• Lid sinds 1 december 2014

Lucas Rive

Hoorn

1. Ton Berkhout's profielfoto
    Ton Berkhout heeft een recensie geschreven voor de Koperen Vis

Leuk restaurant, we waren er (op aanrader van “Monnickendammers”) voor de eerste keer. Wel een paar puntjes, maar ja…
    De Tom Kaj Kai is wat aan de flauwe kant, een handje taug’e erin, en wat meer Thaise kruiden toevoegen!
    Bij de spareribs, die overigens van prima kwaliteit waren, moet een kommetje met lauw water en een schijfje citroen gebracht worden, om je vingers even schoon te maken. Verder, prima servise en vriendelijke bediening. We komen zeker terug! 😀😀😀

2. Ton Berkhout's profielfoto
    Ton Berkhout heeft een recensie geschreven voor Lucas Rive

Wij hebben vandaag met 4 gasten geluncht, via een Groupon-aanbieding. Het reserveren van een tafel verliep een beetje rommelig, maar dat lag meer aan ons omdat wij de "voorwaarden" van Groupon terzake van het reserveren van een tafel niet goed hadden gevolgd, maar alles is toch goed gekomen. We zijn echt wel wat gewend (Amsterdammers hè), maar we vonden het prima allemaal. Het brood zou eventueel warm geserveerd kunnen worden, en de bestelde rode wijn was eigenlijk een beetje aan de koude kant, maar ja, die warmt vanzelf wel op :-). We hadden een Top-middag - vonden we alle vier - , en ik heb zojuist een nieuwe Grouponvoucher voor 4 personen besteld, geldig tot 15 april a.s., dus dat komt wel goed. Houwe-zo, Lucas !