Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320845542 62
1332037406 61
1371208928 73
1449551974 59
1471935701 70
1494319428 70

1. Ai ai NuNu.
    Jarenlang ken ik het al. Trendsetters, modern, vernieuwend. Daar stonden ze bekend om.

Dan kom je na jaren terug en schik je je wezenloos.

Bij binnenkomst geen ontvangst, niemand kijkt naar je om. We kwamen aan na een bui, terras word niet droog gemaakt. Alle gasten staan zelf met doekjes de stoelen te drogen. Drankjes worden binnen besteld omdat er geen medewerkers buiten lopen.

Totaal geen leiding, de dames lopen ongeorganiseerd rond.

Broodje lag net te lang in de keuken voor t gebruikt werd. Dus droog. Als ik dan om peper en zou vraag zegt de dame 'er staat een dingetje in het restaurant daar kan je het pakken'.

Het is duidelijk dat dit restaurant snel verkocht moet worden zodat er nieuwe energie komt.

2. Weinig fantasie en smaak. Australisch? Geen Crab sticks of Chicken parma. Wat het geheel goed weergeeft? Op de kaart: Red dessert roo? Desert is met 1 s, zeker als het tussen de main dishes staat en niet tussen de toetjes....

3. Grote teleurstelling! Weinig smaak en inspiratie. Het toetjes was zelfs beschimmeld...
    Geen enkele reactie na het terugsturen van het dessert. De kok vond het niet nodig om even aan de tafel te komen.
    Ver weg blijven!

4. Marjolein

Leuke familiedag gehad bij NuNu. Eten was prima, in tapas buffetvorm. Spel was ook leuk. Echter, de service...
    De jongeman krijgt van het merendeel van de familie en mij een dikke tien. Zo netjes en hard werken (ondanks 32 graden!)
    Echter, de bedrijfsleider (mocht zij dit zijn) een dikke, dikke onvoldoende. Haar houding heeft ons enorm geïrriteerd. Het spel werd verveeld uitgelegd. Daarnaast haalde zij diverse keren haar collega naar beneden, waar wij als gasten bij waren! Wij begrijpen dat je een keer een slechte dag kunt hebben, maar dit kon echt niet. Dit heeft voor een aantal personen voor de nodige irritatie gezorgd. Ik adviseer deze dame hier echt wat mee te gaan doen! Voor mij en diverse anderen een reden om hier nooit meer terug te komen!

5. Met de AH-actie hier met vier personen heerlijk gegeten. Vis, vlees en vegetarisch om te delen met elkaar. Originele, smaakvolle gerechten van verse producten. Mijn dochter eet vegetarisch en het voor- en hoofdgerecht werd hierop aangepast. Erg prettig. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen zeker terug; ook zonder AH-actie.

6. C&E 42 punten

Op uitnodiging van mijn schoonouders schoven wij aan bij een paasbrunch bij NuNu. Onze kinderen hadden zich erg verheugd op het lekkere eten. Voor een volwassene werd € 22,50 gerekend en voor een kind tot 12 jaar € 12,50. Als starter kregen we de linzensoep die helaas lauw was. Onze kinderen kregen 3 stukjes stokbroodjes met een koud ei terwijl op het menu stond: gekookt ei op brood. Bij brood denk ik bij een restaurant aan een lekkere snee volwaardig vers brood. De tweede gang kregen we voor zes volwassenen twee borden met kleine stukjes (te weinig) smakeloze carpaccio, een beetje zalm en een torentje van walnoten met een halve walnoot. Onze kinderen kregen een bakje chips met een veel te pittige en erg koude saus. Mijn zoontje vroeg om mayonaise en kreeg ketchup! De derde gang bestond voor onze kinderen uit een uitgedroogde pannenkoek en voor de volwassenen uit 1 bord met mini bolletjes voorzien van standaard beleg. Als nagerecht zouden onze kinderen twee bolletjes ijs krijgen met fruit en slagroom. Het werd 1 mini bolletje ijs zonder fruit en een vlok slagroom. Ons nagerecht was conform de kaart. Mijn schoonouders waren erg teleurgesteld, onze kinderen waren verdrietig en wij? Wij zijn verontwaardigd. Verontwaardigd dat een restaurant € 200,- opstrijkt voor iets dat wij onze eigen gasten nog niet voor zouden schotelen.

