Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Swifterbant verdeeld zijn.

1. Italiaans Swifterbant

Het was heel gezellig en lekker om te eten

Top snackbar! Met de lekkerste satesaus van Nederland!
    Lekker, schoon en gezellig!

Groetjes Nathalie.

Cor Westerhof

Helemaal top! Ontvangst en bediening was allerhartelijkst en gastvrij, eten en drinken was super, voor een betaalbare prijs, dus niets te klagen.

4. Italiaans Swifterbant

Pizza 20 minuten te laat en koud.
    Besteld en betaald via thuisbezorgd.nl
    Bezorger vroeg om contante betaling.

Zeer onervaren bediening. Jongelui die wel mensenschuw leken. Volgens mij hadden ze geen idee waar ze mee bezig waren. Duurde lang voordat iemand kwam vragen of we al iets te drinken hadden besteld. Zelf na een tijdje maar eens naar de bar gelopen om aan te geven dat we wel wilden bestellen. Zeker drie kwartier moeten wachten op een eenvoudige lunch (die pas bij navraag van ons of ze het vergeten waren kwam). Lege kopjes niet in een keer meenemen maar elke keer 1. Geen saus bij de frikadellen, geen boter bij het broodje gezond. Heel bijzonder allemaal en op den duur heel vervelend. Blij dat we konden gaan. Of course nooit meer naar Off Course.

Gezellige kleine snackbar. Het eten wordt daar altijd netjes bereid. De eigenaren zijn hele leuke mensen, die het beste willen voor hun gasten.

Als de jongeman daar bedient gaat het prima maar die eigenaar is zo bokkig als maar kan.

Jannie de Breuk

Heerlijke patat, personeel super vriendelijk en altijd heel sociaal.
    hoef nooit lang op mijn eten te wachten.

11. Italiaans Swifterbant

Als de pizza gebakken wordt door het personeel krijg je hem half gebakken, shoarma is aangebakken/zwart, spareribs niet te kanen.

Door de omleiding moest ik door Swifterbant en aangekomen in het "centrum" vond ik 1 zaak die open was. Goede frietjes en ruim in portie en zeker niet duur. Bediening en kassa door 1 persoon, leek druk maar ik had snel mijn eten op tafel staan. Hier stop ik graag nog een keer, gratis kopje koffie en leuk gesprek. Echt een dorpscafetaria.

13. Italiaans Swifterbant

Prima gegeten in deze zaak. Het eten is heerlijk, de bediening goed, er is aandacht voor de gasten. Je voelt je welkom. Hier kun je samen en met een groep gezellig eten. We komen graag terug

Een aanrader!

Vies en slecht. Patat slecht en kleine stukjes. Frikadellen speciaal bijna geen saus of ui en kroket verbrand. En dan zeggen eet smakelijk, haha. Nooit meer. Toch maar weer naar McDonald's of KFC.

Eigenaar leert niet van commentaar op de sites, maar ook zeker niet van feedback en vele incidenten in de snackbar. Vrijwel alle incidenten/klachten lopen massaal/ gaan over richting eigenaar. Van onbeschoft te woord worden gestaan, tot vergeten van..., het 2x frituren van oude patat, waardoor 1/3 weg te gooien is tot het parkeren van zijn eigen grote SUV op de stoep. Zijn spullen zijn aan te dure kant en komen eigenlijk allen rechtstreeks van de fabriek. Er zijn geen hoogte punten te vinden, met als uitzondering de zit buiten als het lekker weer is en het feit dat er een krantje is.

Ronnie Pickering

Ben bedreigd door de eigenaar. Broodje was bedorven van de hamburger. Hij bood alleen een nieuw broodje aan, ik wou een hele nieuwe hamburger aangezien die ondertussen al lauw was. Eigenaar bood aan om het buiten uit te vechten op de vuist. Het gebeurt vaker dat er onaardig gedaan wordt tegen klanten. Ook is de patat oud en veel te duur.

Desmond

Te vaak vergeten ze dingen bij je bestelling. Vandaag voor de derde keer op rij dingen vergeten. Slechte zaak! Maar eerlijk is eerlijk, de satesaus smaakte eindelijk eens een keer niet aangebrand

C.

Leuke zaak en schoon, niet zoals bij de meeste snackbars. Het personeel maakt een leuk sociaal praatje, als ik in de polder ben en er langs rijd stop ik er altijd even. De prijs is ook zeer schappelijk in deze tijd.

We geven ze weer een kans! Beduidend beter dan de vorige keer! Helaas zelfde bedrijfsvoering, maar geen keiharde donkere patat! Ga zo door!

