Bezorgrestaurants in de buurt van Lounge 8

1519552622 59
1552081764 53
1682198331 45
1687619855 45

1. Zondag om 17:15 uur 5 x geprobeerd te bellen voor een reservering die avond. Werd niet opgenomen, slechte service!

2. Priscilla

In 1 woord VERSCHRIKKELIJK! Dit nog nooit meegemaakt, eerste ronde dat we eten bestelde kregen we brood net zo oud en hard, terug gegeven en aangegeven dat t niet goed was nou de dame ging nieuwe halen. Maar we kregen uiteindelijk geen nieuw brood, daarna friet vergeten wat we besteld hadden.

2E ronde gamba’s niet goed gebakken ook aangegeven, vis niet goed gebakken ook weer aangegeven. 2E ronde bami en groente met 2 liter olie. Toen had ik het gehad en alweer gevraagd om een leiding gevende of manager, na een half uur wachten bleek er geen manager aanwezig te zijn en heeft de dame telefonisch contact opgenomen met de eigenaar van de zaak, kwam ze terug om te vragen wat we nu wilde. Ik gaf aan dat we niks gegeten hadden en dus graag een compensatie wilde of een tegoed bon voor de volgende keer, dame ging nogmaals eigenaar bellen en kwam terug met als resultaat dat we onze 3 ice Tea niet hoefde te betalen. Uhm sorry maar ik heb voor 3 personen betaald en niks gegeten! Uiteindelijk ging de dame weer bellen met de eigenaar helaas hier kunnen we niks aan doen.

Ik ben er laaiend over echt laaiend dus we besloten weg te gaan want mijn kleine had na 1,5 uur nog niks gegeten te hebben honger, ging netjes na de kassa om aan te geven dat t drinken werd verekend en kreeg te horen dat ik nog €11,80 moest betalen voor een bolletje ijs wat mij dochter had gegeten, nou dat gaan we dus niet doen! Dame achter de bar nogmaals eigenaar opgebeld en uiteindelijk was het oké dat we dat niet hoefde te betalen. Echt belagelijk dit en ik had aan hier melding over te maken en de eigenaar 1 deze dagen zelf te willen spreken, maar helaas komt die nooit zelf in de zaak waardoor dit niet mogelijk bleek te zijn! Nou ik ben niet beroerd om voor me eten te betalen maar na niks op te hebben en zo weg gestuurd te worden laat ik het hier niet bij zitten!

1,6
  3. Gereserveerd en speciaal gevraagd voor een tafel voor 5 personen.
    Wordt er bij binnenkomst verteld dat we moeten aanschuiven bij andere tafels omdat ze anders te ver moeten lopen!
    Zat inderdaad niet vol maar vooral zo doorgaan dan komt er niemand meer wat een slechte service en totaal niet in oplossingen denken.

4. Eerste keer dat de sushi echt WAARDELOOS was, dit was uren geleden al gemaakt, kurkdroog en niet te eten. Zeer zeer jammer en zeker de laatste keer dat ik hier besteld heb.
    Zeer zeer zeer slecht

5. Ik heb sushi ontvangen die erg stonk (niet meer goed was) voorheen vaker besteld en altijd goed. Dit keer alles behalve tevreden voor een bedrag van 50 euro.

2,3
  6. Tobias

7. Op 22/08/2020 hier gaan eten samen met mijn vrouw.
    Ontvangst was netjes en we werden naar een tafel gebracht. De bediening vertelde dat de prijs duurder geworden was geworden voor het onbeperkt eten en dat er nu per klant 1 gerecht en 1 side dish besteld mocht worden.

Eerste gerecht duurde 40 minuten, eerst kreeg mijn vrouw eten en toen zij klaar was kreeg ik pas mijn eten. De jongen van de bediening aangesproken dat het wel zo gezellig is om samen te eten, deze gaf aan dat dat ook de bedoeling is.

Tweede gerecht duurde wederom 35 minuten en mijn bestelling kwam eerder toen ik klaar was met eten kwam, de bestelling van mijn vrouw. Bij manager LP man aangegeven dat het steeds fout gaat en we niet samen eten krijgen. Aangegeven dat dit niet echt gezellig is en we dan beter thuis hadden kunnen bestellen dan hadden we nog samen gegeten. LP man gaf aan het te begrijpen en ging er mee aan de slag.

Derde gerecht duurde weer 45 minuten om uit te serveren en nu kreeg wederom eerst mijn vrouw haar eten en daarna ik pas, we waren er beetje klaar mee en bestelde toetje.

