Lounge 8 staat voor oneindig genieten…

De 8 in Lounge 8 staat voor oneindig in al het goede. Zoals gezelligheid, geluk, liefde, genieten.

Wij hopen dan ook dat u een avond uit bij ons op die manier ervaart en wanneer u hierover praat, gaat de avond eigenlijk tot in het oneindige verder.

1451918996 68
1464320554 75

1. Zeer slechte ervaring.
    Chagrijnige en onervaren bediening
    Lang moeten wachten op aandacht van de bediening
    Lange wachttijden en dubbele bestellingen en half lege handrol
    Manager die alleen tijd heeft voor de vaste gast en verder wat aan de bar hangt en het personeel totaal niet aanstuurt
    Eens maar nooit meer.

2. Heerlijk gegeten met nog 2 vriendinnen. En ook heel sfeervol ingericht

3. Van de honderden restaurant bezoekjes in mijn leven was dit met afstand de slechtste. Geen service, heel lang wachten op bijzonder matig eten. Uiteindelijk met honger en dorst naar huis.

4. Amadou Briwat

Ik ben een aantal dagen terug met mijn verjaardag bij jullie komen wezen eten met mijn gasten. Dit was een extreem schandalige beleving voor mij en mijn gasten. Ten eerste werden wij vies aangekeken bij ons aanvang door een personeelslid. Ik dacht dat dit in eerste instantie alleen bij onze groep was aangezien wij een wat donkere kleurtje hebben, maar snel kwamen wij erachter dat niet alleen wij vies werden aangekeken. Bij het zitten aan ons tafel, keken wij op een groepje medewerkers die geloof ik uit het Oosten van Europa komen die onderling tegen elkaar liepen te schreeuwen. Vervolgens duurde het een eeuwigheid om ons eten te bestellen, de meiden van de bediening sloegen onze tafels meerdere keren over. Nadat wij uiteindelijk ons eten konden bestellen konden wij weer eeuwigheid wachten voordat ons eten bij ons op tafel lag. Wij kregen een vies kleine bruin boord dat volgens mij nog niet eens goed schoongemaakt was, met wat armzalig voedsel erop, waar wij veel geld aan kwijt waren, voor ons neus geschoven. Als de uiterlijk als niet te zien was, dan durf niet te spreken over de smaak van het voedsel. Het smaakte bedorven en leek alsof het net uit de diepvries kwam, verder had ik vlees besteld en het leek erom alsof deze niet goed gebakken was. Nadat ik meerdere keren heb geklaagd bij de bediening kreeg ik uiteindelijk te horen dat het de bereiding van de vlees zo hoort. Ook hebben wij wat sushi besteld, maar dit leek nergens op. Ik schrok letterlijk van mijn stoel af toen ik zag dat ik een fortuin kwijt was aan een aantal sushi stukjes dat nog geen eens goed smaakte. Ook zag ik de sushi chef meerdere keren richting de wc lopen met zijn handschoenen aan en deze heeft hij geen eens vervangen, hier heb ik hem een aantal keren op aangesproken maar de meneer sprak geen een woord Nederlands. De werknemers spraken onderling Chinees met elkaar en het leek erop dat zij het over mij hadden aangezien ze mij meerdere keren aankeken, vervolgens wat in Chinees zeiden en daarna met elkaar liepen te lachen. Tevens heb ik ook wat te klagen over de zieke bedragen zij durven te vragen om een glas ijsthee, wel 6 euro maar liefst, hiermee kan ik 5 pakken ijsthee halen bij de Jumbo en dat heb ik het nog wel over een A-merk variant. Na dit allemaal heb ik het nog niet eens over de muizen die er rondliepen gesproken. Kortom een echte afrader.

5. Monique de vogt

T eten was goed. Bediening jong en onervaren.
    Iedere ronde miste we wel iets! De een kreeg soep de andere soep ging naar de buurtafel na 5 min. Kreeg de andere soep. Om maar een voorbeeld te noemen.

6. bediening is flut. Als personeel dat al een paar jaar hier werkt en nog steeds niet weet wat een fles water betekent, ... ga eindelijk eens nederlands leren. Als ik in het engels wil bestellen, ga ik wel naar Engeland. En het eten? Goed, maar zeker niet lekkerder dan andere tenten met dit concept.

