ma lunch vanaf 10:00 diner tot 22:00

1201564773 91
1208641677 91
1420948795 82

1. Maudi Schmidhamer

Altijd vriendelijke ontvangst, lekker eten. Gewoon goed verzorgd! Bossen in de buurt, zodat je na de lunch lekker kunt wandelen!

2. Ingrid Blom

Geweldig goed gegeten, drie-gangenmenu. Uitgebreide kaart en zeer goede en aardige bediening. Verhouding prijs/kwaliteit uitstekend.
    Mooie ambiance, warm en sfeervol.

3. Super restaurant! Goed eten, vlees was heerlijk mals. Gezellig interieur en vriendelijke bediening.

4. Sander Keuzenkamp

Vanmiddag geluncht, de kwaliteit is drastisch omhoog gegaan nu er een nieuwe eigenaar is.

5. We hebben van een heerlijke high tea genoten. Het was smaakvol en mooi opgediend.

6. Tournedos besteld met pepersaus.
    De pepersaus was vreselijk en zag en smaakte totaal niet naar pepersaus!
    De salade was minimaal en zag er smakeloos uit met weinig kleur en de frites was zo minimaal dat we bijbestelden.

Het was de 22,50 p.p. echt niet waard.
    Hier komen wij niet meer terug!

7. Rien van vlimmeren

Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening!

Iets minder is de prijs van een fles water: 5.50 €!! We hebben dat later op de rekening gezien, anders hadden we daar zeker iets van gezegd.

9. Gister na een boswandeling heerlijk gegeten in dit mooie restaurant! Prijs kwaliteit verhouding is perfect. Ik was er sinds de opening niet meer geweest, maar het is heel mooi geworden. Het oubollige interieur is verdwenen. Verder is de locatie natuurlijk ook prachtig! Echt een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

10. Doe iets aan de bediening. Een lunch op een doordeweekse dag is een beproeving wat wachten betreft. Gastvrijheid is een vak en daar weten ze bij Klein Speijck nog niet alles van.

11. Tjonge lang geleden dat ik voor een prima prijs, in een prima omgeving, prima heb gegeten. Ga zo door! Lekker eten, klantvriendelijk in een gezellig restaurant. Wat wil je nog meer?

12. Gezellige tafel voor ons tienen in een mooie omgeving, alles zeer smaakvol ingericht. Tafel leuk gedekt, personeel attent, ook voor onze 4 kinderen, in de tienerleeftijd.
    Voor herhaling vatbaar.

13. Prima gedineerd, goede sfeer. Voldoende ruimte, prettige bediening. Een aanrader!

14. Prima gedineerd, goede sfeer. Voldoende ruimte, prettige bediening. Een aanrader!

15. Peters

1 punt
  16. Echt heel lekker gegeten! Super chef kok, wil graag laten zien wat hij kan. Ieder gerecht was een kunstwerk. Komt ook met regelmaat zelf het restaurant binnen. Bediening is ook top!

17. Nieuwe uitbater! Dat kun je wel merken. Tolplichtige met dito ambiance, service en kwaliteit!
    Aanrader!

18. Uitstekende ontvangst in gezellige ambiance. Leuke lunchkaart. Maaltijd van uitstekend niveau. Knap dat - bij afzonderlijke keuzes - maaltijd voor 16 man tegelijkertijd kon worden opgediend. We komen hier als fietsclub zeker nog eens terug.

19. Gezellige huiskamer sfeer en een mooi open terras. De keuken is super en een hele vriendelijke bediening. Ga zo door.

20. Was zo onder de indruk van de salade dressing en de gemarineerde eendenborst dat ik om de receptuur heb gevraagd. Was geweldig lekker. Een aanrader. Salade met gemarineerde eendenborst. Heerlijk buiten gezeten.

21. We waren lekker aan het fietsen in de Oisterwijkse bossen, toen kwamen we dit restaurant tegen. Het zag er gezellig uit en zijn we gestopt voor een drankje. De kinderen waren heerlijk aan het klauteren in de klimboom en wij konden genieten van de mooie natuur om ons heen, we zaten zo gezellig dat we zijn blijven eten, het was Heerlijk!

22. 2jaar geleden heerlijk gegeten. Zelfs 2 avonden achter elkaar, nu weer geweest. Een wanorde, kwaliteit eten matig, bediening slecht, kortom, voor ons was dit de laatste keer.

