Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Raalte verdeeld zijn.

1. Jan en Gusta Nekkers

Geweldige avond gehad. Vier gangen, allemaal perfect van SMAAK en presentatie. Zaak zat mutjevol maar een uiterst relaxte en prima bediening.
    Dankjulliewel.

2. Chinees-Indisch Raalte

Jeannette Boes

Heerlijke Peking eend een echte aanrader super 😀

3. Yvonne van Dam

Het is een warm bad, als je bij de Haenehof gaat eten.
    Je wordt echt in de watten gelegd.
    Een dikke TIEN!

4. Heerlijke pizza's en erg goede bediening. Leuke vent, gezellig en zeker niet te aanwezig. Erg lekkere pizza's! Ze maken er echt werk van. Top. Maar… Wat een sfeerloze tent. Jammer, want met wat minder wit licht zou het veel gezelliger zijn. Het restaurant verdient het. Wat helpt… Je maakt het gezellig met elkaar.

5. Gerard Verswijver

Was gisteren enthousiast over een restaurant maar vandaag was ik lyrisch. Wat een geweldig restaurant hebben we in Raalte, Tivoli.
    De kaart en de gerechten waren verrassend, vers en lekker. Veel aandacht voor details. Volgens mij een nieuwe kok die samen met de eigenaresse de puntjes op de i zet. Echt een aanrader.

6. Heerlijk gegeten. Goede sushi. Bediening vriendelijk en erg behulpzaam. Lief voor de kinderen. Voor herhaling vatbaar!

7. Het was weer super!
    Wie hier niet gaat eten, mist iets.

8. Internationaal Raalte

Bernadet Holtmaat

Zowel met kinderen als volwassenen kun je hier heerlijk en veilig glutenvrij eten.
    De kok denkt met je mee en men let goed op rondom kruisbesmetting!
    Fijn restaurant en betaalbaar!

9. Chinees-Indisch Raalte

De restaurant ervaring doet er voor deze recentie niet toe. Ook de online bestellen ervaring en de vriendelijkheid van het personeel is in orde. Het eten is een ander verhaal. Ik had een loempia die dreef in de olie. Meestal duidt dit op oude olie. Mijn maag draaide er van om. Het aanvullende rundvleesgerecht bevat hompen vlees, met vet en zelfs een botdeeltje. Andere stukjes vlees waren raar van samenstelling, zachtvlees structuur, maar je kunt er eeuwig op kauwen.. soort kauwgom. Voor mij toch de andere Chinees in het dorp!!

2,4
  10. Chinees-Indisch Raalte

Daniel Geraedts

11. Oosterlaar

Alsof je thuis bent.

12. Johan van Voorst

Heerlijk gegeten. Patat was lekker krokant. En de saus werd apart bijverpakt. De bediening was vriendelijk. Het is een nette zaak.
    Kortom, voor herhaling vatbaar. 😊

13. Ivm blues and ribs festival in Raalte was het wat drukker dan normaal. We waren om 17u binnen en er zou 'wat' vertraging zijn. Pas om 19:15 kregen we ons eten. Thuisbezorgd.nl gaat te allen tijde voor. Ook als deze bestellingen later binnen komen. Bizar.

We zaten met 2 kleine kids en pas toen we navraag deden hoe lang het nog zou duren zou bekeken worden of er 'tussendoor' nog wat ruimte was om onze bestelling te maken. Kortom, fysieke gasten staan onderaan de ranking.

Verder; erg negatieve sfeer. Je voelt in het restaurant de stress van de keuken door vooral de eigenaar die iedereen terecht wijst.
    Tot slot; je bestelt een donerschotel en je krijgt een shoarmaschotel. Heb dit maar laten gaan aangezien we na ruim 2u wel wat lustten.

Samengevat: 1 groot drama...

3,4
  14. Hartelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Maar het werd vrij druk (vooral met afhaalbestellingen), het duurde uiteindelijk anderhalf uur voordat we onze pizza 's hadden. Er was sprake van lichte chaos / paniek in de keuken. Pizza was wel lekker.

15. Zoals gewoonlijk, genoten!
    Dikke aanrader, om lekker, en niet duur te eten!

16. Italiaans Raalte

Erg lekker eten, snel geleverd, aardige mensen.

17. Beter kan niet.
    Vaste klant, en er wordt goed rekening met je wensen gehouden.
    En eindelijk een fatsoenlijk glas wijn.
    Elders veel geld voor een paar slokken…

18. Heerlijk eten en vriendelijke mensen, een echte aanrader.

19. Angela Haaima

20. We waren war sceptisch nadat we mindere verhalen hadden gehoort over de bezorgen, maar ach dat kan eenmalig zijn. Helaas hebben ook we een negatieve ervaring. Om 16.30 uur een bestelling geplaatst met om 19.30 uur de bezorging. Om 19.45 uur proberen te bellen maar in gesprek. Om 20.00 uur werden wij gebeld, word toch 20.30 uur. Verrassing om 20.15 uur een bezorger voor de deur, wat blijkt we krijgen de bestelling van de achterbuurman. Er zelf maar even heen gegaan, maar daar was nog niemand geweest. Dus nog geen eten voor ons. Opnieuw gebeld met dit verhaal, we bellen de bezorger het is er zo zeiden ze. Het is intussen 20.45 uur, helaas nog rammelende magen en geen eten😪 erg benieuwd naar de smaak, want ligt nu wel erg lang in een bezorgauto denk ik.

21. Bediening was top en leuke sfeer. Jammer dat de cola zonder prik was en tosti aangebrand was en kaas/ham was nog koud in het midden.

22. Marian Frakking

Gisteren heerlijk geluncht bij de Haenehof. Het was druk; het was immers herfstvakantie. Maar we kregen al snel wat te drinken en het eten liet niet lang op zich wachten. We hadden beiden een broodje rendang; heerlijk vlees en een hele ruime portie op ook heerlijk brood; dit is ècht een aanrader.
    Bediening is vriendelijk en je kunt er hèel gezellig zitten.
    We komen hier zeker nog eens terug.

23. Het duurde veel te lang voordat iemand de bestelling kwam opnemen, terwijl het zeer rustig was in het restaurant.
    De linzensoep was smakeloos, zalvig.
    De vegetarische pizza had bijna rauwe winterwortel en rauwe ui als topping.
    Samenvattend: geen aanrader!

3,4
  24. We hebben een super gezellig avond gehad door de gastvrouw en gastheren. Eten was Top! Komen zeker keer weer terug.

25. Jaap en Ria

Gastvrij en attent personeel, knapperig en smaakvol en snel eten, aanbevolen!

26. Jaap en Ria

Gastvrij en attent personeel, knapperig en smaakvol en snel eten, aanbevolen!

27. We hebben gezellig gegeten en heerlijk gegeten.

28. Top restaurant! Een aanrader, heerlijk eten, gezellige sfeer en zeer kindvriendelijk. Echt genoten! We hebben 2x achter elkaar gegeten bij La Porta. Enige nadeel, erg ver weg voor ons, 2 uur rijden 🙂 als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug!

29. Anneke Tuten

30. G.J. van den Berg

Pizza gegeten en die waren goed. Bediening ook vriendelijk. Zeker een bezoek waard.