Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mook verdeeld zijn.

1. Nederlands Mook

Lonneke peters

De Schans was mij niet bekend maar ik had gereserveerd voor 6 personen via de reserverings site, die meteen bevestigde dat er plaats was.

Onze ervaring was zeer positief.
    De sfeer was er gezellig, we hadden een leuke en ruime ronde tafel bedienig was hartelijk en beleefd en gerechten waren origineel en zeer smakelijk.

2. Nederlands Mook

Pim Berends

Komen hier regelmatig en prima kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Ik hoop dat ze dit nog lang volhouden want is een aanwinst voor het dorp en omgeving.

3. Nederlands Mook

Fantastisch gegeten en gedronken. Super bediening. Zeer kindvriendelijk.
    Zelfs aanpassingen ter plekke voor lactose intolerantie bij mijn dochter. Ze kon een heerlijk ijsje eten. Fantastisch.

4. Nederlands Mook

Heel lekker en gezellig gegeten; gewoon leuk om daar te zijn, ontspannen sfeer, goede service, leuke mensen, leuk ingericht, voldoende diverse keuze, kindvriendelijk, echte aanrader!

5. Nederlands Mook

Het was een heerlijk diner. Gezellige sfeer, de kinderen hebben ook genoten. Stoofpotje, hert, tongschar... het was allemaal echt super!

6. Nederlands Mook

Ceciel Boomaerts-Verhelst

Als je een feest wil vieren voor zowel kinderen en volwassenen tegelijkertijd,
    dan heeft Schans in Mook daar een geschikte aparte ruimte voor.
    Er is een goeie kok, die aparte gerechten op je bord tovert.
    De bediening is zeer attent en vriendelijk en er is veel overleg mogelijk.

7. Nederlands Mook

Met 2e kerstdag konden we op het laatste moment toch nog op het nippertje terecht, super service! De bediening doet er alles aan om de avond perfect te laten verlopen. Vriendelijk, gepast en meedenkend. Ook perfecte timing met uitserveren en netjes op tijd met de drankjes. Heerlijk gegeten, 5 gangen met wat extra'tjes tussendoor, top. We hebben goed, uniek en in stijl gegeten, we hebben een complete avond gekregen!

8. Nederlands Mook

P.Bartlema

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
    Nette en vlotte bediening
    Een aanrader!

9. Nederlands Mook

Komen hier wel vaker, maar meestal voor de lekkere lunches. Nu met het gezin van 6 volwassenen onze keuzes van de dinerkaart gemaakt.
    Zoals altijd alles lekker vers en mooi uitgeserveerd.
    Het restauarant was al in een gezellige, smaakvolle kerstsfeer gebracht. Zoals altijd aangename bediening; geen lange wachttijden en een goed oor voor opmerkingen. Kortom: het was weer smakelijk en gezellig.

10. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten in een hartelijke en informele setting.

11. Nederlands Mook

De eigenaar is erg betrokken en is ook benieuwd wat we er van vonden, ook wat betreft de prijs/kwaliteit. Dit maak je niet vaak mee! Prima lunch.

12. Nederlands Mook

Een warm welkom door de eigenaar van het sfeervolle ingerichte restaurant. Hij gaf leuke adviezen over de gerechten en wijnen. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

13. Afhaal en bezorg Mook

teleurgesteld

Afgelopen week voor €47,00 eten gehaald, jammer .
    Weggegooid geld. Dom ongeïnteresseerd personeel, slecht eten.
    Ik kom nooit meer terug.

14. Nederlands Mook

Gerald Schoenmakers

Kleine kaart, heerlijk eten, alles was vers bereid.

15. Nederlands Mook

Hettie Straten

Gezellig restaurant met goede sfeer.
    Wat mij betreft zou de diner kaart wat toegankelijker- en wat groter kunnen zijn.
    Zet bv een paar vaste gerechten op het menu waarvoor mensen terug kunnen komen.

16. Nederlands Mook

Anneke Kroon

Een hartelijke ontvangst en een heel smakelijke lunch genoten met onze groep dames!

17. Nederlands Mook

H.Theunissen

Heerlijk gegeten, prettige sfeer en de bediening is super.

18. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten, prima wijn én goed advies over welke wijn past bij gerecht. Attente bediening en betrokkenheid van gastheer.
    Zeker weer eens terug!

19. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten. De kaart is klein, maar de kwaliteit heel goed, met verrassende ingrediënten. De service (eigenaar?) was heel goed: heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn, kon goed inschatten wat wij lekker zouden vinden.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Nederlands Mook

De schans is een van onze favo plekken, we reizen er regelmatig helemaal vanuit Arnhem naar af. Ze bieden lekker vega opties (meer dan een per gang) en service is uitmuntend.

21. Pizzeria Mook

Beste Directie,

Afgelopen week bij u in de zaak geweest. De productervaring en service is goed. Wat me stoort is dat er in het Turks in bijzijn van klanten wordt gesproken.

5,7
  22. Nederlands Mook

Gerbrand en Claudia

Het was weer voortreffelijk! De sfeer vinden we hier heel ontspannen en prettig, maar we komen om te eten drinken en dat is uitstekend, je ziet en proeft de zorg waarmee het is bereid. Wijn (en tapbier) is ook erg lekker. Je moet wel zorgen dat je ruimte houdt voor een toetje want die zijn lekker...

23. Nederlands Mook

Marieke Kooijman

Heerlijk gegeten en leuke sfeer!

24. Nederlands Mook

Vorig jaar sept. koffie gaan drinken met familie, (11 personen) met gebak dat ik van te voren had besteld.
    Toen we binnenkwamen werd er gezegd ik heb nu eigenlijk geen plaats voor jullie, uiteindelijk werd de grote tafel leeggeruimd en konden we gaan zitten. Toen ik zei dat ik gebak besteld had: oh is dat voor jullie. Het was dat ik zo snel geen alternatief had, maar dit is dus de eerste en de laatste keer geweest. Wat een onbeschoftheid.

25. Nederlands Mook

Heerlijk geluncht in dit gezellig restaurant. Altijd vriendelijke bediening, goede service, luistert goed naar de wensen van de klant.
    Heerlijke gerechten, mooie wijnen en lekkere cappuccino. Ook nog ‘om de hoek’!
    Dus tot gauw weer!!

26. Nederlands Mook

Wij hebben de twee vegetarische gerechten op de kaart genomen en dat stelde niet teleur, zowel over de vijgenmuffin als de ravioli met posteleinstamppot waren we goed te spreken!

Wat alleen jammer was dat de mensen aan het tafeltje naast ons op het terras eerst zaten te roken en vervolgens verslikte een van hen zich zo erg dat het tot onsmakelijke taferelen met kunstgebitten enzo leidde… dat verpestte de sfeer een beetje.

27. Nederlands Mook

Peter Daals

Lunch en diner gehad. Uitstekend gegeten en gedronken, goede sfeer, bediening met vriendelijke aandacht. Voldoende grote porties, smaakvol.

28. Nederlands Mook

Vriendelijke bediening, vers eten, mooie wijnen, fijn terras. Zondag erg lekker gegeten!

29. Nederlands Mook

Niels Manders

30. Nederlands Mook

Als altijd lekker gegeten en gedronken, service/bediening goed.
    Ik heb wel een opmerking voor de kok. De kaart zou toegankelijker kunnen zijn. Het is nu kiezen uit 5 hoofdgerechten die je eigenlijk alle 5 niet wilt en wat mij betreft doe je niemand plezier met blauwe bloemkool!