Uw Chef in Tricht

De lekkerste Spareribs eet je in Tricht!

Corona informatie

Bestellingen opgeven via: http://bestellen.uwchef-bestellen.nl/.
Bovendien is er dagelijks een "maaltijd van de dag"beschikbaar tegen gereduceerd tarief.

Direct voor de deur en in de straat gratis parkeren.

wo vanaf 16:00
do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Naast de kerk in Tricht aan de Linge vind je Uw Chef. De smaak van de Betuwe vind je gewoon op de kaart.
Qua aanbod en uitvoer is het een "no nonsens" restaurant. Geen gedoe, gewoon goed eten. Alle gerechten zijn huisgemaakt, volgens eigen recept en visie en met eerlijke ingrediënten. Lekker eten serveren, dat is waar we goed in zijn, overtuig je zelf!

In 2017 ontving Uw Chef een Silver Award voor het gezelligste restaurant en in 2018 een Gold Award op basis van gastenwaardering. De wijnkaart wordt samengesteld door sommelier/gastvrouw Loes Duijnstee en bevat ambitieuze wijnen die je niet verwacht in een restaurant.

Een specialiteit van Uw Chef zijn de botermalse Slow Cooked Spareribs. De lekkerste Spare Ribs die je ooit hebt gegeten! Deze inmiddels befaamde Ribs werden door anderen beoordeeld als “van formidabele kwaliteit”. Bekijk onze menukaart voor meer smaakvolle inspiratie en reserveer, dan houden we een tafel voor je vrij.

1. Ambiance

1582072095 85
1599401983 84
1620197847 84

1. Anton van Loenen

Weer heerlijk gegeten in een super vriendelijke setting.

Eén vorige recensie
  2. Tis eigenlijk altijd hetzelfde ; Wordt ontvangen als een goede vriend. Iedereen doet z'n best om het zo leuk mogelijk te maken, en aan bij vertrek moet je nog even met een creditcard zwaaien, maar dat is volkomen bijzaak aan het eind van weer een geweldige avond.

3. Heerlijke spareribs. Extreem mals.

4. Leuk restaurant, goed gegeten, even wennen voor de mensen na maanden van coronasluiting. Vond het geen grote porties maar de smaak was zeer goed.

5. Twan van Wanrooij

Eten was super... Bediening geweldig aardige mensen. Vragen of alles naar wens is. En zorgen ervoor dat je een gezellige avond hebt.

5 vorige recensies
  6. De Friet is zacht en vettig, ik zou er zelf Friet bij bakken.

7. Doris Hoenders

Gisteren eten besteld bij uw Chef.
    We hadden de spareribs xl, die voortreffelijk smaakte. Super mals vlees top bereid. Het eten werd binnen het uur bezorgd, en de porties waren royal. Prijs kwaliteit verhouding is echt fair. Wij zullen zeker vaker bestellen en hopelijk ook eens kunnen gaan eten bij uw Chef als deze corona tijd voorbij is. Echt een aanrader!!!

8. H. van der Hoef

We zijn vriendelijk ontvangen, en de bediening was uitstekend.
    Wij hadden bij u nog nooit gegeten, maar voor herhaling vatbaar.
    Succes.

9. Eten en drinken was prima, hoeveelheid matig qua eten maar kon bij gevraagd worden.
    De champignonnensaus was met heel weinig champignons.

10. cor verbeek

Leuke tent, keurige bediening en heerlijk eten voor een "nette" prijs.

11. Jan van den Brand

We waren speciaal voor de kaasfondue gekomen. Toen we de kaart kregen werd ons niet verteld dat bepaalde gerechten niet te bestellen waren. Dus wij waren er zo uit. Toen wij de kaasfondue bestelde deed de serveerster moeilijk. Ik zal eens kijken of dat wel kan zei ze en liep weg. Ze kwam al vrij snel terug en vertelde dat door de drukte dat niet mogelijk was. Drukte? Er zaten toen nog 6 andere gasten. Dus dat vonden wij heel slecht. Zeg vooraf als iets niet te bestellen is. Dus wij komen nooit meer terug.