7. Zeer slechte bediening héél lang wachten op eten en drinken, gerechten niet gekregen. Als excuus: het is druk!! Ja en...

8. Heerlijk gegeten, en leuk gezongen voor de jarige job binnen ons gezelschap 👍🏼

9. Gereserveerd met carnavalsmenu voor 18 man, om 18.30. Nu is 't 2 uur later en heeft nog steeds niemand een volledig menu. Sorry zeggen zit er niet in en actie word niet ondernomen. Afrekenen word leuk straks... Not... 18 zwaar ontevreden mensen!!

1,1
  10. Gezellige sfeer. Moesten te lang wachten op drinken. Vergaten gerechten te brengen die daarna ook nog eens verbrand waren. Er zat geen structuur in de bediening.
    Was de eerste en laatste keer voor ons.

11. Zeer goede service en heerlijk gegeten.

12. Slechte ervaring. Al een aantal keer geweest, slechte bediening, verkeerde menu's worden geserveerd en drinken kun je heeel lang op wachten. We gaan nooit meer daar heen en dit heb ik al van heeel veel mensen gehoord.

13. Erg gezellig, mooi restaurant. Lekker eten. Service is door Dewi, een 9, leuke, vlotte, hardwerkende, meid in de bediening. Als 1 van de weinigen liep zij het hardst voor haar klanten. (Nee ik ken haar niet, viel erg op)

14. Wat een rampenplan, Hadden gereserveerd, werden in een stoel gezet omdat er nog geen tijd voor ons was. Na een kwartier kwam er iemand zeggen dat er plaats was voor ons, in die tijd niemand gezien voor een drankje. Na een plek gekregen te hebben weer een tijd moeten wachten voor er iemand kwam om drank op te nemen. En dan weer een kwartier moeten wachten tot je uiteindelijk kreeg. Diverse bestellingen niet gekregen en na er om gevraagd te hebben,, dubbel gekregen. Vaak ook eten koud, soep die we kregen was volgens ons het restje wat iemand anders niet meer hoefde, zo weinig was het en koud. Kortom , denk er hard over na om niet meer te gaan, het drie keer uitgeprobeerd, maar ook deze keer weer een illusie armer, wel jammer ziet er heel gezellig uit

15. Francis

Na een slechte ervaring in het najaar, wilden we het restaurant nogmaals een kans geven. Ondanks alle slechte verhalen die ons ter ore kwamen. Dus besloten we onlangs nog een keer naar Lounge8 te gaan.

Helaas kwamen we wederom van een koude kermis thuis. Slechte kwaliteit, lang wachten, bestellingen werden vergeten, alleraardigst maar onervaren personeel en een baas die het graag voor het zeggen wil hebben, maar niet weet hoe hij klanten moet behandelen. Jammer, want de rekening was niet mis en dat voor een avond om heel snel weer te vergeten. Geen leuk avondje uit met lekker eten! Helaas!

Nog een mailtje gestuurd om goedbedoelde tips te geven om te verbeteren, maar totaal geen reactie op gekregen. Jammer. Wij gaan geen derde keer meer!

16. Na een dagje Antwerpen met de trein een stop gemaakt in Roosendaal.
    Met een vriendelijke lach word je verwelkomt en naar je tafel gebracht. Wat waren we blij dat we hier gestopt waren om te dineren! Gezellige, geweldige service en heel lekker eten. Complimenten voor het hele team!!
    Groeten uit Brabant

17. Wat een lekkere hapjes zeg, kan niet beter. Geweldig, echt we hebben genoten de hele avond. Het was perfect. Top top top, ga zo door en bedankt voor de geslaagde avond.

