1. Thea Olivier

Geweldig! Ik had de 2e prijs gewonnen en wel.............een 3 gangenmenu!!
    Eerst heb ik een paar weken lopen genieten dat ik nou eindelijk eens een prijs had. Op woensdag 10 april ben ik samen met mn vriend wezen tekenen voor een nieuw huis en wat is er dan mooier om dat af te sluiten met een etentje bij Uw Chef???
    Om 19.00 uur begon het feest. We mochten gewoon kiezen!! Dacht eigenlijk dat het gewoon een vastgesteld menu zou zijn. Ik heb een zalige zalmbonbon als voorgerecht genomen. Die smaakte net zo zalig als de naam deed vermoeden. Daarna de kipsateh van de kippendij waarvan het kwijl me uit de snuit deed lopen. Natuurlijk zat er van alles bij maar de patatjes wonnen!! Daarna een lekker kopje thee en even dikzitten. Ik vind echt alles zalig klaargemaakt daar. Wat mn vriend at? Geen idee, ik had alleen maar oog voor mn bord hahahaha.
    Dankuwel Chef voor het lieve ontvangst, heerlijke eten en het weg mogen rennen zonder te betalen!! Liefs van een winnaar!!

1. Wat een fantastische recensie Thea, bedankt! We vonden het super dat Uw Chef jullie weer mocht ontvangen. De mooie complimenten zullen doorgegeven worden aan ons team. Erg graag tot de volgende keer!