12. Zoals elke keer dat ik hier kom is alles top, eten is heerlijk, bediening is geweldig, dit is mijn favoriete restaurant

13. Het eten was zoals gewoonlijk weer perfect. De ambiance was sfeervol. De bediening was perfect. Iedereen bij Uw Chef is super vriendelijk. Wij hebben al diverse keren bij Uw Chef gegeten en afgelopen vrijdag zal zeker niet de laatste keer geweest zijn. Wij zijn super tevreden.

14. Monique Mulder

Heerlijk mals vlees; genoten van de cheesecake; koffie met lekker en bijzonder bonbonnetje. Heel aardige gastvrouw en betrokken chef-kok. We komen terug, benieuwd naar de nieuwe kaart.

15. Wim van Breda

Eten was heel goed, heel vriendelijke bediening, voor een prima prijs!

16. Fam de Groot

Heerlijk gegeten en zeer tevreden dus voor herhaling vatbaar en komen terug.

17. Aart koemans

Heerlijk spareribs gegeten, jongens lekker bord patat.

18. Gisteravond gegeten bij Uw Chef.
    We hadden als voorgerecht zalmbonbon.
    Dit was heerlijk. Daarna spareribs.
    Deze waren overheerlijk.
    De bediening is erg vriendelijk.
    We zijn hier vaker geweest en zijn nog nooit teleurgesteld!
    We komen hier zeker weer!

19. Watze Repko

De lekkerste Spareribs eet je bij ‘Uw Chef‘ in Tricht. Daarbij ook nog eens vriendelijke bediening.
    Ik verheug me nu al weer op een volgende keer!

20. Ellen Verheul

Héérlijke spareribs. Vlees boterzacht, valt zo van het bot. Kluiven is haast niet nodig. Nagerecht ook heerlijk.

21. Angelique Hakkert

Lekker!! En goede bediening! Top!!

22. Ria Verhoeks

Wij hebben heerlijk gegeten, alles meer dan ruim voldoende, komen zeker terug. Goede Gastheer.

23. Anneke Gerritsen

Wij hebben redelijk gegeten. Naar verhouding, het is een eetcafé, vond ik de rekening behoorlijk hoog. De frietjes waren lekker, het stoofpotje iets te pittig, en de biefstuk goed. De salade was wel weinig. De bediening was iets te `gedienstig`. Raar vond ik het dat een tweede medewerker eerst gebeld moest worden. Men wist toch van te voren hoe druk het zou worden, omdat iedereen van te voren moest reserveren in deze corona-tijd? Misschien komen we nog eens terug.......

24. Heerlijke spareribs gegeten en een goede wijn gedronken. Ontzettend vriendelijke eigenaar. Gaan hier zeker nog eens eten.

25. Heerlijk gegeten bij Uw Chef in Tricht. Eigenaar Joop was zeer gastvrij en liet ons er direct thuis voelen. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Aanrader!

26. Heerlijk gegeten (zeker de spareribs!) en prima oplossing bedacht als je eet met mensen uit meerdere huishoudens!

27. K van Wensveen

We hebben heerlijk gegeten! Bediening zeer vriendelijk en een gemoedelijke sfeer.

28. Verschuren

Het voorgerecht Tomatensoep was heerlijk. Het vegetarische hoofdgerecht Chili sin carne was er beneden de maat (prijs). Het was enkel een bakje bonen in tomatensaus en een klein schaaltje salade voor 2 personen. Er was geen enkele vleesvervanger aanwezig, zelfs niet een paar champignons. We hebben dus maar geen nagerecht genomen en zijn na een (goede) kop koffie vertrokken om nooit meer hier terug te komen.

29. Heerlijk gegeten, onbeperkt Black Angus biefstuk voor een zeer schappelijke prijs.
    Biefstuk 200 gram per stuk heerlijk geen gezeur gewoon lekker eten!
    We begonnen met 2 biefstukken en bijbestellen was geen enkel probleem, gewoon top!

30. M. van Rijn

Ik zat buiten. Terras aan de straat, prima maar niet erg sfeervol. Personeel was erg vriendelijk! Ik koos voor de kalfs spareribs, omdat die zo lekker zouden zijn. Ik vond het eerlijk gezegd erg tegenvallen. Veel vet, weinig vlees. Wel erg mals, maar al met al niet zo subliem als gedacht. Frietjes waren lekker. Salade erg simpel. Ik zou Uw Chef het voordeel van de twijfel geven, mocht ik er nog eens gaan eten. Vooral vanwege de fijne sfeer door het vriendelijke personeel. Maar dan moeten ze me met het eten echt nog zien te overtuigen!