1,3
  7. Heerlijk gegeten! Goede sfeer en service. Het eten was erg goed van kwaliteit! Wij gaan zeker nog een keer terug.

8. Kwamen binnen en het was erg druk en veel kinderen. Maar dat weet je van tevoren als je hier komt, dus mag niet klagen. Wij kregen een tafel bij de kachel wat wel fijn was, aangezien het koud buiten is. Maar ik zat met mijn rug richting de deur en die ging constant open. De serveersters lieten deze zelf open en kreeg een erg koude rug. Gevraagd of deze dicht mocht blijven vanwege de kou. Dit was geen probleem maar na 10 minuten gebeurde het weer door een andere serveerster, dus bleef de deur om de 5 minuten zelf dicht doen. Het eten was goed en erg lekker. Hoewel ik een uur op het hoofdgerecht heb moeten wachten...kreeg een verontschuldiging (terwijl ik mijn 2e broodplankje maar had besteld vanwege de trek die ik en mijn vriendin hadden). Een foutje kan gebeuren, maar geef ons er wel iets voor terug!!! Vervolgens wilde ik afrekenen en heb hier zelfs bijna 10 minuten op moeten wachten.

Al met al een 5, maar dit komt puur door het goede eten. Service was erg slecht. Als het koud buiten is LAAT DIE DEUR DAN DICHT! Laat deze niet open omdat je te lui bent om constant die deur open te doen omdat je van buiten glazen e.d. op moet halen. Als er iemand klaagt dat het eten te lang duurt, geef hen dan tenminste een drankje van het huis voor het wachten en laat ons hier niet nog eens voor betalen.

9. Familie Bas

Wij hadden een familieniddagje.. met kinderen.. excuses voor de drukte en beetje rommeligheid van ons maar we voelden ons echt op ons gemak! Dankzij jullie

10. Dennis Rijkers

Op doorreis (heenreis) kwamen we het restaurantje tegen en de buitenkant sprak ons meteen aan. Op de terugweg gestopt om te eten en we zijn niet teleurgesteld! Aardige bediening die tijd nam om e.e.a uit te leggen, fijne sfeer en het eten was voortreffelijk. Vooral de Ostrich is een aanrader!!

11. Famkedijkman

Erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel en een leuke sfeer!

12. Lekker gegeten. In een rustige omgeving. Een kleine opbouwende kritiek, over de slagroom, werd direct besproken en uitgelegd.

13. Zeer slecht geholpen vandaag! De service en de bediening was uitermate slecht! We hebben anderhalf uur moeten wachten voordat we eindelijk opnieuw drankjes konden bestellen. Ook de zitplaatsen waren erg onlogisch verdeeld; geen overzicht. De speeltuin was wel leuk, het eten kon er mee door. Maar helaas was de bediening erg slecht!

14. Een hele leuke ervaring, boven verwachting goed! De bediening is heel vriendelijk en heel persoonlijk. Het eten is heerlijk anders, het lijkt net alsof je even echt in Australië op vakantie bent! De bereiding was trouwens ook echt perfect. Kortom, heerlijk gegeten.

15. Zeer vriendelijke service van gastvrouw! Fijne sfeer voor jong en oud.

16. Al vanaf de geboorte van NuNu ben ik een vaste en tevreden gast. Al mijn vrienden en familie die mij bezoeken neem ik er mee naar toe. Vooral als er kinderen in het gezelschap zijn is dit het leukste restaurant wat ik ken. Enige maanden geleden had ik een minder goede ervaring. Die vertelde ik twee weken geleden aan iemand van de leiding. Zij nam dit zo goed op en heeft mij en mijn gasten enorm verwend die avond. Ik ben daar erg blij mee, want ik zou het zeer hebben betreurd als ik niet meer had willen komen. De sfeer is altijd luchtig, nooit te harde muziek, de inrichting maakt je blij en de hapjes zijn goed, licht en aantrekkelijk voor iedereen.

