• Lid sinds 11 november 2018

1. Jan's profielfoto

Heel heel graag gedaan.

2. Jan's profielfoto
    Jan vindt de recensie door Anne voor Tante Toos leuk

Wij hebben onze 25-jarig huwelijksfeest gevierd bij tante Toos.
    Het restaurant in z'n geheel afgehuurd.
    Eigenaar was heel gastvrij en wilde steeds met ons meedenken. Niets was teveel. Hij regelde vuurkorven buiten en stond ook open voor onze eigen inbreng. Restaurant was mooi versierd en alleen maar lovende reacties van onze gasten over het heerlijke eten (groot buffet), en het originele grand dessert aan het einde. Voor mij als bruid persoonlijk nog een apart gerecht gemaakt!
    Het personeel heeft voortdurend de gasten in de gaten gehouden en de kopjes/glazen bijgevuld. Super service!
    Van 17.00 tot 23.00 uur genoten!
    En geen gedoe met betaald en/of moeilijk parkeren.
    Een aanrader!

3. Jan's profielfoto
    Jan vindt de recensie door M. Hoffer voor Tante Toos leuk

Het restaurant is mooi gelegen met prima gelegenheid voor kinderen om te kunnen spelen. Het eten was prima en de bediening was prettig. De bediening was attent. Een leuk restaurant om te dineren of te lunchen. Voor herhaling vatbaar! 😁👍🏻

1 positieve stem1 negatieve stem
  4. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Thanks for your kind review and hope to see you all again.

5. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Helaas hebben we van u niets meer vernomen.

6. Jan's profielfoto

Dank u wel meneer Van Geluk en graag gedaan

7. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Dank u wel mevrouw Vermeule voor uw reactie en graag gedaan.

8. Jan's profielfoto

Goedemorgen Juut,

Om te beginnen: jammer dat dit uw herinnering is aan Tante Toos. U was met 13 personen, het eten was ok, de bediening erg vriendelijk, maar toch viel het tegen. Ik heb uw ervaring enkele keren gelezen. We gaan kijken hoe we ons aanbod nog beter kunnen laten aansluiten op de verwachtingen.

Hoe het ook zij; excuses. Kom bij ons langs en dan lossen we dit natuurlijk op. Minimaal de pannenkoek die onterecht op de factuur staat. Maar u kunt ons dat ook gewoon direct melden hoor als we vragen of alles naar wens is. Dan kunnen we ter plekke iets oplossen. Nu is het een slechte herinnering en toch altijd een beetje mosterd na de maaltijd en dat vinden we jammer.

9. Jan's profielfoto

Hallo Jamanda
    Jammer dat de beleving zo is blijven hangen.
    U heeft het bij 2 mensen van de bediening aangegeven en zij hebben dit direct in de keuken inderdaad gemeld. Wij vanuit de keuken direct voorgesteld of de gast extra stukken vlees geserveerd wilde hebben. Dit was niet meer nodig hoorden we. Jammer want wij willen u graag tevreden naar huis zien gaan.
    Standaard is onze mixed grill namelijk 5 stukken vlees (waarvan 3 stukken kippendijen en 2 stukken varkenshaas) van in totaal 275 gram, sla, 2 sauzen en frites voor EUR 22,50. Er moet dus iets misgegaan zijn.
    Pepersaus serveren we inderdaad niet. Dit staat niet op de kaart, dus hoe het kan dat dit naar uw idee ergens anders wel geserveerd werd, is ons een raadsel. Het was inderdaad erg druk. Excuses voor het langere wachten. Bij een volgend leer zullen wij u graag tegemoet komen. Als u dat dan even aangeeft dan lossen we het direct op.

10. Jan's profielfoto

Hallo Mevrouw of Meneer Meurs,

Jammer dat we dit lezen. Ook jammer dat u gisteren niets heeft gezegd net na het uitserveren of alles naar wens was. Op bij het afruimen is dat wederom gevraagd en is er niets gezegd.