31. Er was weinig sfeer vonden wij. De bediening was ook niet bijzonder… ze waren maar met z'n 2en… We hebben best lang op alles moeten wachten. De spare-ribs waren boter mals maar de schnitzel en gordon bleu waren niet bijzonder. Voor de spare-ribs willen we nog wel terug komen.

32. Fam van rooijen

Altijd goed! Spareribs zijn erg lekker. Vallen van het bot af. Super voor de anti-kluivers onder ons.

Niet super goedkoop, wel lekker en prima service.

33. Heb meerdere keren gegeten bij Uw Chef. Maar dit keer vond ik het lang duren voordat we het eten kregen… en als ik geweten had dat het er zo warm was binnen. En er geen voorzieningen waren. Dan had ik beter ergens anders heen kunnen gaan. Maar nogmaals. Het eten was prima.

34. Roy Geurtsen

De keuken is op alle fronten enorm goed. De prijs hiervan hoort bij de kwaliteit en vind ik zelf gewoon goed. Ook de bediening is erg vriendelijk en heeft goede kennis van het aanbod. Wel missen wij net een beetje aandacht van de bediening dit kan net iets beter.

35. John Happe

Dit was niet de eerste keer dat ik bij Joop en zijn super team gegeten heb, ik heb heerlijke gamba's gegeten, helemaal top, geweldige bediening die ook aandacht geeft aan de gasten, dit moet je proberen om deze geweldige ervaring te hebben.

De nieuwste recensie
  36. Heerlijke spareribs op! Zeker een aanrader! Vriendelijk personeel.

Eén vorige recensie
  37. Voortreffelijk gegeten met een prima, heel aardige bediening. Dit alles voor een betaalbare prijs! Aanrader dus!

38. Monique

Heerlijke sparribs. Vlees valt van het bot. Heerlijk.

39. Lekker gegeten via social deal, alleen 20 euro voor een cordon blue vind ik behoorlijk aan de hoge kant. Spareribs waren lekker maar zouden wat mij betreft lekkerder zijn als ze in de jus van de marinade zouden zijn geserveerd.
    Vriendelijke bediening.

40. G Bouvy

Gastvrij en hartelijk,
    Uw chef verdiept zich in zijn menu, zijn wijnen en zijn gasten.
    op t laatste moment gereserveerd; oergezellige avond in Tricht!

41. Super aardig personeel! Eten echt een aanrader, de spare rits, maar ook het "gewone" menu.
    Heerlijk!

42. Annika Korporaal

Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor de spareribs. 3 verschillende smaken en ze vallen echt van het bot af. Bediening is heel vriendelijk en gezellig. Ze glimlacht de hele tijd en heeft het echt naar haar zin. Kortom we hebben genoten. Dank jullie wel.

43. Familie van den Brom

Onze ervaring was goed, het eten was heel lekker, alleen wel weinig satesaus op de saté, de snitzel was ook heel lekker, het personeel was super vriendelijk, alleen de uitstraling van het restaurant was wat minder, voor de rest top!

44. Heerlijk gegeten bij Uw Chef. Duidelijk dat het eten met zorg wordt bereid. Zeer gastvrij ontvangen. Bij het diner werden wij goed bediend. Wij komen zeker nog een keer terug.

45. Eten is prima maar de service niet echt goed. 2x vragen om drinken verder wachttijden erg lang. En als nou druk was maar vier tafels bezet en uur moeten wachten op hoofdgerecht.

46. Tonny van kerkhoff

Heerlijk eten, prima service en aardige gastvrouw

47. Op de 2e dag dat de restaurants weer open mochten na de datum die de regering had opgelegd in de corona crisis, hier (online) een tafel geboekt. Bij aankomst in het "nieuwe nu" moet je een QR code scannen met vragenlijst en vervolgens deze bij goedkeuring laten zien aan de bediende. Vervolgens je handen ontsmetten bij een pompje aan de bar.
    Nu mag je plaats nemen, de menukaart is ontsmet en drinken wordt netjes aan tafel gebracht.
    De voorgerechten zijn hier heerlijk, en deze zaak staat bekend om hun ongeëvenaarde sparerips. Dit is gelukkig nog steeds niet veranderd, ze zijn heerlijk en het vlees valt zo van de botjes. Andere gerechten zijn ook met zorg bereid en zeer smaakvol. De bediening is zeer attent en er wordt regelmatig ook gevraagd of alles naar wens is. De sfeer is goed, ondanks niet alle tafels bezet mogen worden (zucht). Gelukkig is dit eet café haar goede zorg voor klanten en lekkere menu's niet vergeten na de verplichte sluiting. Wij komen hier zeker terug…

