiance goed, en sate overheerlijk !!!!