Hier zie je hoe de meningen over de de Koperen Vis verdeeld zijn.

Anja Reurs

Mijn dochter raadde ons jullie aan en ze had gelijk. Leuke sfeer en goede bediening en het eten was super lekker, vooral de spareribs vielen in smaak

Het eten op de houten borden is ook leuk, ziet er goed uit.
    Heb er een gezellige avond gehad.

Harris Brautigam

Kort en bondig: Een prima avond bij de Koperen Vis gehad!

marja neuteboom

Gezellig aangekleed restaurant.
    Nette en vriendelijke bediening.
    Eten was top!

Anneke Teunissen

Super wat zijn we goed verzorgd. We kwamen met kleine kinderen. Speelgoed werd neergezet. Ze hadden ons een plaats gegeven, zodat de kinderen heen en weer konden lopen. En het eten, ook niet onbelangrijk. Top!! Echt een aanrader.

Erik Deerenberg

Prachtige ambiance en sfeer met eerlijk en heerlijk eten voor goede prijs.
    Personeel is attent vriendelijk en gezellig.
    Echt een aanrader !

Heerlijk gegeten, vlotte bediening! Tot de volgende keer.

Bob Maij

Heerlijk gegeten. Serveersters vriendelijk, behulpzaam en kwamen steeds vragen of alles naar wens was.
    Komen zeker nog een keer terug.

Leuke gezellige sfeer, keuze uit een lage tafel of een bartafel. Mooie bar centraal in het midden. Bediening vriendelijk. Uitgebreide wijnkaart en alles per glas verkrijgbaar. Eten was lekker en goed. Voorgerecht voldoende en lekker. Als hoofdgerecht saté geserveerd op een houtskool grill erg leuk en orgineel!
    Ook super gezellig mocht je op vrijdag avond na het eten een borrel willen doen.

Wij komen hier zeker weer een keer!

Erg donker. Als je kip neemt, kun je niet zien wat je kunt eten, met mijn telefoon bij geschenen. Het huisgemaakte Tiramisu niet te eten bah. Erg ongezellig vonden wij het alle 4.

De nostalgische eetclub

Heerlijk gegeten. Serveersters erg vriendelijk. Iets vaker langs de tafel komen om te vragen of we nog iets wensten was een pre geweest. Dan hadden we zeker meer drankjes genomen.

Priscilla

Mooie zaak, uitgebreide kaart, gezellige sfeer en heerlijk gegeten!

Spareribs zijn erg goed. Peppersteak kon beter. Goede sfeer.

Gezellig gegeten en nagetafeld. Voor herhaling vatbaar!

Fam. Wijker

Tweede kerstdag à la carte gegeten in de Koperen Vis. Wij waren aangenaam verrast. Bijzonder sfeervol en gezellig ingericht voor de kerstdagen. Bediening erg vriendelijk en nam ook de tijd voor ons. Heerlijk gegeten ook! Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Niet elke verandering is een verbetering, als je een hoofdgerecht bestelt komen de frietjes, salade en groenten nog apart op de rekening en niet voor een klein prijsje. Een glas Chardonnay kost maar liefst €5.30. De verbouwing is zeker erg duur uitgevallen.

Koos van Waalwijk van Doorn

Wat een super-aangename verrassing! Op aanraden van een echte Monnickendammer (Niles H.) hier gegeten. Alles was goed ... entourage, service, kwaliteit en diversiteit van de gerechten. We gaan hier zeker vaker komen!

14-12-2016 Wederom lekker gegeten! En ook nu weer in een leuke, gezellige sfeer mede dankzij de vriendelijke en vrolijke bediening. Bedankt voor een heerlijk avondje uit en we komen zeker weer eens langs.

Heerlijk geluncht, mooie zaak, erg sfeervol en zeer vriendelijk personeel. Heerlijke wijn van maand. Wij komen hier zeker terug.

Petra Bennes

Heerlijk gegeten.
    Het bestellen ging vlot alleen vanaf dat moment ging het mis. Tafel naast ons kregen een deel van onze voorgerechten wasrdoor wij nog langer moesten wachten. Kan gebeuren. Alleen toen die van ons kwamen ontbraken er 3 gerechten. Maar meteen aangegeven dat we die maar niet meer wilden. Anderhalf uur na het opgeven van onze bestelling kregen we het hoofdgerecht pas. Als het vol had gezeten had ik het nog begrepen maar dat was niet het geval. Het kopje kofftie van het huis maakte niet alles goed. Wat een beetje vreemd was was het afrekenen. We hadden een kadobon van € 150.00. Moesten nog wat bij betalen. Toen werd er € 35.00 op de kadobon gelaten en de rest cash. Toen ik zei dat de hele bon eerst opgemaakt moest worden en dat we het restant cash zouden betalen moest men erg lang rekenen om het correct te krijgen.