48. Wat ze zeggen is waar. De lekkerste spare ribs eet je bij uw Chef, Tricht.

49. Fam. Boudewijn

Heerlijk eten, je proeft dat het eten met passie gemaakt is!
    Maar ook de zelfgemaakte bamiballen en kroketten zijn echt een aanrader 😋👍🏻

50. Ik had nooit gehoord van uw chef maar ik ben zeer onder de indruk lekker eten voor een redelijke prijs gezellig uit eten met een vriendelijke en keurige bediening voor herhaling vatbaar.

51. Andre Klabbers

Je kunt er een boek over schrijven maar dan nog is het niet over te brengen hoe lekker het eten hier is.
    Er is dus maar 1 remedie!!!
    Reserveer op tijd en ga het ervaren en geniet ervan.
    Het zit er elke avond vol.

Een tevreden klant.

52. Ton Vreugdenhil

Onlangs hebben ik met de collega´s van de afdeling van Volvo Trucks bij Uw Chef gegeten. Bij binnenkomst stond de gereserveerde lange tafel gereed om aan te kunnen schuiven. De ontvangst was er erg hartelijk en vriendelijk. De bestellingen werden vlot opgenomen.
    De romige tomatensoep smaakte uitstekend. De andere voorgerechten werden door de tafelgenoten ook als zeer smaakvol beoordeeld. De door mij bestelde Black Angus biefstuk was heerlijk mals en uitstekend van smaak. De andere gerechten van de tafel genoten waren ook heerlijk, zoals oa. de Kalfs Spareribs, Sticky Pork Leg en Wiener Schnitsel. De Dame Blanche was een goede afsluiter voor dit gezellige samenzijn in een sfeervolle ambiance.
    Enige kanttekening die ik wil noemen, is dat de bediening aan de krappe kant was voor het geheel. Er zou iets vaker iets te drinken aangeboden kunnen worden.
    Speciaal wil ik noemen, dat er een heerlijke bijpassende rode wijn geserveerd werd tijdens het diner.

53. Fred Vosveld

Gezellig en lekker gegeten

54. Het eten was in een woord echt uitmuntend en zowel de sfeer als de bediening was prima. De bediening was prettig in de omgang en ging helemaal mee in de humor. Het praatje met de kok/eigenaar was prettig. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee?

Eetcafé Uw Chef in Tricht is een echte aanrader!

PS. ik heb geen aandelen en ben ook geen familie...

55. Familie. Huisman

Dit waren de lekkerste spareribs die we ooit hebben gehad.
    Vriendelijke bediening top.

56. Juul Smaling

Werkelijk een super restaurant. Van de buitenzijde lijkt het op een cafetaria, maar laat je niet misleiden. Bijzonder lekker eten een supervriendelijk bediening. Gewoon een keer proberen en je blijft terugkomen!!

57. Leuk ingericht eetcafé met een vriendelijke en capabele bediening.
    De menukaart staat vol met heerlijke gerechten. En over de spareribs is geen woord gelogen. In één woord fantastisch!!!
    De presentatie van de gerechten ziet er ook goed uit. Je kan zien en proeven dat hier met liefde gewerkt wordt. Alles was perfect. Ook de wijnen zijn zeer het proberen waard. Als je van een lekkere dessertwijn houdt, neem dan beslist de Grand Jauga uit Frankrijk. Zalig!
    We hebben genoten. Bedankt.

58. Fam. van Stuijvenberg

De inrichting van het restaurant komt overeen met de kille Entourage van een Amerikaanse ‘eetschuur’, totaal geen sfeer. De runder spareribs waren enorm tegengevallen, dit kwam met name doordat het vlies niet van de spareribs was verwijderd en de smaak vet en ranzig deed overkomen. De prijs/kwaliteit stond in geen enkele verhouding tot hetgeen wat er werd aangeboden. Voor ons absoluut geen tweede keer en wij zullen dit restaurant zeker niet aanbevelen bij onze relaties.

