1542191148 64
1543206037 64
1544220926 70
1557921932 64

1. Fred Seegers

Op 15 december 2018 met 20 mensen wezen eten bij Tante Toos, ik heb van te voren besproken wat ik wilde en heb een vaste prijs p.p. van 35,00 afgesproken. Echter een gedeelte van de afspraak bleek niet te zijn nagekomen, ik ben hiermee naar de eigenaar gegaan. Die gaf aan niet in discussie gaan en ik moest eerst betalen en dan ging hij kijken wat hij kon doen. Dit is de omgekeerde wereld. Ik heb 600,00 overgemaakt en kreeg meteen een mail van hem, hij ging aangifte doen van flessentrekkerij. En hij bedreigde mij, hij gaf aan dat ik maar over mijn schouder moest kijken. Op zondag 9 juni 2019 zit ik met mijn vriendin bij Tavor (shoarma zaak) te eten, komt hij aan rijden. Hij ging bij Tavor naar binnen en na enige minuten komt hij naar buiten en zei: Ik ben jullie nog niet vergeten en ik zou als ik jou was over mijn schouder blijven kijken. 7 Maanden later wederom een persoonlijk dreigement, vanwege een zakelijk meningsverschil. Ik vraag mijn werkelijk af wat deze man bezielt.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. ron en selina

Wij reden door Capelle aan den Ijssel en zagen dit zeer fraai ogende restaurant en konden het niet laten de auto voor de deur te parkeren en een hapje eten te bestellen. De inrichting is zonder meer fraai en leuk dat er voor de kleintjes en speelplek is. We bestelde de Vitello tonate en daarna de entrecote, Het duurde erg lang voordat we ons eten kregen ca 50 minuten en helaas vonden we beide gerechten niet echt smaakvol en prijswaardig. Jammer dat zo een leuke zaak niet in staat om smaakvol eten uit de keuken te laten komen. Ik hoop dat mijn revieuw er aan bijdraagt dat het in de toekomst beter gaat worden, de zaak is het waard!

3. minie vermeule

Op Zondag 26 Mei met 40 personen genoten van een gezellige middag en avond eerst op het terras daarna aan tafel van een lekker soepje gevolgd door een koud en warm buffet en tot slot een grand desser!
    De bediening was prima. Niets was te veel!
    Jullie krijgen van mij dikke 8 voor alles.
    En hopenlijk niet de laatste keer.
    H. groeten M Vermeule en Familie.

4. Dick van Geluk

Zondag 14 april met 6 volwassenen en 5 kinderen gelunched bij Tante Toos. Niet a la cart, e.e.a. was vooraf geregeld. Het was super, het eten boven verwachting, het bedienend personeel zeer vriendelijk en attent en dat alles in een gezellige sfeer. De kinderen hebben zich uitstekend geamuseerd waardoor het voor de ouderen ook een feestje was.
    We komen zeker terug! Dank voor alle goede zorgen.

5. Zaterdag 16 maart geluncht met kinderen en 5 kleinkinderen(oudste 3 jaar). 13 Personen. Eten was ok! Niet spectaculair, naar verhouding duur! Ik had b.v. een salade zalm, een kom salade met ui en komkommer en hier en daar een stukje zalm en drie halve witte boterhammen(droog) slap geroosterd, 14,50. De rest was matig. Bij de hamburger geen friet! Apart te bestellen 3,50, voor een klein schaaltje. 4 Kindjes hadden een pannenkoek. Dunne flieder. Thuis de rekening bekeken(200, €) bleken er 5 pannenkoeken op de rekening te staan. De sfeer was prima, personeel deed zijn best. Erg vriendelijk! Voor de kinderen veelspeelruimte in een grote speelhoek, prima! We waren niet erg enthousiast, dus geen herhaling. Misschien in de zomer als het terras open is.

6. M

7. Enma Bentinck
    Vertaal van English naar Nederlands

Great service, nice employees, and every order got delivered to our table fast.

8. Het restaurant is mooi gelegen met prima gelegenheid voor kinderen om te kunnen spelen. Het eten was prima en de bediening was prettig. De bediening was attent. Een leuk restaurant om te dineren of te lunchen. Voor herhaling vatbaar! 😁👍🏻

1 positieve stem1 negatieve stem
  9. Helaas viel het eten voor ons erg tegen.
    Een mixed grill voor €23 met 4 kleine stukjes vlees. Pepersaus kon niet bij dit gerecht geleverd worden, wel bij een ander gerecht (HAHA) en het duurde erg lang voordat we het eten kregen (en dit klopte helaas ook niet helemaal) qua hoeveelheid was het voor de overige gerechten helaas ook wel erg karig. Verder wel een leuke speeltuin voor de kinderen, maar helaas voor ons de laatste keer.

10. Gisteren 14 februari met twee vrienden tafel gereserveerd. Na lang wachten werd gevraagd wat we wilde drinken. Na weer lang wachten kwamen de drankjes. Verzocht om streekbrood met kruidenboter. Na (uiteraard) weer lang wachten werd het streekbrood geserveerd. Na lang wachten en een aantal keren te hebben gevraagd waar de hoofdmaaltijd bleef, werd deze na 5 kwartier geserveerd.. Om ruimte op de tafel te maken moest ik aangeven dat het wellicht handig zou zijn als de lege schaal van het streekbrood door de ober weggehaald zou worden. Eindelijk konden we dus aan de maaltijd beginnen die voor mij uit zalm bestond. Maar helaas werd mijn honger niet gestild want de zalm was totaal niet gaar. Al met al één grote ergernis, mede omdat de leidinggevende tijdens het vragen naar waar de maaltijd bleef aangaf dat de boot onderweg is. Zeer onprofessioneel en neerbuigend naar de klant toe. Tante Toos zeker geen aanrader. NOOIT MEER!!!!