17. We hebben met z'n vieren gegeten. Ik had als enige de maag van streek (waarschijnlijk van lams stoofvlees dat is altijd wat tricky om de kaart te zetten). Verder heeft iedereen prima gegeten. Tip: Kaart toch nog meer uitbreiden, de keuze is op deze manier wel beperkt. Leuk: Het geheel heeft een Marokkaanse touch.

18. Gerben Kok

Gisteravond bij nunu wezen eten met mijn vrouw. Eerste indruk was een van waar ben ik terecht gekomen. Eenmaal gewend aan de sfeer en inrichting was het lekker ontspannend en relaxte sfeer. Waarna we heerlijk hebben gegeten. Bediening was attent en vriendelijk. Al met al een aanrader..

19. Heerlijk gegeten, en gedronken. Gezellige ongedwongen sfeer, en al was de zon wat verdwenen we werden vriendelijk te woord gestaan en lekker uit de wind kunnen zitten terwijl de kids genoten van de ruimte en de speeltuin. We komen zeker nog eens terug!

20. Lekker gegeten aan de picknicktafel buiten terwijl de kinderen speelden in de grote speeltuin. Er is veel keus op de kaart. Het is wat aan de dure kant, maar het is zeker waar voor je geld. Van alles kun je wat krijgen, vegetarisch, biologisch, enz. Wij komen nog eens vaker langs!

21. Geluncht bij NuNu, maar viel erg tegen. De prijs-kwaliteitsverhouding is ronduit slecht: €7,50 voor een karige salade, die niet voor volwaardige lunch kon doorgaan. Soep was niet warm. Bediening slecht: twee keer kwamen ze met iets dat wij niet besteld hadden, maar toegeven dat ze dit zelf niet goed hadden gedaan, ho maar. Klant dus geen koning blijkbaar. Vraag je om een glaasje water, krijg je Sourcy voor ruim €2. Soms erg lang wachten op drankjes. Uitstraling ongeïnteresseerd. Nee, voor wat je ervoor betaalt mag je ceel meer verwachten. Het enige mooie is het decor, dus een drankje op het terras met mooi weer zou me nog leuk lijken, maar verder: niet weer!

1,3
  22. Even lunchen daar omdat het regende en de hond daar binnen mag. Ik had zin in een pannenkoek en die stond op de (kinder)kaart. Nou als ik geweten had dat de pan waarin die gebakken wordt niet schoongehouden wordt had ik geen pannenkoek gegeten, deze zat nl. onder de zwarte spikkels. Voor een homp brood met tapenade en aloil betaal je maar liefst € 6,00. Als je op internet kijkt lijkt het hondvriendelijk maar ik was dus blij dat ik zelf water bij had want er werd niet gevraagd of mijn hond wat water wilde. Dit hondenwater stond wel op de kaart, dit krijg je als je een zgn. hondenmenu besteld. Inderdaad het stikte er van de vliegen, onsmakelijk gewoon, volgens mij is daar wel iets tegen te doen hoor. Nee, eens maar nooit weer.

23. De inrichting van het restaurant is bij elkaar geraapt; zou ook een kringloopwinkel kunnen zijn. Verschillende stoelen bij de tafels, port in een jeneverglas en wijn in een portglas.
    Schoonmaken heeft schijnbaar geen prioriteit; rommelig en uitgeleefd. Zal wel bij de biologische gedachte horen die het restaurant uit wil stralen.

Omdat de deuren van de eetzaal open stonden stikte het van de vliegen. Niet normaal. Volgens de bediening kwam dat deels door de nabijgelegen kippenboer.

Kaart per 19 mei vernieuwd. Uitgangspunt is dat je kleine gerechten bestelt (tussen de 5 en 9,50 euro) die qua portie overeenkomen met een voorgerecht. Op zich niet verkeerd; keuze uit ongeveer 20 gerechten, waarvan ongeveer de helft 'buitenlands'. Drankjes zijn niet goedkoop; prijs bovengemiddeld.

Nagerechten voldoende om te kiezen. Kaasplankje was lekker, maar gek genoeg alleen kazen en geen brood of toast. Maar dat zie je wel vaker.

Bediening oké. Vriendelijke dame.

