Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Santpoort-Noord verdeeld zijn.

We hebben met z'n zessen heerlijk genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten.
    Voor herhaling vatbaar!đŸ‘ŒđŸœđŸ·

JOS klinkenberg

Was weer super lekker en gezellig maar dat is het al jaren.

Uijtendaal

Weer een geweldige avond gehad. Fijn ontvangen en prima personeel. Lekker met vrienden naar Dinges Poort toe en weer heerlijk gegeten onder een heel fijn ontspannen sfeer. Zeker een aanrader om er weer een keer naar toe te gaan. Als je daar binnen komt dan is er altijd een personeel of Annelies die je welkom heet, het geweldige eten van Josry is een heerlijkheid om van te smullen. Groeten en veel dank Leo

Het is een erg leuke locatie met gezellig personeel en heerlijk eten. Echt een aanrader

Het was weer vertrouwt lekker, super lekker gegeten top!

Hannah en Jan

Heerlijk gegeten! Lieve gastvrouw! Gezellige inrichting! Kortom: TOP!

hans nijland

Al jaren komen we bij Dingespoort en het is altijd een feest, altijd vriendelijk personeel en het eten is een feest. Veel te veel, maar ontzettend lekker, ik hoop er nog vaak te mogen komen.

Ga zo door Jos en Annelies en medewerkers

Bijzonder smakelijk gegeten..Zeker voor herhaling vatbaar!

Wilma Hoogendam

Gisteravond heerlijk gegeten, bediening is top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gisteren 25 Juli 2017 hadden we daar onze eetclub avond! Deze keer kozen we voor de "DingesPoort" in Santpoort Noord.
    We hebben erg lekker gegeten, het is een heel apart restaurant qua interieur.
    Gezellig en ongedwongen. Het eten was heerlijk en er was ruim voldoende! We zaten er uitgebreid en hebben rustig kunnen eten en wat drinken. Geen haast of wat.
    De serveerster was heel vriendelijk en geduldig😄 we hadden genoeg te "bespreken" dus voordat we de menukaart gingen bekijken, waren we al een uur verder😼maar dat was geen enkel probleem. Hartelijk hoor, mw. voor uw geduld! De rekening viel overigens ook mee.

Kortom, een restaurant om terug te komen!
    Wij zelf hadden er al eens eerder gegeten.

Wederom weer heerlijk gegeten op mijn verjaardag. 3 Stemmige meidengroep heeft voor mij gezongen.
    Je raakt aan Dingespoort verslaaft als je niet uitkijkt.
    Tot gauw maar weer.
    Ron & Til.

de Vries

Het was heerlijk. De bediening had goed oog voor de kinderen en dachten fijn mee met de hoeveelheden. Vond wel dat het hoofdgerecht snel volgte op het voorgerecht. Maar verder is het goed bevallen heerlijk gegeten!!

Anita Tomasi

Alles is altijd supergoed bij dingespoort. In Ă©Ă©n woord genieten genieten genieten.

Chris Badenbroek

Lekker gegeten voor een goede prijs.
    Bediening was top, ondanks de drukte.
    Zitplaatsen waren wel wat krap.

Zeker een aanrader, zeer vriendelijke mensen en heerlijk gegeten, toppie.

Vanavond weer heerlijk wezen eten met onze vrienden voor hun verjaardag. Het was weer hartstikke gezellig, leuk en het eten was weer als van ouds. Wat een wereld tent is dit.

Simone en Fred

Van Plein 1945 naar de Kennermerlaan en toen naar Santpoort, we blijven komen, heerlijk eten en gezellige bediening 👍

Vanwege het schitterende weer buiten gedineerd met prachtig uitzicht op het landgoed. Geweldig vriendelijke en kundige bediening. 4 gangen menu met allerlei tussendoortjes gehad inclusief bijpassend wijnarrangement. 2,5 uur gezeten, maar zo leek het niet: perfecte timing van alle gerechten.en pauzes. Voortreffelijk, gezellig, geweldige wijnen. Een ware belevenis die wij niet snel zullen vergeten en indien we in de gelegenheid zijn nog zeker een keer overdoen.

N vd Heide

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. aanrader

Erg leuke tent en aantal keer goed gezeten tot vandaag. Mijn vrouw bestelde naast onze lunch voor ons kindje van 1 jaar 2 droge broodjes maar dat was niet mogelijk omdat het te druk was. Toen ik het nogmaals op een nette manier vroeg werd ik totaal genegeerd door de eigenaar. Toen ik naar de kassa liep om te vragen of onze lunch gecanceld kon worden riep de eigenaar naar de jongen achter de kassa dat niemand zijn geld terug kon krijgen en dat besteld besteld is. Vervolgens zonder de lunch waar we voor hadden betaald vertrokken omdat ons kindje toch echt ook moest eten. Erg vreemd en wij hebben zo iets nog nooit meegemaakt. Alle begrip dat het druk is maar deze handelswijze is erg ongepast.

Inderdaad erg eigenwijs personeel ,meerdere malen geweest en meerdere malen de surprise voor de kids (jongens) vekeerd meegekregen ondanks de vermeldingen vooraf. het eten kan wel beter verpakt want binnen no time koud zelfs als je het binnen op wilt eten. het wordt tijd om de kwaliteit standaart een boost naar boven te geven en de kwaliteit kwantiteit verhouding positief te laten uitkomen. klant is koning toch ?

Edith Tuijn

Zoals altijd en we gewend zijn van Dingespoort is er een vlotte en zeer vriendelijke bediening en het eten zowel Voorgerecht, Hoofdgerecht als Dessert zijn van zeer goede kwaliteit en ruim voldoende
    Het restaurant zelf is zeer gezellig aangekleed en een een goede plek om de avond door te brengen. Parkeren in de buurt is altijd mogelijk.

Elles Willemsen

Altijd gezellig en lekker bij Dingespoort.

Marian Zeeuw

Super lekker gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel en als verrassing een prachtige roos voor alle moeders. Kan het iedereen aanbevelen om hier een keer te gaan eten.

Bianca Rutte

Was heeeerlijk, echt een aanrader!

Ineke van Dijk

Wij hebben echt heerlijk gegeten, mijn complimenten! Leuke en gemoedelijke sfeer, gezellige bediening.
    Zeker een aanrader, en komen graag weer terug!

Gewoon een lekker frietje met een snack. Ambachtelijk Santpoort bier en ambachtelijk ijs. Direct tegenover ingang mooie wandelroutes

Uitstekend gegeten en verzorgd, prijs kwaliteit was goed. Een aanrader om zeker weer eens terug te gaan.

Dimitri

Lekker eten voor een leuke prijs. Heel veel keus op de menu kaart dus voor ieder wat wils.
    Het personeel is aardig, maar heb het gevoel dat als het wat druk wordt het personeel stress ervaart.
    Klein restaurant, maar sfeervol

Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. PIN kapot. Mocht geld overmaken.
    Sfeer was wat lawaaierig met bezorgdienst en klanten die eten kwamen ophalen.