Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Swifterbant verdeeld zijn.

1. C.

2. Leuke zaak en schoon, niet zoals bij de meeste snackbars. Het personeel maakt een leuk sociaal praatje, als ik in de polder ben en er langs rijd stop ik er altijd even. De prijs is ook zeer schappelijk in deze tijd.

3. We geven ze weer een kans! Beduidend beter dan de vorige keer! Helaas zelfde bedrijfsvoering, maar geen keiharde donkere patat! Ga zo door!

4. Y

Deze snackbar, juist omdat het de enige is in het dorp een nieuwe kans gegeven. Man oh man, het is dat het wettelijk niet mag om in de directe omgeving ook een snackbarretje te beginnen want dan houdt het snel op met het snackhuisje. Het probleem dat ik en met mij vele dorpelingen hebben is de service en het beleid tav. het patatbakken. De producten zijn allemaal fabrieks.. ok, weet je ook dat je geen bagger krijgt, maar middelmaat, so far so good.

Ik zal het bij de 2 meest belangrijke issues houden: 1: service: de meiden zijn prima, maar de eigenaar (en tegenwoordig ook zoonlief) snappen echt niet hoe je met klanten moet omgaan. De klant heeft altijd gelijk, ook al heeft deze het misschien niet altijd, wees professioneel en zorg ervoor dat mensen zich niet onjuist en/of asociaal bejegend voelen. Dat kan niet!

Tweede issue: patatbakken: Dit is werkelijk een punt waarop voedselveiligheid in het geding is. Geregeld is (een gedeelte van) de patat keihard en gewoonweg niet eetbaar (PAC's) en gewoon smerig. Dit betekent thuis eerst de patat sorteren om 1/3 weer weg te gooien.

Beste ondernemer, ik weet van insiders dat het beleid is dat patat dat al in gebakken en al even ligt weer terug het vet wordt ingegooid om weer op te warmen, cq. met een nieuwe lading mee te bakken. Dit uit economisch oogpunt. De reeds al gebakken patat wordt daarmee dus twee keer gebakken en wordt een harde, smakeloze, maar ook gevaarlijk goedje. U kunt ook uw best doen om een juiste hoeveelheid in één keer te bakken i.p.v. het teveel weer opnieuw te bakken waardoor het product oneetbaar wordt en u de veiligheid van uw klanten in het geding brengt. Alles wat gebakken is en niet verkocht is dient u eigenlijk weg te gooien. U weet dit. Zoals bij andere zaken die ik recenseer, ook voor andere sites ben ik kritisch, maar wel eerlijk en ook u verdient weer een nieuwe kans met een nieuwe recensie.. maar wat recht is is recht en wat krom is is krom.

Wel heb ik het voornemen dat als ik weer zo'n beroerd, maar vooral gevaarlijk product mee krijg dit te laten onderzoeken door de NVWA.

3,5
  5. Y

Gemiddelde pizzeria. Willen ook best wat voor de klant doen, maar ook veel praatjes... Kortom, redelijk. De locatie is het voordeel voor ons, weinig alternatief, behalve de lokale snackbar.

6. Ziet er verzorgd uit, leuke bediening, goede snacks en patat. De prijzen vielen ons op! Zeer redelijk.

7. Leuke snackbar, lekker eten, vriendelijk personeel. Zo heb ik het zelf ervaren.

8. Y

Eten gehaald voor 6 personen. Was erg veel, maar de kwaliteit was ronduit slecht. Ik denk werkelijk dat ze bepaalde essentiële smaakmakers vergeten waren in de Pangpang ed. Jammer, want vroeger was hij goed, maar werd al snel minder, nu was het ronduit beroerd. Personeel is vriendelijk, maar aan/achter de bar eten kan niet!!
    Prijs is ok, mits eten ok is en dat was het niet. Het blijft best een mooie zaak, maar er eten sporadisch mensen. Groot vraagteken hoe deze zaak kan blijven bestaan...

2,1
  9. Y

Wat ik zo jammer vind is de eigenaar. Die meisjes die er werken bedoelen het goed, maar de eigenaar is zo klant onvriendelijk dat het niet leuk patatjes eten is daar. Een vriendelijk woord kan er niet van af en er wordt vaak iets vergeten. Conclusie: hier niet komen.

3,2
  10. We hebben met 10 man daar gegeten het was zeer goed. We hebben ons laten verassen door de kok en iedereen was tevreden en bediening was vriendelijk. Zeker de moeite waard.

11. Zeer slechte Snackbar, je kunt het echt geen patat noemen.

Ze bakken in oud en vast vet, patat zit onder de rare bruine plekken en zwarte korreltjes. Geen aanrader!

Ook vriendelijk is de eigenaar totaal niet, deze man heeft geen verstand van zaken doen. Klant is hier nooit koning.

Fam de Vries

12. Tot nu toe, zonder uitzondering altijd perfect gebakken en dus echt heerlijke patat meegekregen! Nergens nog beter gegeten en toch op al heel wat locaties gewoond.

´vroeger´ook altijd hele ruime porties en dat lijkt terug te zijn geschroeft naar wat minder royaal.

Dus blij met een goede snackbar in ons dorp.