Al met al nog net een voldoende.

24. Onvriendelijke bediening, carpaccio oogde bedorven en smaakte totaal niet. Zeer beperkte etenskeus en iets veranderen in bestelde eten was geen optie. Al met al ons zie je er nooit meer terug. McDonalds er na smaakte beter.

25. Lien Bosscher

Heerlijk eten, vers, biologisch en vakkundig bereid. Leuke sfeer en zeer vriendelijke bediening.

26. NuNU vond ik altijd een leuke plek om naar toe te gaan met de kinderen. Nu lijkt het aan eigen succes ten onder te gaan. Eten en drinken is veel te duur en in geen verhouding met wat je krijgt. Het lijkt of geld verdienen de belangrijkste drijfveer is geworden, wat op zich niet erg is, maar het moet niet zo duidelijk merkbaar zijn. Jammer, voor een zomerse dag buiten met drankje leuk, voor de rest niet meer.

27. Heerlijk gegeten, Algerijnse kebab is echt top! Vriendelijke bediening, ik kom zeker weer!

28. De inrichting is sfeervol. We waren minder enthousiast over de bediening (meerdere keren drankjes besteld die niet aankwamen), het eten (erg zout waardoor andere ingrediënten niet meer te proeven zijn) en wachttijd (ondanks dat er maar een aantal tafels zaten moesten we erg lang wachten op de volgende gang). Daarnaast waren er een aantal vd groep met hetzelfde gerecht, die totaal iets anders kregen geserveerd. Ipv rijst met curry en groenten (volgens de kaart) kregen ze droge rijst met een soja vleesvervanger. Niet helemaal wat je verwacht adhv de omschrijving. Toen we vroegen waar de groente was antwoordde de serveerster dat de vleesvervanger daar zolang in had gegaard dat de groente helemaal zou zijn opgelost/opgenomen. Ze erkende dat het niet echt volgens de omschrijving van de kaart was, maar bood vervolgens ook geen groente, curry saus oid van het huis aan. Niet echt service van de zaak.

1,7
  29. Femmie van Efferink

Ik ben het absoluut eens met diegenen die hier de ondermaatse hoeveelheid van de hapjes melden. Ik wilde bijvoorbeeld een broodje carpaggio, maar moest het brood er extra bij bestellen voor 4 of 5 euro. Met moeite kreeg ik er voor een paar euro extra een paar stukjes brood bij. Ook nauwelijks garnering, wat je voor de gevraagde prijs wel zou verwachten.Voor mij voelde dat toen ook als: Nooit weer.
    Heel jammer, want de plek en sfeer zijn fantastisch, het eten aardig, hoewel je er alleen maar allerlei hapjes kunt nemen en dan tikt het flink aan.

30. We waren getipt over dit restaurant. Helaas was het slecht weer en moesten we binnen zitten. Op zich een gezellige sfeer, beetje oosters. Vriendelijke dame die ons hielp maar helaas niet al te alert. We moesten erg lang wachten. Nergens en door niemand wordt goed verteld wat het concept inhoudt. Dat is wel onduidelijk als je ergens nooit geweest bent. Blijkbaar moet je meerdere keren bestellen om tot een volwaardige maaltijd te komen. Dat maakt het prijzig. Het eten was lekker, niet heel bijzonder. Binnen is het voor een loslopende peuter niet veilig. Te groot en onoverzichtelijk, overal kaarsje die laag staan, geen echt speelplekje en kan makkelijk weglopen (onze peuter stond in no time buiten...). De menukaart is ook een magazine en dat bevordert niet de duidelijkheid. Ik denk dat het op een zomerse dag prachtig is voor de kids om lekker naar buiten te gaan en dat de meerwaarde ook in de activiteiten zit.

31. Afgelopen kerst gegeten bij NuNu, slechte bediening, koud eten en erg weinig. Voor ons nooit weer.

32. Een super locatie, vooral met kids. Eten ok: vaak wel bijzonder, maar vrij weinig voor de prijs. Afknapper: kannetje ranja voor de kids: vijf ( ja: 5 dus) euro!!! Zijn ze gek geworden? Ranja 5 euro?!

