Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Santpoort-Noord verdeeld zijn.

1. Heerlijke lunch.
    Gezelig terras. Buitengewone service… alles kan!

2. Bediening was niet leuk. Eerst mochten we zitten waar we wilde. Mooi plekje gevonden. Daar moesten we weg van de man van de bediening. Want dat was niet voor 2 personen zei hij,maar op zo.n manier dat de hele restaurant het moest horen. Eigenlijk hadden weg moeten gaan. De vrouw van de bediening probeerde de boel nog goed te sussen. We zijn gebleven maar het is wel de laatste keer. De man bij het afruimen ook niet vragen heeft het gesmaakt. Alleen kan dit weg. Bij het weg gaan werdt ook niks gezegt. Dit was een grote tegenvaller .

3. Al eerder op deze boerderij geweest voor een borreltje en borrelhapjes. Dat was eigenlijk prima. Vandaag geluncht… Ik had een salade geitenkaas. Op zich wel aardig maar voor wat ik kreeg wel erg prijzig. Mijn man had een flatbread carpacio. Geen succes. Veel pesto en omdat het brood verwarmd werd werd de carpacio ook 🥵 warm en daarom niet zo lekker. Deze locatie prima voor kroket met brood en frietjes en een ijsje. Ook een borrel met hap goed te doen. Meer ook niet. Wel vriendelijke bediening.

4. Wij hadden een etentje bij mij thuis besteld. We maakten tevoren een menukeuze, elke gast voor zichzelf. En dat pakte op een fantastische wijze uit op onze gekozen dag.
    Precies op tijd werden voorafje, hoofdgerecht en desserts bezorgd. En van de allerfijnste kwaliteit.
    Ga zo door Meierij en bedankt

5. Wim ter Riet

Tijdens korte vakantie bij toeval hier terechtgekomen. Goede ontvangst, heerlijk eten en mooie wijn. Hoofdgerechten voortreffelijk, Tiramisu ruim voldoende. Een aanrader, we komen bij gelegenheid zeker terug.

6. Mk

High tea is hartstikke goed. We kregen de ronde tafel in de serre zoals ik ook van tevoren had gevraagd. Helaas weer het onzekere meisje aan de tafel die stage loopt bij duin en kruidberg. Daardoor is de ervaring wel een stuk minder. Tussendoor moesten we zelf vragen om theepot met heet water. Ik heb dit meisje nu in korte tijd 3 keer meegemaakt en is niet geschikt voor de horeca. Althans niet op zo'n locatie waar je toch wel wat verwacht.

7. Suzanne

Gisteren heerlijke spare ribs afgehaald. Gelukkig hoef ik het eten niet te missen tijdens deze heftige periode👍

8. Marcel

Gisteren eten besteld en het werd keurig op tijd geleverd. Lekker smullen!

9. Gerrit

Heerlijke sfeer en ik mis het eten bij Ramsis! Hopen dat we snel weer in het restaurant mogen eten.

10. De sate van de haas was zeer mals. De patat was lekker krokant. Keurig op tijd thuisbezorgd. Persoon had handschoenen aan en bij hem kon je ook pinnen. De groente, in dit geval komkommer, werd in een heel klein bakje bezorgd. Er zag geen dressing op. Dit mag naar mijn inziens wel iets royaler voor een restaurant als deze. Verder alles prima.

11. Heerlijk, laagdrempelig. Heerlijke spareribs en ossenhaas sate! Casual sfeer en uitgebreide steakhousekaart.

12. Het eten was echt heerlijk. Vermoedelijk vanwege het Corona virus waren wij de enigen in het restaurant.
    Voor een keertje lekker rustig natuurlijk, maar uiteindelijk niet de bedoeling.
    Wij hebben een fijne avond gehad.

13. Zeer slecht: lang wachten niet tegelijkertijd het eten geserveerd krijgen en de vistajine zat maar 1 garnaal in en 1 stukje witvis voor de rest broccoli bloemkool en wortel was dus eigenlijk vega niet lekker en dat voor 18.50! Verder zit je zowat bij je buurman op schoot alles heel chaotisch… absoluut geen aanrader voor een avondje uit eten. Jammer…

14. Trudie v lierop

Heerlijk gegeten met vrienden!
    Bediening was zeer vriendelijk en we kregen tussen de gangen door de vraag of we even wilden wachten op de volgende gang 😀
    Zeker aan te bevelen en ik kijk er naar uit om weer een keer te dineren😀

15. Prettig onthaal, ietwat introverte maar aardige bediening, zeer aantrekkelijke, royale porties. Prijs/kwaliteit in verhouding. Voor herhaling vatbaar!

16. Marjolein Gras-Smal

Heerlijk gegeten, ontspannen sfeer, vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

17. heerlijke sate, spareribs, shoarma en pizza!

18. van wijngaarden

Kom hier al jaren met ons gezin. Ben zelf ondernemer en verbaas me over de constante kwaliteit van het eten en bediening. Geen glad concept maar het gewone ongewoon goed doen. Da, s heeel knap.

