Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Roosteren verdeeld zijn.

Frans Pörteners

Eten in stijl, totaal ontspannen en erg lekker zeker de moeite waard

Zeer mooie locatie met erg goede bediening.
    Het eten was erg lekker en boven verwachting, erg mooi en lekker.
    Aanrader!

Goede lokatie waar veel fiets toeristen langs komen maar vaak aan een gesloten poort staan.

Er staan vijf verschillende tijden aangegeven ,dit kan geen mens onthouden.
    Veel mensen komen dan niet meer aan .

4. Chinees-Indisch Roosteren

A. Bravenboer

Het eten was goed ondanks de weinige keuze.

we komen er regelmatig en keer op keer heerlijk ijs, echt n aanrader. Ook het eten smaakt goed. Dit is de ijssalon waar ik graag kom :)

We hebben een geweldige ervaring gemaakt in Kasteel Eyckholt. Sinds kort een nieuwe chefkok die veel aandacht besteed aan smaken, maar ook de gerechten mooi opdient. Menu culinair voor 36,50 is een schot in de roos.

7. Chinees-Indisch Roosteren

Een hele leuke ervaring, op zaterdag wokken. De slibtong was vooral verrukkelijk en de sauzen waren heerlijk.

Een aanrader.

Wij hebben een aantal weken geleden met een groep van 12 mensen gegeten bij het kasteel vanwege het 50 jarig jubileum van mijn ouders. De ambiance van het kasteel is heel mooi, sfeervol en goed verzorgd. De bediening vond ik toereikend maar niet erg vriendelijk.

Het eten viel ons allemaal heel erg tegen. Zoals in meerdere recensies reeds aangegeven zijn de porties veel te klein. Wij waren met een aantal tieners die thuis nog een boterham hebben gegeten omdat ze niet genoeg hadden. De soep was ronduit belachelijk weinig, de frites waren niet genoeg, het hoofdgerecht van rundvlees was matig. De carpaccio was nog ijskoud (niet op tijd uit de vriezer gehaald) en het nagerecht waren lif lafjes die niet lekker waren en nogmaals veel te weinig.

Het allerergste was toen mijn vader de rekening moest betalen en er voor de huiswijn(!) 50 euro per fles betaald moest worden. Het eten is niet apart en lekker genoeg voor de prijzen die zij tellen. Ik ga er in ieder geval nooit meer terug!

De inrichting en ligging van De Keet is alleraardigst! Wat me echter zeer tegenviel was de onvriendelijke en ongastvrije instelling van de twee eigenaressen. Ze hebben totaal geen horeca hart en bederven de zin om er nog eens terug te gaan. Ik vraag me af of ze wel plezier hebben in het werk dat ze doen, want de negativiteit straalt eraf!

Heerlijk gegeten. Ouderwets maar wel kwaliteit. Voorgerecht combi van carpaccio ossenhaas en serranoham was wat aan de koude kant. De chateaubriand stroganoff is gewoon van top kwaliteit.

Bediening daarentegen kan veel beter. De baas is losjes en vrolijk, maar het personeel zelf loopt rond alsof het hun niet echt interesseert. "Roepen" al 2 meter voor de tafel of het gesmaakt heeft, dat wij daardoor zelfs twijfelen of ze het tegen ons hebben of tegen de tafel naast ons. Jammer, maar voor het eten komen we zeker terug

Ellen Smeets

Gisteren gaan eten voor een vijf gangen proeverijtje. Al vaker geweest maar nog niet bij de nieuwe chef. Lekker in de tuin gezeten en de sfeer was prima. Service was ook oké maar je merkte dat dat ober nog in opleiding was.

Eten viel helaas tegen en prijs/kwaliteit was niet in verhouding. Twee gangen met zalm (verwacht je niet in een menu van de chef). Bij tweede gerecht geen uitleg gekregen. Dit was denk ik de kreeftensoep maar deze was erg zout, waardoor deze weinig smaak had.

Daarna kregen we lam met risotto. Op papier mijn favoriete gerecht. Helaas was de risotto niet gaar en was de lam ook erg rood waardoor het vet niet eens gesmolten was.

