Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Malden

Heel bijzonder, met veel liefde klaargemaakt. En fijn dat ook vegetariërs iets echt bijzonders krijgen, met heel subtiele en diverse smaken. Heerlijke wijnen. Wel een beetje jammer dat er voor bieren veel minder keuzemogelijkheden zijn.

2. Mediterraans Malden

We hebben genoten! Samen met vrienden heerlijk gegeten, alles klopt. Heerlijke wijnen en bijzondere en verrassende gerechten. Bediening super en altijd vrolijk

3. Mediterraans Malden

Arie van den Berg

Heerlijk gegeten een meer dan een echte aanrader.

4. Mediterraans Malden

We hebben weer heerlijk en verfijnd gegeten. Het blijft een genot bij Lime. Een minpuntje is dat de (huis)wijn niet op de juiste temperatuur werd geschonken (was echt te warm). Een koeler met ijsklontjes was een oplossing, maar zo hoort t niet in Lime.

5. Mediterraans Malden

Heerlijke vissoep en eendenbout met Aziatische twist gegeten.
    Buitengewoon goede smaakervaring.
    Daarnaast een hele relaxte bediening.
    Echt een leuk avondje uit!

6. Mediterraans Malden

Familie Roelofs

Wat hebben wij lekker gegeten. Echt een aanrader!

8. Mediterraans Malden

Zeer goede ervaring met dit restaurant. Geweldige service en het eten is voortreffelijk, uitdagend een werkelijk smaakexplosie.

9. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten voor een zeer scherpe prijs! Gevarieerde menukaart met spannende en wat meer klassieke gerechten. Lekkere wijn. Vriendelijke en goede bediening, het enige minpunt was dat er een tikje veel tijd tussen de gerechten zat. Verder heel tevreden!

10. Italiaans Malden

Eten was lekker, maar voldeed toch niet aan de verwachting. Het klopte namelijk niet met wat op de menukaart stond.
    Service viel tegen: lang wachten, een paar keer om drinken moeten vragen, geen servet bij het nagerecht.
    Voorlopig kom ik hier niet meer.

11. Mediterraans Malden

Piet Hein Verhulst

Heerlijk met mijn goede vriend Rolf uitgebreid gelunched op het terras. Helemaal niets op aan te merken en zeker niet de laatste keer!

12. Mediterraans Malden

Heerlijk eten en goede bediening. Een zeldzaam goed restaurant

13. Mediterraans Malden

Weer heerlijk geluncht. Pareltje!

14. Mediterraans Malden

Alle vier de gangen van zowel het chef menu als het no-meat menu waren origineel en erg lekker

15. Mediterraans Malden

Noud dirks

Leuk en gezellig aan de bar zitten en eten met een hele geschikte 2de kok die lekker doorwerkt en ondertussen oor en oog heeft voor de mensen en gasten dichtbij

16. Mediterraans Malden

Ed Westmaas

Geweldig genoten, tip van onze b&b eigenaren, absoluut een aanrader

17. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten. Creatief en uniek. Perfecte smaakcombinaties en prachtige presentie: kunst op een bordje!

18. Mediterraans Malden

Het was echt prima. Mooi eten. Aardige bediening. Zalige rode wijn.

19. Mediterraans Malden

Het was een heerlijke lunch op een verregende moederdag. Lime weet precies wat ze doet: informeel maar met alle aandacht voor de gast, de gerechten en de wijnen. Plus een prima rijs-kwaliteitverhouding.
    Hoewel ik ver weg woon, kom ik zéker terug!

20. Mediterraans Malden

Marieke & Jurjen

Weer heerlijk gegeten bij Lime! Het avocadogerecht en de gnocchi met saffraan, wauw… heerlijke steak en lam en na het toetje nog iets heerlijks met chocolade en asperge… fantastische afsluiter!

21. Mediterraans Malden

Rob van der Spank

Toen mijn vrouw als tip voor moederdag dit restaurant aangaf, heb ik gelijk via deze website gereserveerd, het was voor ons de eerste keer dat we bij de nieuwe eigenaar gingen eten. De ontvangst was uiterst vriendelijk en we kregen een mooi tafeltje op hun gezellige terras. De ober gaf ons een goeie wijn suggestie (Grauburgunder), en daarna hebben wij onze keuze op het chef menu 3 gangen laten vallen. Het uitserveren was perfect op tijd en het bord zag er fantastisch uit, een tartaar van garnalen met asperges en een fijne garnering, mooie smaken die geweldig op elkaar afgestemd waren en die ons erg blij maakte en nieuwsgierig naar het volgende gerecht! Na een heerlijk HJ biertje was het tijd voor de stoof van lamsnek, in een woord, geweldig, lekker knapperig en een heerlijke saus, en dat allemaal in de juiste proporties. Als nagerecht kregen we heerlijk verse aardbeien met ijs en waren we blij dat we geen 4 gangen besteld hadden, alhoewel ik die zalm toch ook graag geprobeerd had, vaderdag misschien?! Kortom, heerlijk gegeten voor een heel normale prijs en mede dankzij de bediening mijn vrouw een mooie dag bezorgd. Lime, bedankt en tot snel weer, in ieder geval voor vaderdag.

22. Mediterraans Malden

J. Verhoef

Extra verrassing toen we buiten op het terras konden zitten. Heerlijke gerechten en fantastiche bediening.

23. Mediterraans Malden

4 gangen menu was zeer goed! De vlees vis optie een 10, de Vega optie 7,5 (de gnocci uitzonderlijk, de andere gerechten goed maar ruimte voor verbetering. Wijnen waren perfect!

24. Mediterraans Malden

Gerrie Abels

Was heeerlijk!

25. Afhaal en bezorg Malden

Ik kocht hier wel eens een doner broodje. Wat wel heel lekker was. Afijn, van de week was ik hier om een pizza te bestellen. Het scheen erg druk te zijn dus wachten vond ik geen probleem. Na wat minuutjes te hebben gewacht kreeg ik de pizza. Ik fietste naar huis (duurde nog geen 5 minuten denk ik) en thuis aangekomen bleek de pizza koud. Gewoon helemaal niet warm. Ook was de helft van de topping eraf, aan de buitenkant van de pizzadoos. Heel jammer!

26. Mediterraans Malden

(1) teksten reservering eet.nu onder de maat en niet passend bij de sfeer van het restaurant.:
    (2) te lange wachttijd bij serveren. Hiervoor werden overigens terecht excuses aangeboden.
    (3) eten uitstekend, geraffineerd. Prijs wijn per glas disproportioneel hoog.

27. Mediterraans Malden

Elk gerecht is heerlijk en zeer creatief qua smaak en opmaak. Fijn informeel en knus. Ysbrandt kookt nog steeds op sterren niveau, nu alleen zonder het gedoe en de stress. Wij komen er graag en komen zeker terug.

Wim Verriet

Zo als altijd goed verzorgd en keus genoeg.

29. Mediterraans Malden

Henk Thuis

Asperge menu! Niet te versmaden. Uiteraard heel anders dan de klassieke asperge gerechten! Mooie wijntjes erbij. Top top.

30. Mediterraans Malden

Daan Zijlstra

Zowel het Chef's menu als het No Meat Today menu waren heerlijk. Redelijk veel asperges in het NMT menu, waar het hoofdgerecht iets afstak tegen dat van het Chef's menu.