Albert & Patty Woudstra

Afgelopen Woensdag, 14 september 2016, hadden wij met onze beste vrienden Evert & Julia een heerlijke avond. Genoten van drankje, prima diner en sfeervol terras met kwaliteitsbediening van jong knappe Monnickendamse schonen in short. Een restaurant om aan te bevelen. Wij komen beslist nog eens bij U terug. Succes.

Vriendelijke bediening en lekker gegeten.

Ontzettend lekker gegeten, leuke bediening, gewoon prima!

Vincent

Heerlijk gegeten! Niets op aan te merken.
    Behalve dat we de patat niet op konden omdat we al genoeg hadden aan de rest van het eten ;-)

Heerlijk gezeten. Maar belangrijker is natuurlijk het eten en drinken en bediening. Dat verdient zeker een pluim.

Marlies de Haan- van de Vuurst

Helemaal top, ik vond alleen de glazen wijn wel heel karig gevuld. Daarentegen wel hele lekkere wijn.

Martiny van der Vlist

Gewoon perfect gegeten. Je zou het niet verwachten als je de traditionele inrichting ziet. Een aanrader!

De beste spareribs ooit gegeten!

Noord Hollandse gezelligheid in een (donker) bruin restaurant. Super spareribs, lekker mals. Ook het drankje vooraf bij de "open haard" met de kids viel goed in de smaak.

barbara boulengier

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening, komen wel weer een keer terug.

Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten voor een mooi prijsje! Zal er zeker weer komen :-)

martine siebelink

Prijs- kwaliteit is uitstekend. We hebben gesmuld van de kippetjes. Aardige bediening.

Sfeer beneden gezellig, boven minder, helaas daar zaten wij. Spare rib flauw en vet.

Super gegeten en nog sfeervoller geworden na de verbouwing! Service zoals altijd prima!!!

Lucienne

Wat een heerlijk restaurant! Zijn echt wat gewend, maar we hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten. Prijs kwaliteit helemaal super.

Goeie bediening en super lekker 😋 gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Noël Tholen

Uiterst gezellige sfeer, mooi verbouwd, vriendelijk en behulpzaam personeel en bovendien een prima kaart. En heerlijk gegeten niet te vergeten! Hier krijg je geen spijt van!!

Sander Lepelaar

Zeker een aanrader om tegaan dineren of lunchen, heerlijk gegeten.

R. Koopman

Gevraagd om een leuke tafel en die kregen we ook. Opvallend warm welkom, gezellig gezeten en prima gegeten. De bediening is vriendelijk, vlot. Om vaker naar toe te gaan!.

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met vriendelijke ontvangst en bediening. Beslist voor een bezoek aan te raden.

Fred Schep

Zeer gezellig gezeten en prima gegeten, leuke menukaart. En vlotte bediening. Om vaker naar toe te gaan, aanrader.

Oosterhoff

De bediening was super vriendelijk! En het eten was heerlijk, lekkere malse spare ribs, en prima tournedos. Dit alles in een gezellige sfeer en entourage. Kortom voor herhaling vatbaar, dank voor de elke avond!!

Deze keer was het net zo goed als in de zomer buiten op het terras. Deze tent is geweldig, wij zijn hier al heel wat keren geweest, zowel met de boot als op de fiets.

Ik zou zeggen ga zo door!
    Fam. Jansen Amsterdam

Gezellig eetcafe met lekkere broodjes. De carpaccio is mijn favoriet.

Robert Bakker

Lekker eten, allemaal vers uit eigen keuken, heel vriendelijke en attente bediening.

Nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten!

We hebben de High Wine gedaan, super leuk om te doen. Heerlijke wijnen geproefd met daarbij passende hapjes, echt super! Daarna heerlijk gedineerd. Kortom erg gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader, wij gaan het zeker nogmaals doen.

Harm Scheepstra

Met vier mensen goed gegeten. Opgewekte en attente mensen in de bediening maken het verblijf nog leuker. Vast punt van één van ons vier is "spare ribs" eten. Die raken dan ook steeds breder bekend. De samenvatting: tot spoedig ziens weer bij u naast de keuken.

M. Husslage

Super leuke avond gehad. Heerlijk gegeten, goede aardige en vriendelijke bediening en het opwarmen van een hapje en flesje voor de kleine was geen enkel probleem. Hapje werd zelfs in een mooi schaaltje opgediend. Vorig jaar hier ook mijn verjaardag gevierd en kwam graag terug omdat het zo'n goed adres is. Aanrader !

Leuke avond, lekker en genoeg eten en hele aardige bediening!