Al met al hebben we een gezellige avond gehad, maar jammer van het eten. Het kasteeltje oogt erg sjiek maar bij alle gerechten was het het toch steeds net niet. Voor hetzelfde geld kun je elders in de buurt lekkerder eten. Jammer van de mooie locatie.

12. Chinees-Indisch Roosteren

Het ruikt muf als je binnenkomt, alles is oud. Weinig keus en volgens mij niet vers. Het vlees rook vies. Kost niks maar dat merk je dan ook. Nee voor ons was het een probeersel, maar we komen niet meer terug.

Vandaag eerste zonnige dag van het jaar, vandaag voor het eerst naar Nostalgie, en voor het laatst...
    Gezellige binnenkomst en redelijk snel geholpen met het opnemen van de bestelling, maar toen wachten,wachten, maar eens gevraagd, wachten, wachten... Na 45 minuten maar bestelling geannuleerd (waren er nog niet mee bezig?) en teleurgesteld vertrokken. 3 ijscoupes en 1 wafel zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, hoe is het dan als het echt hoogseizoen is? Jammer, gelukkig zijn er meer ijsmakers in de buurt, dus...

We hebben al enkele malen genoten van het ontbijt. Echt super.

Deze ijssalon is sinds 2 jaar mijn vaste ijssalon. Mijn voorkeur voor dit ijscafé is ontstaan door het overheerlijke ijs dat zelf wordt bereid, maar ook de lekkere goedkope gerechten van de kleine kaart. Andere factoren voor mijn preferentie zijn ten eerste de leuke en gezellige sfeer. Ze hebben naast een mooi terras en tuin ook een zeer leuke wintertuin waar je heerlijk kan zitten als het weer iets minder is. Binnen hebben ze het ook heel ' nostalgisch' aangekleed wat de sfeer alleen maar ten goede komt. Ten tweede de service, deze is naar mijn ervaring altijd vriendelijk en zo snel mogelijk. Op zonnige dagen is het natuurlijk drukker en zal je langer moeten wachten op je bestelling. Dit bewijst naar mijn mening dat het eten en ijs erg lekker is, want anders zou er niet zoveel volk op af komen. Kortom, echt een aanrader!

16. Chinees-Indisch Roosteren

Klein assortiment, maar wel goede en juiste producten.
    Voor iemand die van super veel keuze houd geen aanrader.
    Persoonlijk qua smaak, mijn favoriet.

Willem van Dijk

Heerlijk uitgebreid geluncht halverwege een etappe van de Maasroute. Bediening uitstekend, prijzen idem dito.

K. van Bilsen

17.1 met vriendinnen een heerlijke high tea middag gehad. Ontvangst was keurig en de producten, drankje, soep, warm gerechtje, scones, jam en cream van uitstekende kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Een klein minpuntje: graag wat meer (thee) uitleg en schone nieuwe borden na warm gerechtje. Zeker aan te bevelen. Sfeer was prima (iets te koud), buiten kwam de sneeuw in kleine vlokjes uit de lucht.

Henk Frissen

Per toeval langs gekomen. Op terras gezeten. Heerlijk rustig aan de achterzijde.
    Samen met mijn vrouw genoten van Hepkes van Bepke. Leuke varitatie op de tapas. Prijzen drank en eten waren meer dan prima. Bediening heel vrolijk. goed te zien dat ze er plezier in hadden. Gaan zeker nog eens terug komen!!

Ik moet u bij deze mededelen dat ik het een super restaurant vind wat het eten betreft het was super lekker en
    zeer goede kwaliteit ik kan het iedereen aan bevelen voor mij krijgen ze een 9

Een geweldige avond in een mooie omgeving waar wij met een vijftiental personen super lekker hebben gegeten en gedronken in de vroegere kapel! Het verrassingsmenu was volgens alle gasten in een woord geweldig en voor herhaling vatbaar. Ambiance en bediening waren meer dan in orde.

osmen27

Heerlijk zelfgemaakt ijs in een prachtige tuin.
    Ik heb er van genoten.