Toetje duurde 40 minuten??? Toen kwam er iemand van de bediening aangeven dat er iets was misgegaan met onze bestelling. Gevraagd na de manager uitgelegd dat het geen stijl is en dat ik niet eens voldoende gerechten heb kunnen bestellen om het onbeperkt eruit te halen. Het eten is goed en lekker maar wordt niet tegelijk opgediend waardoor je niet samen uit eten bent.

Manager LP man ging kijken wat hij kon doen.
    Kwam terug en gaf aan dat alleen het drinken betaald hoefde te worden. Dit leek ons een net voorstel

Voorheen was dit een leuke tent en kon je hier gezellig eten. Nu zou ik NIEMAND aanraden hier te gaan eten. Duurder geworden en je krijgt minder eten, niet samen eten, sfeer is weg en een slechte communicatie tussen personeel en de keuken.

Wij snappen nu dat de helft van de zaak weer dichtgaat en dat het niet haalbaar is met de huidige bediening en het nieuwe duurdere concept de zaak open te houden. Wellicht overwegen alleen te gaan bezorgen net zoals ander filiaal van jullie.

Voorheen bood men zijn excuses weleens aan of kreeg je gratis cocktail als er iets misging, nu zegt men het te begrijpen en staren ze je glazig aan. Erg jammer zo'n instelling.

8. Victor Kuijstermans

Nieuw concept met zelfde gerechten voor de hoofdprijs. Shared dining hebben de marketeers er van gemaakt. Creatief maar mij zien ze hier niet meer. Eigenaar laat maar weten wanneer je weer all in gaat voeren.

9. Ivo Kraus

Door de Corona-maatregelen wordt het bezorgd, maar dat doet aan de kwaliteit niks af. Gewoon warme gerechten en koude sushi! Aanrader om te doen, maar probeer straks zeker het nieuwe menu!

10. a den ouden

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

11. Wij zijn als gezin met 2 kinderen gaan eten bij Lounge 8. Laat ons dat ook een keer proberen. Het eten was op zich prima, kregen niet altijd wat we hadden besteld maar bij uit eten is de service voor 50% tellend voor je beoordeling. Op een aantal vriendelijke obers na was het een regelrechte aanfluiting. Het eten werd letterlijk op tafel gekwakt. In een friettent wordt nog respectvoller omgegaan met wat je besteld hebt. Hard werken kunnen ze wel tot ongeveer 21:00. Hierna leek het restaurant te veranderen in een buurthuis met jongeren. Personeel wat buitenlands praat tegen elkaar, zittend tafels schoon maken, append aan een gastentafel zit, discussies over wie de tafels moeten dekken. Echt nog nooit meegemaakt. En dat voor 140 euro. Zo spijt van. Ons zien ze daar nooit meer.

3,4
  12. Vrijdag 29-3-2019 met onze kinderen en kleinzoon wezen eten.
    Eten was redelijk tot goed alleen stokbrood wat denk gefrituurd en bagger vet en dus niet lekker.
    Waar we wel een probleem mee hadden was dat niet alle bestelde gerechten kwamen en als je het aan de bediening vroeg… oh ik zal het vragen. Maar ja zijn niet meer gekomen.
    En dan de drank! Kijk gerust je nota na voor het afrekenen er stonden zo maar 11 drankjes op de nota 5 bier wat we geen van allen drinken, vroegen om 3 Merlot wijn was goed maar stonden ook gelijk 3 rode wijn op de nota ook de cola was te veel genoteerd even als de green thee die besteld was stond er ook gelijk ijsthee die we niet besteld hadden.
    De prijs van het eten was prima voor de vrijdag avond. De bediening moet hard werken voor hun centen. Maar ja als de baas bij de drankrekening met dubbele pen schrijft komt dit denk ik niet bij de mensen die er voor moeten lopen.
    Baas, Zo jaag je wel je klanten weg!
    DUS LET OP JE DRANKREKENING!

