Brasserie DenK in Santpoort-Noord

Er zijn 150 gratis parkeerplaatsen beschikbaar

Vanuit Haarlem: neem de stoptrein naar treinstation Santpoort-Noord (richting Uitgeest). U loopt het perron af richting fietsenstalling. Daar gaat u de trap af en loopt via een tunneltje onder het spoor door. Bovenaan het tunneltje volgt u de weg rechtdoor langs de manege tot het einde van de laan (= T-splitsing) Daar gaat u rechtsaf en na ongeveer 500 m ziet u rechts boerderij/ manege Hofstede De Kruidberg. Er tegenover aan de linkerkant is de oprijlaan naar de ingang van Landgoed Duin & Kruidberg. De wandeling duurt ongeveer 10 minuten.

Vanuit Schiphol: neem de trein naar Amsterdam, stap op station Sloterdijk over op de stoptrein naar Uitgeest, uitstappen op station Santpoort-Noord. Vervolg zoals hierboven.

Vanuit Uitgeest: neem de trein naar station Santpoort-Noord. U blijft aan deze kant van het station en loopt langs de manege tot het einde van de laan (= T-splitsing) Vervolg zoals hierboven.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 18:00 - 22:00

1440819334 75
1484320647 68
1495195975 65

1. Smuller

2. Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Brasserie DenK. Een mooie kasteel in het bos, met warme, knusse aankleding.

3. Genoten van de high tea! Zeer vriendelijke bediening. Kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. Zelf het opnieuw indekken van een andere tafel was geen enkel probleem. De tafels was naast t raam en hierdoor hadden we het ietwat frisjes. Van begin tot het eind was de high tea super verzorgt en lekker.

4. De bediening door de ober tevens maitre d'hotel was zeer ongastvrij. Hij was onvriendelijk en hautain. We kregen een menukaart op tafel gesmeten, waar niets over de drankjes op stond. Hoewel we bijna de enige gasten waren, was hij kortaf en afwezig in de sfeerloze donkere ruimte. Zodat we geen info konden vragen. Hij schonk de restjes wijn uit twee verschillende eerder geopende flessen, we vermoedden restjes van een vorige avond. Vragen of we nog een dessert/ koffie na de maaltijd wilden vergat hij. Dat hebben wij dus ergens anders gedaan.

5. O de Groot

Aardige kaart, gerechten gehaast en 'snel' op tafel gecombineerd met een chagrijnige, vervelende en slechte bediening. Vooral niet naartoe gaan als je iets meer verwacht dan de gemiddelde Chinees om de hoek. Buiten bedienen is bijna te veel gevraagd! Koffie zonder melk en suiker uitgeserveerd. Bediening laat zich niet meer zien. Na klachten bij de ober die 'voor een andere partij werkt', komt een nare, vervelende en opdringerige serveerster 'verhaal' halen. Meer het niveau van een matige snackbar met dito bediening.

6. iensuser

7. Fam. v. Leeuwen

Al eerder geweest, dacht toen dat de bediening eenmalig zeer onder de maat was. Maar helaas, het is kennelijk vaste prik. Gerechten worden niet gelijk aan tafel geserveerd, maar met ruime tussenposen. Zeer slechte bediening. Laten je gewoon 3 kwartier wachten op gewoon koffie, limo etc. Na reclamatie duurt het dan nog een kwartier. Jammer van zo'n mooie locatie.

8. Stella de Jong

Hebben van een heerlijk 3 gangen menu genoten in de Brasserie! De service was prima in orde, niets op aan te merken.

Een puntje van kritiek zijn de aanstellerige tubes waarmee je een toastje kunt "besmeren". De inhoud was behoorlijk smakeloos en het smeren onhandig. Gewoon een schaaltje op tafel! En een stukje brood mag ook gewoon in een mandje wat ons betreft! Komt ook het milieu ten goede...

9. Mijn ervaringen gaan over het terras bij mooi weer. Je kunt er dan heerlijk loungen in de rieten stoelen. Er worden mooie wijnen geschonken naast de huiswijnen. Je moet er echter wel zelf naar vragen. Toen wij aan het eind van de middag om een kaasplateau vroegen kon men alleen een portie gewone kaas leveren. Dit viel erg tegen voor een dergelijke locatie met kaaswinkel L'amuse in haar contreien.

10. Brasserie DENK zit in de kelder van landgoed Duin & Kruidberg, daardoor helaas geen uitzicht op de tuin. In het seizoen op mooie dagen is hun terras geopend.