23. Chinees-Indisch Roosteren

hallo we zijn vandaag 6-5-2012 gaan eten met 6 man en we hebben ons buikje lekker kunnen vullen. Er was voor elk wat wils en het smaakte ook lekker. De bediening was vriendelijk, we gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk gegeten, no-nonsense eten. Fantastische smaken en met een volle buik naar huis gegaan. Heb nog nergens zo'n lekkere chateau briand gehad. De tafels zijn stijlvol ingedekt, we werden goed ontvangen en er hangt een heel gemoedelijke ambiance. Ook het wijnassortiment is klasse. Absoluut een aanrader voor wie van goede service, klasse en heerlijk eten (en drinken!) houdt.

Enkele dagen geleden hebben wij besloten maar eens gebruik te maken van de aanbieding behorende bij de Nationale Restaurantweek van maart 2012.
    Daarvoor hadden wij ditmaal gekozen voor Kasteel Eyckholt te Roosteren.
    Bij aankomst werden wij hartelijk welkom geheten en kregen direct een grote ovaal-ronde tafel aangewezen, voorzien van een keurig wit damasten laken met uitstekend ingedekt servies!
    Hierop aansluitend bood een attente dame ons een huisaperitief aan en/of andere dranken begeleid door heerlijke olijven, brood met Guernsey-boter en sesamstengels.
    Al vrij snel werd ons duidelijk dat het gepromote diner kon worden uitgebreid met diverse mogelijkheden:
    3-gangenmenu, 4-gangenmenu, glaasje huisaperitief (bubbels, licor 43, sinaasappel), fles huiswijn, wijnarrangement, Koffie&Friandises, All-in 3- of 4-gangen.
    Omdat wij een uitbreiding niet verkeerd vonden viel onze gezamenlijke keuze op 4-gangen All in.
    En het moet gezegd, het geheel viel ons uiteindelijk niet tegen:
    Tartaar Zalm/eidooier/komkommer/sesamkoekje
    Rode mul/anti-boise/basilicum/pasta
    Parelhoen/loempia paddenstoelen/ragout
    Schorsenere/morillejus
    Brownie/citrus/vanille ijs
    Koffie & Zoete lekkernijen

Het totaal was goed, niet overdadig, terwijl de creativiteit
    dik in orde was. De smaaksensaties waren iets minder te noemen, enigszins vlak zelfs.
    De begeleidende wijnen waren afwisselend goed en minder goed, maar dat kan eerlijkheidshalve ook liggen aan de combinaties met de gerechten.
    Het was een gezellige avond in een mooie ambiance en met een zeer attente bediening.
    Chapeau.

26. Chinees-Indisch Roosteren

Huub Vertongen

Het is een vrij simpel wok restaurant, maar daar is de prijs ook heen. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het eten is goed en lekker. Personeel is gezellig en attent!

meg de jong

Afgelopen mei 2011 een geweldig diner genoten met een groep.
    Perfect van samenstelling en smaakvol opgediend.
    De bediening was verschrikkelijk koel, zakelijk vriendelijk.
    Goede ruimte voor een aperitief ontbrak. Beetje ambiance moet toch weten dat je die niet aan de diner tafel gebruikt.

Uiteindelijk wilde men ons aan de bar zetten met onze zeer bejaarde ouders.
    Ja dan heb je wel gevoel voor sfeer. Dus niet. En de wijze waarop dit geregeld werd zo onvriendelijk

Pascale den Ouden

Gisteren bij Kasteeltje Eyckholt geweest. Prachtige tafel gekregen, geweldige stoelen, gezellig uitzicht. Het eten was voortreffelijk, alleen erg karig. Zeker qua prijs. Dit vond ik erg jammer. Je gaat dan toch een beetje teleurgesteld naar huis. De bediening liet te wensen over. Ik vind dat als je bepaalde prijzen hanteert, je er ook voor moet zorgen dat de bediening optimaal is. Jammer, misschien omdat de gastvrouw niet aanwezig was. Mijn ervaring is dat zij alles tot in de puntjes verzorgd. Hopelijk volgende keer beter.

osmen27

Onlangs met een grote groep uitstekend gegeten in een perfecte ambiance en begeleid door fantastische wijnen die werden ingeschonken door attent personeel met verstand van alles!

De diverse smaaksensaties bij zowel vlees en vis waren in een woord GEWELDIG.

Verdienen na onze ervaringen meer!

Bedankt en veel sukses voor de toekomst.