23. Om een verjaardag te vieren hadden we een diner bij Kleijn Speijk gereserveerd voor 6 personen. Het voorgerecht werd allereerst vergeten door te geven aan de keuken, waardoor het ongeveer een uur duurde voordat we een voorgerecht hadden. Toen bleef daarna ook het hoofdgerecht weg, waarbij ons meerdere keren beloofd werd dat het zsm gederveerd zou worden. Echter na 2,5 uur hebben we ervoor gekozen te vertrekken zonder het hoofdgerecht gegeten te hebben. Het excuus dat ze hadden was dat men het druk had.. Toen ik aangaf dat iedreen die zelfs later als ons gekomen waren, al een voor-, hoofd- en nagerecht op hadden, kwam men met de opmerking dat ze daar niet naar gekeken hadden..

24. linda van 't hof

Super lekker, ruime keus, leuke sfeer. Leuke mensen, gewoon top ook voor kinderen!

25. Arnold Meinesz

Ondanks meerdere regenbuien een originele vennen wandeling olv professionele gidsen, met borrel aan het ven. Bij terugkomst heerlijk en ruim buffet en uitzonderlijk rustige life music , alles gewoon precies wat we wilden.Lekker, gewoon goed. Prima prijs prestatie en dat voor 100 man. Gratis parkeren en alles gelijkvloers.Wij komen zeker terug. En dan die groepsfoto, super, wij komen zeker terug.

26. Alexandra

In het verleden hier lekker gegeten, nu viel het erg tegen. De proeverij van voorgerechten was niet te nassen. Er zat sushi bij, was echt niet lekker. De rest was koud en smakeloos. Op ons commentaar werd amper gereageerd. Beetje jammer. Tussen de gangen zat veel te veel tijd. Hoofdgerecht en dessert waren prima, maar zeker niet bijzonder. De bediening is vaak ver te zoeken en erg langzaam.

27. Een absolute afrader. Vandaag weer eens geprobeerd: sukade als voorgerecht besteld. Bleek niet meer beschikbaar te zijn. Dan maar zwaardvis. Hele droge vis, zo uit de diepvries.. Brandvlakken waren zo te zien.
    Hoofdgerecht: lamslaat, helemaal droog en grijs gebakken. Onmiddellijk teruggestuurd en kreeg uiteindelijk een nieuw exemplaar nadat mijn partner allang uitgegeten was. Dessert, geen risico meer genomen en Dame Blanche besteld. En inderdaad: koude chocola uit een flesje.
    Voor ons is de moraal van heterdaad: nooit meer doen

28. Bart Kooistra

Prima gegeten. Prijs qualiteit verhouding prima.

29. Barbera Everson

Lekker eten! Goede service vriendelijke bediening en dit voor zo een prijs! Super! Volgende keer weer!

30. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening!!
    Voor herhaling vatbaar!

31. Afgelopen zondag hier gegeten was erg gezellig lekker gegeten en gedronken zeker voor herhaling vatbaar echt een aanrader

32. Meerdere malen gegeten. Zeer slechte onvakkundige en onhandige bediening, duurt lang, onhandig, ondeskundig, lieten 1x zelfs eten over ons heen vallen en maakte toen een erg onhandige opmerking.

33. Eten is vrij goed, de bediening altijd slecht. Keer of vijf geweest.

34. Om kort te zijn, wij komen er alle 3 nooit meer.

18.30 uur.

Na eerst een drankje buiten te hebben gedronken, naar binnen gegaan om te eten.

19.00 uur.

Aan tafel. Er werd ons gelijk gevraagd of we nog iets wilden drinken en we kregen de kaart. Drinken kwam vlug en bestelling was op zich ook zo door gegeven.

19.45

Kwamen de voorgerechten, courgette met ricotta (zachte romige witte kaas) De ricotta had meer weg van een vissalade dan van kaas, maar gezien wij het verder niet kenden en het op zich wel smaakte hier niets van gezegd. De salade met gerookte kip bleek te bestaan uit een dunne plak kipfilet met een hoopje sla ernaast, niets om over naar huis te schrijven en zeker niet aan te bevelen.