6,1
  13. We dachten een leuke avond te beleven en onze keuze viel dit keer op Lounge8. Het was een zeer teleurstellende ervaring, we hebben ons na de 2e ronde alleen maar geërgerd. De tijd tussen het afgeven van de bestellijst en het serveren van het eerste gerechtje bedroeg meer dan een uur, wel 2 maal vriendelijk aan de ober(s) gevraagd waar ons eten bleef. Mijn vrouw had witvis besteld, maar dat werd niet geleverd. Oké bij de volgende ronde weer witvis besteld, na een half uur kwam daarbij eindelijk de witvis, helaas was die oneetbaar en met de vuile bordjes retour gegeven. Bij de 5e ronde arriveerde het eerste gerechtje een half uur na het ophalen van het lijstje en het laatste gerechtje 25 minuten later nadat we hier weer extra om moesten verzoeken. Wat ook vervelend was dat de bedrijfsleider desgevraagd tot 2 x toe opnieuw de ontbrekende gerechtjes noteerde, hoezo opnieuw? Ons ingeleverde blaadje was toch heel duidelijk en netjes ingevuld. Wat de oorzaak is van al dit ongerief was volgens mij dat de obers de bestellingen bij de verkeerde tafels afleverde. Wij bleven dan braaf wachten en vulde maar een nieuw lijstje in. Kortom een hele onprettige ervaring en voor ons nooit meer Lounge8 niet in Roosendaal maar ook niet elders.

14. Richard verstraeten

Wat een leuke avond had moeten worden.
    Met Mn gezin liep echt uit op n fiasco.
    Ten eerste moesten we al 35 minuten wachten.
    Op ons eerste drankje, tussendoor al x de bestel.
    Lijst ingevuld.
    Eindelijk ons drinken, na nog paar x vragen.
    Moesten nog uurtje wachten op ons eten!
    Laten we rest van avond maar niet over hebben.
    Ik raad niemand aan om hier in t weekend gezellig.
    Te gaan eten, je zit je alleen maar rot te ergeren hoe lang t allemaal wel niet duurt.
    Wij waren niet de enige trouwens die commentaar.
    Hadden.
    Heb 50 procent korting gekregen trouwens.
    Wat ze nog bij meer klanten hebben gedaan.
    Kun je na gaan hoe slecht t was!

1,5
  15. Gisteravond voor het eerst bij Lounge 8 geweest. Ik was een beetje huiverig na alle recensies hier, maar dat bleek achteraf nergens voor nodig.

Ja het was een beetje rommelig met het doorkomen van de bestellingen aangezien we met een groep van 13 waren en ze twee aaneengeschoven tafels ook als 2 verschillende tafels zagen.

Maar het eten was heerlijk. Alles goed warm (of koud) en goed op smaak. Over de sushi kan ik zelf niet oordelen maar van tafelgenoten hoorde ik dat het lekker was. Ook de tijd tussen de rondes viel zeker mee. Hebben nooit echt gigantisch lang hoeven wachten.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

16. We zijn meer dan een uur binnen geweest. We hebben 1 ronde gehad. Geen groente of dergelijke. Was allemaal ernstig beperkt voor de prijs van 61€. Niet voor herhaling vatbaar.

1,5
  17. Vanavond met een vriendin gegeten bij Lounge 8. De aankleding van het restaurant is fantastisch, kan niet anders zeggen dat het prachtig is. Maar de vloer plakte aan onze schoenen op de plek die wij aangewezen kregen. Op de vraag of we ergens anders mochten zitten, werd eigenlijk afgewezen. We kregen de tafel ernaast, ondanks dat ik had aangegeven de hoek waarin wij zaten, voor mij niet prettig voelde. Sushi niet denderend, maar goed te doen. De bediening is inderdaad erg jong en zij lijken meer op mensen die dit als eerstejaars stage aan het verrichten zijn. Ze kwamen erg onzeker over aan de tafel. Je ziet ze wel hun best doen, dus daar hebben wij geen op of aanmerkingen over. Wij waren 50% van de bon kwijt aan drinken. Dat vind ik absurd voor wat frisdrank en wat witte wijn. De drankjes zijn erg duur en daar verdienen ze goed op. Al met al een gezellige avond gehad, maar ik hoef er niet perse naar terug. Wat jammer is, want het is wel één van de mooiste restaurants van Roosendaal.

5,1
  18. Smerige suchi. Zalm taartje tot 2 x toe terug gestuurd want rook bedorven. Je betaald veel geld voor heel weinig en smakelijkeloze suchi. Zijn na ronde 2 gestopt met eten. Ga hier vooral niet eten!

1,4
  19. Beste

De bediening was erg slecht. Bestelling drank duurde erg lang. Verkeerde drank en niet geleverde drank. Ook vroeg de bediening niet vriendelijk of we de schaaltjes konden aangeven. Vroeg je om een tandenstoker kwam dit pas minuten later. Maar verder ging het redelijk.