U heeft wel gezegd dat u vond dat er veel pasta in zat. Maar dat is iets anders dan wat u hier schrijft.
    Wel jammer dat u niet vermeld dat u om 15% korting vroeg. Dit omdat u een kortingskaart was vergeten, die overigens tot 31 december geldig was en alleen wordt verstrekt op vertoon van de uitgereikte kortingskaart.
    Desalniettemin hebben wij u toch de korting gegeven.

Hoe dan ook; voortaan kunt u als u ergens niet tevreden over bent dat gewoon eerlijk vertellen hoor. Dan kunnen we ter plekke iets doen. Zo is het een beetje mosterd na de maaltijd toch?

11. Jan's profielfoto

Hallo mensen van Eet.nu.
    Waarom wijzigt u onze reactie en haalt u de naam weg van de recensent? Waarom mogen mensen wel ons bedrijf bij naam noemen maar wij de recensent niet?
    Mag ik u dan ook vragen om de bewuste recensie te verwijderen?

12. Jan's profielfoto

Hallo mevrouw,

Wat leuk om u ook hier weer aan te treffen.
    Jammer dat u dit zo opschrijft. U vergeet erbij te vermelden dat we die dag al persoonlijk gesproken hebben met u en u hebben persoonlijk hebben uitgelegd dat uw beweringen niet klopten. Desalniettemin bleef u volharden en wilde u korting op de rekening en dat heb ik u terecht niet gegeven. En daarom deze recensie hier nu zeker?

Voor de juiste beeldvorming aan de lezers nogmaals onze toelichting:
    * het brood kwam van Jordy's Bakery
    * de salades waren vers gemaakt
    * de warme visschotel was vers gemaakt en de ingrediënten kwamen van Schmidt Zeevis
    * de warme kip schotel was vers gemaakt en de ingrediënten kwamen van De Jong en Vader

Verder was er onder andere: huisgemaakte gebonden tomatensoep, verse kippensoep, vers afgebakken mini croissants, kerststol, gerookte zalm van Schmidt zeevis, roerei, uitgebakken spek, flensjes, frambozen bavarois, diverse chocolade versnaperingen, huisgemaakte chocolademousse, ijs, etc, etc.

We rekenden hiervoor (op 2e kerstdag): EUR 29,95.

Maar dit alles hadden we al besproken en ook nadien nog eens gemaild naar u. De waarheid is dat u op korting uit was. Wij hebben u een 15% kortingskaart aangeboden voor een volgend bezoek. Die accepteerde u. Maar dat was blijkbaar niet voldoende. Dus dan maar de schandpaal zoeken en onheus bejegenen? Schaam u!

13. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

Wanneer bent u geweest Viktor?
    U bent 4 keer geweest lees ik.

14. Jan's profielfoto
    Jan heeft gereageerd op een recensie van Tante Toos

U heeft inderdaad 207,75 afgerekend.
    Er zijn 5 bestellingen opgenomen aan uw tafel:

Drankjes vooraf 23,00
    Het eten 127,75 voor 8 personen waaronder een zeetong en een entrecote (gemiddeld dus 15,96 per hoofdgerecht).
    Nagerechten
    Koffie

De Angus burger overigens waar u over klaagt, wordt origineel rosé geserveerd. Als u hier iets van had gezegd, dan hadden we met alle liefde een nieuwe burger maar dan doorbakken voor u gemaakt.

U heeft 1 uur en 58 minuten in ons restaurant doorgebracht met een gemiddelde besteding van 25,96 per gast. En dat is dus inclusief drankjes, een hoofdgerecht, nagerechten en koffie. Een slechte prijs kwaliteit verhouding zie ik dan ook niet.

Waarom heeft u op dat moment niets gezegd? Ook niet toen er gevraagd werd "Is alles naar wens?".

Wat betreft de sfeer; dat is persoonlijk. Ik heb enige foto's van gisteren geplaatst voor de juiste beeldvorming.

(Ja ik weet dat sommigen zullen zeggen; onverstandig om hierop te reageren. Sorry maar, wat recht is, is recht en wat krom is is krom.)

Fijne dag verder...

15. Jan's profielfoto