Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten…

• Eindcijfer 9,9
  2. Super goed Italiaanse restaurant, maakt alles vers en de smaak is authentiek Italiaans. Gastvrij en gezellig, dit moet je zeker bezoeken als je in de buurt bent!

3. Internationaal Malden

Karin maasen

We dachten een leuke avond te hebben maar het was een disceptie.
    Vlees was droog, porties ondermaats. Klein bakje friet voor 3 personen geen salades of groentes. Bediening moesten we halen niet te zien.

Maar ons zien ze daar ook nooit meer! Heel jammer!

2,3
  4. Vaste klant van La Giara!
    Oh wat vind ik het eten hier lekker!!
    Alles op het menukaart is heerlijk!
    En de wijnen!
    Italiaanse eigenaar en kok, super fijne personeel,
    Super fijne sfeer!
    Grazie!

5. Eten redelijk. Warm buffet in het begin goed, hoe later in de avond hoe ouder de eten.
    Buiten parkeerplaats is zo donder, beetje verlichting erbij is wel beter.
    Ik was bijna gevallen op de parkeerplaats.
    Verbetering vatbaar.

6. Italiaans Malden

Met een grote groep gegeten bij Oliva. Van te voren adviseerde ze ons om voor een luxe proeverij te kiezen, waarbij er allerlei gerechten op tafel zijn gezet. Dit was echt een fantastische keuze. Voor elk wat wils en het was echt heerlijk.

7. Italiaans Malden

We hebben met een groep mensen bij Oliva gegeten; wat een fantastische belevenis. We hebben buiten op het terras geborreld waarbij de eigenaar brood en olijven serveerde. In het restaurant hebben we genoten van een heerlijke luxe proeverij, van voorgerechten, hoofdgerechten en een nagerecht. De bediening is erg vriendelijk. Oliva is een echte aanrader!

8. Internationaal Malden

Restaurant voor de eerste keer bezocht, aardige ontvangst.
    Voorgerecht (carpaccio rolletjes) smaakte goed en was mooi gepresenteerd. Hoofdgerecht (Linguine Pescatore) was veel te scherp qua smaak en daardoor niet te eten. Dit staat niet in de omschrijving van het gerecht. Toen ik mijn klacht kenbaar maakte werd mij een drankje van het huis aangeboden, verder werd er niets mee gedaan. Dit was eens maar nooit meer.

1,5
  9. Italiaans Malden

Hoofdgerecht wilde gamba's kost € 34,80. Daar krijg je 5 garnalen voor en een beetje groente en frites. Belachelijk weinig voor zoveel geld! Een klein biertje, 0,2 kost € 3,40 ook dat is belachelijk duur! We hebben iets van de garnalen gezegd, maar daar is niets mee gedaan. Hier komen we nooit meer....

3,6
  10. Mediterraans Malden

Menu's zijn onduidelijk, diabetis patienten weten niet waar ze aan toe zijn. De bediening heeft nog nooit van koolhydraten gehoord. Van de 5 gangen twee niet lekker en niet opgegeten. Muziek vervelend en te luid. Uiteindelijk 165 € in het water gegooid. Thuis maar een lekkere tosti gemaakt.

3,4
  11. Keurige en vriendelijke bediening goede service vlot afgeruimd en snelle reactie wanneer je drinken besteld.

12. Heerlijk gegeten. Ons laten verrassen. Fijne ambiance, leuke bediening en, zoals gezegd, heel erg lekker. We komen terug!

13. Anoniem

Ik ben onlangs naar Restaurant La Giara geweest. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van mijn ervaring daar. Het restaurant heeft een warme en gastvrije sfeer, en bij binnenkomst werd ik direct begroet door vriendelijk personeel. De open keuken gaf me een kijkje in de culinaire kunsten die daar plaatsvonden, vooral bij de pizzaoven. De pizza's bij La Giara zijn heerlijk en smaken precies zoals ze die in Italië maken. Ik was blij verrast om te zien dat ze trouw blijven aan de traditionele Italiaanse methoden.

Naast de pizza's zijn ook de pasta voortreffelijk. Alle gerechten zijn goed op smaak gebracht. De kwaliteit van al het eten is erg goed en alles is vers. Hoewel de toetjes een beetje aan de prijzige kant waren voor wat je ervoor krijgt, moet ik toegeven dat die ook heerlijk waren.

Zeker de moeite waard om hier naartoe te gaan. Dit restaurant overtreft zonder twijfel de Italiaanse restaurants die je in Nijmegen en omstreken kunt vinden.

