Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosteren verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Roosteren

Het ruikt muf als je binnenkomt, alles is oud. Weinig keus en volgens mij niet vers. Het vlees rook vies. Kost niks maar dat merk je dan ook. Nee voor ons was het een probeersel, maar we komen niet meer terug.

2. Vandaag eerste zonnige dag van het jaar, vandaag voor het eerst naar Nostalgie, en voor het laatst...
    Gezellige binnenkomst en redelijk snel geholpen met het opnemen van de bestelling, maar toen wachten,wachten, maar eens gevraagd, wachten, wachten... Na 45 minuten maar bestelling geannuleerd (waren er nog niet mee bezig?) en teleurgesteld vertrokken. 3 ijscoupes en 1 wafel zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, hoe is het dan als het echt hoogseizoen is? Jammer, gelukkig zijn er meer ijsmakers in de buurt, dus...

5,5
  3. We hebben al enkele malen genoten van het ontbijt. Echt super.

4. Deze ijssalon is sinds 2 jaar mijn vaste ijssalon. Mijn voorkeur voor dit ijscafé is ontstaan door het overheerlijke ijs dat zelf wordt bereid, maar ook de lekkere goedkope gerechten van de kleine kaart. Andere factoren voor mijn preferentie zijn ten eerste de leuke en gezellige sfeer. Ze hebben naast een mooi terras en tuin ook een zeer leuke wintertuin waar je heerlijk kan zitten als het weer iets minder is. Binnen hebben ze het ook heel ' nostalgisch' aangekleed wat de sfeer alleen maar ten goede komt. Ten tweede de service, deze is naar mijn ervaring altijd vriendelijk en zo snel mogelijk. Op zonnige dagen is het natuurlijk drukker en zal je langer moeten wachten op je bestelling. Dit bewijst naar mijn mening dat het eten en ijs erg lekker is, want anders zou er niet zoveel volk op af komen. Kortom, echt een aanrader!

5. Chinees-Indisch Roosteren

Klein assortiment, maar wel goede en juiste producten.
    Voor iemand die van super veel keuze houd geen aanrader.
    Persoonlijk qua smaak, mijn favoriet.

6. Willem van Dijk

Heerlijk uitgebreid geluncht halverwege een etappe van de Maasroute. Bediening uitstekend, prijzen idem dito.

7. K. van Bilsen

17.1 met vriendinnen een heerlijke high tea middag gehad. Ontvangst was keurig en de producten, drankje, soep, warm gerechtje, scones, jam en cream van uitstekende kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Een klein minpuntje: graag wat meer (thee) uitleg en schone nieuwe borden na warm gerechtje. Zeker aan te bevelen. Sfeer was prima (iets te koud), buiten kwam de sneeuw in kleine vlokjes uit de lucht.

8. Henk Frissen

Per toeval langs gekomen. Op terras gezeten. Heerlijk rustig aan de achterzijde.
    Samen met mijn vrouw genoten van Hepkes van Bepke. Leuke varitatie op de tapas. Prijzen drank en eten waren meer dan prima. Bediening heel vrolijk. goed te zien dat ze er plezier in hadden. Gaan zeker nog eens terug komen!!

9. Ik moet u bij deze mededelen dat ik het een super restaurant vind wat het eten betreft het was super lekker en
    zeer goede kwaliteit ik kan het iedereen aan bevelen voor mij krijgen ze een 9

10. osmen27

Een geweldige avond in een mooie omgeving waar wij met een vijftiental personen super lekker hebben gegeten en gedronken in de vroegere kapel! Het verrassingsmenu was volgens alle gasten in een woord geweldig en voor herhaling vatbaar. Ambiance en bediening waren meer dan in orde.

11. osmen27

Heerlijk zelfgemaakt ijs in een prachtige tuin.
    Ik heb er van genoten.

12. Chinees-Indisch Roosteren

hallo we zijn vandaag 6-5-2012 gaan eten met 6 man en we hebben ons buikje lekker kunnen vullen. Er was voor elk wat wils en het smaakte ook lekker. De bediening was vriendelijk, we gaan zeker nog eens terug.