Ik zag het op internet en vond dat het gezellig eruit zag. De recensies waren goed. En het was zeker goed. Het personeel was leuk, het eten was heerlijk. Mijn man vond de spareribs super. Een gezellig eetcafé.

Na Sail-in gezellig buiten gegeten bij de Koperen Vis. De sfeer was relaxed. Mooie locatie met mooi uitzicht. De bediening was super en het eten was heerlijk. Mocht ik weer de kant van Monnickendam op gaan, dan komen we zeker weer eten.

Salome Henk

Bijzonder genoten van super verse producten, trio van vis alsmede tournedos waren uitstekend. Leuke bediening, een uitstekend adres waar het gaat om kwaliteit van eten en goede bediening. Kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.

Marieke en Gert

Wij hebben hier gisteren heerlijk op het terras gegeten. Er hing een gezellig sfeertje en het terras heeft uitzicht op mooie huisjes en het water met bootjes. Echt een aanrader!

Yvonne Mulder

Top!
    Aardig personeel en heerlijk geluncht met mijn lieve familie op een mooie zomerdag!

Evelien Vagevuur

Echt een aanrader. Kan geen negatief commentaar geven.

Werd netjes gemeld dat het wat druk was, maar het eten er aan kwam. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Marlies

Prima kaart, leuke service en zeker kind vriendelijk. Een aanrader ook met kinderen!

Hans Bruysters

We hebben voortreffelijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was super vriendelijk en zeer deskundig. Een aanrader!

Zussen Hendrix

Goed eten, genoeg keuze en goede service in een heel gezellig restaurant.

Koffie gedronken met appeltaart op het terras van de koperen vis. Je zit er heerlijk maar de prijs van €4.40 voor 1 punt vonden wij wel erg duur. Als er een volgende keer komt geen appeltaart meer.

Heerlijk gedineerd met een groep van acht personen. Iedereen koos van de kaart wat hij/zij lekker vond. Per gang kwamen de gerechten tegelijkertijd. Het zag er mooi uit en smaakte goed. Vriendelijke bediening.

Dirk

Top tent! Knus met zijn tweetjes, maar ook met onze twee kleintjes van 2 en 3 jaar oud is niets hier te gek. Genoeg ruimte om rond te drentelen, en tekenpapier en potloden voorradig ;-)). Verder is het eten lekker. Zelf vind ik het voorafje met allemaal kleine hapjes altijd erg lekker.

Ad Scheepbouwer

Even een weekendje er tussen uit. Via de website geboekt. De positieve recensies gelezen en hebben gisteravond ervaren dat het helemaal uitkomt. Lekker gegeten, leuke spontane bediening en een gezellige sfeer. Zeker een terugkomertje.

Op doorreis in de herfstvakantie in Monnickendam beland. Midden in het dorp liepen we tegen de Koperen Vis aan. Het gebouw is aan de buitenkant al de moeite waard, maar binnenin ook erg sfeervol ingericht.

We namen een voorgerecht met vis en dit was erg lekker. De saté was bijzonder lekker en vooral ook de kroepoek erbij. Fijne porties ook.

Al met al heerlijk gegeten. Enige minpuntje is dat we zonder er naar te vragen de rekening gepresenteerd kregen nadat we geen drankje meer vroegen.

We hebben heerlijk gegeten, de vis en de sate waren super, de bediening was erg aardig. Het vanille ijs was op maar ze gingen speciaal voor ons halen. Super, wij komen er zeker terug.

Jaap Baars

Sparerib-eters aller landen! In dit restaurant is de kwaliteit van het vlees én de marinade van wereldklasse. ik kan het weten, na 20 jaar van internationaal empirisch onderzoek!

Jaap Baars

Marja Hekman

Zeer gastvrije ontvangst.
    De bediening had een zeer goede timing om op het juiste moment aan de tafel te staan en te vragen etc..
    Eten was met aandacht op het bord gelegd en nodigde uit om ervan te genieten. Het smaakte dan ook allemaal zeer goed.

evelien

Supergezellige avond. Lekker eten, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Kom zeker terug als het zonnetje schijnt en we op terras kunnen zitten.

Schaper K

Een hele prettige bediening, het eten smaakvol, de tafel voor 4 personen krap bemeten, stoel en zitbank kan comfortabeler van hoogte en zitten, de belichting erg donker afgesteld.

Podhorzki

Ontzettend leuk cafe, mooie ligging. Alleen na 30 min werd onze bestelling pas opgenomen hier moesten we om vragen. Daarna nog 15 min moeten wachten op een 2 kopjes koffie en een appeltaartje.. Erg jammer, terwijl hier niet heel erg druk was. Appeltaart was overigens heerlijk.

