• Lid sinds 2 december 2013

Beoordelingen

1. Eetcafé Uw Chef

Tricht
Nieuwe recensie

Joop Nefkens heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Joop Nefkens's profielfoto
    Van restaurant

Leuk om te horen dat je zo'n fijne herinnering hebt aan het bezoek aan ons restaurant. Tot ziens!

2. Joop Nefkens's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel Koos, leuk om te horen dat je bezoek aan Uw Chef een positieve belevenis is geweest en op de koop toe ook nog lekker gegeten. Tot snel.

3. Joop Nefkens's profielfoto
    Van restaurant

Dankjewel voor je lieve woorden Annika, hier doen we het voor en je reactie motiveert ons enorm.

4. Joop Nefkens's profielfoto
    Van restaurant

Dank voor je lieve en leuke woorden. We zijn enorm trots op onze spareribs.Zo'n leuke recensie motiveert ons. Dankjewel Joaane.

5. Joop Nefkens's profielfoto
    Van restaurant

Beste familie Boudewijn, heel veel dank voor uw positieve woorden. Echter, wij serveren geen bamiballen en kroketten in ons restaurant! Wellicht heeft u in een van de verkooppunten / winkel een snack gekocht die door ons is geproduceerd, wij zullen de recensie doorgeven aan de productie van snacks. MVG, Team Uw Chef.

6. Joop Nefkens's profielfoto

Beste John,

Wat fijn om te horen dat de proeverij zo goed is bevallen en je hebt genoten van een gezellige verjaardag! Dat maakt ons natuurlijk ook erg blij.

We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen voor een gezellig diner of natuurlijk proeverij bij Uw Chef.

7. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Andre,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie en mooie foto's!
    Gezellig dat jullie en we hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen.

8. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Ton,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en mooie woorden over Uw Chef.

Fijn om te horen dat jullie met het gehele gezelschap hebben genoten van een gezellig diner. We nemen de feedback ook zeker mee.

We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Uw Chef!

9. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Dank voor je mooie recensie Fred, we zien je graag terug.

10. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Dankjewel voor je lieve woorden, hier doen we het voor. We kijken uit naar je volgende komst.

11. Joop Nefkens's profielfoto

Beste familie Huisman,

Wat een mooi compliment over onze spareribs. Fijn om te horen dat alles zo goed heeft gesmaakt.

Graag tot ziens bij Uw Chef!

12. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Juul,

Bedankt voor de mooie woorden en het aanraden van Uw Chef!
    We zien jullie graag nog een keer terug.

13. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Moni en Har,

Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie recensie!
    Wij vinden het erg fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van onder andere onze spareribs en de dessertwijn!

Wij hopen jullie in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

14. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Beste heer van Stuijvenberg, allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten voor ons restaurant. We vinden het erg jammer uw mening over onze inrichting en de entourage te moeten vernemen. Vanzelfsprekend kunnen wij hier weinig aan veranderen. Wij maken het onze gasten graag naar hun zin maar dit is voor ons onmogelijk. Het spijt ons!

Wel hadden wij graag tijdens uw bezoek van u vernomen dat de kalfsribben kennelijk niet naar wens waren. Het is helaas onmogelijk naar iedere mond te koken, maar wij nemen onze gasten zeer serieus en we hadden u graag een alternatief gerecht aangeboden. Daar hebben wij geen kans voor gehad. Bovendien is het opmerkelijk dat u twee dubbele ! porties kalfsribben besteld en nagenoeg alles op heeft gegeten. Wat uw beweegredenen zijn met deze pijnlijke woorden is ons onduidelijk, met name omdat u bij de bediening heeft aangegeven dat alles naar wens was geweest. Wij hadden u graag uitgenodigd in onze keuken om u de bereiding van Slow Cooked spareribs (incl. de broodnodige vlies) uit te leggen. Desalniettemin verontschuldigen wij ons voor uw ervaring. Met gastvrije groet, Joop Nefkens, Eigenaar/chef-kok.

15. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Pascal,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. Fijn dat alles naar wens is geweest.

Graag tot ziens!

16. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Mariska,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie. Fijn om te horen dat je samen met je collega's hebt genoten van een diner bij Uw Chef!

Heel graag tot ziens.

17. Joop Nefkens's profielfoto

Beste heer en/of mevrouw Hassink,

Met verbazing lezen wij bovenstaande recensie.
    U geeft aan dat eigenlijk alles naar wens was, behalve de spareribs. Zoals u ook al omschrijft hebben wij u meermaals aangeboden om deze op te warmen zodat het gerecht volledig naar wens zou zijn. Echter was dit voor u niet het geval. Naar onze mening verschillen daarin gewoon de smaken.

We verbazen ons dan ook over de 3,6 omdat wij er alles aan hebben gedaan om het jullie naar wens te maken. Aan onze service zou het dan ook niet kunnen liggen. Daarnaast geeft u ook aan dat de schnitzel, het brood en de wijnen zeer naar wens waren.

Wat betreft de tafel naast u, waar het volgens u ook ‘mis’ ging, dit betreft een miscommunicatie. Deze gast had per ongeluk het verkeerde gerecht doorgegeven. Maar naar onze mening is dit verder ook niet iets waar u zich over hoeft uit te laten. Deze gasten hebben namelijk heerlijk gegeten en hebben een zeer fijne avond gehad.

We vinden het jammer dat jullie deze ervaring blijkbaar niet hebben gehad.

Met vriendelijke groet,

Team Uw Chef

18. Joop Nefkens's profielfoto

Beste familie Veldhuizen Vroegh,

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Gezellig dat jullie er waren met z'n allen en heel graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

19. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie! Gezellig dat jullie er waren en fijn dat jullie een leuke en gezellige avond hebben gehad.

Graag tot ziens bij Uw Chef!

20. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Thea,

Bedankt voor de complimenten. Het doet ons deugd te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad.

Tot de volgende keer!

21. Joop Nefkens's profielfoto

Beste Eddy,

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide recensie. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van onze gerechten. We waarderen het zeer dat jullie helemaal vanuit Ede nog eens zullen terugkeren naar Uw Chef.

Heel graag tot ziens!

22. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie Joop! Fijn om te horen dat alles naar wens was en jullie nog eens terug zullen komen.

Tot dan!

23. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens vindt Eetcafé Uw Chef niet leuk

24. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor deze mooie recensie! Goed om te horen dat onze cordon bleu en de spareribs zo goed hebben gesmaakt.

We hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen bij Uw Chef.

25. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Gezellig dat jullie er weer waren!

Graag tot de volgende keer bij Uw Chef.

26. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt dat jullie hebben gekozen voor Uw Chef! Fijn dat alles goed is bevallen en jullie nog een keertje zullen terugkeren naar ons restaurant. Tot dan!

27. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie! Gezellig dat jullie er waren en fijn om te horen dat het eten goed was.

Tot ziens!

28. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide recensie! Wat fijn om te horen dat alles heeft gemaakt en zo ook de spareribs.

Tot de volgende keer!

29. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Goed om te horen dat de spareribs zo goed hebben gesmaakt! Bedankt!

Heel graag tot ziens bij Uw Chef.

30. Joop Nefkens's profielfoto
    Joop Nefkens heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Uw Chef

Bedankt voor deze mooie woorden Arja! Hier worden wij erg blij van.

We verwelkomen jullie graag in de toekomst nog een keer bij Uw Chef.

Meer activiteiten