Gr Kees Bruyninckx

18. Mitchell Manniën

Heel erg lekker gegeten, heerlijke sushi en bijgerechten Nancy is een goede en vriendelijke serveerster 😊

19. Op zaterdag 27 februari 2016 hebben we hier best lekker gegeten. Er is volop keus in allerlei kleine gerechtjes. De aankleding vinden we nogal druk. Het eten daarentegen is prima. Alleen die (lounge) muziek. Dat is pas echt erg, vooral als je die erg vlak draait, dan hoor je nauwelijks verschil tussen de verschillende nummers. Maar ja, dat moet van de baas, het heet niet voor niets LOUNGE 8. De bediening is goed. Het zijn wel erg jonge kinderen, maar die moeten het ook leren en ze doen zeker hun best.

20. Gisteravond hier gegeten, maar ons zien ze hier niet meer terug. Bij het binnenkomen werd gezegd sorry de garderobe is vol, u kunt beter uw jas aan uw stoel hangen. Bediening totaal onervaren, kijken ook niet rond of er iemand vragen heeft. Eerste ronde kwam gefaseerd op tafel, op zich geen probleem, tweede rond liet erg op zich wachten na 45 minuten toch maar getracht contact met iemand van de bediening te krijgen, maar echt ze kijken, of recht vooruit, of naar de grond, dus moest je echt roepen om iemand bij je tafel te krijgen want op subtiele handgebaren wordt niet gelet. Dat roepen was ook nog lastig vanwege de luide muziek.

Sushi was kwalitatief van het kant en klare supermarkt niveau, droog en smakeloos, warme gerechten waren vaak erg vet. Afrekenen was ook een avontuur, nadat de rekening was gebracht kwam er niemand meer, waardoor wij gedurende het lange wachten onze fooi beduidend lager hebben gesteld.. Dan maar zelf naar voren gelopen, niemand zag ons staan of sprak ons aan terwijl we stonden te wachten in de buurt van de kassa. We hadden serieus zo naar buiten kunnen lopen niemand die aandacht had..

21. G van Nassau

Nu voor de derde keer bij Lounge 8 en het was weer een super gezellige en lekkere belevenis. Wij komen zeker hier nog weer terug.

22. Wij hebben hier een onwijs gezellige avond gehad en oneindig genoten! Het eten was erg lekker, veel keus, erg mooi opgediend en er werd ook rekening met dieetwensen gehouden.
    Het personeel was echt onwijs vriendelijk en behulpzaam. Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens was. Vooral de serveerster Melissa was heel erg vriendelijk en leuk om door bediend te worden. Er werd echt gezorgd dat iedereen een onvergetelijke avond had. En voor de jarige job werd vrolijk gezongen en die werd ook nog eens verwend met vuurwerk en drank. Het restaurant zag er ook onwijs stijlvol uit. Prachtig decor. Fijne sfeer. Wij zijn heerlijk in de watten gelegd! Zeker een aanrader! :)

23. Bert Nijssen

Jammer dat de bediening rommelig is, geef iedere serveerster een aantal eigen tafels, muziek iets te hard. Eten was goed, daar was niets op aan te merken. Wilde graag drank verkopen, stonden elke vijf minuten aan onze tafel met de vraag, wilt u nog iets drinken?

24. vd heijden

Ontvangst was goed. Jas wordt aangenomen. Bediening was minder. Jong en onervaren. Bedrijfsleider was aardig en behulpzaam. Eten was lekker en goed.

25. Eind oktober hier gegeten. Al even geleden maar toch de moeite waard om nog een recensie te schrijven. Na het lezen van de recensies wat sceptisch maar toch gegaan. Hartstikke goed bevallen! Regelmatig ga ik met een vriendin sushi eten maar Lounge 8 slaan wij zeker niet meer over. Leuke sfeer, kwaliteit van het eten is goed. Bediening kan professioneler maar al met al een leuke avond gehad. Op het eind nog een drankje van het huis aangeboden gekregen. Zeer attent.

26. Toon van Osta

Gisteren hebben wij geweldig genoten in jullie restaurant. Toen we binnenkwamen werden we al geconfronteerd met een zeer warme, gezellige, overzichtelijke inrichting. We werden gelijk opgevangen, onze jassen werden aangenomen en we werden naar een gewenste plaats gebracht. Een van de medewerksters heeft het systeem netjes uitgelegd en wij hebben vervolgens daar een gedeelte van de avond doorgebracht. Het eten was erg gevarieerd, lekker en goed geserveerd. De bediening was zeer vriendelijk en netjes. We hebben niet lang op de gerechten hoeven te wachten.
    Al met al voor ons een hele fijne ervaring en voor Roosendaal een zeer goede uitbreiding van restaurants om op een leuke wijze, tegen een betaalbare prijs lekker te eten. Kortom... een aanrader.