Gr
    Wanda

20. Jammer van de nieuwe kaart. Meer als de helft van de sushi is eraf gehaald en de prijs is hetzelfde gebleven. Je hebt nu wel 3 specials voor de all-in prijs, maar deze 3 gerechtjes compenseren niet voor alles wat eraf is gehaald.
    Helaas ga ik nu voortaan weer naar een ander sushi restaurant. Of jullie moeten de menukaart weer terug veranderen.
    Jammer, want is erg leuk restaurant met kwalitatief goede sushi.

21. Wat een afgang!! Vroeger een leuk restaurant met een leuk menu en goed personeel. Nu zeer slechte bediening, matig eten tegen een hoge prijs.

Nooit meer!!

22. 19:30 Waren we binnen. We bestelden eten via de formuliertjes, maar kregen niet veel. We besloten de tweede ronde maar in te dienen. Weer kregen we slechts enkele liflafjes. Derde ronde, hetzelfde. Uiteindelijk zaten we om 21:45 nog op gerechten uit ronde 1,2 en 3 te wachten, maar kregen we de mededeling dat de keuken dicht ging!

Na bezoek aan dit "restaurant" moesten we dus werkelijkwaar letterlijk hongerig afdruipen naar de McDonnalds. Als dat niet triest is?!?

2,2
  23. marijana

Het was super. Het eten was goed, de bediening was vriendelijk. Niks te klagen!

24. Sushi erg klein. Vulling zoals bijv. Tonijn minimaal . Sushi te hard. kwalitatief slechte sushi.
    Moeten Vragen om wasabi of andere bij gerechten ook erg jammer.
    Ik ga naar Breda voortaan weer

4,3
  25. Altijd lekker gegeten bij lounge 8, bediening was altijd minder, maar ja.. Gisteren rotte carpaccio gekregen. Werd daarna wel gecompenseerd met een gratis drankje, maar toch. Mag niet gebeuren! Bediening was verder oké, maar het was ook niet druk. Duurt nu nog wel even voordat ik er weer kom.

26. Heb een natriumarm dieet en dat was fantastisch geregeld.

27. Hans Rooijakkers

Als er één relaxte eetgelegenheid is dan is het deze zeker. Even wachten in de lounche en drankje van het huis.
    Eten zeer goed, voor een ieder wat te krijgen.
    Gezellige en zeer vriendelijke bediening.
    Ik zou zeggen houden zo 👍👍👍

28. Holt met stappen achteruit. Eten was de laatste keer erg vet. Bediening Oost-Europees en erg studentikoos. DJ die er altijd stond is ook buiten gebonjourd.

29. Zeer slechte ervaring.
    Chagrijnige en onervaren bediening.
    Lang moeten wachten op aandacht van de bediening.
    Lange wachttijden en dubbele bestellingen en half lege handrol.
    Manager die alleen tijd heeft voor de vaste gast en verder wat aan de bar hangt en het personeel totaal niet aanstuurt.
    Eens maar nooit meer.

1,6
  30. Heerlijk gegeten met nog 2 vriendinnen. En ook heel sfeervol ingericht

31. Van de honderden restaurant bezoekjes in mijn leven was dit met afstand de slechtste. Geen service, heel lang wachten op bijzonder matig eten. Uiteindelijk met honger en dorst naar huis.