20.15

Kwamen de hoofdgerechten, eerst kwam de kogelbiefstuk met de verkeerde saus. Zowel één met portsaus als één met gebakken champignons besteld en we kregen er één met pepersaus. Helaas niet besteld dus terug naar de keuken. Gelukkig lag de saus apart dus was dit zo opgelost. De spareribs waren wel goed. Bij het snijden van de kogelbiefstuk werden de eerste vreemde gezichten al getrokken, dit was haast niet te doen. Eten lukte dan al helemaal niet. Zo taai als het maar zijn kan. Buitenkant leek veel te doorbakken terwijl de binnenkant nog rauw was. Bij navraag, door de bediening, of het allemaal smaakte dit aangegeven en de borden gingen gelijk retour naar de keuken. Vervolgens werd ons een drankje aangeboden van het huis met de mededeling dat wij helemaal gelijk hadden en dat er een PEES?!? in het vlees zat en dat dit de oorzaak er van was. Ook werd ons gezegd dat een nieuwe onderweg was en ongeveer 4 minuutjes op zich zou laten wachten. Na ongeveer 20 minuten wachten en de spareribs van onze tafelgenoot op waren, werd ons een tournedos voorgezet. Met de mededeling dat er helaas iets mis was met de kogelbiefstuk. Dit maar zo gelaten, gezien wij er ook wel een beetje klaar mee waren maar een beetje vreemd gezien wij dit niet besteld hadden. Smaakte op zich goed, maar eetlust was voort ver te zoeken. Bij het afhalen van de tafel ging het ook niet helemaal goed, met als gevolg dat de borden, en alles wat daar nog op lag, bij mij over mijn arm, kleding en tas heen ging. Erg vervelend voor het personeel, nog vervelender voor de klant. Gelukkig droeg ik zwart en was mijn tas dicht anders had ik de gevolgen ook niet meer kunnen overzien. Ook werd er gelijk aangeboden om eventuele stomerij kosten te vergoeden. Aangegeven dat het allemaal wel mee zou vallen en dit niet nodig was. Een paar extra servetjes zaten er niet aan gezien het personeel het te druk had met lachen om deze blunder, niet echt netjes richting de klant. Tuurlijk wordt daar om gelachen maar niet waar de klant getuige van is. Op de vraag of wij nog een dessert wilden, waren wij dan ook unaniem. Nee bedankt. Wel werd er nog een kopje koffie van het huis aangeboden, maar deze ook vriendelijk afgeslagen. Zoals al eerder gezegd, we waren er eigenlijk wel gewoon klaar mee.

De rekening vervolgens nog moeten vragen, ondanks dat wij aangaven niets meer te willen bestellen, afgerekend en gegaan en besloten er nooit meer heen te gaan.

35. Al regelmatig hier gegeten. Kwaliteit is helaas erg achteruit gegaan. De laatste 3x was er steeds wel iets op van het keuzemenu. Daarbij is het menu beperkter geworden. Broodje vooraf zit er ook niet meer in. Lauwe / koude borden. Van de 5 personen 1 dessert vergeten. Lang wachten op bediening. Helaas niet meer voor herhaling vatbaar.

36. San 23 punten

Afgelopen dinsdag wezen eten, de bediening was vriendelijk en attent.

Heerlijke port gedronken en de nieuwe kaart ziet er goed uit.

We begonnen met een lasagna van gerookte paling met dille pesto, heerlijke combinatie en een salade met gerookte kip en mango chutney. De hoofdgerechten sliptongetjes en kalfs oester (saltimboca).

Beide gerechten waren heerlijk, de desserts waren ook heerlijk, chocolademousse en carpaccio van ananas.

Deze brasserie is een echte aanrader. Geweldige omgeving en een gezellig restaurant, knus en sfeervol.

37. Op 11-6 met 13 personen "gegeten".

Het meest positieve was het aardige meisje (tenminste eentje ervan) van de bediening.

Ondanks schriftelijke bevestiging van aantal personen niet voor genoeg mensen gedekt.

20% van de bestellingen was fout, bijv. Rundertartaar ipv zalmtartaar, schnitzel ZONDER ansjovis toch met ansjovis, carpaccio ZONDER kaas, toch een carpaccio met een bult kaas. Daarna kwam zelfde bord terug met bovenste lagen carpaccio en kaas eraf gehaald, bleef dus bijna niets over.

Eten zeer matig van kwaliteit en bereiding amateuristisch!

Stikte bijna in mijn asperges zo slecht geschild, heb het laten staan en er iets van gezegd. Mocht nieuwe hebben! Nou, nee dankjewel!

Bestelde friet kwam toen we klaar waren met eten.

Bij rondvraag aan tafel had er welgeteld 1 persoon wel lekker geten. Hou het verder hierbij maar was echt zeer matig.

Toetjes waren wel ok.

Weer iets geleerd, nooit meer hier eten!