33. Jacobine van Laar

Had a great time celebrating our 22nd wedding anniversary yesterday at restaurant NuNu in Schalkhaar, nr. Deventer. Great contemporary interior and welcoming staff. Great choice of veggie food with Mediterranean/Arab twist. Great with kids with imaginative playground with tippi's, treehouses, pulley and donkeys! Kids loved the adult menu as well, which is no easy feat for any restaurant if you don't want to order chips or pancakes. They even serve a special menu for dogs ;-) Somebody young at heart must have had a lot of fun designing and setting up this place.

34. Wat een leuke locatie! Zelf woonachtig in Deventer, en pas ontdekt. Alleen maar goede ervaringen; leuk personeel, leuke sfeer, leuk aangekleed. Een goede combinatie; kinderen hebben het super naar hun zin, en zelf lekker kunnen ' chillen in een strandstoel terwijl je af en toe een oogje in het zeil kunt houden. Gezellige zitplekjes. Ik kom hier vast vaker terug, ook om het eten uit te proberen. Aanrader

35. Karin 598 punten

Tijdens onze vakantie hier geweest en geweldig lekker gegeten. Veel import met een Gooise tongval wat niet een ieder zal bevallen, maar voor het publiek moet je het eten hier zeker niet laten. We hadden meerdere soepen besteld en vervolgens een groot plateau met allerlei verschillende hapjes. Elke hap was raak. Allemaal even goed op smaak gebracht en gevarieerd. Prachtige kwalitatief sterke ingredienten; heerlijk, echt genoten.

36. stelletje

Onlangs waren we voor het eerst hier. We bestelden het lunchgerecht gamba's met een maiskoekje. Voor 8,00 was het erg weinig. Slechts een klein spiesje met 4 of 5 kleine gamba's en een beetje sla. Binnen een minuut op. Leuke locatie, maar hoeveelheid eten stond absoluut niet in verhouding tot de prijs. Er is ons ook niet gevraagd wat we er van vonden, anders hadden we dit wel gemeld.

37. Enige tijd geleden ( feb´11) waren we bij Nunu terecht gekomen, we hoorden dat het leuk was voor de kinderen. Uitproberen was de moeite waard wel waard dachten mijn vrouw en ik. We bestelden en de kinderen genoten! Ons voorgerecht kwam pas na 35 min, we hadden al onze wijn niet geaccepteerd ivm vieze glazen...... Nadat duurde ons hoofdgerecht te lang zodat we het niet de moeite waard vonden om nog eens terug te hoeven naar Nunu. De kinderen vonden het wel helemaal leuk, ezels aaien en lekker spelen in het zand.
    We hoorden weken later via een goede vriend dat het erg gezellig daar was en dat alles beter was geregeld, leuk jong team en zowel de bediening als keuken was uiterst goed geregeld. We gingen samen met die vriend naar Nunu en inderdaad, heerlijk gegeten, snel, goed en smakelijk. Juli´11

38. Per toeval reden wij op een zonnige zondagmiddag langs Nunu. We hadden er via onze buren het eea van vernomen, met name de biologische keuken sprak ons erg aan. Eerst een drankje op terras: een ongedwongen sfeer die een ideale uitkomst biedt voor ouders met kinderen. Ondanks de wat hoge prijzen besloten we toch om het erop te wagen en te blijven voor het diner. Nu binnen, waar de houtkachel door de hitte en stank wat roet in het eten gooide, buiten zat iedereen nog in z'n t-shirt. Er heerste in zijn totaliteit een ongedwongen ietwat antroposofische sfeer, wat prima is. Echter, ik was niet onder de indruk van de menukaart en als vegetariër had ik niet echt veel keus. Het Vplankje was zeer matig, kleine hoeveelheden, erg vet en ook niet veel smaak. Ik zou dit niemand aanbevelen. Mijn partner had een vleesgerecht en was erg tevreden, alleen jammer dat een klodder vette mayonaise de aardappeltjes bedekte. Ik heb alle vertrouwen in de goede intentie van de uitbater, maar in totaal vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen.

39. erik 9 punten

Ik vind NuNu een superconcept en een aanwinst voor Deventer!

