A. de Huijskamer in Swifterbant

• do 16:00 - 21:00
  • vr 16:00 - 21:00
  • za 16:00 - 21:00
  • zo 16:00 - 21:00

Albert is er even niet, maar voor goed volk staat de deur natuurlijk gewoon open. Welkom dus bij Alberts Huijskamer, waar het altijd ouderwets gezellig is. Waar je lekker kunt eten, zonder poespas. En voor ‘’billijke prijzen’’ zoals Alberts moeder zou zeggen.

Eetcafé A. de Huijskamer biedt een warme en gezellige ontmoetingsplaats voor iedereen. Onder het genot van een drankje en heerlijk eten kunt u in het eetcafé genieten van een ongedwongen sfeer. Wij serveren (h)eerlijk eten, hier bedoelen wij mee dat ons eten niet alleen heerlijk is maar ook eerlijk. Wij gaan voor kwaliteit en streekproducten die duurzaam worden geproduceerd.

Wij zijn graag de Huijskamer, waar u zich altijd thuis voelt. Kom gerust binnen in Eetcafé A. de Huijskamer en maak kennis met ons hechte team, warme sfeer en heerlijk eten.

Diëten Biologisch, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van A. de Huijskamer in SwifterbantFoto van A. de Huijskamer in SwifterbantFoto van A. de Huijskamer in SwifterbantFoto van A. de Huijskamer in SwifterbantFoto van A. de Huijskamer in SwifterbantFoto van A. de Huijskamer in Swifterbant

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Budget, gezellig, huiselijk en kindvriendelijk
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, catering en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
55 zitplaatsen en maximaal 55 personen in één groep
Personeel