1. osmen27 6918 punten

Een geweldige avond in een mooie omgeving waar wij met een vijftiental personen super lekker hebben gegeten en gedronken in de vroegere kapel! Het verrassingsmenu was volgens alle gasten in een woord geweldig en voor herhaling vatbaar. Ambiance en bediening waren meer dan in orde.

Vorige recensies van osmen27

• Enkele dagen geleden hebben wij besloten maar eens gebruik te maken van de aanbieding behorende bij de Nationale Restaurantweek van maart 2012.
    Daarvoor hadden wij ditmaal gekozen voor Kasteel Eyckholt te Roosteren.
    Bij aankomst werden wij hartelijk welkom geheten en kregen direct een grote ovaal-ronde tafel aangewezen, voorzien van een keurig wit damasten laken met uitstekend ingedekt servies!
    Hierop aansluitend bood een attente dame ons een huisaperitief aan en/of andere dranken begeleid door heerlijke olijven, brood met Guernsey-boter en sesamstengels.
    Al vrij snel werd ons duidelijk dat het gepromote diner kon worden uitgebreid met diverse mogelijkheden:
    3-gangenmenu, 4-gangenmenu, glaasje huisaperitief (bubbels, licor 43, sinaasappel), fles huiswijn, wijnarrangement, Koffie&Friandises, All-in 3- of 4-gangen.
    Omdat wij een uitbreiding niet verkeerd vonden viel onze gezamenlijke keuze op 4-gangen All in.
    En het moet gezegd, het geheel viel ons uiteindelijk niet tegen:
    Tartaar Zalm/eidooier/komkommer/sesamkoekje
    Rode mul/anti-boise/basilicum/pasta
    Parelhoen/loempia paddenstoelen/ragout
    Schorsenere/morillejus
    Brownie/citrus/vanille ijs
    Koffie & Zoete lekkernijen

Het totaal was goed, niet overdadig, terwijl de creativiteit
    dik in orde was. De smaaksensaties waren iets minder te noemen, enigszins vlak zelfs.
    De begeleidende wijnen waren afwisselend goed en minder goed, maar dat kan eerlijkheidshalve ook liggen aan de combinaties met de gerechten.
    Het was een gezellige avond in een mooie ambiance en met een zeer attente bediening.
    Chapeau.

• osmen27

Onlangs met een grote groep uitstekend gegeten in een perfecte ambiance en begeleid door fantastische wijnen die werden ingeschonken door attent personeel met verstand van alles!

De diverse smaaksensaties bij zowel vlees en vis waren in een woord GEWELDIG.

Verdienen na onze ervaringen meer!

Bedankt en veel sukses voor de toekomst.

• Uitstekend verzorgde lunch gisteren in een meer dan perfecte ambiance en het moet maar eens gezegd worden:

" Een extra vermelding waard en een aanrader! "

Natuurlijk zijn de prijzen hoog/hoger, maar daar krijg je dan wel wat goeds opgediend.