38. Monique

Na 'n leuk dagje Amsterdam gereserveerd maar we hadden beter naar de friettent kunnen gaan. Na 'n kwartier nog geen menu-kaart en drinken, friet en groenten kwam nadat we het vlees op hadden ( ze vertelde dat ze onderbezet waren ), nadat we op hadden gegeven welk toetje we wilde zijn we even gaan roken. Toen we terug kwamen hadden andere gasten ver na ons al hun toetje en wij.....? Navraag gedaan, bleek dat ze 1 toetje helemaal niet hadden. We zijn meteen weg gegaan en omdat we er zelf naar vroegen kregen we korting.

39. Catharina

Heel lang moeten wachten op ons eten, het hoofdgerecht werd pas na twee uur wachten geserveerd. De biefstuk was taai en doorbakken.

De sliptongen te klein. Te weinig patat voor 12 personen. Lang op de drankjes moeten wachten. De locatie is prachtig maar wij gaan hier nooit meer naar toe.

40. Afgelopen zondag hier gegeten met de familie. Werden netjes ontvangen en glutenvrij was allemaal mogelijk. Wel personeel wat niet wist wat wel en niet gluten vrij was, jammer omdat we het van te voren hadden aangegeven. Geef dan bijvoorbeeld suggesties wat kan. Veel personeel wat onervaren was, 7 man had ik geteld. Eten duurde vrij lang en vond het maar weinig. Verder gezellige avond gehad. Maar probeer beter op je personeel te letten dat het hun werk doet en niet staat te hangen. En vraag aan je chef kok voor iets grotere porties.

Succes.

41. Regelmatig geweest, leuk restaurant en echt heerlijke plek om buiten te zitten. Geen hoogstaande keuken maar gewoon goed en gezellig op z'n Brabants eten. Een aanrader.

42. Goed contact vooraf via de mail.

We hadden gevraagd om een tafel in de serre, zodat we met het gezelschap wat achteraf zouden kunnen zitten. Er zaten nl wat oudere mensen met gehoorproblemen bij. De serre werd ons toegewezen.

We bestelden om 13.15 het eten en het werd om 14.30 uur geserveerd. Let wel: alleen de soep. Er kwam een serveerster langs: wilt u wat drinken? Ja: maar dat hebben we meer dan een half uur geleden al besteld. Het duurde nog meer dan een kwartier voordat we het hadden.

Na de soep bleek er een verjaardag in het restaurant gevierd te worden. Een Dixieband begon te spelen: we konden geen conversatie meer voeren. En dat terwijl ik had aangegeven dat er al mensen met gehoorproblemen bij waren. Zoiets meld je dan toch vooraf?

Schandalig slecht. Pas om half 4 konden we afrekenen.

43. Vorige week gegeten bij dit restaurant; Ik had er meer van verwacht aangezien het was aangeraden door een kennis.

De kwaliteit van het eten vond ik matig, taai vlees in een kommetje met saus, wat daarnaast moeilijk snijden is.

En de creme brulee had niet veel weg van creme brulee.

Het duurde lang voordat we eten kregen en dat we het nagerecht konden bestellen. Bediening / service kan beter.

Ook de stoelen en tafels buiten zijn wel aan vervanging toe.

Het positieve is dat je buiten in een rustige/aangename omgeving kan eten en drinken.

44. Laatst gegeten of beter gezegd gelunched. Eten was mooi opgemaakt maar bij de salade uitgedroogde komkommertjes. Ik bestelde een verse jus d'orange en kreeg jus d'orange uit een pak in een kapot glas. Toen ik daarvan melding maakte werd er niets spontaans mee gedaan. Kortom een slechte brasserie op de juiste plek met een slechte bediening en kookbrigade.

45. Laatst op een donderdag rond 17:00 uur op het terras plaatsgenomen om een hapje te eten. Dit gemeld bij de ober en deze bracht ons een drankje en de kaart. Na een half uur wilden we onze bestelling doorgeven en toen kwam de mededeling dat we alleen een salade konden bestellen of moesten wachten tot 19:00 uur aangezien er op dat moment een bruiloft aan de gang was. En dit nadat er drie keer iemand aan onze tafel geweest was. We zijn dus maar vertrokken. Voorlopig niet meer terug daar.

46. Nathalie

Voorheen vaker hier gegeten en was het goed. Afgelopen weekend weer eens geweest en het was slecht. Carpaccio was warm en erg weinig. Tournedos lijkt wel geperst vlees en de bediening slecht, veel te lang wachten.

