• Lid sinds 10 april 2011

De Nieuwe Pauw

Leerdam

Sultan Lounge

Rotterdam

Crien heeft nog geen foto toegevoegd

1. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Afgelopen vrijdag wezen eten, was heerlijk. Moesten wel lang wachten op pizza maar dat werd netjes van tevoren gezegd, heerlijke calzone nr 109 op. Een aanrader! Vriendelijke bediening!

2. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

Wokken in Leerdam is super, heerlijk eten, altijd gezellig en heel veel keus in alles, ook lekker verse slagroom!

Gaan hier regelmatig eten en zullen we ook zeker blijven doen!

3. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor @Nieuwkuijk
    Internationaal Nieuwkuijk

Heerlijk gegeten, heel veel keus en fijn dat het all-in is! Verder weinig op aan te merken. Sfeer is ook best ok voor een wok restaurant.

4. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Máxima
    Zuid-Amerikaans Zaltbommel

Gisterenavond wezen eten bij Maxima met 11 man ( en vrouw ).

Eten was heerlijk, echt super lekker. Bediening was ook wel ok maar we moesten wel zelf elke keer om drinken vragen en das wel een minpunt.

Verder alles goed verzorgd, zeker voor herhaling vatbaar!

5. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Perla di Caïro

Heerlijk gegeten, de kinderen pizza op ( een mega grote ) en ik lekker een pepersteak, 't was super lekker en aardige bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Sultan Lounge

Crien

Ik ben hier vorige week zondag wezen eten met een vriendin, was niet druk en het leek of ze ons snel weg wilde hebben... binnen 2 uur stonden we weer buiten, das snel voor ons doen.

Wel lekker gegeten, zowel voor, hoofd als nagerecht was heerlijk.

Verder jammer dat het niet wat gezelliger gemaakt is binnen, wat meer sfeer, misschien iets van gordijnen ophangen ofzo..

7. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

Crien

Met Koninginnedag voor het eerst hier wezen eten, gezellig samen met een vriendin. De avond ervoor gereserveerd maar dat was schijnbaar niet goed gegaan, gelukkig kregen we na 10 minuten toch een tafeltje.

Vooraf heerlijk 'n amuse gekregen met asperge erin, daarna het heerlijkste brood op wat ik ooit heb gegeten.

Het 3-gangen menu was super, alleen de pepersaus vond ik persoonlijk niet lekker en ik kreeg zonder probleem een andere saus.

Leuke bediening en het eten was gewoon perfect! Ga er zeker vaker heen!

8. Crien's profielfoto
    Crien heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Was er nog nooit eerder geweest, door de recencies hier zijn we er gisterenavond wezen eten.

Bij binnenkomst ziet het er leuk uit, gezellig, we zaten beneden in de grot ( zal ik maar zeggen ).

Eten ok, niet bijzonder maar gewoon lekker, friet en gebakken aardappelen erbij ( die waren wel een beetje slapjes ). Niet echt veel eten wat je krijgt. Verder de bediening gewoon vriendelijk, niet echt snel. Al met al een redelijk restaurant en zeker voor de prijs.

Wel een opmerking nog, wij waren met z'n drieen en 1 van ons kreeg het eten later dan de andere 2, das niet echt de bedoeling vind ik!