Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Raalte verdeeld zijn.

1. Italiaans Raalte

simon

2. Mediterraans Raalte

Heerlijk gegeten! Mooi restaurant van binnen en goede bediening eten is van top kwaliteit! Beter dan waar dan ook in Raalte. Van mij krijgen jullie een dikke 10!

Heerlijk gegeten prima bediening.

4. Mediterraans Raalte

Bestel hier niet. U kunt nu nog terug!!

Vorige week eten besteld wat na 3 uur eindelijk een keer aankwam. Tussendoor 3 keer gebeld waar het bleef. Uiteindelijk eten koud en niet meer te eten. Uiteindelijk konden we het geld niet terug krijgen maar alleen een keer gratis bestellen een andere keer. Toen een slechte recensie geplaatst op thuisbezorgd.nl aangezien dit een hele slechte zaak is. Vandaag wouden we deze belofte innen en het een nieuwe kans geven, dus net gebeld en nemen ze op om hartstikke onbeschoft te melden dat dit niet meer gaat gebeuren omdat we een recensie hebben geplaatst. En vals beschuldigd van een andere geplaatste reactie. Kortom, een ontiegelijk slecht bedrijf, onbeschoft, niet te eten, en komen afspraken niet na. Ohja ons is daarbij €55,55 door de neus geboord!

5. Mediterraans Raalte

Ik had een broodje besteld en hij waas erg lekker snel bezorgd en het was ook goed warm dus dikke duim om hoog voor dit restaurant.

6. Mediterraans Raalte

Wim Janssen

Bestel hier niet! Een bestelling geplaatst en na 55 minuten zouden wij onze bestelling krijgen. Na anderhalf uur maar even gebeld om te vragen of het eten eraan kwam, maar dit zou bijna klaar zijn. Na weer een uur nog een keer gebeld, het eten was er namelijk nog niet. Na drie uur kregen we eindelijk ons eten, wat natuurlijk koud was. Geld terug krijgen was echter geen optie, erg slechte service!

7. Snackbar Raalte

Zeer slecht... Na 2,5 uur wachten.. Meerdere malen erachteraan bellen en vele beloftes eindelijk eten. Lauw... Niet echt warm. 1 menu geen aardappel schijfjes... Behandeling aan telefoon ook zeer slecht. Geen lamskoteletten terwijl besteld...

Nooit maar dan ook nooit weer!!!!

8. Mediterraans Raalte

Net thuis bezorgd gehad, vriendelijke vrouw, heerlijk eten kortom top, ga zo door.

Het was een gezellige avond waarbij we lekker gegeten hebben em goed zijn geholpen.

Bernardes

Gezellige inrichting, tafels ruim van elkaar gescheiden; vriendelijke en professionele gastheren en gastvrouwen;
    de gerechten waren zeer goed bereid en prachtig opgediend.

Heerlijke gerechten en prachtig opgemaakte borden. De amuses voor elke gang zijn echt een geweldige traktatie!

12. Frans Raalte

Bizarre ervaring. Gingen eten bij Neuf vandaag. Wilden sparen ribs eten maar die waren op zaterdagavond half zeven niet meer te bestellen omdat ze niet meer voorradig waren.

Een kaart met maar 6 /7 hoofdgerechten (wat op zich oke is) maar dan ook nog een gerecht niet kunnen leveren vind ik een slechte bedrijfsvoering.

Wij hebben met zes personen heerlijk gegeten. Het was een waar feestje met de kleine gerechtjes tussen de gangen door.

Geweldig. Gastvrij. Heerlijk gegeten.

15. Chinees-Indisch Raalte

Wij zijn gezamenlijk met vier echtparen naar Raalte gereden en kwamen bij het door ons gereserveerde restaurant terecht. Men had de tafel gedekt voor acht personen. Wij plaatsten de dames aan de ene kant en de heren er tegenover. Het diner bestond uit een lopend buffet, voor een en dezelfde prijs. Je kon nemen wat je wilde en als je het lekker vond, dan liep je nog een keer. De sfeer was goed, het menu was redelijk. Na de koffie (het was tegen achten ), stapten we weer op en reden terug naar HEINO.

Mevrouw de Groot Ballast

We zijn geweest met vijf zussen en ze hebben genoten! De bediening was hartelijk, het eten smaakte voortreffelijk echt een avondje uit!

Bedankt! En ook voor de koks onze complimenten! Ga zo door!

Heel lekker gegeten. Bediening was goed en alle kleine gerechtjes tussen de gerechten door waren heerlijk.