59. Pascal driessen

Prima locatie, lekker eten en gastvrij.

60. Mariska Heideveld

Wij hebben voor het kerstdiner van het werk heerlijk gegeten bij Uw Chef. Erg vriendelijke bediening en smakelijk eten.

61. Met 13 pers. Heerljk gegeten. Het ontvangst was heel vriendelijk en onze tafel stond netjes klaar incl. Kinderstoel. Alle gerechten werden keurig optijd uitgeserveerd zodat we allemaal tegelijk konden eten. Ja. Het eten was voortreffelijk en drank toevoer verliep goed dus een ieder had het naar zijn zin.
    UChef, bedank voor deze heerlijke avond enne we komen zeker terug.
    Vr gr.
    Fam Veldhuizen Vroegh.

62. Een aparte ervaring.
    Bij binnenkomst moest ik eerst een paar werkmanslaarzen aan de kant zetten alvorens we naar binnen konden. Daar zaten wat mannen in werkkleding hun weekend in te luiden met een flesje bier, geen glas (zit al in glas).
    Heel schattig stond onze naam op een tafeltje, we hadden gereserveerd. Het zag er goed verzorgd uit, leuk aangekleed.
    Een ruime keus op het menu, het werden de spare ribs, smokey en de wienerschnitzel royal.
    Een lekker glas wijn erbij, laat het feest maar beginnen. Al snel werd ons een mandje brood met kruiden margarine aangeboden. Lekker brood hoewel het niet warm was. De wijn was top.
    Er werden twee schaaltjes rauwkost op tafel gezet met een leeg bord voor de ribs en een schaaltje voor de botten met daarin een verfrissings-doekje. Netjes, attent.
    Het eten werd geserveerd wienerschnitzel, zag er lekker uit, was die ook, niets op aan te merken. Maar de ribs die op een metalen schaaltje werden geserveerd (pas op dat schaaltje is heel heet), waren botermals, vielen zo van het bot maar al snel koud net als het metalen schaaltje bleek toen. Mijn tafelgenoot beaamde mijn constatering.
    Ik gaf dat aan bij de bediening en ze werden mee terug genomen, want zo hoort het niet te gaan, volgens deze mevrouw. Na even kwamen de ribs weer terug, eerste hap was wat warmer maar de tweede hap was weer koud. Erg jammer. Wederom beaamde mijn tafelgenoot dit.
    Bediening er weer op aangesproken en die waren bereid op het nogmaals op te warmen, maar ik heb daar van afgezien, vervolgens werd er nog een kopje koffie aangeboden of een dessert daar heb ik ook van afgezien.
    Het zal de wet van Murphy zijn maar bij het tafeltje naast ons ging het ook mis daar kreeg meneer ook een wienerschnitzel ipv een kabeljauw schotel.
    Kortom ik wens jullie veel succes maar ik kom niet meer.

63. Wij hebben met zijn vieren gisterenavond heerlijk gegeten bij "uw chef".
    Spare ribs verrukkelijk en de kipsate was heerlijk. Bediening was top/ook veel humor! Wat ook van toegevoegde waarde is om tijdens het diner (het was al gezellig)nog gezelliger te maken.
    Super!!

64. Thea van Mameren

We hebben vanavond super lekker gegeten, en we komen zeer zeker nog een keer terug.
    Onze complimenten voor alles en het vriendelijke personeel. Bedankt.

