Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schalkhaar verdeeld zijn.

1. Heerlijk. Goed verzorgde avond gehad.

2. Chinees-Indisch Schalkhaar

We komen hier al jaren zeker één keer in de maand. Gisteren weer uitstekend gegeten en gedronken. Deze keer was het buffet aangevuld met o.a. bitterballen, gerookte paling en een heerlijke grote zalm.

Wok Plaza was al goed maar wordt steeds beter. Wij gaan over een paar weken met veel plezier weer.

3. G.J. Havenaar

We hebben met zeer veel plezier gegeten bij U. De bediening was super goed en erg vriendelijk, het was een goed geoliede machine. Wij komen zeker nog een keer terug.

4. Australisch Schalkhaar

Familie Bas

Wij hadden een familieniddagje.. met kinderen.. excuses voor de drukte en beetje rommeligheid van ons maar we voelden ons echt op ons gemak! Dankzij jullie

5. Chinees-Indisch Schalkhaar

marianne kuiperij

Super eten daar... (ik hou alleen niet van kikkerbilletjes, kangeroe en andere onnodige dieren, maar dat is persoonlijk).
    Personeel allemaal vriendelijk... Goede prijs. Gewoon lekker blijven.

6. Jenny burger

Wat was het heerlijk en gezellig! Goede bediening en het eten is fantastisch!!

7. Chinees-Indisch Schalkhaar

Ans Holterman

Het was een zeer gezellige avond met heerlijk eten.

8. Australisch Schalkhaar

Dennis Rijkers

Op doorreis (heenreis) kwamen we het restaurantje tegen en de buitenkant sprak ons meteen aan. Op de terugweg gestopt om te eten en we zijn niet teleurgesteld! Aardige bediening die tijd nam om e.e.a uit te leggen, fijne sfeer en het eten was voortreffelijk. Vooral de Ostrich is een aanrader!!

9. Australisch Schalkhaar

Famkedijkman

Erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel en een leuke sfeer!

10. Echte aanrader, lekker eten in een hele fijne sfeer. Je ziet overduidelijk dat eigenaren en personeel doen wat ze leuk vinden. Wij komen zeker terug.

11. Australisch Schalkhaar

Lekker gegeten. In een rustige omgeving. Een kleine opbouwende kritiek, over de slagroom, werd direct besproken en uitgelegd.

12. Australisch Schalkhaar

Zeer slecht geholpen vandaag! De service en de bediening was uitermate slecht! We hebben anderhalf uur moeten wachten voordat we eindelijk opnieuw drankjes konden bestellen. Ook de zitplaatsen waren erg onlogisch verdeeld; geen overzicht. De speeltuin was wel leuk, het eten kon er mee door. Maar helaas was de bediening erg slecht!

4,7
  13. Chinees-Indisch Schalkhaar

Linda

14. Henk dinkelman

Weer heerlijk op terras gegeten. Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit oké. Sukade vlees super mals zekers een aanrader

15. Australisch Schalkhaar

Een hele leuke ervaring, boven verwachting goed! De bediening is heel vriendelijk en heel persoonlijk. Het eten is heerlijk anders, het lijkt net alsof je even echt in Australië op vakantie bent! De bereiding was trouwens ook echt perfect. Kortom, heerlijk gegeten.

16. Na een regenachtige zondag de fiets gepakt! Bij toeval zagen we de bordjes Eten bij Pa en Ma langs de weg! Maar jongens wat hebben jullie ons verrast! Wat een geweldige rustgevende lokatie, en een beleving die wij lang niet hebben gezien! En de snoepkast is een aanrader! Tot over een paar weken, na onze vakantie komen we zeker weer.

17. Boris van Moorst

Tsja, alle goede recensies ten spijt toch ook maar een mager zesje als totaal. En dat het toch nog een voldoende is geworden kwam eigenlijk alleen door de zeer gastvrije ontvangst en de ambiance. Want na 3 kwartier wachten hadden we best wel honger gekregen. Het excuus was een 'grote' groep van 8 mensen die naast ons zaten. Zo groot lijkt me dat niet eerlijk gezegd.

Toen het eten geserveerd werd en ons een smakelijk eten gewenst werd, moesten we eerst nog om het bestek vragen, dat was men vergeten. Kan gebeuren. Het vlees van mijn vrouw was erg rood, ze had sucade besteld, maar naast dat je dan een doorgesudderd lapje vlees verwacht werd er ook niet gevraagd hoe ze het zou willen eten. Mijn steak was ok, al was de prijs/hoeveelheid niet gerechtvaardigd. De kippedijtjes voor mijn zoon waren lekker, zo vertelde hij. Maar hij was wel binnen 3 minuten klaar met eten, want het was wel erg weinig. Groenten en aardappeltjes waren lekker. Wel weer aan de karige kant. We kregen met drie man net zoveel als onze buren die met z'n tweejes waren. Toch maar een zakje frietjes extra besteld, die, en dat gebeurt vaker in restaurants, pas arriveerde toen we het eten al op hadden. Lekker Radlerbiertje op de tap, dat moet gezegd. Het dessert was ok, niet bijzonder.

