• Lid sinds 10 maart 2018

Sultan Lounge

Rotterdam
  2. Sultan Lounge

Rotterdam

blossom heeft nog geen foto toegevoegd

1. blossom's profielfoto
    blossom heeft een recensie geschreven voor Sultan Lounge

Met een woord samengevat; verschrikkelijk!
    Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n slechte service meegemaakt. Personeel is alles behalve communicatief vaardig, uitermate arrogant en extreem agressief. Mijn eerste ervaring was waardeloos. Nu ben ik de moeilijkste niet en heb nog een tweede en zelfs derde kans gegeven, maar de ene ervaring was nog meer beschamend dan de andere.
    Bij binnenkomst wordt je ontvangen door de ‘gastvrouw’ (?) die duidelijk niet weet waar ze mee bezig is. Wellicht komt dit ook voort uit het feit dat ze een flut systeem hebben waarmee ze gasten bij houden. In eerste instantie vroeg ze mij of er een reservering was waarop ik antwoordde dat dat niet het geval was. Ik gaf aan dat wij met 3 personen zouden eten en het liefst een tafel op het terras wilden. Ze liet mij een kladblok zien waarop stond gekrabbeld dat er nog 6 tafels waren die wachtten op een overplaatsing naar terrastafel en leidde mij naar een tafel in het restaurant gedeelte. Ik gaf netjes aan dat we dan wel zouden wachten en evt. hier konden eten als er nog niets vrij was. Ik bestelde een cappuccino; ruim 45 minuten later kwam mijn vriendin. Ik riep de gastvrouw om te vragen hoe het er voor stond. Intentie was om aan te geven dat als we bijna aan de beurt waren meteen daar konden eten. Wat hierna gebeurde is te beschamend voor woorden. Ze gaf aan dat we nu pas op de wachtlijst gezet zouden worden omdat IK niet duidelijk had aangegeven dan we met z’n drieën zouden zijn en zouden eten (ondertussen ligt er een menu kaart op tafel..die heb ik niet gevraagd om er een verhaal uit te lezen lijkt mij). In plaats van te excuseren of aan te geven dat het mogelijk om een communicatie fout ging voelde ze zich beledigd en begon te schreeuwen. Ze behandelde mij alsof ik aan het hallucineren was over ons gesprek. Toch was zij in vergelijking met de man die daarna op mij af kwam nog redelijk benaderbaar. Die kwam zo ver in mijn privé ruimte dat ik zijn adem in mijn gezicht heb gevoeld. Wij stonden op om te vertrekken en werden in getuigenis van een volle restaurant nageschreeuwd door het personeel. Uitermate beledigend, beschamend en onprofessioneel.
    Als je je de hele avond wilt storen aan onbeschoft gedrag; moet je er vooral heen gaan. Dan wil ik het niet eens hebben over het eten; al krijg je een top-gerecht voorgeschoteld, wat nooit het geval is geweest tijdens mijn eerdere ervaringen (koud en smaakloos), kun je er toch niet van genieten vanwege de slechte service. Ik hoop dat ze een vraagteken plaatsen bij het feit dat de populatie zo is veranderd door de jaren heen; enige die er nog komen zijn jongeren onder de 25 voor de shisha.
    Als je een nette, rustige avond wilt genieten van midden oosters eten, is Sultan absoluut een no go!

1,6
  2. blossom's profielfoto