65. Joop Nefkens

66. Eddy Fluit

Verrassend kwamen we in een bar binnen. Verjaardagsfeestje.
    Achterin waren de tafels sfeervol gedekt. Ook leuke led verlichting. Spotjes waren misschien iets te fel. Na de bestelling kregen we wat breekbrood met lekkere kruidenboter.
    We begonnen met een zalm bonbon. Dit was een heerlijk gevulde zalmfilet "bal" met roomkaasvulling. De gastvrouw excuseerde nog voor het verjaardagsfeestje welk ondertussen aan tafel gegaan was, maar dit was eerder gezellig dan hinderlijk.
    Het hoofdgerecht werd een heerlijke saté met zelfgemaakte pindasaus "gedrapeerd" met een mooi stuk kroepoek en een boterzacht kabeljauwhaasje op aardappelpuree en een boterlimoensausje. Dit beiden vergezeld met lekkere frieten en een firs bakje salade.
    Bij de kabeljauw smaakte de Chardonnay prima en ook de Tripel was lekker bij de saté.
    We wilden daarna nog wel een nagerecht en kwamen tot een cheesecake en een apfelstrudel.
    Daar ik zelf wel eens apfelstrudel gemaakt heb, was ik wel verbaasd. Een lekker stuk appelcarré met slagroom werd voorgeschoteld zonder enige opmerking.
    Na deze gangen sloten we af met een décafé koffie en een cappuccino. Leuk opgediend, al was de koffiemelk iets teveel van het goede bij de cappuccino.
    Verbaad dat wij van zo ver ( Ede) kwamen, werden we vriendelijk dag gezegd. Kom gauw weer eens. De prijs ligt bij dit restaurant iets hoger , maar is dit wel waard. Daarom licht verbazing over de apfelstrudel.
    Kortom een fijne avond.

67. Joop du Croix

Heerlijk gegeten. Knus restaurantje, vlotte bediening, redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen, wij komen hier beslist terug.

68. Dirkje uit de Betuwe

Beetje erg eetcafé annex dorpskroeg. Ontvangst netjes en vriendelijk, leuk bordje met onze naam op de gereserveerde tafel. Goede wijn (Shiraz), leuke kaart. Hele goede (handgemaakte) cordon bleu gevuld met Gruyère en één van de lekkerste spareribs die ik ooit gegeten heb! Dat het mis ging met de koffie werd netjes rechtgetrokken door deze niet op de rekening te zetten. Betaalbaar uit eten in een heel relaxte sfeer? Ga naar Tricht!

69. J.Timmermans

Het eten was weer heerlijk.

70. (H)eerlijk eten! Dit was voor ons de 1e maar zeker niet de laatste keer.

71. W. van Eikenhorst

Gezellig klein restaurant met een prettige sfeer en ruime keuze aan gerechten.
    Eten was goed.

72. Zaterdag 2 nov. Heerlijk gegeten bij Uw Chef.
    Spareribs zo gaar als boter met heerlijke saus.
    Gaan we zeker nog eens terug.

73. Een héél sfeervolle ambiance met héérlijk eten en súper gastvrij en vriendelijk personeel! Een àbsolute aanrader en zéker voor herhaling vatbaar!

74. John en marina Schaap

We hebben heerlijk gegeten. Toen we geen keuze
    konden maken bij de marinade kwam de kok ons persoonlijk adviseren en naderhand heeft hij ons de bereiding van de heerlijke spare-Ribs uitgelegd. Ook het toetje werd naar onze wens aangepast. De bediening was ook vriendelijk .
    Het was de reis van 45 min. (Enkele reis) meer dan waard.

75. Het eten was super. Boven onze verwachting.
    We komen zeker nog een keer terug.

76. Thea Olivier

Hallo mensen,

wat was het weer zalig, lekker en gezellig. We waren met Keizer Jesse en dan moet alles ook wel uitstekend zijn he?
    1 Man en een Keizer hadden een grote lerp van een schnitzel zaligggggggg.
    1 Man en ik hadden de spareribs zaligggggggg.
    We zijn verhuisd naar Brabant maar voor lekker eten komen we graag terug gereden naar Tricht. Tot onze grote verassing was Joop er terwijl hij 3 weken geleden nog in het ziekenhuis lag! Wat een BIKKEL. Graag tot de volgende keer namens de Keizer en ons.

3 vorige recensies
  77. S Eggebeen

Heerlijk gegeten, vriendelijke, persoonlijke bediening, geweldige service.

78. Willy Reijers

Lekker gegeten erg vriendelijk personeel!

79. G.C. (Gijs) verheij

Ook nu weer, met ons gezelschap van 5-personen, een erg gastvrije en hartelijke ontvangst.
    Een misverstand m.b.t. het reserveren van "SocialDeal" via hun eigen website (eet.nu), werd direct adequaat opgelost!!!!
    Heerlijke gerechten, waarvan we op ontspannen wijze konden genieten.
    Kortom: Bij gezondheid zullen we in de toekomst zeker nog vaker van de gastvrijheid gebruik maken.

Eén vorige recensie
  80. Heerlijk en rustig gegeten met 7 collega's..

