Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schalkhaar verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Schalkhaar

Leo, Gé en Marian

We zijn zeer tevreden.
    Prima eten. Voldoende keuze. Vriendelijke bediening.
    Kortom: we komen zeker een keer terug.

2. Australisch Schalkhaar

J

3. Chinees-Indisch Schalkhaar

Zoals altijd werden we weer hartelijk verwelkomd.
    Eten en drinken is prima en volop keuze.
    Vriendelijk en heel behulpzaam personeel. Het is zelfbediening maar ze lopen de benen onder hun lijf uit om je wat na te brengen als je niet alles tegelijk kan dragen.
    Wij gaan er altijd met veel plezier naar toe.

4. Eten is kwalitatief goed, maar zeer afgemeten.
    Voor 4 personen 1 zakje patat en klein bakje rauwkost.
    Bediening vriendelijk, wat de teleurstelling voor een deel goed maakt.

4,3
  5. Chinees-Indisch Schalkhaar

De ontvangst was buitengewoon vriendelijk. De service was optimaal. Het buffet was bijzonder uitgebreid en regelmatig werden de gebruikte borden opgehaald.
    Het eten was heel goed van smaak, veel keuze, een prima, verse kwaliteit en het wokken was professioneel.
    Het was gezellig om daar te zijn.
    Al met al een gelegenheid om aan te bevelen. Hier komen wij graag terug!

6. Afgelopen weekend heerlijk gegeten op een bijzondere locatie! Uitleg van de kaart was verrassend en het eten ook! De zalm was helaas de eerste keer wat te rose gebakken voor mijn doen. Er waren geen warme groeten bij (tip). Werd keurig opgelost we kregen gewokte groenten en smaakte heerlijk. Duurde wel wat lang voordat de de 2 de zalm door geserveerd werd. Maar de ober had dit al gemeld. Al met al een leuk restaurant waar ze met passie hun vak uitoefenen en uitstralen.

7. Prima gegeten, gezellig en goede bediening en keuken!

8. Chinees-Indisch Schalkhaar

We zijn op eerste kerstdag geweest het was sfeervol.
    Gezellig en weer lekker bediening was uitsteken op naar de volgende keer allemaal een fijne jaar wisseling en gezond wok jaar 2018

9. Nu met het nieuwe logo ook een ander concept?

Kwaliteit eten was goed maar niet in overeenstemming met de prijs. Een uitzondering was de kalfssukade, hij was erg droog, en de later aangevoerde jus was een teerachtige substantie die het probleem niet oploste. Het Pa en Ma menu was erg prijzig 39.50.

De ontvangst en gastvrijheid uitstekend. De drank was wel prijzig (een lidl biertje Gerhadus 4.50). Maar het ergste was wel een fles water voor 4.00. Dit is niet meer van deze tijd en kan echt niet. Bij verschillende gerenommeerde restaurants krijg je ongevraagd een kan water (soms met ijs en citroen) dit hoort bij een goed gastheerschap, en zeker als je met 6 personen 340 euro aftikt.
    Daarom een zwakke 4 voor dit adres.

2,3
  10. Jeweetwelwie

Eten is Oké. De kok doet goed z'n best. Echter de "gastheer" moet zich schamen over zijn zeer onprofessionele houding en gedrag.
    Op de wijze zoals hij met klanten omgaat lusten de honden geen brood van en kost het bedrijf veel klanten. Heb dit van meerdere, ook oud gasten, vernomen.
    Ga hier ook niet heen met kleine kinderen. Deze betalen het volle pond.
    Komen hier zeker niet meer terug.
    Dus wees gewaarschuwd en ga lekker gezellig in een ander restaurant eten waar je wel welkom bent. Ben benieuwd hoe lang het restaurant nog bestaat met deze "gastheer".

4,5
  11. We (3 pers.)hadden het verrassingsmenu van 29,=. Het voorgerecht was oké. Het hoofdgerecht was een geparneerd flauw smakend scholletje. De garnituur bestond uit een salade, zeer taaie en droge aardappelmeelballetjes, bleke friet en appelcompote uit een potje.
    Het toetje bestond uit stukjes brownie. De wijn werd bijgeschonken in een nog half vol glas. We dronken voor 23,= aan wijn waarbij het begeleidend water in rekening werd gebracht.
    De ambiamce is sfeervol.
    Er was veel personeel in de bediening maar de organisatie liet te wensen over, waardoor je toch lang moest wachten op de volgende gang.
    Jammer, leuke tent maar het eten kan echt beter.

4,9
  12. Tonny en Jan de Wilde

Heerlijk gegeten met prima bediening een dikke pluim.

