• Lid sinds 3 februari 2015

Gember & Sereh

Gember & Sereh

3. Gember & Sereh

Tilburg

Angela C heeft nog geen foto toegevoegd

1. Angela C's profielfoto
    Angela C heeft een recensie geschreven voor Gember & Sereh
    Chinees-Indisch Tilburg

Afgelopen vrijdag met zakenrelaties hier gegeten. Heerlijke avond! Zalige rijsttafel gehad. De eigenaar kwam zelf uit de keuken om eea uit te leggen. Heel attent. Alles was keurig verzorgt en smaakte echt heel lekker. Voldoende voor iedereen. Lekker nagerecht en toen koffie na. Onze avond kon niet meer stuk. Ook een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn complimenten voor het enige echte authentieke Indonesisch restaurant in Tilburg.

Bedankt!!

2. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door Eric Smulders voor Gember & Sereh leuk

Eric Smulders

Ik weet niet of een ander restaurant deze over verrukkelijke ervaring zal over troeven.

Na ons voor gerecht (heerlijke Lemper), heeft ons de Nasi Betawi met Kip saté nog beter gesmaakt.
    De service is hier uitstekend, en de sfeer kan voor ons voorlopig ook niet verbeterd worden....wij komen zeker volgende maand (als niet eerder) weer terug om dan een andere Indonesische specialiteiten op de proef te stellen

Wederom...een uitstekend restaurant en een zekere aanrader voor de Saté liefhebbers onder ons.

3. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door hoevenaar voor Gember & Sereh leuk
    Chinees-Indisch Tilburg

Zeer goede uitleg over het menu, zeer klantvriendelijk, en zeker niet te duur lekker eten, en elke keer een ander aanbieding zekerde moeite waart. Gezellig na borrelen op het terras.

4. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door Hans Winkelaar voor Gember & Sereh leuk
    Chinees-Indisch Tilburg

In de zomer en nazomer weer een flink aantal malen bij Gember en Sereh gegeten. Het ruime terras met veel verwarming in de koude dagen is echt ideaal. ook voor mijn vrienden en kennissen waar enkele rokers tussen zitten.

Voor mezelf bestel ik meestal Soto gevolgd door gadogado, gebakken kip en saté kambing. Voor sommige wellicht een vreemde combinatie, maar ik vind het heerlijk.

Alle gerechten zijn goed, maar ik houd gewoon van saté kambing. Toch moet ik nog steeds wennen aan de af en toe blonde dames in de bediening. Niets mis met deze knappe verschijningen, maar je verwacht eigenlijk wat meer Indisch ogende bediening, hahaha.

Elke keer tevreden en zo hoort het ook.

Toppie en ik blijf er zeker komen.

5. Angela C's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door Frans en Hannie voor Gember & Sereh leuk

Frans en Hannie

Heerlijk gegeten! Zeker de moeite waard..

7. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door mieke lowe voor Gember & Sereh leuk
    Chinees-Indisch Tilburg

Leuke gezellige sfeer heerlijk ontspannend de kinderen vinden het ook ontzettend leuk want ze kunnen gewoon voor de deur buiten spelen. Het eten is er verrukkelijk en de bediening, ze zijn allemaal even vriendelijk. Voortreffelijke sate,s ga zo door.

Mieke Lowe en mijn rijkdom.

8. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door Bas voor Gember & Sereh leuk
    Chinees-Indisch Tilburg

Erg lekker eten en vriendelijke bediening. Top

9. Angela C's profielfoto
    Angela C vindt de recensie door Angela C voor Gember & Sereh leuk
    Chinees-Indisch Tilburg

Super lekker gegeten. Veel verschillende smaken. Authentiek!! Heel bijzonder, zie je niet vaak meer in Nederland. Elke keer proberen ze ook weer andere nieuwe gerechten. Alles wordt vers klaargemaakt. Dus wat langer wachten hebben we er graag voor over!! Bediening ook heel vriendelijk. Leuk restaurant in een oud gebouw. Geen overzicht maar dat hoort ook bij de Indonesische cultuur :). Een echte aanrader voor indonesisch eten.

10. Angela C's profielfoto
    Angela C heeft een recensie geschreven voor Gember & Sereh