1. De eerste keer dat wij hier gingen eten hebben we lekker gegeten. Alleen was er weinig groente bij de gerechten en veel aardappel producten. Maar het eten was erg lekker. En de service top!
    Deze kerst hebben we besloten om bij Tante Toos te gaan brunchen. Dit was helaas een enorme teleurstelling! De service was wederom erg goed en het restaurant zag er prachtig uit. De prijs-kwaliteit verhouding was ontzettend slecht. We betaalden voor een luxe diner en kregen hiervoor in de plaats afbakbroodjes uit het plastic, droog normaal brood, aardappelkroketjes uit het vriesvak, slechte salades en hapjes die ze zo gekocht hadden en niet zelf gemaakt… geen bijzondere dingen die je zelf thuis ook niet zo uit je koelkast had kunnen trekken. Wij zullen dit zeker niet meer herhalen en helaas zijn ze hiermee ons als klant kwijt. Wij verwachten van een restaurant dat deze authentiek en origineel is. Dat de kok die in de keuken in staat is om zelfgemaakte gerechten te serveren in plaats van uit een pakje.

3,9

1. Hallo mevrouw,

Wat leuk om u ook hier weer aan te treffen.
    Jammer dat u dit zo opschrijft. U vergeet erbij te vermelden dat we die dag al persoonlijk gesproken hebben met u en u hebben persoonlijk hebben uitgelegd dat uw beweringen niet klopten. Desalniettemin bleef u volharden en wilde u korting op de rekening en dat heb ik u terecht niet gegeven. En daarom deze recensie hier nu zeker?

Voor de juiste beeldvorming aan de lezers nogmaals onze toelichting:
    * het brood kwam van Jordy's Bakery
    * de salades waren vers gemaakt
    * de warme visschotel was vers gemaakt en de ingrediënten kwamen van Schmidt Zeevis
    * de warme kip schotel was vers gemaakt en de ingrediënten kwamen van De Jong en Vader

Verder was er onder andere: huisgemaakte gebonden tomatensoep, verse kippensoep, vers afgebakken mini croissants, kerststol, gerookte zalm van Schmidt zeevis, roerei, uitgebakken spek, flensjes, frambozen bavarois, diverse chocolade versnaperingen, huisgemaakte chocolademousse, ijs, etc, etc.

We rekenden hiervoor (op 2e kerstdag): EUR 29,95.

Maar dit alles hadden we al besproken en ook nadien nog eens gemaild naar u. De waarheid is dat u op korting uit was. Wij hebben u een 15% kortingskaart aangeboden voor een volgend bezoek. Die accepteerde u. Maar dat was blijkbaar niet voldoende. Dus dan maar de schandpaal zoeken en onheus bejegenen? Schaam u!

2. Hallo mensen van Eet.nu.
    Waarom wijzigt u onze reactie en haalt u de naam weg van de recensent? Waarom mogen mensen wel ons bedrijf bij naam noemen maar wij de recensent niet?
    Mag ik u dan ook vragen om de bewuste recensie te verwijderen?

3. Beste Jan,

Bedankt voor je bericht. Persoonsgegevens worden beschermd door de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) en mogen daarom niet gepubliceerd worden zonder toestemming van de recensent: https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/persoonsgegevens-op-internet#publications

Wat de recensie betreft ontvangen we je klacht graag via info@eet.nu, zodat we deze in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
    Chris