1,2
  32. Amadou Briwat

Ik ben een aantal dagen terug met mijn verjaardag bij jullie komen wezen eten met mijn gasten. Dit was een extreem schandalige beleving voor mij en mijn gasten. Ten eerste werden wij vies aangekeken bij ons aanvang door een personeelslid. Ik dacht dat dit in eerste instantie alleen bij onze groep was aangezien wij een wat donkere kleurtje hebben, maar snel kwamen wij erachter dat niet alleen wij vies werden aangekeken. Bij het zitten aan ons tafel, keken wij op een groepje medewerkers die geloof ik uit het Oosten van Europa komen die onderling tegen elkaar liepen te schreeuwen. Vervolgens duurde het een eeuwigheid om ons eten te bestellen, de meiden van de bediening sloegen onze tafels meerdere keren over. Nadat wij uiteindelijk ons eten konden bestellen konden wij weer eeuwigheid wachten voordat ons eten bij ons op tafel lag. Wij kregen een vies kleine bruin boord dat volgens mij nog niet eens goed schoongemaakt was, met wat armzalig voedsel erop, waar wij veel geld aan kwijt waren, voor ons neus geschoven. Als de uiterlijk als niet te zien was, dan durf niet te spreken over de smaak van het voedsel. Het smaakte bedorven en leek alsof het net uit de diepvries kwam, verder had ik vlees besteld en het leek erom alsof deze niet goed gebakken was. Nadat ik meerdere keren heb geklaagd bij de bediening kreeg ik uiteindelijk te horen dat het de bereiding van de vlees zo hoort. Ook hebben wij wat sushi besteld, maar dit leek nergens op. Ik schrok letterlijk van mijn stoel af toen ik zag dat ik een fortuin kwijt was aan een aantal sushi stukjes dat nog geen eens goed smaakte. Ook zag ik de sushi chef meerdere keren richting de wc lopen met zijn handschoenen aan en deze heeft hij geen eens vervangen, hier heb ik hem een aantal keren op aangesproken maar de meneer sprak geen een woord Nederlands. De werknemers spraken onderling Chinees met elkaar en het leek erop dat zij het over mij hadden aangezien ze mij meerdere keren aankeken, vervolgens wat in Chinees zeiden en daarna met elkaar liepen te lachen. Tevens heb ik ook wat te klagen over de zieke bedragen zij durven te vragen om een glas ijsthee, wel 6 euro maar liefst, hiermee kan ik 5 pakken ijsthee halen bij de Jumbo en dat heb ik het nog wel over een A-merk variant. Na dit allemaal heb ik het nog niet eens over de muizen die er rondliepen gesproken. Kortom een echte afrader.

33. Monique de vogt

T eten was goed. Bediening jong en onervaren.
    Iedere ronde miste we wel iets! De een kreeg soep de andere soep ging naar de buurtafel na 5 min. Kreeg de andere soep. Om maar een voorbeeld te noemen.

6,5
  34. bediening is flut. Als personeel dat al een paar jaar hier werkt en nog steeds niet weet wat een fles water betekent, ... ga eindelijk eens nederlands leren. Als ik in het engels wil bestellen, ga ik wel naar Engeland. En het eten? Goed, maar zeker niet lekkerder dan andere tenten met dit concept.

35. Zeer slechte bediening héél lang wachten op eten en drinken, gerechten niet gekregen. Als excuus: het is druk!! Ja en...

36. Heerlijk gegeten, en leuk gezongen voor de jarige job binnen ons gezelschap 👍🏼

37. Gereserveerd met carnavalsmenu voor 18 man, om 18.30. Nu is 't 2 uur later en heeft nog steeds niemand een volledig menu. Sorry zeggen zit er niet in en actie word niet ondernomen. Afrekenen word leuk straks... Not... 18 zwaar ontevreden mensen!!

1,1
  38. Gezellige sfeer. Moesten te lang wachten op drinken. Vergaten gerechten te brengen die daarna ook nog eens verbrand waren. Er zat geen structuur in de bediening.
    Was de eerste en laatste keer voor ons.

39. Zeer goede service en heerlijk gegeten.

40. Slechte ervaring. Al een aantal keer geweest, slechte bediening, verkeerde menu's worden geserveerd en drinken kun je heeel lang op wachten. We gaan nooit meer daar heen en dit heb ik al van heeel veel mensen gehoord.

41. Erg gezellig, mooi restaurant. Lekker eten. Service is door Dewi, een 9, leuke, vlotte, hardwerkende, meid in de bediening. Als 1 van de weinigen liep zij het hardst voor haar klanten. (Nee ik ken haar niet, viel erg op)

42. Wat een rampenplan, Hadden gereserveerd, werden in een stoel gezet omdat er nog geen tijd voor ons was. Na een kwartier kwam er iemand zeggen dat er plaats was voor ons, in die tijd niemand gezien voor een drankje. Na een plek gekregen te hebben weer een tijd moeten wachten voor er iemand kwam om drank op te nemen. En dan weer een kwartier moeten wachten tot je uiteindelijk kreeg. Diverse bestellingen niet gekregen en na er om gevraagd te hebben,, dubbel gekregen. Vaak ook eten koud, soep die we kregen was volgens ons het restje wat iemand anders niet meer hoefde, zo weinig was het en koud. Kortom , denk er hard over na om niet meer te gaan, het drie keer uitgeprobeerd, maar ook deze keer weer een illusie armer, wel jammer ziet er heel gezellig uit

43. Francis

Na een slechte ervaring in het najaar, wilden we het restaurant nogmaals een kans geven. Ondanks alle slechte verhalen die ons ter ore kwamen. Dus besloten we onlangs nog een keer naar Lounge8 te gaan.

