Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mook verdeeld zijn.

1. Nederlands Mook

Marieke Kooijman

Heerlijk gegeten en leuke sfeer!

2. Nederlands Mook

Heerlijk geluncht in dit gezellig restaurant. Altijd vriendelijke bediening, goede service, luistert goed naar de wensen van de klant.
    Heerlijke gerechten, mooie wijnen en lekkere cappuccino. Ook nog ‘om de hoek’!
    Dus tot gauw weer!!

3. Nederlands Mook

Wij hebben de twee vegetarische gerechten op de kaart genomen en dat stelde niet teleur, zowel over de vijgenmuffin als de ravioli met posteleinstamppot waren we goed te spreken!

Wat alleen jammer was dat de mensen aan het tafeltje naast ons op het terras eerst zaten te roken en vervolgens verslikte een van hen zich zo erg dat het tot onsmakelijke taferelen met kunstgebitten enzo leidde… dat verpestte de sfeer een beetje.

4. Nederlands Mook

Peter Daals

Lunch en diner gehad. Uitstekend gegeten en gedronken, goede sfeer, bediening met vriendelijke aandacht. Voldoende grote porties, smaakvol.

5. Nederlands Mook

Vriendelijke bediening, vers eten, mooie wijnen, fijn terras. Zondag erg lekker gegeten!

6. Nederlands Mook

Niels Manders

7. Nederlands Mook

Als altijd lekker gegeten en gedronken, service/bediening goed.
    Ik heb wel een opmerking voor de kok. De kaart zou toegankelijker kunnen zijn. Het is nu kiezen uit 5 hoofdgerechten die je eigenlijk alle 5 niet wilt en wat mij betreft doe je niemand plezier met blauwe bloemkool!

8. Nederlands Mook

Erg leuke avond gehad! De bediening is erg vriendelijk en attent en het eten is genieten!

9. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten, alles is vers en ze nemen echt de tijd voor je! Wij komen er zeker terug.

10. Nederlands Mook

Jolanda en Maarten

Heerlijk kunnen genieten van de goede sfeer die mede mogelijk gemaakt werd door vriendelijke bediening en het goede eten. We komen zeker nog een keer terug.

11. Pizzeria Mook

Donervlees niet lekke zaten stukken vet aan.

12. Nederlands Mook

Frouwke

Heerlijk gegeten bij Schans. Op het mooie terras gezeten. Fijne bediening. Top avond

13. Nederlands Mook

We hebben genoten, catch of the day was heerlijk, goede wijn erbij en de zon op het terras maakte het helemaal af.

14. Nederlands Mook

Onverwachts uit eten tijdens een auto ritje was teleurstellend. We dachten lekker asperges te eten op de klassieke manier met ham, ei, krieltjes en boterjus. Bij de eerste hap proefde we allebei al iets aan de asperges, maar zeiden niets. Toen ik er drie op had van de zes kreeg ik ze niet meer weg. Zo vies. Het leek wel of ze in afwasmiddel gekookt waren. Mijn partner heeft ze nog wel opgegeten. De plakken ham die er bij geserveerd werden waren ook niet lekker, ook daar zat dezelfde vieze smaak aan. Al met al was dit voor ons eens maar nooit meer! Jammer hoor.

2,1
  15. Nederlands Mook

Anna en Frans

We zaten leuk, de bediening was prima, de wijn was lekker, het eten was goed, maar… waarom zo matigjes allemaal. Een mini bakje sla voor vier! Een even klein bakje frietjes. Dat is toch niet echt: "We gaan "Eten"! Beetje… hollands. Beetje… calvinistisch.

16. Nederlands Mook

Luc Leseman

Met ons vieren bijzonder lekker gegeten op het zonnige terras. Jammer vond ik helaas de herrie van het verkeer. Maar wij zijn uitstekend geholpen en dik tevreden!

17. Nederlands Mook

Joop en Corrie Vervuurt

Wat een fijne plek om je pensioen te vieren met een diner. Het ontvangst is zeer hartelijk. De gastvrouwen zeer vriendelijk en gastvrij. Informeerde regelmatig of alles naar wens was. Er werd rekening gehouden met de verschillende wensen. Tja..en dan het eten zelf. Zelfgemaakte mayonaise, alles vers en dan ook nog gekleurd op het bord, en heerlijke van smaak.
    Voor een eventueel volgend feestje kiezen wij weer De Schans. Complimenten aan de kok en het hele team van de Schans!