13. Chinees-Indisch Schalkhaar

Een kwalitatief keurig restaurant.
    Een verrassing, heerlijk gegeten, groot assortiment.
    Een aanrader voor een gezellige avond uit.

14. Eten was absoluut smakelijk, maar wel behoorlijk aan de prijs.

Voor de kinderen is er een kleurboek, zodat ze zich niet hoeven te vervelen tijdens het wachten.

Een karafje water bestellen kan niet. Alleen een fles water, waarvan een deel vd opbrengst naar een goed doel gaat, is mogelijk.

De wachttijden tussen de gerechten was lang. Zeker met jonge kinderen. Terwijl het helemaal niet zo druk was. En op een gegeven moment werkt een kleurboek ook niet meer.

Het dak lekt, maar dat wisten we niet. Dus als je ineens een paar druppels op je hoofd voelt, weet je hoe het komt. Toen we er iets van zeiden, kregen we het advies om op de kopse kant vd tafel te gaan zitten. Tja, dat konden we zelf ook bedenken.

15. Chinees-Indisch Schalkhaar

Het was goed verzorgt en het eten was voldoende en lekker voor herhaling vatbaar.

16. Chinees-Indisch Schalkhaar

Annie Voortman

Altijd heerlijk eten!
    Kom er zeker elke maand.

17. Chinees-Indisch Schalkhaar

Herold Veltmaat

Met 4 personen voor het eerst hier heerlijk gegeten. Uitgebreid buffet. Vriendelijk personeel. En omdat het mijn verjaardag was (aangetoond via ID-kaart), at ik gratis.
    Echt een aanrader en we komen zeker terug

18. Australisch Schalkhaar

Ai ai NuNu.
    Jarenlang ken ik het al. Trendsetters, modern, vernieuwend. Daar stonden ze bekend om.

Dan kom je na jaren terug en schik je je wezenloos.

Bij binnenkomst geen ontvangst, niemand kijkt naar je om. We kwamen aan na een bui, terras word niet droog gemaakt. Alle gasten staan zelf met doekjes de stoelen te drogen. Drankjes worden binnen besteld omdat er geen medewerkers buiten lopen.

Totaal geen leiding, de dames lopen ongeorganiseerd rond.

Broodje lag net te lang in de keuken voor t gebruikt werd. Dus droog. Als ik dan om peper en zou vraag zegt de dame 'er staat een dingetje in het restaurant daar kan je het pakken'.

Het is duidelijk dat dit restaurant snel verkocht moet worden zodat er nieuwe energie komt.

4,9
  19. V wessel

Heerlijk gegeten, prima bediening en (wijn)advies
    Was heel gezellig, redelijk aan de prijs

20. Australisch Schalkhaar

Weinig fantasie en smaak. Australisch? Geen Crab sticks of Chicken parma. Wat het geheel goed weergeeft? Op de kaart: Red dessert roo? Desert is met 1 s, zeker als het tussen de main dishes staat en niet tussen de toetjes....

1,4
  21. Chinees-Indisch Schalkhaar

A.Bosch

Heerlijk gegeten met ons vieren nog geen honderd euro kwijt!
    Het was allemaal erg lekker en het geeft je niet het gevoel dat je in een vreetschuur zit!

22. Australisch Schalkhaar

Grote teleurstelling! Weinig smaak en inspiratie. Het toetjes was zelfs beschimmeld...
    Geen enkele reactie na het terugsturen van het dessert. De kok vond het niet nodig om even aan de tafel te komen.
    Ver weg blijven!

1,5
  23. Vandaag geluncht op het terras. Wegens de streekmarkt helaas een aangepaste kaart en schuimplastic bekertjes thee. Gemiste kans als enige ondernemer met een keuken.
    Maar niet getreurd, lekkere frietjes besteld met een verzoek om twee glaasjes kraanwater omdat de kinderen dorst hadden.
    Vervolgens wordt er afgerekend en ontdekken we toch vier euro teveel te betalen. ... wat blijkt... geen kraanwater maar spa blauw.
    Na een vriendelijk verzoek om uitleg blijkt dat ze geen kraanwater schenken. En dat ze dat heel normaal vinden. Wij hebben gevraagd of ze dit dan de volgende keer zouden willen melden als er gevraagd wordt om kraanwater ipv gewoon spa te schenken en in dit vervolgens zonder aankondiging af te rekenen.
    De eigenaar ging enorm in discussie, geen sprake van klant is koning. Vervolgens worden er vier euros op tafel gekwakt en worden we met onze drie kinderen door de eigenaar verzocht om het terras te verlaten !

Gekker moet het toch niet worden! Jullie zouden je moeten schamen, mijn kinderen zijn nog verdrietig en dachten dat het hun schuld was omdat ze om kraanwater gevraagd hadden.
    En dat laatste zit me nog het meest dwars.