27. Hans van Lier

Heel lekker gegeten. Prettige bediening. Goede sfeer. Veel succes.

28. Ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk ontvangen door het personeel. Ons eten was er elke keer gewoon lekker snel, eigenlijk geen enkele keer lang hoeven wachten. Was ook erg lekker! Ondanks dat het restaurant heel groot is, is de sfeer ontzettend knus en gezellig door de indeling! Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Hier nu twee keer gegeten. De eerste keer was erg goed. Soms vielen de warme gerechten een beetje tegen, maar deze waren de tweede keer juist weer prima. Heel mooi restaurant om te zien, zeer vriendelijk enthousiast personeel. Voor vertrek nog een tijdje met de manager gesproken en wat verbeterpuntjes aangegeven. Porties zijn bijvoorbeeld te groot. Enige nadeel: de lege of bijna lege bordjes worden al weggehaald als de ander nog zit te eten. Erg storend.

30. Gister wezen eten en een prima avond gehad. Bediening is erg vriendelijk en kan nog wel iets professioneler maar is verder niet storend. Uitgebreide kaart en eten stond in een lekker tempo op tafel. Mooi ogende zaak en bij het verlaten nog een borreltje van het huis gekregen. Al met al een leuke avond gehad bij Lounge8!

31. Dit is onze tweede ervaring, de eerste was uitmuntend dus familie meegevraagd. Dat was foute boel, drinken kregen we redelijk snel, eerste ronde eten werden er maar enkele gerechten geserveerd. Na meerdere malen vragen waar het bleef werd je ongelovig aangekeken of je zat te liegen. Omdat de eerste eetronde niet meer doorkwam werd ons aangeraden om maar gewoon de tweede ronde te bestellen en dan zou het wel goed komen... dus niet. Ook die tweede ronde liep uit op een fiasco, het was geen toeval dat al ons besteld eten bij de buren op tafel kwam maar die gaven ook niet aan dat het niet voor hun bedoeld was. Iedere poging om contact te krijgen met de serveersters liep uit op niets, je werd gewoon genegeerd. Toen wilde we de baas spreken maar was al in gesprek met andere gasten die niet tevreden waren zoals meerdere gasten die opstonden en vertrokken. Ook bij ons was de maat vol en zijn vertrokken na een heleboel excuses, van de manager denk ik dat het was. Maar we hebben niets betaald, waarom zou je betalen voor eten dat je niet gekregen hebt. We gaan nog eens terug om hun de kans te geven om het anders aan te pakken en zullen zien wat ze er van waar maken. Mocht die ervaring beter zijn dan zal ik het ook melden.

32. Erg mooi restaurant,gezellige sfeer. Sushi was smakeloos. Warme gerechtjes waren wel lekker op de biefstukjes na, leken wel vetbolletjes :-(

Personeel erg servicegericht en vriendelijk. Enige minpunt was dat we aan 4 verschillende mensen om de rekening hebben gevraagd en het niet leken te begrijpen. Kwamen een keer of 4 vragen of we wat wilden drinken? Nee we willen de rekening. Uiteindelijk begreep de 5e persoon het wel en verwees ons naar de kassa om te gaan betalen. Inmiddels wel ruim een half uur gewacht op de rekening.

Wij gaan er niet meer naar terug. De concurrent is qua sushi 100x beter.

33. Een hele mooie zaak als je van deze stijl houdt maar daar is dan ook alles mee gezegd. Bij binnenkomst mochten we even wachten in de lounge todat ze een tafeltje voor ons hadden.

Helaas zaten we er na 3 kwartier nog en in die tijd ook niemand gezien voor een drankje. Gelukkig, we mochten aan tafel.

