Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Mook verdeeld zijn.

1. Nederlands Mook

Een warm welkom door de eigenaar van het sfeervolle ingerichte restaurant. Hij gaf leuke adviezen over de gerechten en wijnen. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

2. Chinees-Indisch Mook

teleurgesteld

Afgelopen week voor €47,00 eten gehaald, jammer .
    Weggegooid geld. Dom ongeïnteresseerd personeel, slecht eten.
    Ik kom nooit meer terug.

3. Nederlands Mook

Gerald Schoenmakers

Kleine kaart, heerlijk eten, alles was vers bereid.

4. Nederlands Mook

Gezellig restaurant met goede sfeer.
    Wat mij betreft zou de diner kaart wat toegankelijker- en wat groter kunnen zijn.
    Zet bv een paar vaste gerechten op het menu waarvoor mensen terug kunnen komen.

5. Nederlands Mook

Anneke Kroon

Een hartelijke ontvangst en een heel smakelijke lunch genoten met onze groep dames!

6. Nederlands Mook

H.Theunissen

Heerlijk gegeten, prettige sfeer en de bediening is super.

7. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten, prima wijn én goed advies over welke wijn past bij gerecht. Attente bediening en betrokkenheid van gastheer.
    Zeker weer eens terug!

8. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten. De kaart is klein, maar de kwaliteit heel goed, met verrassende ingrediënten. De service (eigenaar?) was heel goed: heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn, kon goed inschatten wat wij lekker zouden vinden.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Nederlands Mook

De schans is een van onze favo plekken, we reizen er regelmatig helemaal vanuit Arnhem naar af. Ze bieden lekker vega opties (meer dan een per gang) en service is uitmuntend.

10. Pizzeria Mook

Beste Directie,

Afgelopen week bij u in de zaak geweest. De productervaring en service is goed. Wat me stoort is dat er in het Turks in bijzijn van klanten wordt gesproken.

11. Nederlands Mook

Het was weer voortreffelijk! De sfeer vinden we hier heel ontspannen en prettig, maar we komen om te eten drinken en dat is uitstekend, je ziet en proeft de zorg waarmee het is bereid. Wijn (en tapbier) is ook erg lekker. Je moet wel zorgen dat je ruimte houdt voor een toetje want die zijn lekker...

12. Nederlands Mook

Marieke Kooijman

Heerlijk gegeten en leuke sfeer!

13. Nederlands Mook

Heerlijk geluncht in dit gezellig restaurant. Altijd vriendelijke bediening, goede service, luistert goed naar de wensen van de klant.
    Heerlijke gerechten, mooie wijnen en lekkere cappuccino. Ook nog ‘om de hoek’!
    Dus tot gauw weer!!

14. Nederlands Mook

Wij hebben de twee vegetarische gerechten op de kaart genomen en dat stelde niet teleur, zowel over de vijgenmuffin als de ravioli met posteleinstamppot waren we goed te spreken!

Wat alleen jammer was dat de mensen aan het tafeltje naast ons op het terras eerst zaten te roken en vervolgens verslikte een van hen zich zo erg dat het tot onsmakelijke taferelen met kunstgebitten enzo leidde… dat verpestte de sfeer een beetje.

15. Nederlands Mook

Peter Daals

Lunch en diner gehad. Uitstekend gegeten en gedronken, goede sfeer, bediening met vriendelijke aandacht. Voldoende grote porties, smaakvol.

16. Nederlands Mook

Vriendelijke bediening, vers eten, mooie wijnen, fijn terras. Zondag erg lekker gegeten!

17. Nederlands Mook

Niels Manders

18. Nederlands Mook

Als altijd lekker gegeten en gedronken, service/bediening goed.
    Ik heb wel een opmerking voor de kok. De kaart zou toegankelijker kunnen zijn. Het is nu kiezen uit 5 hoofdgerechten die je eigenlijk alle 5 niet wilt en wat mij betreft doe je niemand plezier met blauwe bloemkool!

19. Nederlands Mook

Erg leuke avond gehad! De bediening is erg vriendelijk en attent en het eten is genieten!

