3. Betalen pin Visa Master Card American Express

1289320232 68
1332047857 72
1467352005 65
1517200902 51

1. Met een woord samengevat; verschrikkelijk!
    Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n slechte service meegemaakt. Personeel is alles behalve communicatief vaardig, uitermate arrogant en extreem agressief. Mijn eerste ervaring was waardeloos. Nu ben ik de moeilijkste niet en heb nog een tweede en zelfs derde kans gegeven, maar de ene ervaring was nog meer beschamend dan de andere.
    Bij binnenkomst wordt je ontvangen door de ‘gastvrouw’ (?) die duidelijk niet weet waar ze mee bezig is. Wellicht komt dit ook voort uit het feit dat ze een flut systeem hebben waarmee ze gasten bij houden. In eerste instantie vroeg ze mij of er een reservering was waarop ik antwoordde dat dat niet het geval was. Ik gaf aan dat wij met 3 personen zouden eten en het liefst een tafel op het terras wilden. Ze liet mij een kladblok zien waarop stond gekrabbeld dat er nog 6 tafels waren die wachtten op een overplaatsing naar terrastafel en leidde mij naar een tafel in het restaurant gedeelte. Ik gaf netjes aan dat we dan wel zouden wachten en evt. hier konden eten als er nog niets vrij was. Ik bestelde een cappuccino; ruim 45 minuten later kwam mijn vriendin. Ik riep de gastvrouw om te vragen hoe het er voor stond. Intentie was om aan te geven dat als we bijna aan de beurt waren meteen daar konden eten. Wat hierna gebeurde is te beschamend voor woorden. Ze gaf aan dat we nu pas op de wachtlijst gezet zouden worden omdat IK niet duidelijk had aangegeven dan we met z’n drieën zouden zijn en zouden eten (ondertussen ligt er een menu kaart op tafel..die heb ik niet gevraagd om er een verhaal uit te lezen lijkt mij). In plaats van te excuseren of aan te geven dat het mogelijk om een communicatie fout ging voelde ze zich beledigd en begon te schreeuwen. Ze behandelde mij alsof ik aan het hallucineren was over ons gesprek. Toch was zij in vergelijking met de man die daarna op mij af kwam nog redelijk benaderbaar. Die kwam zo ver in mijn privé ruimte dat ik zijn adem in mijn gezicht heb gevoeld. Wij stonden op om te vertrekken en werden in getuigenis van een volle restaurant nageschreeuwd door het personeel. Uitermate beledigend, beschamend en onprofessioneel.
    Als je je de hele avond wilt storen aan onbeschoft gedrag; moet je er vooral heen gaan. Dan wil ik het niet eens hebben over het eten; al krijg je een top-gerecht voorgeschoteld, wat nooit het geval is geweest tijdens mijn eerdere ervaringen (koud en smaakloos), kun je er toch niet van genieten vanwege de slechte service. Ik hoop dat ze een vraagteken plaatsen bij het feit dat de populatie zo is veranderd door de jaren heen; enige die er nog komen zijn jongeren onder de 25 voor de shisha.
    Als je een nette, rustige avond wilt genieten van midden oosters eten, is Sultan absoluut een no go!

2. Vriendinnen Van Amstel Live

Leuk restaurant om voor concert in Ahoy te eten.
    Kwaliteit is niet hoogstaand, maar prima.
    Dit keer vegetarisch op: lekker!
    Er wordt weinig gevraagd of je nog drinken o.i.d. wilt.
    Eén toilet in zo'n groot restaurant is idd weinig.
    Bediening mag wat vrolijker en mag wat meer uitleggen wat er op ons bord ligt, ze waren al weer van je tafel weg, voordat je het weet.

3. Ongelofelijk chaggerijnig personeel, lange wachttijden en worst of all; Men verplicht je hier (werkelijk gebeurd) een fruitschaal van maar liefst €20,00 af te nemen.

My advise; Ga er niet heen, je gehele avond is verpest

4. Als we naar Ahoy gaan eten we hier altijd, dat was nu de laatste keer. Nu alleen een Ahoy menu, van de kaart niet mogelijk en dat zou nog tot daar aan toe zijn, maar de prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
    De mezzes vooraf zijn prima, echter de mixed grill is een behoorlijke teleurstelling: 1 spies met een paar hele kleine stukjes vlees, de spareribs 2 botjes met bijna geen vlees, nog nooit zulke slechte spareribs gezien, en de kipfilet heeft weinig smaak. In het verleden deed men nog enige moeite om een mixed grill leuk op te maken, nu dus niet meer. De wijnkaart kon niet worden verstrekt, men had geen Turkse wijn voorradig. Bij het nagerecht o.a. een bolletje ijs met harde stukjes erin.
    Verder is de zaak behoorlijk uitgebreid en dan is het onbegrijpelijk dat er nog steeds slechts 1 heren en 1 dames wc aanwezig zijn, hoe dit er bij drukte na enige tijd uitziet, laat zich raden.

5. Ik kom al jaren in Sultan. Altijd naar mijn zin. Eten is heerlijk, vooral het vlees is mals en smaakvol. Ze zijn al een tijdje over op de houtskoolgrill en mijn favoriet is het adana kebab. Ik ben zelf ook Turks en kom er graag met familie, vrienden en collega's. Mijn ervaring al jaren met Sultan is heel positief, ook wat ik van mijn omgeving hoor. Prijs en kwaliteit vind ik goed in verhouding, dames in de bediening zijn erg vriendelijk en behulpzaam, sfeer en interieur is super goed en mooi, voel me altijd goed daar. Het nieuwe terras gedeelte is super mooi geworden, mijn complimenten!! Sultan is continu bezig zichzelf te vernieuwen, dat zie je niet veel. Ga zo door Sultan!! Binnekort ben ik er weer!!!