47. naomi 91 punten

Echt leuk restaurant met terras.

Super om na het wandelen met de hond daar even iets te eten en te drinken.

Ze zijn erg gastvrij tegenover honden wat je niet vaak mee maakt. Hondenkoekjes staan klaar en bak met water is ook geen probleem!

Eten is prima! 3-gangen menu voor 18,50 in Oisterwijk is uniek!

Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten maar daar is de prijs dan ook niet naar.

Goed eten voor een goede prijs!

Ga zo door!

48. Waren een weekendje Brabant aan het doen en toevallig dit restaurant tegengekomen. Zeer verrassend restaurant. Sfeer is goed en eten voortreffelijk. Prijs/kwaliteit uitstekend. Goed eten voor een klein prijsje.

Zouden graag nog eens weer komen.

49. Al een paar keer geweest. Gezellig, knus, keurig en prijs kwaliteit bijzonder. Jammer dat we de laatste keer zolang op het nagerecht moesten wachten, maar we komen terug.

50. Regelmatig te gast bij Kleijn Speijck. Zomer en winter, eerst lopen met de honden en daarna voor de open haard, of zomers op het terras lekker genieten.
    Wij komen er reeds jaren en weten hoe moeilijk het is om zo'n bedrijf te runnen. Alles staat met goed personeel. Het is zeker geen plek van zien en gezien worden. Het ligt aan het begin van een van de mooiste natuurgebieden van Nederland.
    De prijs kwaliteit verhouding is bijzonder te noemen. De zalen achter, met de enorme tuin zijn jammer genoeg niet goed te zien vanaf de voorkant, maar wanneer je daar eenmaal zit, alleen voor partijen, dan zit je ook vorstelijk. Gewoon een leuke tent zonder poeha, maar wel heel gezellig.

51. Gisteren met een groep van 8 personen na een lange fiets & wandeltocht heerlijk uitgerust in deze mooie en gezellige Brasserie het Kleijn Speijck. Het eten was echt geweldig en de bediening was ook zeer vriendelijk. We kregen als toegift een grappige uitleg over de bar- en wandversiering.

De prijs en kwaliteit overtrof onze verwachting.

Kortom een aanrader.

52. Wim Oisterwijk

Ondanks dat er bijna niemand in de zaak was duurde alles ontzettend lang. Veel te lang, onze gespreksstof was volkomen verbruikt en we kwamen nog bijna te laat voor onze afspraak daarna. Normaal gesproken hadden we tijd genoeg over gehad.

Eten viel niet tegen maar voor de rest was het 3x niks. Kil, sfeerloos.

53. fam. H.Oostdam uit Oisterwijk

18 februari 2009 van 18-20 uur met 2 personen (60+)
    Waar vind je nog een 3-gangen keuzemenu voor € 18,00 wat van uitstekende kwaliteit is. Een glas rode huiswijn voor € 3,50 is dan weer wat hoog....De dame van de bediening was attent; deur naar keuken stond steeds open waardoor een beetje herrie maar vooral ook koude, overigens het enige'"smetje"! Het restaurant was voor 40% bezet.

Absoluut waar voor je geld en we kunnen deze brasserie van harte aanbevelen en gaan graag weer terug!

54. Op 23 januari 2009 bezochten wij dit restaurant met collega 's voor een lunch. Het eten was gewoon, lekker, niet bijzonder. Maar de bediening was zéér onattend. Véél te lang wachten terwijl het er niet druk was, lege kopjes en glazen werden niet van de tafel gehaald. De borden met eten werden er wat tussendoor geschoven. Wij hebben toen maar zelf de tafel opgeruimd en op een lege tafel neergezet zodat wij konden eten. Eigenaar zat aan de bar en was te moe om bestellingen op te nemen. Wij moesten iedere keer van tafel om te vragen of hij een bestelling kwam opnemen. Geen brood bij salade, besteld, maar dit duurde weer een half uur. etc.etc.

Mensen bespaar je deze ergernis. Ons zullen ze er nooit meer terug zien.

55. Regelmatige klant, is voor ons steeds weer een genot om hier te zijn

56. Eten was heerlijk, de rest waardeloos

57. john van dijk

een grote verbetering de oude eigenaresse Peters, betaalde personeel onder

58. Pien van Leeuwen

Regelmatige klant hier, en het is iedere keer opnieuw "genieten".......

59. Bart van den Oord

perfect gegeten !!