Toen de rekening: 92 euro, dat was even schrikken. Vooral als je nog met honger weggaat. De jassen mochten we zelf gaan zoeken. Het aannemen ging vlot, maar netjes uitlaten hoorde kennelijk niet bij de (hoge) prijs. Misschien nog een keer in de herkansing, maar eerst maar even sparen...

5,7
  18. Australisch Schalkhaar

Zeer vriendelijke service van gastvrouw! Fijne sfeer voor jong en oud.

19. Chinees-Indisch Schalkhaar

R.J.K.Onstenk

Kom gemiddeld 1x in de twee weken eten bij Wokplaza te Schalkhaar.
    Eten is zeer goed en de keuze reuze.
    Prima, vriendelijk en professioneel personeel!
    Echt een aanrader.

20. Erg leuk restaurant met een mooie ligging, het was mooi weer dus we konden heerlijk buiten genieten van de zon en de mooie omgeving. De bediening was heel spontaan en had er echt zin in.

Het eten was voortreffelijk, We hadden gekozen voor veel verschillende gerechtjes van elke gang. Dit werd telkens leuk gepresenteerd en de smaak werd er zeker niet minder op. Alles was echt heerlijk, ik kan het niet anders verwoorden. Ik kom snel weer eens langs om dan te genieten van een mooi stuk vlees die zij zelf 3 weken laten rijpen in hun 'snoepkast'. Ik ben benieuwd!

21. Diny Proper

Ik heb heerlijk met mijn kleinzoon genoten van een goed verzorgde paas brunch. De bediening was vriendelijk en attent. Er was ruim voldoende eten en er werden veel verschillende soorten brood en beleg aangeboden. Al met al een prima beleving. Voor herhaling vatbaar!

22. Chinees-Indisch Schalkhaar

Vriendelijk bediening, het eten was goed en er was genoeg keuze. Het is wat betreft uitstraling een beetje oud van binnen, maar voor de rest prima.

6,7
  23. Voor de eerste keer gegeten bij Eten bij Pa en Ma. Erg lekkere pure smaken. Alles even goed bereid en smaakvol. Een aanrader!

24. Nu twee keer opgehaald. Vriendelijk personeel en beide keren keurig verzorgd en prima van smaak

25. Super gezellige sfeer en ambiance. Het eten is waanzinnig lekker. Een echte aanrader!

26. Chinees-Indisch Schalkhaar

Hele vriendelijk bediening. Prima eten en prettig personeel. Klasse, zeker ivm de gunstige prijsverhouding. Jarige at gratis .

27. Simone Post

Heerlijk gegeten, ontzettend goede sfeer en gastvriendelijke bediening. Deze mensen hebben echt plezier in hun vak. En wat een ontzettend mooie locatie en pand! Echt een aanrader!

28. Bijzonder leuk aangekleed, fijne, huiselijke sfeer, ondanks dat het best een grote open ruimte is. Bediening was erg vriendelijk en de service was prettig snel. Het was zelfs mogelijk om even te kunnen pauzeren en rustig na te genieten van de hoofdgerechten. En wat betreft die hoofdgerechten, moet ik heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit zulke overheerlijke spareribs heb gehad. Ik vind het altijd erg spannend deze te bestellen, aangezien ze vaak taai, droog of onder de saus zitten om het bereiden te verhullen. Maar deze waren qua smaak echt waanzinnig. Stevig, maar boterzacht in de mond, vielen bijna van het bot en dat pepertje maakte hem echt af.. Dit zal niet de laatste keer zijn geweest, dat ik deze hier heb gegeten.
    Kortom, tot ziens pa en ma!

29. Chinees-Indisch Schalkhaar

Mieke en Dirk

Al twee keer eerder in Wokplaza restaurant in Schalkhaar geweest, wederom prima sfeer, goed en gevarieerd eten en vriendelijk en behulpzaam personeel. Deze keer was het waar wij waren gaan zitten eigenlijk te koud. Volgende keer, afhankelijk van de tijd van het jaar, een andere plaats of het kenbaar maken aan het personeel dat het eventueel te koud is!

30. Vanavond hebben we voor de eerste keer gegeten bij Pa en Ma. Het eten was heerlijk, de ambiance gezellig en de bediening vriendelijk. Een echte aanrader als je Nederlands wilt dineren.