19. Beste lezer,
    Zijn ze wel Michelin ster waardig.
    Afgelopen zaterdag hebben we mogen genieten van een 50 jarig huwelijkfeest.
    Bij aankomst op de trap dachten we, wat een welkom, maar helaas het bleek iemand anders te zijn. Bij binnenkomst aangegeven wie we waren en voor wie. Een van de dames gaf aan dat het voor een verjaardags partij was. Nee voor een huwlijksfeest. Helaas werd er niet verwezen dat de borrel in een andere ruimte was, dus zoeken. Uiteindelijk kwam er iemand vertellen dat dit beneden was. Aangekomen in de bar waren er maar 5 kuipstoeltjes voor de toch wel oudere gasten, en enkele barkrukken.
    De serveerster van de bar kon duidelijk niet de groep bedienen, geen sherry die gewenst was, lang wachten op een drankje. Later werd dit wel opgepakt door een bekwame bartender.
    Het geserveerde buffet was goed, niets op aan te merken, maar heel vervelend geen knap linnen servet maar een klein papiertje.
    Vragen om koffielepeltjes, melk en suiker. Je zou verwachten dat het allemaal in een goede volgorde zou worden verzorgd.

En o wat waren de bloemen mooi, maar niet op de tafels, wat jammer!
    Zou zo maar een sterretje kunnen opleveren.
    Bah wat vies die kroonluchter, een sopje zou de kroonluchter en de ruimte doen sprankelen.
    Voor een zo gerenommeerd en met ster bekroond restaurant, moet je.
    Erop kunnen vertrouwen dat alles tot in de puntjes verzorgd is.
    Dus al met al niet ster waardig, wat een teleurstelling voor de gastvrouw en gastheer. Maar er is hoop.
    Met een goede aansturing en schoonmaak, zou je zomaar weer een sterretje kunnen verdienen.
    Bedankt en vriendelijk groet,
    Gasten van het Bruidspaar 30 oktober 2019

20. Eten gehaald. Babi Pangang met Bami. Vlees was goed maar zat soort tomatensaus op wat echt niet lekker was. Rook ook gewoon naar tomaten!!!??? Ook nog veel te duur 16 euro en nog kleine porties in vergelijking met andere chinees.
    Geen aanrader dus.

3,2
  21. Walter Hollander

22. Gezellig gegeten. Bediening vlot en vriendelijk.

23. Met een groep van 8 personen, heerlijk gegeten en gezellige gezeten.1 klein minpuntje, volgende keer minder saus bij het hoofdgerecht.

24. Merry I.A.

De eten was heel lekker. Top restaurant e super personeel.

25. Gisteren heerlijk gegeten met de familie! Kom hier vaak of met mijn vrouw of als wij iets te vieren hebben, alles is mogelijk. Goeie service hoeven nooit te wachten en weten wij wij willen drinken. Gezellige zaak lekker eten, tot volgende week vrijdag! Alweer! 👍🏽👍🏽

26. Eerlijk gezegd was ik nogal teleurgesteld. Wij komen regelmatig bij de Bokkesteeg/ de Meierij maar merk dat de hartelijkheid steeds meer afneemt. Kreeg behoorlijk wat wijn en bier over me heen. Wat wel snel opgeruimd werd maar geen verontschuldiging of een aangeboden kopje koffie oid. De eigenaresse verordonneerde ons dat we onze tafel opzij moesten schuiven omdat er een grote groep bij kwam en of we zelf dat andere tafeltje even weg wilden schuiven en ze gaf een nogal een snauwerig antwoord toen we vroegen waar ons eten bleef. Kortom (echt een puntje van aandacht, je gaat per slot voor je plezier uit eten) is het prettig als we iets vriendelijker te woord zouden worden gestaan door mevrouw zelf. De dames die ons bedienden waren hartelijker.

27. Mevrouw van Dam

Zondagavond 7 juli 2019 gegeten in Brasserie Denk. Het keuzemenu was enigszins teleurstellend. Er viel namelijk niet veel te kiezen. Het hoofdgerecht bestond uit een klein stukje vis of vlees op een blaadje sla. Dat was het. Er werden niet eens groenten geserveerd. Frietjes werden tijdig bijbesteld, maar die kwamen pas na een half uur toen iedereen zijn bordje al leeg had. Na het voorgerecht was er vrijwel niemand van de bediening aanwezig voor overleg of extra wensen. Later zagen we een jong meisje dat de helft van de lege borden ophaalde en de rest niet afruimde. We begrepen dat er nauwelijks personeel aanwezig was. Gezien de mooie locatie hadden we bepaalde verwachtingen van dit etentje, maar het viel dus enorm tegen. Heel jammer.

28. Gewelddig eten aardige mensen al met al is deze snackbar net iets béter.

29. Thijs Stut

30. Barbara Lieb