Leuke en goede kaart, maar diner pas vanaf 18.30 uur. Topbediening, stagiaire Angelique is een schatje! :-)

Parkeerterrein is bij regen nogal modderig met vele kuilen, draag je mooie schoenen/outfit, dan eerst de gasten bij de entree afzetten

11. Peter Droogh

12. Westerbroek

Het eten smaakte heerlijk, moesten alleen heel erg lang wachten voordat alles kwam, zelfs na paar keer vragen. En als je dan kijkt wat je betaalt en de bediening maakt zulke fouten, dan is prijs echt te hoog.
    Zat 1 jonge ober in de bediening die super z'n best deed, maar als de rest dat niet doet zoals je in een restaurant moet doen, komt het niet goed.

13. Heerlijk hier gegeten! Bediening was niet echt geweldig. Lang moeten wachten voor de kaart kwam. Sommige tafels kregen boter bij hun brood en een soort chips met een tube creme op tafel. Wij kregen alleen kaal brood. Ook vonden wij de bediening te stijf. Waarschijnlijk van bovenaf bepaald, maar enkele personeelsleden kwamen niet goed uit hun woorden daardoor. Maar het eten was echt super!

14. Goed gegeten met acht personen. Kaart wat verwarrend maar alles kwam goed door. Het heerlijke verrassingsmenu. Ambiance wat saai, maar dat kwam wellicht omdat wij er 's middags de enige gasten waren.

15. Gewoon lekker gegeten. Bediening was prima ! Wijn mooi!

16. We hebben afgelopen zaterdag met vrienden bij Restaurant DenK gegeten. We kwamen aan om 18.45 uur en het eerste wat ons opviel was de verschrikkelijk baklucht in het restaurant. Ons werd de geadviseerd om het verrassingsmenu te nemen. Na een uur kregen we het voorgerecht, maar helaas foutje gemaakt en een voorgerecht weer terug naar de keuken (1/2 uur wachten). Hoofdgerecht kregen we om 21.30 uur. Verrassingsmenu bleek een simpel stuk kabeljauw te zijn die gewoon op de menukaart staat (weinig verrassing van de kok). Twee gerechten waren lauw, een steenkoud en hup weer terug naar de keuken. Weer klacht ingediend en we konden iets anders van de kaart krijgen, maar het was inmiddels 22.00 uur en we hadden geen trek meer. Tijdens het eten hebben we drie keer moeten vragen om de wijnkaart. Ons werd telkens excuses aangeboden en nu komt het: ja ja we kregen een kopje koffie aangeboden van het huis. Ik heb mijn bezwaar kenbaar gemaakt en we zouden nog iets horen. Tot op heden alleen een email ontvangen dat er contact met mij wordt opgenomen, nu 4 dagen later.. nog niets gehoord. Bij thuiskomst bleek ook nog dat onze kleren ontzettend stonken naar baklucht.

17. Zondagavond hier gegeten met vrienden en gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het tempo van serveren lag veel te hoog. Na 30 minuten binnen hadden we al een crostini & broodje, het voorgerecht en het tussengerecht gekregen. Na aangegeven te hebben dat het tempo wel erg hoog lag en of ze even konden wachten met het hoofdgerecht werd hier gehoor aan gegeven. Het hoofdgerecht (eendenborst) was helaas lauw en de wijnen niet erg bijzonder tov. de prijs van het wijnarrangement. Ook de toelichting op de wijn liet te wensen over (halverwege wist ze het niet meer). Het dessert was erg lekker en goed. Daarna nog als afsluiter koffie en thee besteld en kregen we 2 lege theepotjes op tafel met 2 lege kopjes. De thee waren ze vergeten... Evengoed een rekening van 290,- met zn vieren. Hoop geld voor een slechte service en niet heel bijzonder gegeten te hebben.

18. Ben twee weken terug ook voor het eerst bij duin en kruidberg geweest locatie is super en de bediening was goed.

We hebben er geluncht hadden een broodje met tartaar besteld die was op en er werd voor ons vers gemaakt helaas viel de smaak wat tegen, zag er wel verzorgd en netjes opgemaakt uit.

Koffie was lekker maar erg aan de prijs.

19. Gisteren avond gegeten bij Denk, we kwamen om 8 uur binnen, toen was het vol en dat was te merken aan de snelheid van de bediening. We moesten herhaaldelijk vragen om aandacht. De irritatiegrens was bereikt.

De kwaliteit van het eten en de bediening later op de avond maakte alles goed. De spectaculaire servering van een kiss of Fire trok ons over de streep: we zijn fan.