18. Nederlands Mook

Fijne plek voor de lunch, maar ik kom ook graag voor het diner of voor een borrel met een goede glas wijn op het terras.
    Helemaal ideaal voor een lunch met een groep, geen gedoe met parkeren en iedereen tevreden over het eten.
    Ik heb mijn 40ste verjaardag hier gevierd met een feest in de zaal en dat was echt tot in alle puntjes heel goed verzorgd.

19. Nederlands Mook

Uitspanning met informele sfeer. Veel wandelaars/fietsers, vaak ook met hond(en). In het afgelopen aspergeseizoen 2× gegeten. Eerste maal waren de asperges niet goed afgeschild, daar wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan, slechts een "ik zal het doorgeven". Tweede maal een aspergemenu gekozen, met dessert. Alles verliep leuk, lekker en vlot tót na de hoofdmaaltijd ; ineens was het personeel in geen velden of wegen meer te bekennen en zaten we ruim een half uur te wachten op ons dessert (ijs/aardbeien). Aan de bar wezen navragen "zijn jullie ons vergeten? We zitten al ruim een half uur te wachten op ons ijs".
    "Nee hoor, het komt eraan". Vervolgens nog eens een half uur moeten wachten. Het werd uiteindelijk goed gemaakt met een kopje koffie van het huis, maar de sfeer was eruit en de rest van de avond liep in het honderd omdat we gemaakte afspraken niet meer haalden. Jammer!

20. Nederlands Mook

Mireille Bruens

Genoten van een heerlijke moederdag lunch! Carpaccio met rucola etc. en een heerlijk glas chardonnay!

21. Nederlands Mook

Geweldig lekker gegeten fijne bediening.

22. Nederlands Mook

Martin

Super gezellig restaurant met super bediening en klant vriendelijk.
    Ga zo door fijn team… Trots wat jullie neer gezet hebben.

23. Nederlands Mook

Van een heel gezellige en heerlijke lunch genoten. Een zeer attente en lieve gastvrouw, ook al het personeel zeer vriendelijk en niet opdringerig. Prima aan te raden om te lunchen, dineren, een borrel drinken, wat dan ook. Wij komen zeker vaker terug

24. Nederlands Mook

Jeannette

We waren al eerder bij Schans geweest, voor diner en lunch. Om een vriendin te bedanken, hadden we gereserveerd voor zaterdag 7 april voor 3 personen. Het eten was prima. Maar Schans kon de drukte helemaal niet aan: we waren er om 19 uur en om 20.45 Uur kwam pas het voorgerecht. Dat is heel erg lang wachten. Jammer hoor.

25. Nederlands Mook

Mary Rutten

Alhoewel het eten afgelopen zaterdag prima was, deed het ontzettend lange wachten (en de reactie op mijn opmerking daarover) afbreuk aan het totaalbeeld. Jammer want in concept is het een leuke plek om te zitten en te genieten van het heerlijke eten.

26. Nederlands Mook

Prima prijs/kwaliteitsverhouding en een persoonlijke bediening.
    Goed alternatief voor de zaken in de regio in het hogere segment.

27. Nederlands Mook

Gerbrand

Ook deze keer was het hier weer voortreffelijk. We komen hier met enige regelmaat en hebben altijd een hele fijne avond. De gerechten zijn verfijnd en heerlijk en de sfeer is bijzonder aangenaam. Genieten!

28. Nederlands Mook

Jacobe vriendinnengroep

We hebben heerlijk geluncht bij Schans.
    We hadden allemaal een salade, die mooi opgemaakt werd opgediend, met een lekker wijntje erbij.
    Een van ons was er nog nooit geweest en ook zij vond de locatie en de sfeer erg goed.
    Tot de volgende keer!

29. Nederlands Mook

Yvonne Delis

Mijn vriendin en ik hebben afgelopen donderdag heerlijk geluncht bij de Schans.
    Het zag er op het bord mooi en verzorgd uit en het was heerlijk.

30. Nederlands Mook

We waren met een grote groep en het allemaal met elkaar eens dat we een heel leuke avond hadden gehad met erg lekker eten, heerlijke wijntjes en een goede bediening.