Helaas kwamen we wederom van een koude kermis thuis. Slechte kwaliteit, lang wachten, bestellingen werden vergeten, alleraardigst maar onervaren personeel en een baas die het graag voor het zeggen wil hebben, maar niet weet hoe hij klanten moet behandelen. Jammer, want de rekening was niet mis en dat voor een avond om heel snel weer te vergeten. Geen leuk avondje uit met lekker eten! Helaas!

Nog een mailtje gestuurd om goedbedoelde tips te geven om te verbeteren, maar totaal geen reactie op gekregen. Jammer. Wij gaan geen derde keer meer!

2,5
  44. Na een dagje Antwerpen met de trein een stop gemaakt in Roosendaal.
    Met een vriendelijke lach word je verwelkomt en naar je tafel gebracht. Wat waren we blij dat we hier gestopt waren om te dineren! Gezellige, geweldige service en heel lekker eten. Complimenten voor het hele team!!
    Groeten uit Brabant

45. Wat een lekkere hapjes zeg, kan niet beter. Geweldig, echt we hebben genoten de hele avond. Het was perfect. Top top top, ga zo door en bedankt voor de geslaagde avond.

Gr Kees Bruyninckx

46. Mitchell Manniën

Heel erg lekker gegeten, heerlijke sushi en bijgerechten Nancy is een goede en vriendelijke serveerster 😊

47. Op zaterdag 27 februari 2016 hebben we hier best lekker gegeten. Er is volop keus in allerlei kleine gerechtjes. De aankleding vinden we nogal druk. Het eten daarentegen is prima. Alleen die (lounge) muziek. Dat is pas echt erg, vooral als je die erg vlak draait, dan hoor je nauwelijks verschil tussen de verschillende nummers. Maar ja, dat moet van de baas, het heet niet voor niets LOUNGE 8. De bediening is goed. Het zijn wel erg jonge kinderen, maar die moeten het ook leren en ze doen zeker hun best.

48. Gisteravond hier gegeten, maar ons zien ze hier niet meer terug. Bij het binnenkomen werd gezegd sorry de garderobe is vol, u kunt beter uw jas aan uw stoel hangen. Bediening totaal onervaren, kijken ook niet rond of er iemand vragen heeft. Eerste ronde kwam gefaseerd op tafel, op zich geen probleem, tweede rond liet erg op zich wachten na 45 minuten toch maar getracht contact met iemand van de bediening te krijgen, maar echt ze kijken, of recht vooruit, of naar de grond, dus moest je echt roepen om iemand bij je tafel te krijgen want op subtiele handgebaren wordt niet gelet. Dat roepen was ook nog lastig vanwege de luide muziek.

Sushi was kwalitatief van het kant en klare supermarkt niveau, droog en smakeloos, warme gerechten waren vaak erg vet. Afrekenen was ook een avontuur, nadat de rekening was gebracht kwam er niemand meer, waardoor wij gedurende het lange wachten onze fooi beduidend lager hebben gesteld.. Dan maar zelf naar voren gelopen, niemand zag ons staan of sprak ons aan terwijl we stonden te wachten in de buurt van de kassa. We hadden serieus zo naar buiten kunnen lopen niemand die aandacht had..

49. G van Nassau

Nu voor de derde keer bij Lounge 8 en het was weer een super gezellige en lekkere belevenis. Wij komen zeker hier nog weer terug.

50. Wij hebben hier een onwijs gezellige avond gehad en oneindig genoten! Het eten was erg lekker, veel keus, erg mooi opgediend en er werd ook rekening met dieetwensen gehouden.
    Het personeel was echt onwijs vriendelijk en behulpzaam. Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens was. Vooral de serveerster Melissa was heel erg vriendelijk en leuk om door bediend te worden. Er werd echt gezorgd dat iedereen een onvergetelijke avond had. En voor de jarige job werd vrolijk gezongen en die werd ook nog eens verwend met vuurwerk en drank. Het restaurant zag er ook onwijs stijlvol uit. Prachtig decor. Fijne sfeer. Wij zijn heerlijk in de watten gelegd! Zeker een aanrader! :)

51. Bert Nijssen

Jammer dat de bediening rommelig is, geef iedere serveerster een aantal eigen tafels, muziek iets te hard. Eten was goed, daar was niets op aan te merken. Wilde graag drank verkopen, stonden elke vijf minuten aan onze tafel met de vraag, wilt u nog iets drinken?