18. Snackbar Raalte

Ik vind het de beste snackbar van de regio samen met de nog een zaak in Hellendoorn!
    De patat en satesaus blinken echt uit! Vriendelijk personeel en qua prijs kwaliteit in Raalte absoluut de nummer 1!

19. Turks Raalte

H. Oude havenhuis

Goed restaurant in het Centrum van Raalte waar wij hebben geluncht.

Kwamen toevallig op dit restaurant uit nadat we in het centrum zijn gaan winkelen.

Prima lunch kaart met allemaal mini broodjes en soepjes geserveerd op een houten plank. De prijzen waren allemaal ok, niet te duur en ook niet super goedkoop.

Onze mini broodjes en soepjes kregen wij al vrij snel op tafel op het terras.

Wel vond ik het soms erg lang duren met de bediening.

20. Frans Raalte

Vriendelijk personeel.
    Goede sfeer en lekker, verzorgd, eten.

Erg lekker gegeten voor een prima prijs. Leuke gemoedelijke sfeer, klein restaurant maar super eten.

22. Snackbar Raalte

Femke , amber, eszra dide Anne

Erg slecht, het eten kwam 2, 5 uur te laat, de helft mistte en het eten was koud en slap (en droog).

23. Italiaans Raalte

Boer

Minpunt: 1 uur van te voren besteld. Tijd afgesproken en dat was oké. Alsnog 30 minuten op de pizza's moeten wachten.

Situatie schets:
    Er waren maar liefst 5 medewerkers aanwezig.
    In het restaurant waren op dat moment 2 tafeltjes à 2/4 gasten. Deze kregen hun pizza's eerst.

We zatten te wachten met 2 anderen die respectievelijk 2 en 4 pizza's hebben besteld. 1 daarvan had 10 min later bestelling gevraagd en de andere 30 min.

Resultaat: Alle 3 kregen we onze pizza's tegelijk. Wij 1 verkeerde...Helaas thuis pas achtergekomen.

Tip: In plaats van personeel te zoeken, biedt ze cursus Lean aan!!! Met minder mensen meer doen.

Pluspunten: Eten is wel erg lekker! Er werden ook excuses aangeboden.

24. Snackbar Raalte

Anoniem

Tijd van bezorging aangegeven en alsnog een half uur te laat. Mijn pizza was helemaal koud, smaakloos en droog.

25. Chinees-Indisch Raalte

R de Gruijter

Ontvangen door constant hoestende kelner? ? tomatensoep besteld leek wel saus zó dik !! én o.a de pekingeend besteld... presentatie flut én zéér oud uitgedroogde eende vlees... ééns maar nooit meer!!!

26. Turks Raalte

Tijdens de drukte van Ribs en Bleus zijn we bij Ufuk in Raalte wezen eten.

In de middag zijn we eerst wezen lunchen bij hun, daarvoor hadden een speciale kaart met allemaal mini broodjes en soepjes! Super idee

S'avonds hebben we er met een groep van 8 met zn allen pizza gegeten.
    Super goede pizza's en we hadden de pizza's midden in de drukte binnen 30 min aan tafel!

Zeker een goede aanrader voorwie lekker en goedkoop wilt uit eten!

Michele Hueting

Onze verwachtingen waren te hoog gespannen. Eten redelijk niet bijzonder. Service: Lang met lege borden zitten. Niet echt een band opbouwen tijdens avond.

28. Chinees-Indisch Raalte

Ben

Ben een echte fan - ook de collega's op het werk ondertussen - van Chinees eten. Vele Chinese restaurants gehad, maar de prijs en kwaliteit van deze Chinees is altijd ruim beter en beoordelen wij als goed tot zeer goed. Vaak kunnen wij er met een groepje zeer goed eten. De bediening en de sfeer is altijd goed. De prijs is in vergelijking met andere Chinezen ook zeer goed te noemen.
    Natuurlijk is gezellig uiteten met Stoppelheane niet aan te raden. Mijn ervaring bij de Pizzaria met Stoppelheane was ook vervelend, maar dat kun je verwachten en daar reken ik geen enkel restaurant in Raalte op af.
    Aanrader voor ieder die even snel, lekker en goedkoop een "Chinese" hap wil!!

29. Chinees-Indisch Raalte

Heerlijk gegeten. 2 verschillende rijsttafels met allemaal verschillende smaken. Top!!!

Met een grote groep hebben we hier gegeten. Goede prijs kwaliteitverhouding. Maar wat een dramatische menukaart! Waarom niet gewoon een lunch/diner kaart waarop alle voorgerechten, alle hoofdgerechten en alle nagerechten op een duidelijke wijze worden vermeld? Nu kwamen veel dezelfde gerechten meerdere malen op de kaart voor. Erg rommelig.