13. Heerlijk gegeten, no-nonsense eten. Fantastische smaken en met een volle buik naar huis gegaan. Heb nog nergens zo'n lekkere chateau briand gehad. De tafels zijn stijlvol ingedekt, we werden goed ontvangen en er hangt een heel gemoedelijke ambiance. Ook het wijnassortiment is klasse. Absoluut een aanrader voor wie van goede service, klasse en heerlijk eten (en drinken!) houdt.

14. Enkele dagen geleden hebben wij besloten maar eens gebruik te maken van de aanbieding behorende bij de Nationale Restaurantweek van maart 2012.
    Daarvoor hadden wij ditmaal gekozen voor Kasteel Eyckholt te Roosteren.
    Bij aankomst werden wij hartelijk welkom geheten en kregen direct een grote ovaal-ronde tafel aangewezen, voorzien van een keurig wit damasten laken met uitstekend ingedekt servies!
    Hierop aansluitend bood een attente dame ons een huisaperitief aan en/of andere dranken begeleid door heerlijke olijven, brood met Guernsey-boter en sesamstengels.
    Al vrij snel werd ons duidelijk dat het gepromote diner kon worden uitgebreid met diverse mogelijkheden:
    3-gangenmenu, 4-gangenmenu, glaasje huisaperitief (bubbels, licor 43, sinaasappel), fles huiswijn, wijnarrangement, Koffie&Friandises, All-in 3- of 4-gangen.
    Omdat wij een uitbreiding niet verkeerd vonden viel onze gezamenlijke keuze op 4-gangen All in.
    En het moet gezegd, het geheel viel ons uiteindelijk niet tegen:
    Tartaar Zalm/eidooier/komkommer/sesamkoekje
    Rode mul/anti-boise/basilicum/pasta
    Parelhoen/loempia paddenstoelen/ragout
    Schorsenere/morillejus
    Brownie/citrus/vanille ijs
    Koffie & Zoete lekkernijen

Het totaal was goed, niet overdadig, terwijl de creativiteit
    dik in orde was. De smaaksensaties waren iets minder te noemen, enigszins vlak zelfs.
    De begeleidende wijnen waren afwisselend goed en minder goed, maar dat kan eerlijkheidshalve ook liggen aan de combinaties met de gerechten.
    Het was een gezellige avond in een mooie ambiance en met een zeer attente bediening.
    Chapeau.

15. Chinees-Indisch Roosteren

Huub Vertongen

Het is een vrij simpel wok restaurant, maar daar is de prijs ook heen. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het eten is goed en lekker. Personeel is gezellig en attent!

16. meg de jong

Afgelopen mei 2011 een geweldig diner genoten met een groep.
    Perfect van samenstelling en smaakvol opgediend.
    De bediening was verschrikkelijk koel, zakelijk vriendelijk.
    Goede ruimte voor een aperitief ontbrak. Beetje ambiance moet toch weten dat je die niet aan de diner tafel gebruikt.

Uiteindelijk wilde men ons aan de bar zetten met onze zeer bejaarde ouders.
    Ja dan heb je wel gevoel voor sfeer. Dus niet. En de wijze waarop dit geregeld werd zo onvriendelijk

17. Pascale den Ouden

Gisteren bij Kasteeltje Eyckholt geweest. Prachtige tafel gekregen, geweldige stoelen, gezellig uitzicht. Het eten was voortreffelijk, alleen erg karig. Zeker qua prijs. Dit vond ik erg jammer. Je gaat dan toch een beetje teleurgesteld naar huis. De bediening liet te wensen over. Ik vind dat als je bepaalde prijzen hanteert, je er ook voor moet zorgen dat de bediening optimaal is. Jammer, misschien omdat de gastvrouw niet aanwezig was. Mijn ervaring is dat zij alles tot in de puntjes verzorgd. Hopelijk volgende keer beter.