52. vd heijden

Ontvangst was goed. Jas wordt aangenomen. Bediening was minder. Jong en onervaren. Bedrijfsleider was aardig en behulpzaam. Eten was lekker en goed.

5,5
  53. Eind oktober hier gegeten. Al even geleden maar toch de moeite waard om nog een recensie te schrijven. Na het lezen van de recensies wat sceptisch maar toch gegaan. Hartstikke goed bevallen! Regelmatig ga ik met een vriendin sushi eten maar Lounge 8 slaan wij zeker niet meer over. Leuke sfeer, kwaliteit van het eten is goed. Bediening kan professioneler maar al met al een leuke avond gehad. Op het eind nog een drankje van het huis aangeboden gekregen. Zeer attent.

54. Toon van Osta

Gisteren hebben wij geweldig genoten in jullie restaurant. Toen we binnenkwamen werden we al geconfronteerd met een zeer warme, gezellige, overzichtelijke inrichting. We werden gelijk opgevangen, onze jassen werden aangenomen en we werden naar een gewenste plaats gebracht. Een van de medewerksters heeft het systeem netjes uitgelegd en wij hebben vervolgens daar een gedeelte van de avond doorgebracht. Het eten was erg gevarieerd, lekker en goed geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk en netjes. We hebben niet lang op de gerechten hoeven te wachten.
    Al met al voor ons een hele fijne ervaring en voor Roosendaal een zeer goede uitbreiding van restaurants om op een leuke wijze, tegen een betaalbare prijs lekker te eten. Kortom... een aanrader.

55. Hans van Lier

Heel lekker gegeten. Prettige bediening. Goede sfeer. Veel succes.

56. Ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk ontvangen door het personeel. Ons eten was er elke keer gewoon lekker snel, eigenlijk geen enkele keer lang hoeven wachten. Was ook erg lekker! Ondanks dat het restaurant heel groot is, is de sfeer ontzettend knus en gezellig door de indeling! Zeker voor herhaling vatbaar.

57. Hier nu twee keer gegeten. De eerste keer was erg goed. Soms vielen de warme gerechten een beetje tegen, maar deze waren de tweede keer juist weer prima. Heel mooi restaurant om te zien, zeer vriendelijk enthousiast personeel. Voor vertrek nog een tijdje met de manager gesproken en wat verbeterpuntjes aangegeven. Porties zijn bijvoorbeeld te groot. Enige nadeel: de lege of bijna lege bordjes worden al weggehaald als de ander nog zit te eten. Erg storend.

58. Gister wezen eten en een prima avond gehad. Bediening is erg vriendelijk en kan nog wel iets professioneler maar is verder niet storend. Uitgebreide kaart en eten stond in een lekker tempo op tafel. Mooi ogende zaak en bij het verlaten nog een borreltje van het huis gekregen. Al met al een leuke avond gehad bij Lounge8!

59. Dit is onze tweede ervaring, de eerste was uitmuntend dus familie meegevraagd. Dat was foute boel, drinken kregen we redelijk snel, eerste ronde eten werden er maar enkele gerechten geserveerd. Na meerdere malen vragen waar het bleef werd je ongelovig aangekeken of je zat te liegen. Omdat de eerste eetronde niet meer doorkwam werd ons aangeraden om maar gewoon de tweede ronde te bestellen en dan zou het wel goed komen... dus niet. Ook die tweede ronde liep uit op een fiasco, het was geen toeval dat al ons besteld eten bij de buren op tafel kwam maar die gaven ook niet aan dat het niet voor hun bedoeld was. Iedere poging om contact te krijgen met de serveersters liep uit op niets, je werd gewoon genegeerd. Toen wilde we de baas spreken maar was al in gesprek met andere gasten die niet tevreden waren zoals meerdere gasten die opstonden en vertrokken. Ook bij ons was de maat vol en zijn vertrokken na een heleboel excuses, van de manager denk ik dat het was. Maar we hebben niets betaald, waarom zou je betalen voor eten dat je niet gekregen hebt. We gaan nog eens terug om hun de kans te geven om het anders aan te pakken en zullen zien wat ze er van waar maken. Mocht die ervaring beter zijn dan zal ik het ook melden.