81. Sjef van Kampen

Toch weer lekker gegeten bij mijn fonetische naamgenoot.

82. In een vriendelijke omgeving, waar je echt als gast wordt benadert, weer heerlijk
    verwend.
    Van harte aanbevolen.

De nieuwste recensie
  83. Wij hebben genoten van het 4 gangen diner gisteravond. Het eten zag er lekker uit en smaakte nog lekkerder. De sfeer was ook prima. De bediening was top. Kortom: Het was geweldig! Ga zo door en veel succes!

84. Met social deal leuk om daar te eten. Dan is het een goede prijs/kwaliteit verhouding.

85. Leuk eetcafé, met zover ik weet de lekkerste spareribs van de regio.
    Een aanrader als je van spareribs houdt.

86. Petra van den Berg

Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij.

87. r van cuijlenburg

Omgelovelijk lekker gegeten gezellige bediening staan gelijk klaar vragen of alles naar wens was maaltijden goed verzorgd opgediend net als het eten netjes geserveerd wij hadden ze al een compliment gegeven dat we het vele mensen kunnen adviseren heerlijk.

88. Gerrit en Jacomien

De spareribs waren geweldig, de hamburger Noorse zalm was erg droog en viel tegen.

89. Heerlijk gegeten. Alle vier namen we als hoofdgerecht het stoofpotje.
    Royale porties. Vlotte en gezellige bediening.
    Warm aanbevolen!

90. van der meiden

Zondagavond uitstekende kaasfondue genuttigd. Ook de wijn was goed. Kortom het was genieten. De bediening, met name de dame, was geweldig. Wat jammer was, dat de 20% korting, dat wij zagen op uw site bij thuiskomst, niet werd verleend, Terwijl de reservering 2 dagen voor ons bezoek al was gemaakt in de geldersestraat.

91. S.sterk

Prima gegeten heerlijke spare ribs en vis potje goed voor mekaar

92. Fam Sneepels

We eten altijd heerlijk bij de chef! Alles is een aanrader om een keer geprobeerd te hebben...maar de spareribs springen er zeker wel uit met hun smaak en malse structuur!

93. Stefania
    Vertaal van English naar Nederlands

Restaurant highly recommended for its excellent dishes, quality-price ratio and service. Absolutely to try the slow cook house specialty: "Spareribs" or delicious caramelized pork ribs that perfectly match the excellent Italian red wine proposed by the restaurant.

94. Leuk eetcafe midden in de Betuwe. Wachttijd tussen de gangen is wel iets te lang, mede veroorzaakt door de aanpandige snackbar die ook gerechten uitvraagt. Verder nogal wat afhaal en bezorg klanten, waardoor klanten in restaurant hiervan de dupe dreigen te worden. Jammer genoeg geen tapbier verkrijgbaar, maar alleen flesjes. Spareribs zijn top! Sate ook naar ik begreep van de overige gasten. Snitzel is wel erg royaal en daardoor erg machtig en groot. Echt voor de grootte trek. Toetjes zijn prima in orde. Voorgerechten zijn voldoende. Garnalen cocktail was matig, en niet zoals deze met hollandse garnaaltjes zou moeten en kunnen zijn. Soep en zalmbonbon was prima naar ik begreep. Leuk no-nonsens adresje in de Betuwe, zonder enige pretenties.

95. Jose Jansen

Menu mag wel een beetje meer veranderen want een jaar geleden, zei mijn zus uit Canada, was het hetzelfde. Nagerecht uitverkocht? Voor de rest was het prima!

96. Claudia

Heerlijke spare ribs gegeten. De sla had misschien iets beter gekund. Maar frietjes en spare ribs waren heerlijk. Je hoefde eigenlijk niet te kluiven. Het vlees ging makkelijk van het bot.

97. Zaak zat vol. Met slechts twee dames bedienend personeel beetje te weinig. Bediening ging traag.
    Eten was prima. Prijs is iets te hoog voor deze ambiance.
    Concept is leuk.

98. Heerlijke spareribs en biefstuk!

Wel heel lang moeten wachten op ons eten maar het zat ook bommetje vol.

99. Joris Geerts

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

100. Henk Lievestro

Eten is goed alleen jammer dat jullie niet met senioren menu's werken de porties zijn vrij groot voor ons senioren. De bediening is perfect en de entourage is gezellig.

Volgende pagina