in Tricht

De lekkerste Spareribs eet je in Tricht!

1. Thea Olivier

Hallo mensen,

wat was het weer zalig, lekker en gezellig. We waren met Keizer Jesse en dan moet alles ook wel uitstekend zijn he?
    1 Man en een Keizer hadden een grote lerp van een schnitzel zaligggggggg.
    1 Man en ik hadden de spareribs zaligggggggg.
    We zijn verhuisd naar Brabant maar voor lekker eten komen we graag terug gereden naar Tricht. Tot onze grote verassing was Joop er terwijl hij 3 weken geleden nog in het ziekenhuis lag! Wat een BIKKEL. Graag tot de volgende keer namens de Keizer en ons.

3 vorige recensies

1. Beste Thea,

Bedankt voor weer een prachtige recensie! We waarderen het enorm dat jullie vanuit Brabant nog naar Tricht komen ons bij ons te komen dineren. Dat maakt ons erg blij!

Heel graag tot snel!

Uw Chef

Vorige recensies van Thea Olivier

• Thea Olivier

Geweldig! Ik had de 2e prijs gewonnen en wel.............een 3 gangenmenu!!
    Eerst heb ik een paar weken lopen genieten dat ik nou eindelijk eens een prijs had. Op woensdag 10 april ben ik samen met mn vriend wezen tekenen voor een nieuw huis en wat is er dan mooier om dat af te sluiten met een etentje bij Uw Chef???
    Om 19.00 uur begon het feest. We mochten gewoon kiezen!! Dacht eigenlijk dat het gewoon een vastgesteld menu zou zijn. Ik heb een zalige zalmbonbon als voorgerecht genomen. Die smaakte net zo zalig als de naam deed vermoeden. Daarna de kipsateh van de kippendij waarvan het kwijl me uit de snuit deed lopen. Natuurlijk zat er van alles bij maar de patatjes wonnen!! Daarna een lekker kopje thee en even dikzitten. Ik vind echt alles zalig klaargemaakt daar. Wat mn vriend at? Geen idee, ik had alleen maar oog voor mn bord hahahaha.
    Dankuwel Chef voor het lieve ontvangst, heerlijke eten en het weg mogen rennen zonder te betalen!! Liefs van een winnaar!!

• Thea Olivier

Met 25 mensen een geweldige maaltijd gegeten. Alles even lekker en op tijd geserveerd.
    Lieve bediening!!

De nieuwste recensie
  • Ik ben ondertussen verslaafd aan dat heerlijke eten daar!
    Woensdag met 3 meiden wezen eten, prachtig weer dus we zaten buiten.
    Gamba's voortreffelijk, hamburgers voortreffelijk, spareribs om je vingers bij op te eten, iets met de naam Fingers ook zalig! En eigenlijk zit je dan al vol maar eet je ook nog eens hebberig van die zalige patat… buikpijn… eigen schuld dikke bult hahaha.
    Ik kom zsm weer hoor! Nu even uitbuiken op de bank!