Deze snackbar, juist omdat het de enige is in het dorp een nieuwe kans gegeven. Man oh man, het is dat het wettelijk niet mag om in de directe omgeving ook een snackbarretje te beginnen want dan houdt het snel op met het snackhuisje. Het probleem dat ik en met mij vele dorpelingen hebben is de service en het beleid tav. het patatbakken. De producten zijn allemaal fabrieks.. ok, weet je ook dat je geen bagger krijgt, maar middelmaat, so far so good.

Ik zal het bij de 2 meest belangrijke issues houden: 1: service: de meiden zijn prima, maar de eigenaar (en tegenwoordig ook zoonlief) snappen echt niet hoe je met klanten moet omgaan. De klant heeft altijd gelijk, ook al heeft deze het misschien niet altijd, wees professioneel en zorg ervoor dat mensen zich niet onjuist en/of asociaal bejegend voelen. Dat kan niet!

Tweede issue: patatbakken: Dit is werkelijk een punt waarop voedselveiligheid in het geding is. Geregeld is (een gedeelte van) de patat keihard en gewoonweg niet eetbaar (PAC's) en gewoon smerig. Dit betekent thuis eerst de patat sorteren om 1/3 weer weg te gooien.

Beste ondernemer, ik weet van insiders dat het beleid is dat patat dat al in gebakken en al even ligt weer terug het vet wordt ingegooid om weer op te warmen, cq. met een nieuwe lading mee te bakken. Dit uit economisch oogpunt. De reeds al gebakken patat wordt daarmee dus twee keer gebakken en wordt een harde, smakeloze, maar ook gevaarlijk goedje. U kunt ook uw best doen om een juiste hoeveelheid in één keer te bakken i.p.v. het teveel weer opnieuw te bakken waardoor het product oneetbaar wordt en u de veiligheid van uw klanten in het geding brengt. Alles wat gebakken is en niet verkocht is dient u eigenlijk weg te gooien. U weet dit. Zoals bij andere zaken die ik recenseer, ook voor andere sites ben ik kritisch, maar wel eerlijk en ook u verdient weer een nieuwe kans met een nieuwe recensie.. maar wat recht is is recht en wat krom is is krom.

Wel heb ik het voornemen dat als ik weer zo'n beroerd, maar vooral gevaarlijk product mee krijg dit te laten onderzoeken door de NVWA.

22. Italiaans Swifterbant

Dennis

Gemiddelde pizzeria. Willen ook best wat voor de klant doen, maar ook veel praatjes... Kortom, redelijk. De locatie is het voordeel voor ons, weinig alternatief, behalve de lokale snackbar.

Ziet er verzorgd uit, leuke bediening, goede snacks en patat. De prijzen vielen ons op! Zeer redelijk.

Leuke snackbar, lekker eten, vriendelijk personeel. Zo heb ik het zelf ervaren.

25. Chinees-Indisch Swifterbant

Eten gehaald voor 6 personen. Was erg veel, maar de kwaliteit was ronduit slecht. Ik denk werkelijk dat ze bepaalde essentiële smaakmakers vergeten waren in de Pangpang ed. Jammer, want vroeger was hij goed, maar werd al snel minder, nu was het ronduit beroerd. Personeel is vriendelijk, maar aan/achter de bar eten kan niet!!
    Prijs is ok, mits eten ok is en dat was het niet. Het blijft best een mooie zaak, maar er eten sporadisch mensen. Groot vraagteken hoe deze zaak kan blijven bestaan...

2,1

Wat ik zo jammer vind is de eigenaar. Die meisjes die er werken bedoelen het goed, maar de eigenaar is zo klant onvriendelijk dat het niet leuk patatjes eten is daar. Een vriendelijk woord kan er niet van af en er wordt vaak iets vergeten. Conclusie: hier niet komen.

27. Italiaans Swifterbant

We hebben met 10 man daar gegeten het was zeer goed. We hebben ons laten verassen door de kok en iedereen was tevreden en bediening was vriendelijk. Zeker de moeite waard.

Zeer slechte Snackbar, je kunt het echt geen patat noemen.

Ze bakken in oud en vast vet, patat zit onder de rare bruine plekken en zwarte korreltjes. Geen aanrader!

Ook vriendelijk is de eigenaar totaal niet, deze man heeft geen verstand van zaken doen. Klant is hier nooit koning.

Fam de Vries

Tot nu toe, zonder uitzondering altijd perfect gebakken en dus echt heerlijke patat meegekregen! Nergens nog beter gegeten en toch op al heel wat locaties gewoond.

´vroeger´ook altijd hele ruime porties en dat lijkt terug te zijn geschroeft naar wat minder royaal.

Dus blij met een goede snackbar in ons dorp.

30. Italiaans Swifterbant

zwakke bezorservice: ruim 30 min te laat en dat is te merken: lauw eten! Pizza die niet door te snijden is, zo slap! In het restaurant kan je wel perfect eten maar hun bezorgservice is ver onder de maat. Moet, gezien dat het wel in het restaurant kan, veel beter kunnen.