24. Australisch Schalkhaar

Marjolein

Leuke familiedag gehad bij NuNu. Eten was prima, in tapas buffetvorm. Spel was ook leuk. Echter, de service...
    De jongeman krijgt van het merendeel van de familie en mij een dikke tien. Zo netjes en hard werken (ondanks 32 graden!)
    Echter, de bedrijfsleider (mocht zij dit zijn) een dikke, dikke onvoldoende. Haar houding heeft ons enorm geïrriteerd. Het spel werd verveeld uitgelegd. Daarnaast haalde zij diverse keren haar collega naar beneden, waar wij als gasten bij waren! Wij begrijpen dat je een keer een slechte dag kunt hebben, maar dit kon echt niet. Dit heeft voor een aantal personen voor de nodige irritatie gezorgd. Ik adviseer deze dame hier echt wat mee te gaan doen! Voor mij en diverse anderen een reden om hier nooit meer terug te komen!

25. Australisch Schalkhaar

Met de AH-actie hier met vier personen heerlijk gegeten. Vis, vlees en vegetarisch om te delen met elkaar. Originele, smaakvolle gerechten van verse producten. Mijn dochter eet vegetarisch en het voor- en hoofdgerecht werd hierop aangepast. Erg prettig. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen zeker terug; ook zonder AH-actie.

26. Australisch Schalkhaar

C&E

Op uitnodiging van mijn schoonouders schoven wij aan bij een paasbrunch bij NuNu. Onze kinderen hadden zich erg verheugd op het lekkere eten. Voor een volwassene werd € 22,50 gerekend en voor een kind tot 12 jaar € 12,50. Als starter kregen we de linzensoep die helaas lauw was. Onze kinderen kregen 3 stukjes stokbroodjes met een koud ei terwijl op het menu stond: gekookt ei op brood. Bij brood denk ik bij een restaurant aan een lekkere snee volwaardig vers brood. De tweede gang kregen we voor zes volwassenen twee borden met kleine stukjes (te weinig) smakeloze carpaccio, een beetje zalm en een torentje van walnoten met een halve walnoot. Onze kinderen kregen een bakje chips met een veel te pittige en erg koude saus. Mijn zoontje vroeg om mayonaise en kreeg ketchup! De derde gang bestond voor onze kinderen uit een uitgedroogde pannenkoek en voor de volwassenen uit 1 bord met mini bolletjes voorzien van standaard beleg. Als nagerecht zouden onze kinderen twee bolletjes ijs krijgen met fruit en slagroom. Het werd 1 mini bolletje ijs zonder fruit en een vlok slagroom. Ons nagerecht was conform de kaart. Mijn schoonouders waren erg teleurgesteld, onze kinderen waren verdrietig en wij? Wij zijn verontwaardigd. Verontwaardigd dat een restaurant € 200,- opstrijkt voor iets dat wij onze eigen gasten nog niet voor zouden schotelen.

1,3
  27. Chinees-Indisch Schalkhaar

Martin

28. Australisch Schalkhaar

Heerlijk gegeten! Goede sfeer en service. Het eten was erg goed van kwaliteit! Wij gaan zeker nog een keer terug.

29. Australisch Schalkhaar

Kwamen binnen en het was erg druk en veel kinderen. Maar dat weet je van tevoren als je hier komt, dus mag niet klagen. Wij kregen een tafel bij de kachel wat wel fijn was, aangezien het koud buiten is. Maar ik zat met mijn rug richting de deur en die ging constant open. De serveersters lieten deze zelf open en kreeg een erg koude rug. Gevraagd of deze dicht mocht blijven vanwege de kou. Dit was geen probleem maar na 10 minuten gebeurde het weer door een andere serveerster, dus bleef de deur om de 5 minuten zelf dicht doen. Het eten was goed en erg lekker. Hoewel ik een uur op het hoofdgerecht heb moeten wachten...kreeg een verontschuldiging (terwijl ik mijn 2e broodplankje maar had besteld vanwege de trek die ik en mijn vriendin hadden). Een foutje kan gebeuren, maar geef ons er wel iets voor terug!!! Vervolgens wilde ik afrekenen en heb hier zelfs bijna 10 minuten op moeten wachten.

Al met al een 5, maar dit komt puur door het goede eten. Service was erg slecht. Als het koud buiten is LAAT DIE DEUR DAN DICHT! Laat deze niet open omdat je te lui bent om constant die deur open te doen omdat je van buiten glazen e.d. op moet halen. Als er iemand klaagt dat het eten te lang duurt, geef hen dan tenminste een drankje van het huis voor het wachten en laat ons hier niet nog eens voor betalen.