Keurig werd ons uitgelegd hoe het in zijn werk ging en er werd eindelijk drinken opgenomen. Na ruim een half uur wachten kwamen de gerechtjes van mijn vrouw, ik mocht nog even wachten op het mijne.

De kwaliteit was matig en wat warm moest zijn was lauw. De sushi was gewoon slecht, niet op smaak en de zalm waren de laatste restjes. Het eten was in zijn geheel niet echt top. Je kan voor dit bedrag geen culinaire beleving verwachten, maar de kwaliteit mag toch echt stukken beter. De bediening was met veel te veel man en zorgde naar onze mening ook voor chaos. Er werden gerechten vergeten of ze liepen doelloos rond om vervolgens alsnog het gerecht bij je op tafel te gooien. De muziek was heel erg aanwezig en zorgde ook niet echt voor ontspanning. De beste DJ vond zelf van niet had ik het idee.

Mijn mening is dat het restaurant niets toevoegd, het is helaas weer een zoveelste all u can eat formule dat zich op geen manier onderscheidt van de rest.

We proberen het over een tijdje nog eens.

Veel succes

34. Zaak ziet er mooi uit, maar als je lekker relaxed "lounge" achtig uit eten wilt moet je hier niet naartoe gaan. De aankleding is mooi, maar het systeem van bestellen is vragen om problemen! Bij ons bezoek was het niet eens zo druk, maar zelden een ober te zien! Niemand weet precies wat er besteld is en wat er nog wel en niet gaat komen. Wij zijn na één uur en drie kwartier weggegaan met slechts één gerechtje in onze maag. En waren niet de enigen die vroegtijdig de zaak verlieten. Gelukkig was de friettent nog open!

35. Marianne Dekkers

36. Oei oei oei... Het personeel is nog niet op elkaar ingewerkt. Toen we na drie kwartier nog geen drankjes kregen en anderhalf zonder eten zaten was een grapje bijna gemaakt tav de Hongaarse bediende (alleen Engels): are you hungry? Well we are... Maar ik hield me in. Ondertussen hield de gashaard zich niet in: zelfs twee tafels verder was de warmte maar net te houden.

Wij vroegen om een ander wijntje dan de huiswijn (niet droog). Die was er wel, maar moest volgens mij nog uit Frankrijk komen. Ongekoeld (restaurant was reeds een aantal dagen open!). Toen ik vroeg om een champagnekoeler met ijs kregen we een glas met ijsblokjes voor in de wijn! Wijnglazen werden halfvol al van tafel geplukt, dit heb ik nog nooit meegemaakt. De gerechten werden laat geserveerd en vaak werd er meer gebracht dan besteld. Het personeel liet zich amper zien aan tafel. Ik hoop dat anderen er niet op zaten te wachten. Bij twee gerechten lag de orderbon nog tussen het gerecht.

De sushi was mwah; niet slecht maar wel wat smakeloos. De tonijn uitgedroogd en de gebakken zalm idem. Een tafelgenote merkte een plasticsmaak op bij de soep. Wellicht was het te druk...

Na afloop een bolletje ijs: deze smolt al half weg aan tafel. De limoncello kwam niet uit de vriezer. Dit vind ik zo'n grote fout!! Helaas vaker gemaakt.

Het zal nog even duren wil ik me daar nog eens laten zien; ik hoop dat ze met het te jonge personeel een inhaalslag weten te maken. De setting is namelijk leuk en past mijns inziens in Roosendaal. Maar deze vertoning kan echt niet.

37. Gebruik gemaakt van de openingsaanbieding; 16 gerechtjes p.p. Na een week moet je toch al een beetje draaien. Wat een chaos. Drinken besteld en moesten 2 keer vragen waar het drinken bleef. Wij waren toen nog de enigen in de zaak, dus kon niet door de drukte komen. Na bijna een uur nog geen eten. Na 2 keer vragen om eten kwam alles tegelijk, 8 warme en 8 koude gerechten. Moesten werkelijk overal om vragen, eerst drinken, dan eten, bestek, sojasaus.... Het enige goede was dat het eten heerlijk was. Heel veel personeel dat elkaar volgens mij in de weg loopt. Serveerster die geen Nederlands spreekt. Nee, wij komen niet meer terug.