De bediening, entourage en eten (biologisch) zijn van heel goed niveau en het is juist een aanwinst dat hier speelmogelijkheden zijn voor kinderen.

Als dit restaurant in Utrecht had gestaan (onze vorige woonplaats) puilde het iedere dag helemaal uit.

40. Na onze wandeling in het aangrenzende landgoed thee met appelgebak wezen nuttigen. Was lekker. Lichte zaak met hippe inrichting, met een beetje strandtent sfeer. Jammer dat het binnen erg rokerig was, door de houtkachel. Qua concept van alles wat. Bij mooi weer ook geschikt voor kinderen.

41. Juist met het oog op onze kleinkinderen hebben we Nunu gekozen voor een Hightea. Gelukkig een mooie dag, dus was de speeltuin al gelijk een succes. De Hightea was meer dan voldoende en het vriendelijke personeel adviseerde al direct een bordje voor de kinderen bij te zetten ipv van nog een kindermenu te bestellen, wat achteraf ook teveel van het goede geweest zou zijn. Wat de Hightea zelf betreft zouden we zelf andere gerechten gekozen hebben. Op dit punt zou de kwaliteit iets beter kunnen en de kwantiteit wat minder.

42. Sriti 13 punten

Na een fietstocht rond om Deventer even een kopje koffie drinken bij Nunu.

Wat een gezellig restaurant. En de buiten speelplaats is voor kinderen helemaal het einde.

Wel jammer dat de omgeving op het terras niet schoon was. De witte stoelen waren niet schoon en er lag veel blad op het terras.

We waren er om 10.30u en het personeel was druk met de gasten die er moesten komen om 12.00u. Tussendoor werden de gasten geholpen op het terras. Dit werkte niet positief omdat je lang moest wachten.

Ik kom er zeker weer terug om samen met mijn neefje te spelen in de speeltuin.

43. Een nogal bijzonder restaurant. Aan de ene kant heb je het speeltuintje waar kinderen aan het ravotten zijn. Binnen en op het terras kan gegeten en gedronken worden. Het contrast is groot. Het informele van het speeltuintje combineert totaal niet met de 'wannebe mentaliteit' dat het restaurant/personeel uit wil stralen. Bij zo'n soort restaurant verwacht je een informele sfeer en een bijbehorende menukaart. Het lijkt alsof men eten wil serveren zoals in een sterrenrestaurant. (te) Kleine porties van overigens best goede kwaliteit. Het personeel lijkt met het speeltuintje in de maag te zitten, het komt over alsof ze liever een toprestaurant zouden hebben waar ze lekker formeel kunnen doen.

Ik zou zeggen: maak een keuze. Maak er een echt restaurant 'op niveau' van, of ga door met het speeltuintje en neem een bijbehorende menukaart. Nu is het van alles wat, en daardoor wordt het eigenlijk een 'ik wil wel maar ik kan niet'.

44. Erg rommelig, lang wachten, kwaliteit van het vlees absoluut niet goed. Leuk bedacht, slecht uitgevoerd.... Jammer.

45. Leuk concept.
    Iedere week een andere menukaart met steeds ongeveer 3 voor, hoofd en nagerechten.
    Lekker eten ook, voor een goede prijs.
    Perfecte combinatie dus.
    Voor gezinnen met kinderen helemaal ideaal want is er een leuk terrein achter NuNu met een speeltuin (leuke toestellen van vroeger) en een weide.
    Kippen en zo lopen gewoon los tussen alles door. Aanrader.

46. Op zich wel een leuk concept, alleen jammer dat het een onverzorgde indruk maakte. Vieze fauteuil met "ranzige" schapenvachtjes bij de openhaard.

Origineel kinderijsje, geserveerd op een soort kolenschepje, alleen ook hier weer jammer dat de stickers nog onder de schep zaten (die er zo te zien al een jaar opzaten) tevens veel viezigheidjes op de vensterbank.

Fantastisch voor de kinderen, na ieder gerecht wisten ze niet hoe snel ze naar buiten moesten gaan om te spelen in de leuke speeltuin.

Al met al, als je niet zo veel waarde hecht aan details en een schone omgeving, een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.