1. Oei oei oei... Het personeel is nog niet op elkaar ingewerkt. Toen we na drie kwartier nog geen drankjes kregen en anderhalf zonder eten zaten was een grapje bijna gemaakt tav de Hongaarse bediende (alleen Engels): are you hungry? Well we are... Maar ik hield me in. Ondertussen hield de gashaard zich niet in: zelfs twee tafels verder was de warmte maar net te houden.

Wij vroegen om een ander wijntje dan de huiswijn (niet droog). Die was er wel, maar moest volgens mij nog uit Frankrijk komen. Ongekoeld (restaurant was reeds een aantal dagen open!). Toen ik vroeg om een champagnekoeler met ijs kregen we een glas met ijsblokjes voor in de wijn! Wijnglazen werden halfvol al van tafel geplukt, dit heb ik nog nooit meegemaakt. De gerechten werden laat geserveerd en vaak werd er meer gebracht dan besteld. Het personeel liet zich amper zien aan tafel. Ik hoop dat anderen er niet op zaten te wachten. Bij twee gerechten lag de orderbon nog tussen het gerecht.

De sushi was mwah; niet slecht maar wel wat smakeloos. De tonijn uitgedroogd en de gebakken zalm idem. Een tafelgenote merkte een plasticsmaak op bij de soep. Wellicht was het te druk...

Na afloop een bolletje ijs: deze smolt al half weg aan tafel. De limoncello kwam niet uit de vriezer. Dit vind ik zo'n grote fout!! Helaas vaker gemaakt.

Het zal nog even duren wil ik me daar nog eens laten zien; ik hoop dat ze met het te jonge personeel een inhaalslag weten te maken. De setting is namelijk leuk en past mijns inziens in Roosendaal. Maar deze vertoning kan echt niet.