11. Adriaan

12. I.C.Meurs

Vrijdagavond 18 januari 2019 had ik een tafel om 18.00 uur voor zes personen gereserveerd. We bleken de eerste en naar later bleek ook de enige gasten in het sfeervolle restaurant te zijn.
    Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening, absoluut.
    Maar ik was zeer teleurgesteld over het vegetarische gerecht:
    Een bord vol plakkerige pasta, waar ik tevergeefs naar smakelijke knapperige groenten zocht..... heel teleurstellend. Ik vond het een kleffe boel. Een van mijn gasten met dezelfde keuze reageerde ook niet enthousiast.
    Tot slot werd door mijn gasten de koude crème brûlee ook niet met applaus ontvangen.
    Beste mensen, ik verbeeld me niks, maar dit was toch echt niet goed.
    Doe er iets aan, of Tante Toos kan er beter mee stoppen. Jammer.

13. Vanavond heerlijk gegeten bij tante toos.
    De bediening was prima vanavond. Keurig ontvangen en lang wachten was niet aan de orde.
    Prima gerechten en goede wijn. Tante toos heeft klaarblijkelijk wat gedaan met de eerdere suggesties.
    Binnenkort kom ik graag weer.

14. Bas en Dinie Munne

Wij komen graag bij tante Toos. Meerdere keren lekker gegeten. Heerlijke gerechten zoals de ossenhaas (diner) of de sandwich makreel (lunch). Super gezellige tent met zeer vriendelijk personeel. Ook de kerstbrunch was super in een prachtige kerstsfeer. Wij gaan hier zeker weer eens terug om te genieten.

15. De eerste keer dat wij hier gingen eten hebben we lekker gegeten. Alleen was er weinig groente bij de gerechten en veel aardappel producten. Maar het eten was erg lekker. En de service top!
    Deze kerst hebben we besloten om bij Tante Toos te gaan brunchen. Dit was helaas een enorme teleurstelling! De service was wederom erg goed en het restaurant zag er prachtig uit. De prijs-kwaliteit verhouding was ontzettend slecht. We betaalden voor een luxe diner en kregen hiervoor in de plaats afbakbroodjes uit het plastic, droog normaal brood, aardappelkroketjes uit het vriesvak, slechte salades en hapjes die ze zo gekocht hadden en niet zelf gemaakt… geen bijzondere dingen die je zelf thuis ook niet zo uit je koelkast had kunnen trekken. Wij zullen dit zeker niet meer herhalen en helaas zijn ze hiermee ons als klant kwijt. Wij verwachten van een restaurant dat deze authentiek en origineel is. Dat de kok die in de keuken in staat is om zelfgemaakte gerechten te serveren in plaats van uit een pakje.

16. Heel lekker gegeten! We kwamen met een groot gezelschap inclusief kinderen en kregen super service. Zalm voorgerecht is een aanrader. Personeel ook erg gezellig en behulpzaam!

17. Britt Ofman

Super gegeten, leuke sfeer, gastvrij personeel!

18. Lekker gegeten, echt een super gezellige tent… zeker een keer naar toe gaan!

19. Siar Zaher

Super vriendelijk personeel en lekker eten!! AANRADER!!👍🏻

20. Goedemorgen

Gisteren hebben we met acht personen gegeten in jullie restaurant
    We waren echter niet tevreden over meerdere zaken:
    - geen vriendelijke bediening
    - weinig ambiance in de setting
    - geen groenten geserveerd bij de gerechten
    - moesten 2 keer om de frites vragen
    -hamburger was rood van binnen
    - borden werden soms weggehaald terwijl we nog zaten te eten
    -bij kind werd volwassen bord spare ribs neergezet en gerekend
    -slechte verhouding prijs kwaliteit want we moesten 207 euro betalen voor acht personen wat niet erg is als kwaliteit en sfeer beter zouden zijn geweest
    - geen vriendelijke bediening

21. Mooie locatie, goed eten en zeer deskundige bediening met veel kennis over wijnen.

22. Na erg lang gewacht te hebben op mijn bestelde gerecht in het "restaurant", vonden we de kwaliteit van het eten erg teleurstellend, slappe friet en taai vlees. Het vernieuwde restaurant is naar mijn mening erg sfeerloos/ goedkoop, terwijl de locatie iets anders doet vermoeden. De vrouw die hier werkt staat niet open voor kritiek en daarom deze lagere score. Kortom jammer dat de uiterlijke schijn niet meer voldoet aan de verwachtingen van deze toplocatie. Uiteindelijk wel de volle pond moeten betalen, waardoor je beter af bent bij de Mac.

23. Emily

24. Na een vriendelijke ontvangst hebben wij met onze grote familie genoten van een lekker pannenkoekenbuffet, in het prettige bijgebouw. Voor herhaling vatbaar, de kinderen konden naar de speeltuin en de volwassenen hadden volop gelegenheid onder het genot van koffie, bij te praten.

25. Mooi restaurant geworden. Duidelijke splitsing voor ouders met kinderen en gasten zonder kinderen.

26. Na ruim 5 kwartier te hebben gewacht met 6 volwassenen en 3 kinderen op 6 hamburgers en 3 pannenkoeken bleek alles rauw wat in de pan had gelegen. Zowel het beslag van de pannenkoeken en het vlees van de hamburgers.
    We snapten niet waar we zo lang op hebben moeten wachten aangezien alles niet langer dan 2 minuten een te hete pan had aangeraakt. De patat was koud en taai.
    Uiteindelijk wel gewoon een rekening van 161 euro moeten betalen.

Dezelfde avond nog 4 volwassenen en 1 kind ziek.
    Wij komen hier nooit meer en hebben daarom de aangeboden kortingspassen laten liggen.