Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Malden

Uitstekend eten voor een goede prijs. Nette en goed geïnformeerde bediening. Wellicht iets gedateerde inrichting. Al met al zeer geslaagde avond, hier komen we terug!

2. Mediterraans Malden

Niek van de Venne

Je blijft een magistrale kok Ijsbrand !!
    En met een gastvrouw als Sandra kan de avond niet meer stuk.
    Niets dan lof!

X Niek

3. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten! Lekkere wijnen erbij, geschonken door een enthousiaste sommelier. Leuk! Eén keer wel de wijn heel ver voor het gerecht gekregen. Op dat gerechtje moesten we ook wat lang wachten. Al met al een fijne avond en ik zou het restaurant zeker aanraden!

4. Mediterraans Malden

Miranda

Wat een avond! Genoten van een wervelende reis door de nieuwe kaart. Frisse, sprankelende voorjaarsgerechten. Verrassend, vernieuwend, op smaak en heel erg lekker relaxed! De wijnen mooi gecombineerd en de dame des huizes charmant en met aandacht voor details.
    Wij hebben van a tot z een prachtige beleving gehad en een nieuwe favoriet!

5. Mediterraans Malden

Charlotte van Riel-Luxembourg

Geachte lezer,

Wat hebben we genoten van het heerlijke eten.
    Zoveel smaken te proeven, het was in een woord af!
    We hadden ook al veel lovende woorden gehoord van onze kinderen.

Wel een kleine opmerking toch: we vonden het erg rumoerig met radio aan en veel geluiden om ons heen. We moesten soms erg ons best doen om elkaar te verstaan, dus harder praten.
    2 Van ons zijn wat minder goed horend, dus gehoorapparaat. Dat was even wat lastig.
    Misschien had ik ook een rustiger plekje op moeten zoeken. Ik weet niet of dat er is. Bij jullie.
    We zaten vlak bij de keuken, wat ik overigens heel leuk vond om jullie zo bezig te zien.
    Verder was het jammer dat het hoofdgerecht van 2 van ons vier lang op zich liet wachten.
    Intussen hadden wij, de andere 2 al 2 gangen gehad van het vegetarisch 4 gangen menu.
    Een goede les voor de volgende keer. Gewoon allemaal het 3 of 4 gangen menu of het menu van de chef nemen. Ik snapte wel dat jullie ons hoofdgerecht tegelijk met de anderen wilden serveren.
    Heerlijk was het, dus alle complimenten voor de kok. Het was top!

6. Mediterraans Malden

Het was heerlijk bij Lime. Voordat we ons eten besteld hadden, kwamen er al twee verrukkelijke amuses op tafel en alles wat er volgde was even bijzonder. Niet alleen de ingrediënten maar ook de combinaties waren verrassend, en alles smaakte even lekker. Voor dit soort kwaliteit is het prijskaartje dan ook acceptabel.

7. Mediterraans Malden

Sfeer was goed en gezellig.
    Werden uitstekend te woord gestaan en geholpen.
    Eten was heerlijk al was mijn steak toen ik hem geserveerd kreeg al lauw.
    Wat erg jammer was voor een steak waar je €33,- voor betaald.
    Voor gerecht sushi was heerlijk en ook het toetje was zeker de moeite waard.
    Keuze in voor een hoofd gerechten had voor mij iets uitgebreider gemogen.

8. Mediterraans Malden

Lekker avondje genoten van heerlijk eten. Gezellige sfeer en goede bediening.

9. Mediterraans Malden

Het eten was voortreffelijk lekker, zeer mooi opgemaakt, vriendelijk en netjes uitgelegd. Ook het hoofd en nagerecht mocht er zijn. Het was lang geleden dat ik zo'n lekkere ossenhaas op had precies juist gebakken en een heerlijke zelfgemaakt jus er bij. Op advies van een van de koks nagerecht besteld ook dat was om te smullen. Zeer de moeite waard om weer terug te gaan.
    Complimenten.

10. Mediterraans Malden

Jan Blokland

Prima lunch gebruikt in Lime.
    Ook onze kleinste eetster van 1,5 jr heeft het uitstekend naar haar zin gehad.
    De risotto kan ik aanbevelen.

11. Waardeloze bediening en zeer gedateerd. Ook viel meneer finaal tegen mij uit toen ik dacht een andere drank te hebben gehad dan ik had besteld. Met reserveren werd er gezegd dat het om 21 uur helemaal vol zat maar toen wij om 21.05U weg gingen hadden wij nog niemand anders gespot… vreemd. Eerste en laatste keer voor ons en hopelijk kan ik andere behoeden, over de slechte bowlingbaan nog maar te zwijgen! Prijs-kwaliteitverhouding is wederom meer dan waardeloos!

2,6
  12. Frederike

Vaak goed gegeten, vaak ook veel fouten gemaakt, kaart je dit na een aantal keren aan krijg je niet eens excuses en zelfs een zeer bijdehand antwoord. Enorm jammer eten was vaak prima kwaliteit. Ik ga er wegblijven en voel mij niet meer welkom.