60. Erg mooi restaurant,gezellige sfeer. Sushi was smakeloos. Warme gerechtjes waren wel lekker op de biefstukjes na, leken wel vetbolletjes :-(

Personeel erg servicegericht en vriendelijk. Enige minpunt was dat we aan 4 verschillende mensen om de rekening hebben gevraagd en het niet leken te begrijpen. Kwamen een keer of 4 vragen of we wat wilden drinken? Nee we willen de rekening. Uiteindelijk begreep de 5e persoon het wel en verwees ons naar de kassa om te gaan betalen. Inmiddels wel ruim een half uur gewacht op de rekening.

Wij gaan er niet meer naar terug. De concurrent is qua sushi 100x beter.

61. Een hele mooie zaak als je van deze stijl houdt maar daar is dan ook alles mee gezegd. Bij binnenkomst mochten we even wachten in de lounge todat ze een tafeltje voor ons hadden.

Helaas zaten we er na 3 kwartier nog en in die tijd ook niemand gezien voor een drankje. Gelukkig, we mochten aan tafel.

Keurig werd ons uitgelegd hoe het in zijn werk ging en er werd eindelijk drinken opgenomen. Na ruim een half uur wachten kwamen de gerechtjes van mijn vrouw, ik mocht nog even wachten op het mijne.

De kwaliteit was matig en wat warm moest zijn was lauw. De sushi was gewoon slecht, niet op smaak en de zalm waren de laatste restjes. Het eten was in zijn geheel niet echt top. Je kan voor dit bedrag geen culinaire beleving verwachten, maar de kwaliteit mag toch echt stukken beter. De bediening was met veel te veel man en zorgde naar onze mening ook voor chaos. Er werden gerechten vergeten of ze liepen doelloos rond om vervolgens alsnog het gerecht bij je op tafel te gooien. De muziek was heel erg aanwezig en zorgde ook niet echt voor ontspanning. De beste DJ vond zelf van niet had ik het idee.

Mijn mening is dat het restaurant niets toevoegd, het is helaas weer een zoveelste all u can eat formule dat zich op geen manier onderscheidt van de rest.

We proberen het over een tijdje nog eens.

Veel succes

62. Zaak ziet er mooi uit, maar als je lekker relaxed "lounge" achtig uit eten wilt moet je hier niet naartoe gaan. De aankleding is mooi, maar het systeem van bestellen is vragen om problemen! Bij ons bezoek was het niet eens zo druk, maar zelden een ober te zien! Niemand weet precies wat er besteld is en wat er nog wel en niet gaat komen. Wij zijn na één uur en drie kwartier weggegaan met slechts één gerechtje in onze maag. En waren niet de enigen die vroegtijdig de zaak verlieten. Gelukkig was de friettent nog open!

2,3
  63. Marianne Dekkers

64. Oei oei oei... Het personeel is nog niet op elkaar ingewerkt. Toen we na drie kwartier nog geen drankjes kregen en anderhalf zonder eten zaten was een grapje bijna gemaakt tav de Hongaarse bediende (alleen Engels): are you hungry? Well we are... Maar ik hield me in. Ondertussen hield de gashaard zich niet in: zelfs twee tafels verder was de warmte maar net te houden.

Wij vroegen om een ander wijntje dan de huiswijn (niet droog). Die was er wel, maar moest volgens mij nog uit Frankrijk komen. Ongekoeld (restaurant was reeds een aantal dagen open!). Toen ik vroeg om een champagnekoeler met ijs kregen we een glas met ijsblokjes voor in de wijn! Wijnglazen werden halfvol al van tafel geplukt, dit heb ik nog nooit meegemaakt. De gerechten werden laat geserveerd en vaak werd er meer gebracht dan besteld. Het personeel liet zich amper zien aan tafel. Ik hoop dat anderen er niet op zaten te wachten. Bij twee gerechten lag de orderbon nog tussen het gerecht.

De sushi was mwah; niet slecht maar wel wat smakeloos. De tonijn uitgedroogd en de gebakken zalm idem. Een tafelgenote merkte een plasticsmaak op bij de soep. Wellicht was het te druk...

Na afloop een bolletje ijs: deze smolt al half weg aan tafel. De limoncello kwam niet uit de vriezer. Dit vind ik zo'n grote fout!! Helaas vaker gemaakt.

Het zal nog even duren wil ik me daar nog eens laten zien; ik hoop dat ze met het te jonge personeel een inhaalslag weten te maken. De setting is namelijk leuk en past mijns inziens in Roosendaal. Maar deze vertoning kan echt niet.