Fam. Tellekamp

Erg lekker gegeten . De tournedos is erg mals en dus een aanrader.

van Deventer

Goed gegeten, het smaakte en zag er ook nog eens mooi uit! Personeel erg aardig en vaardig! Een dikke 8!

Fred Holthuis

Vanvond na de gezellige Kerstmarkt hier gegeten. Marja spareribs en ik een heerlijke tournedos. We hebben genoten van het heerlijke diner en de ambiance. Chapeau voor de uitstekende keuken en de prima bediening. Een aanrader!

E.S.Alkema

Mooie locatie, goed gegeten. De bediening attent en vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.

Nette ontvangst, nette gastvrouw, voldoende contact met tijdstussenpose, aandacht voor de bestelling,
    goed getemperde muziek, gezellige entourage, (accordeon hangt ondersteboven, klavier is altijd de door de rechterhand te bespelen kant ) goeie sfeer voor ons. Ik met mijn rug zittend naar de ingang had een fraai uitzicht op de toiletten (misschien een afschermend gordijn of deur) ik heb die avond een keukenmedewerker tientallen keren van de privé ruimte naar de keuken en andersom zien gaan met bakken en/of schalen waarbij hij telkens een blik wierp in het restaurant. Dat was eigenlijk het enige minpunt, voor de rest een prima avond zoals hij voor ons bedoeld was. Bedankt.

Greetje

Gezellige mensen, mooie plek, lekker eten en goede wijn.

Mw. M. Van Putten

Heerlijk gegeten. Zowel het Monnickerdammer vis trio als de ossehaas zijn erg goed. Fijne vriendelijke bediening en een heerlijk ongedwongen sfeer. Gewwon zoals uit eten moet zijn.

f steenis a jansen

Heel erg leuke sfeervolle eetgelegenheid. Goed, smaakvol eten. Prettige bediening, mooi uitzicht. Mocht de gelegenheid zich voordoen ga ik zeker nog een keer eten.
    Groeten fred en annemieke jansen.

M. Splinter

(H)eerlijke en royale lunch genoten in een gezellig oud-Hollands interieur. Prima bediening. De lunchkaart mag van mij worden uitgebreid met een of twee minder calorierijke, vegetarische gerechten, bijvoorbeeld een (groenten) salade.

Familie Vis

Een gezellig restaurant met dito terras, uitzicht over het water. Prima bediening, het eten is van goede kwaliteit en lekker klaargemaakt. De prijzen zijn niet overdreven, kortom hier komen we graag nog eens terug.

In een woord top alles klopt hier, de prijs en de kwaliteit. De ossenhaas is topie!

heerlijk gegeten, gezellige locatie
    aardige bediening, al met al een super ervaring!

Had er veel van verwacht na het lezen van de recensies. Maar viel allemaal een beetje tegen, duurt erg lang voordat je je eten krijgt en de kwaliteit laat ook te wensen over. De bediening was wel erg aardig.

D. Simons

In 1 woord top! Hier hebben we afgelopen week op het gezellige terras gezeten. Heerlijke Carpaccio salade gegeten en de bediening was zoals het hoort, vriendelijk en doen hun uiterste best het een ieder naar de zin te maken. Geen enkele negatieve ervaring voor ons hier! We hebben echt genoten dus hier komen we zeker weer.

MVG.

D. Simons

Marjolein

Je kunt hier heerlijk, gevarieerd en voldoende eten. We zijn hier al een paar keer wezen eten met vrienden en wie je ook mee neemt ze zijn allemaal enthousiast.
    Complimenten aan zeker de kok en het bedienend personeel. Een perfecte eetgelegenheid.

Wel even reserveren!

Mvg. Marjolein

Annemieke van Elst

Ik heb er heerlijk gegeten, goede wijn gedronken, met ongelooflijk aardig personeel gesproken in een gezellige inrichting. Dit is gewoon wat je nodig hebt voor succes en om te genieten :-). Succes!

Het is gezellig. Leuke bediening, goed eten, voor herhaling vatbaar.

Leuk sfeervol eetcafe. Alleen duurde het heel lang voor het eten kwam (te weinig personeel vrees ik) maar het eten was wel erg goed dus dat maakt een heleboel goed.

Gezellig dorpje!

Hans Veerman

Leuk eetcafe waar je ongedwongen een hapje en drankje kan nuttigen.

Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle cafe. Wij kwamen daar om 8 uur aan op zaterdag. hing een gezellige sfeer. na een heerlijke biefstuk en een vegetarische salade te hebben gegeten bleven wij nog even lekker naborrelen. Om een uur of tien barste het feest los en hebben wij ons daar nog tot sluitingstijd ( 02:00 uur ) goed vermaakt. Leuk en behulp zaam personeel!

Echt een aanrader!!

Vorige pagina