20. Wederom (2e keer) lekker gegeten, op 2e Kerstdag ondanks de drukte, beslist niet hinderlijk mede door goede akoestiek en goede sfeer. De toelichting op de dranken en de service, top.

De bediening, eveneens top ondanks het tijdstip, mijn complimenten.

Een aanrader, voor gasten die deze omgeving voor het eerst bezoeken is het een unieke afsluiting van de dag met een goed gevoel achteraf.

21. Spontaan op zondag middag gebeld en er was nog plaats voor 7 personen. Heerlijk gegeten, de bediening is vrolijk. Zeer kindvriendelijk en niet te! Kortom spontaan genoten.

22. G Sellenraad

26 juli hier met 2-en gedineerd (binnen).

Eten goed, maar bediening erg slecht!

Bij binnenkomst al wachten op personeel dat vervolgens je tafel slechts aanwijst.

Na enige tijd zitten zelf om aperitief en kaart gevraagd.

Bediening loopt rond, maar kijkt niet rond.

Na veel moeite 2e glas wijn kunnen bestellen (toen hoofdgerecht op 1 hap na op was).

Huiswijn idd beperkt (1 wit, 1 rood, 1 rosé).

Kortom, prijs-kwaliteitniveau uit proportie.

Goede scholing van de bediening zou een groot verschil maken!

23. gea 23 punten

Heerlijk gegeten, mooie locatie. Buiten eerst een kopje koffie en een glas wijn gedronken. Beneden na het eten een kopje koffie gedronken. Moesten echt de hoofdprijs betalen voor een kopje nespresso met 2 miniskuul kleine koekjes, waar we niet eens om gevraagd hadden. Antwoord was dat het aangekleedde koffie was. Geef ons volgende keer maar naakte koffie voor een normale prijs.

24. Heel attent bij de ontvangst en begeleiding naar de brasserie. De wensen bij de reservering geuit, stonden goed genoteerd.

Het bedieningsniveau was die van een middelbare hotelschool waar de leermeester ontbrak. De eerste drankjes werden na het serveren van het voorgerecht gebracht.

De prijs van een glaasje port mag dan boven, in de Vrienden van Jacob gelden, maar niet in deze brasserie (€ 9,50). Ook nog in het verkeerde glas geserveerd.

De keus uit huiswijn te beperkt, 1 wit en 1 rood.

Water redelijk geprijsd. Keuken maakt een rommelige indruk.

25. DenK scoort een onvoldoende. 19.30 gearriveerd, 20.00 uur nog steeds achter een aperitief zonder iets voedzaams. Brood en boter te bestellen voor 2 euro! Op verzoek werden een paar sneetjes brood met boter gebracht en keiharde toastjes. Geen koeler voor de witte wijn. Om 20.45 dan eindelijk het voorgerecht. Inmiddels al drie verschillende personeelsleden aan tafel gehad. Pastrami: eenvoudig voorgerecht, een minuscuul toefje en twee streepjes mayonaise, priis/kwaliteit zoals zo vaak buiten proportie. Dan zeebaarsfilet (te zout) op risotto ( volkomen smakeloos, en geen zout of peper op tafel). Het diner eindigde met een stukje wortelcake, waarbij men een microscoop had kunnen leveren. Vier verschillende medewerkers hebben ons uiteindelijk bediend. Weer zo een matige tent, waarvan er al zoveel zijn.
    Voor wie het gaat proberen: kijk eens naar het plafond, de aannemer dacht waarschijnlijk dat hij een kantoor moest verbouwen....

26. Gisteravond een sterk wisselende ervaring gehad in DenK.

Eten was goed. De bediening heel slecht. Bij binnenkomst na 5 minuten zelf maar gevraagd of wij iets mochten drinken. Bediening liep druk rond met chagrijnige gezichten, zonder naar de gasten te kijken. Ook om de maaltijd te mogen bestellen moesten wij toch weer zelf actie nemen. Alleen ene Johan (speciaal naar zijn naam gevraagd) was zeer correct en professioneel bezig.

27. Wij zijn vrijdagavond 21 augustus op uitnodiging wezen eten. De inrichting is schitterend en het eten is geweldig. Ook het personeel is goed geschoold en aardig.

Er zijn diverse mogelijkheden om te gebruiken. Kortom, een aanrader.

28. Magritha

29. Landgoed Duin en Kruidberg is een hele mooie lokatie.

In Brasserie DenK kun je heerlijk lunchen.

Gewoon een keertje doen!