20. Nederlands Mook

Heerlijk gegeten, alles is vers en ze nemen echt de tijd voor je! Wij komen er zeker terug.

21. Nederlands Mook

Jolanda en Maarten

Heerlijk kunnen genieten van de goede sfeer die mede mogelijk gemaakt werd door vriendelijke bediening en het goede eten. We komen zeker nog een keer terug.

22. Pizzeria Mook

Donervlees niet lekke zaten stukken vet aan.

23. Nederlands Mook

Frouwke

Heerlijk gegeten bij Schans. Op het mooie terras gezeten. Fijne bediening. Top avond

24. Nederlands Mook

We hebben genoten, catch of the day was heerlijk, goede wijn erbij en de zon op het terras maakte het helemaal af.

25. Nederlands Mook

Onverwachts uit eten tijdens een auto ritje was teleurstellend. We dachten lekker asperges te eten op de klassieke manier met ham, ei, krieltjes en boterjus. Bij de eerste hap proefde we allebei al iets aan de asperges, maar zeiden niets. Toen ik er drie op had van de zes kreeg ik ze niet meer weg. Zo vies. Het leek wel of ze in afwasmiddel gekookt waren. Mijn partner heeft ze nog wel opgegeten. De plakken ham die er bij geserveerd werden waren ook niet lekker, ook daar zat dezelfde vieze smaak aan. Al met al was dit voor ons eens maar nooit meer! Jammer hoor.

2,1
  26. Nederlands Mook

Anna en Frans

We zaten leuk, de bediening was prima, de wijn was lekker, het eten was goed, maar… waarom zo matigjes allemaal. Een mini bakje sla voor vier! Een even klein bakje frietjes. Dat is toch niet echt: "We gaan "Eten"! Beetje… hollands. Beetje… calvinistisch.

27. Nederlands Mook

Luc Leseman

Met ons vieren bijzonder lekker gegeten op het zonnige terras. Jammer vond ik helaas de herrie van het verkeer. Maar wij zijn uitstekend geholpen en dik tevreden!

28. Nederlands Mook

Joop en Corrie Vervuurt

Wat een fijne plek om je pensioen te vieren met een diner. Het ontvangst is zeer hartelijk. De gastvrouwen zeer vriendelijk en gastvrij. Informeerde regelmatig of alles naar wens was. Er werd rekening gehouden met de verschillende wensen. Tja..en dan het eten zelf. Zelfgemaakte mayonaise, alles vers en dan ook nog gekleurd op het bord, en heerlijke van smaak.
    Voor een eventueel volgend feestje kiezen wij weer De Schans. Complimenten aan de kok en het hele team van de Schans!

29. Nederlands Mook

Fijne plek voor de lunch, maar ik kom ook graag voor het diner of voor een borrel met een goede glas wijn op het terras.
    Helemaal ideaal voor een lunch met een groep, geen gedoe met parkeren en iedereen tevreden over het eten.
    Ik heb mijn 40ste verjaardag hier gevierd met een feest in de zaal en dat was echt tot in alle puntjes heel goed verzorgd.

30. Nederlands Mook

Uitspanning met informele sfeer. Veel wandelaars/fietsers, vaak ook met hond(en). In het afgelopen aspergeseizoen 2× gegeten. Eerste maal waren de asperges niet goed afgeschild, daar wat van gezegd maar er werd niets mee gedaan, slechts een "ik zal het doorgeven". Tweede maal een aspergemenu gekozen, met dessert. Alles verliep leuk, lekker en vlot tót na de hoofdmaaltijd ; ineens was het personeel in geen velden of wegen meer te bekennen en zaten we ruim een half uur te wachten op ons dessert (ijs/aardbeien). Aan de bar wezen navragen "zijn jullie ons vergeten? We zitten al ruim een half uur te wachten op ons ijs".
    "Nee hoor, het komt eraan". Vervolgens nog eens een half uur moeten wachten. Het werd uiteindelijk goed gemaakt met een kopje koffie van het huis, maar de sfeer was eruit en de rest van de avond liep in het honderd omdat we gemaakte afspraken niet meer haalden. Jammer!