18. osmen27

19. osmen27

Onlangs met een grote groep uitstekend gegeten in een perfecte ambiance en begeleid door fantastische wijnen die werden ingeschonken door attent personeel met verstand van alles!

De diverse smaaksensaties bij zowel vlees en vis waren in een woord GEWELDIG.

Verdienen na onze ervaringen meer!

Bedankt en veel sukses voor de toekomst.

20. Mariska

Al 'n paar maal eerder ijs gegeten bij Nostalgie en dat was prima.

Echter ons laatste bezoek was een enorme teleurstelling!

Allereerst hebben we 70 (!) minuten op onze bestelling moeten wachten!

Toen het bestelde eindelijk gebracht werd, was het gegratineerde broodje, zoals eerder ook al eens beschreven, bijna koud en de kaas was amper gesmolten.

De pannekoeken waren ook niet erg smakelijk en gedeeltelijk niet gaar.

De bediening was wel vriendelijk, maar erg jong en onervaren.

En er was veel te weinig personeel voor zo'n drukte, dat gaven ze zelf ook toe.

21. Wij komen al jaren hier. Vaste prik koffie, eten (boerenomelet), ijs. Dit doen wij zeker 6x per mnd. Alles wat je besteld is zeer goed. Wachttijd lijkt mij nogal normaal gezien de drukte.

22. J. Goossens

23. Op de bonnefooi naar Roosteren gegaan.

Heel prettige ontvangst door gastvrouw.

Voortreffelijk gegeten in een prachtige ambiance.

Komen hier zeker nog vaak terug.

Voor ons was dit een perfect geslaagde avond.

24. Chinees-Indisch Roosteren

Eten was niet denderend, kon wel niet vers zijn. Wel erg vriendelijke bediening, vooral de kok!

6,3
  25. Het is een perfecte locatie met een gezellige ambiance.

Het eten is uitzondelijk goed. Het verrassingsmenu was voortreffelijk. Een aanrader en een streling voor de smaakpapillen. De gastvrijheid is van bijzondere aard. Het is een echte aanrader. Heerlijk eten, gezellig en een zeer knusse sfeer. Voor ons de eerste keer dat wij deze locatie bezochten en voor herhaling vatbaar.

Complimenten voor de keuken en bediening.

26. Ik heb vanavond met 2 gasten voortreffelijk gegeten in Kasteel Eyckholt. De aandacht is eerlijk en oprecht, het eten is ronduit fantastisch. Men is royaal en zeer voorkomend. Ook zakelijke besprekingen komen in deze ambiance volledig tot hun recht. De locatie en sfeer/bediening zorgen voor een sfeer waardoor gesprekken diepgang krijgen en openheid ten volle tot uitdrukking komt. Werkelijk een geweldige setting.

Door de bijzondere locatie met veel ruimte en privacy zal ik ook privé graag terug komen; je hebt het gevoel heel privé te eten zonder enige last van overige gasten. Kortom een aanrader van de bovenste plank.

27. Uitstekend verzorgde lunch gisteren in een meer dan perfecte ambiance en het moet maar eens gezegd worden:

" Een extra vermelding waard en een aanrader! "

Natuurlijk zijn de prijzen hoog/hoger, maar daar krijg je dan wel wat goeds opgediend.

28. jw geerdink

29. Chinees-Indisch Roosteren

Om nooit meer terug te komen, armoedige inrichting, diepvries en blik producten om te wokken, lang wachten op je wok-eten ook al was het niet druk. Onervaren jong personeel. Betaal liever 5 euro meer voor kwaliteit.

3,5
  30. Chinees-Indisch Roosteren

Nic

Op vaderdag hier gegeten. In tegenstelling tot vele andere wok-restaurants in de regio valt het eten erg tegen. Het ingredienten-buffet laat sterk te wensen over. Het warm buffet daarentegen is best ok. De prijs is natuurlijk wel heel aangenaam, maar betaal toch liever een paar euro meer! De bediening was overigens super aardig! Of ik hier nog een keer terugkom? Nee, zeker niet! Sorry!