13. zwakke bezorservice: ruim 30 min te laat en dat is te merken: lauw eten! Pizza die niet door te snijden is, zo slap! In het restaurant kan je wel perfect eten maar hun bezorgservice is ver onder de maat. Moet, gezien dat het wel in het restaurant kan, veel beter kunnen.

1,8
  14. De kwaliteit is nog aanvaardbaar, maar vergeleken met enige tijd terug wordt deze steeds matiger. Toen was het de moeite waard om een stuk voor om te rijden, nu niet meer.

6,3
  15. Pas op restauranteigenaar, het eten wordt er niet beter op!

16. Ik was erg tevreden over de snackbar in Swifterbant.

Maar vond de laatste tijd de kwaliteit iets minder worden.

Vandaag was het echt niet lekker, de kids lieten zelfs de patat staan. Zat echt een rare smaak aan, net als de snacks. Helaas lijkt het erop dat er verkeerd bezuinigd wordt Ik hoop dat het weer beter gaat worden want dit kan echt niet zo.

Moet helaas nu zelf gaan bakken of naar elders uitwijken.

Jammer hoor!

17. Erg onder de maat! Pizza's zonder Italiaanse (pizza kruiden). Pizza pepperone waar geen Spaanse peper (pepperoni) te vinden is. Dus pizza pepperone besteld per telefoon. Neem een hap van mijn pizza, dacht dat mijn tong dood was. Maar na een check van mijn vriendin had ik inderdaad een pizza zonder zout en kruiden. Vriendelijk de man opgebeld en het probleem voorgelegd. Na even dringen mocht ik mijn pizza komen ruilen voor een nieuwe. Deze smaakte net zo als de vorige, mijn slechtste pizza ooit!

18. Over smaak valt te twisten.

Maar ik haal daar geen papat meer. Zit een raar smaakje aan.

Ik vind de bediening daar ook niet echt vriendelijk.

Het is dat er maar 1 snackbar in het dorp is anders kwamen wij er niet meer.

Misschien dan toch vaker zelf de frituurpan aan zetten.

( als wij papat willen eten)

19. We hebben hier vorig jaar heerlijk gegeten.

Uitstekend zelfs.

Omdat we met een groep waren, moesten we wel lang wachten.

Bediening was vriendelijk en correct.

Met kinderen wel oppassen voor grote Chinese vazen!

20. Geweldig eten, leuke sfeer, gezellig personeel, echt een snackbar voor een dorpje!

Waar voor je geld, goede kwaliteit, hele redelijke prijzen!

21. Jurian

Zeer vriendelijk personeel. Je hoeft niet lang te wachten op je eten. Je wordt altijd netjes behandeld. Het eten is ook erg lekker. Heb nooit iets verkeerds meegekregen. Heb wel een keer gehad dat een snack er niet bij zat. Heb opgebeld, was geen probleem gingen het gelijk maken en mocht het komen halen. Er werd niet moeilijk gedaan. Echt top service en top kwaliteit eten.

22. Lekker gegeten. Je kan er a la carte eten, maar er zijn ook lekkere menu's als je met een groep gaat eten. Ik ben er zelf al een paar keer geweest voor a la carte, maar ook al met een buffet met een feest. Echt een aanrader! Ook een leuke plek, mooi uitzicht over de golfbaan en gezellige bediening.

23. Hele goeie en lekkere dorpscafetaria.

24. Over smaak valt niet te twisten; het gefrituurde goed is wisselend van kwaliteit.

Klantvriendelijkheid is een ander verhaal. Niet te geloven dat de eigenaar altijd van mening is dat een fout in de bestelling bij de klant ligt. Je hebt het dan "gewoon" niet goed aangeven. Ze vergeten dikwijls iets mee te geven. Kom je er op terug, dan is het "mevrouw/meneer het was druk, kan gebeuren". Dat je hen telefonisch niet kan bereiken omdat je het graag telefonisch wilt melden dat ze iets zijn vergeten doen ze ook af met "als het druk is pakken we de telefoon niet op". Dan ga je naar de zaak om dan maar het geld terug te vragen; wordt de eigenaar boos en smijt hij bijna het geld op de balie. Dit jaar is het ons al 4x overkomen. En dan komen we niet eens elke week bij het Snackhuisje... maar nu helemaal niet meer.

Opmerkelijk: Om het kassabonnetje mee te krijgen moet je er wel heel specifiek naar vragen! Anders krijg je 'm niet mee.

Ook in een huissnack vonden wij een haar. We hebben het netjes gemeld en discreet toen niemand in de zaak stond en het antwoord "wij maken het niet zelf, dus kunnen we er niets aan doen". Daar zakt werkelijk je broek van af. Je besteld een broodje kipfilet en krijgt een broodje kipcorn. Nee, mevrouw/meneer u heeft het zelf niet goed besteld.

Je wordt als klant niet serieus genomen! Erg jammer.

25. Geweldige snackbar, mijn favorietje.

26. Goed gegeten, de wijn kan je ook kopen om mee naar huis te nemen. mooie omgeving.

27. Erg vriendelijke medewerkers! Ze doen alles om het je naar je zin te maken. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    Een echte aanrader voor een intiem chinees restaurant!

28. vriendelijke bediening goede kwaliteit