6. Ik was er vrijdag avond naar toe geweest met vriendinnen. Het zag er van buiten super gezellig uit. Tot we het eten kregen. Het vlees stonk en heb dit ook aangegeven waarop eerst een discussie werd gevoerd. Ik heb uiteindelijk nieuw vlees gekregen en het personeel is niet meer terug gekomen om te vragen hoe het smaakte. Later in de avond wilden we in de lounge zitten en de toetjes daar opeten met sisha. De ober gaf aan dat er geen plek was maar we zagen een stuk of 10 tafels vrij. Prima dachten wij. Eerste en laatste keer!

7. De website zag er indrukwekkend uit. Dus vanuit Zoetermeer naar Rotterdam gereisd. Eenmaal aangekomen was het meer een bar dan restaurant. Vol met jongeren die waterpijp aan het roken waren. Bediening was alles behalve vrolijk en een lachje kon er zelfs niet van af.

Ik had een mixed grill besteld en de kip was net zo lang gegrild als al het andere vlees, waardoor dit nog rauw was. Bovendien was het eten koud en smakeloos. Niet zo als bij de gemiddelde Turkse restaurants dus. Er was ook niemand die kwam vragen hoe het smaakte en na afloop heeft hier ook geen haan naar gekraaid.

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar.

8. Eten was niet lekker, kebab was te droog. Wij moesten zelf vragen voor bestek, dit vond ik ook minder. Voor de rest was de bediening wel vriendelijk.

9. Hier weer terug gekeerd samen met mijn vrouw, na lange tijd weer een avondje theater in Rotterdam Nieuwe Luxor dit keer was het Hans Liberg.

Weer lekker gegeten,was weer een grandioze volle buik avond. We hebben gekozen voor een 2 personen gerecht, veel vlees en knoflook tomaat en paprika, en rijst. Dit alles geserveerd op een als een wok uitziende schaal verwarmd door een waxine kaarsje. Vriendelijke bediening, en een goede uitstraling in het geheel meegenomen. Een echte aanrader, voor wie eens lekker, en apart wilt tafelen.

10. Alexandra

Ik was afgelopen vrijdag hier wezen eten en het was heerlijk, service was super en de bediening ook, hele vriendelijke mensen. De sfeer is top en echt een aanrader voor iedereen die geregeld naar Rotterdam komt en van lekker eten houdt. En na het eten kan je lekker uitrusten en aan de waterpijp. Hele grote 10+.

11. Ik was afgelopen zaterdag wezen eten met mijn collega's. Wij hebben erg genoten. Bediening was erg vriendelijk en attent. Geen 1 Turks restaurant let zo goed op presentatie, eten was uitstekend, alles smaakte goed. Prijs en kwaliteit is in verhouding. Na het eten konden we nog waterpijp roken, was erg gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Crien 72 punten

Ik ben hier vorige week zondag wezen eten met een vriendin, was niet druk en het leek of ze ons snel weg wilde hebben... binnen 2 uur stonden we weer buiten, das snel voor ons doen.

Wel lekker gegeten, zowel voor, hoofd als nagerecht was heerlijk.

Verder jammer dat het niet wat gezelliger gemaakt is binnen, wat meer sfeer, misschien iets van gordijnen ophangen ofzo..

13. Mevr Bosch

Enige pluspunt is het moment als je binnenkomt, het is een mooie zaak maar voor de rest is er geen enkel reden om nogmaals terug te gaan. Personeel geeft je geen welkom gevoel; lopen chagerijnig rond, eten is slecht; niets smaakt zoals het moet, is te flauw, te zout, te koud enz. (ik heb vaak turks gegeten) Voor ons nooit meer.

14. Sfeer is niet echt top maar ook niet onaardig. Service was prima en eten was heel erg lekker. Aanrader dus.

15. Ik ben er onlangs met collega's geweest. Door de bediening werd er op aangedrongen om een kant en klaar menu te nemen ipv a la carte. Volgehouden en toch a la cart kunnen kiezen. Bediening met tegenzin onze bestelling opgenomen. Eten was er goed. Lekker gegeten.

16. Zaterdag waren wij met een groep uit eten bij Sultan lounge.
    Het was enorm gezellig, het eten was heerlijk.
    De serveerster die ons hielp was ontzettend vriendelijk, ze had veel kennis van het eten, alles werd uitgelegd.
    We hebben enorm genoten. Na het eten hebben wij nog een waterpijp genomen.
    De prijs en kwaliteit verhouding is perfect, eten perfect en bediening ook.
    Ik adviseer zeker iedereen om te gaan eten bij Sultan lounge.

Je krijgt een vette 10 van mij Sultan!

17. wil 26 punten

We hadden een reservering om 20uur en de keuken was open tot 22uur.
    We wilden het uitgebreide verrassingsmenu bestellen.
    De serveerster zei dat ze aan de kok moest vragen of hij daar nog wel zin in had (!?), pardon?
    Nou, daar had hij dus geen zin in blijkbaar want we konden dat niet meer te bestellen.
    We hadden honger en hebben toen een hoofdgerecht besteld. Ik had iets van kip wat nogal vet was en mijn vriend had vis die tegenviel.
    Tijdens het eten zaten de serveersters met een nogal verveeld gezicht aan een tafeltje.

Conclusie: wat veelbelovend leek was bar slecht.
    We komen hier nooit meer terug en zullen anderen zeker niet aanraden hier te gaan eten.

18. mooi restaurant.lekker eten.vriendelijke bediening. een woord prima