5,3
  13. Mediterraans Malden

Ria Verheijen-Daemen

Heerlijk en gezellig gegeten. Iets of wat te veel geluid van stemmen.

14. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten (chefs menu), lekkere wijnen, leuke bediening.

15. Mediterraans Malden

Wat een (culinair) feestje als je bij Lime gaat eten! Smaken, structuren, koud-warm, krokantjes, zacht, romig, fruitig en zuur... Het komt allemaal voorbij bij Lime. Ik heb vegetarisch gegeten en kwam van de ene in de andere verrassing terecht! Aardig en kundig personeel helpt ook! Lekker compact en sfeervol ingericht. Open keuken. Gaat dat eten! Gaat dat zien! Gaat dat beleven en je zult niet worden teleurgesteld!

16. Mediterraans Malden

M.Disveld/Stuart

Het is exclusief, heerlijk eten in een aangename setting!
    Een aanrader!

17. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten, zeer verfijnde en uitgebalanceerde gerechten met goede bijpassende wijnen. Ysbrandt laat zien dat hij behoort tot een van de beste chefs van de regio Nijmegen.

18. Mediterraans Malden

Makkelijk parkeren, goede ontvangst, gezellig druk, hoog” ons kent ons” gehalte, prima bediening, erg warm bij de bar. Zeer goed eten, snel, prima wijnen. Aanrader

19. Wij hebben heerlijk gegeten dit was niet de 1e keer dat we er kwamen en nu ook niet de laatste keer.
    Het was er ontzettend druk dat hebben we lang niet zo meegemaakt,
    een uitkomst is om het lichtje wat op tafel staat omdraaid, om weer nieuwe drankjes te bestellen.
    De bediening kan dan zien wie er nog wat wil drinken.
    We hebben een fijne avond gehad, voor de prijs hoef je niet naar een ander te gaan.

20. Mediterraans Malden

Heerlijke avond gehad. Lekker eten, hele vriendelijke, behulpzaame bediening en leuk om een kijkene in de keuken te hebben!!

21. Altijd lekker en heel kinder vriendelijk. Mijn kinderen zijn dol op.

22. Mediterraans Malden

Esmeralda Overbeek

Op Valentijnsdag weer heerlijk genoten van alle moois en lekkers bij Lime. Wat een top restaurant. Gezellige sfeer, mooie aankleding, leuk en kundig personeel en een geweldige koks in de open keuken doe ondanks de drukte toch altijd tijd hebben voor een praatje met de klant.
    Hier moet je een keer geweest zijn, valt niet in woorden uit te drukken👍🏽

23. Mediterraans Malden

Fijne, hartelijke sfeer. De gerechten waren verrassend en de bijpassende wijnen heel lekker. Zeer attent en vriendelijk personeel. Ter gelegenheid van Valentijnsdag kregen we een prachtige roos aangeboden. Zo aardig! We hebben een heerlijke avond gehad!

24. Af gelopen weekend uit eten met kennis en kinderen.
    Was slecht bediening doet maar wat, let niet op, bestel je stokbrood, krijg je t samen met t hoofdgerecht, kinderen moest er lang wachten, werd n verkeerd hoofdgerecht neer gezet, moest terug, ieder een had t eten op, toen zijn eten kwam, dat is niet gezellig, links en rechts klagende de mensen dat t allemaal wel erg lang duurde, was niet druk, drinken moest je iedere keer vragen.
    We komen hier al n aantal jaren, maar laatste keren is t rond om slecht, waarom wordt er niets met de klachten gedaan, zo help je wel ze zaak naar de knopen.

25. Mediterraans Malden

M. Stoverink

Een hele gezellige avond. Heerlijk menu van de chef. Prettige bediening, goed wijnadvies en prijs kwaliteit helemaal op orde.
    Wij komen zeker terug.

26. Mediterraans Malden

Bart Wattenberg

Geweldig restaurant, menukaart is verrassend. Personeel gastvrij, kundig en gepasioneerd! Echt een aanrader.

27. Mediterraans Malden

We hebben genoten van een heerlijke lunch met bijzonder lekkere en verfijnde gerechten in een fijne sfeer met uitstekende bediening. Goede aandacht voor de gasten!

28. Mediterraans Malden

Weer top gegeten bij Lime vanaf het begin met de amuses tot het eind met ons nagerecht. Heerlijk. Prettige sfeer en goede bediening.

29. Mediterraans Malden

Verrassend van smaak, mooie gerechten. Heel mooi en altijd een thema en vorm.

30. Mediterraans Malden

Wij hebben met z’n 7en een geweldige avond gehad. Wij hadden verschillende menu’s maar ieder was zeer tevreden over het geen geboden werd. Het was heerlijk en wij komen zeker nog eens terug.