14. TJMV

Ik heb zelden ergens zo slecht gegeten. Het eten was veel te vet. Als ik mijn bestek op een hapje plaatste, kwam het vet naar boven, waardoor het zompig was. We hadden tweeënhalf uur, maar zijn ruim voor einde tijd al weggegaan. Normaal gesproken hebben we tijd te kort. Alleen de tomatensoep was goed. De wok was extreem vet. De vruchtjes (zowel blik als vers) waren uitgedroogd, evenals de sushi. Het eten in de bakken had in veel gevallen een ingedikte rand bovenop waardoor duidelijk was dat het eten er al uren stond. Kortom: verre van vers. Garnalen en vis leken uit de diepvries te komen.
    Snoep en koek konden gepakt worden met de blote handen i.p.v. met een tang. Dat hebben we niet gepakt want we weten niet of degene voor ons wel schone handen had.

Het kassameubel was heel erg smerig en stoffig. Achter de bar/het kassameubel was het een enorme bende.
    De plaatsen waar je je bord neer kon zetten (m.n. bij de ingrediënten voor teppanyaki en de wok) plakten enorm.
    De inrichting is gedateerd; daar kun je doorheen kijken als het eten voldoet, maar helaas.
    De cola bevatte geen prik. De drankkaarten op tafel plakten van de viezigheid.
    Tafels werden schoongemaakt met een spray i.p.v. met een schone (!) doek en warm water.

De bediening was wel vriendelijk.

Voor ons eens maar nooit meer.

3,4
  15. Fouhai Chew

16. Fouhai Chew

17. Robert Houben

Heel veel keuze, en lekker.

18. Italiaans Malden

Vriendelijke ontvangst en persoonlijke bediening. Er werd ons een leuk plekje toe gewezen. Genoten van de geserveerde gerechten. Na afloop kregen we nog een limoncello van het huis. We waren de laatste die gingen, maar werden niet weg gekeken en mochten gewoon blijven zitten ook al waren we uit gegeten en was de rekening inmiddels voldaan. Heerlijke avond gehad bij Oliva!

19. Ondanks de veelal slechte recensies die wij over dit restaurant lazen hebben wij toch een poging gewaagd om hier te gaan eten. Omdat ikzelf van Italiaanse afkomst ben zijn mijn verwachtingen best hoog waar het de Italiaanse keuken betreft. Wat waren wij blij verrast dat niets van de slechte recensies klopte!!! Echte Italianen in de keuken, vrolijk Nederlands talig meisje in de bediening, de vrouw van de eigenaar heel rustig met haar schattige dochtertje ergens aan een tafeltje, heerlijke Italiaanse smaken en een kok die ook nog komt vragen of het smaakt en je een gezellige avond wenst. Een echte aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt. Revieuws moet je dus zeker niet altijd serieus nemen!!!

20. Wij komen hier graag. Een wokrestaurant met sfeer. Fijne bediening, goede service, goede kwaliteit, veel keuze. Echt heerlijk!
    Een echte aanrader!
    Weer heerlijk gegeten vandaag👍

21. John Scheerman

Afgelopen zondag gegeten bij La Giara. Het eten is goed. De bediening is echter ver ondermaats. De serveerster sprak geen Nederlands. Zowel de voor- als hoofdgerechten werden niet voor alle gasten tegelijk uitgeserveerd. Er werd al afgeruimd terwijl er nog iemand zat te eten. Voorts zat er teveel tijd tussen de twee gangen. Daarnaast is het erg krap in het restaurant. De tafels staan dicht bij elkaar. Dit kan allemaal veel beter.

22. Cindy Rutten

Wij komen al jaren bij de Wok. Altijd goed geweest tot de laatste 2 x.. Helaas heel erg achteruit gegaan qua eten.
    Bediening verder prima.

23. Drinken en bediening was prima.
    Bij sommige etenswaren leek het of het er al langer dan een dag stond, niet vers dus.

24. Bij binnenkomst werd niks uitgelegd. Qua eten weinig keus en niet vers. Aangekoekte resten in het eten van de wok. Het eten van de bakplaat zat geen smaak aan en leek nog half rauw/bevroren. Meneer wou het ‘goedmaken’ door tegen de chef te zeggen dat hij het goed moest bereiden. Als dat al speciaal moet is het een slecht teken.

1,4
  25. Internationaal Malden

Koen van Esterik

26. Italiaans Malden

Gast in het restaurant

We zijn gastvrij ontvangen.
    De service was prima en de bediening was uitermate vriendelijk.
    De gerechten zagen er verzorgd uit. De sfeer was heel gezellig en de zaak zag er goed verzorgd uit. Er stonden mooi versierde kerstbomen. Bedankt voor de fijne avond! Een aanrader!

27. Bij jullie gereserveerd, zou open zijn, komen we daar aan, is het gesloten, dit al een keer eerder gehad bij grand café de 10, we hadden iets te vieren, sta je daar mooi voor joker.

28. Thijs van Kempen

Heel nette locatie. Erg lekker en verzorgd. Keurige en vriendelijke bediening. We komen zeker terug. Tot ziens.

29. Vieze, oude zooi. Gedateerde bowlingbaan, slechte ballen, versleten baan, muffe lucht, niet schoon. Oploskoffie (ja, echt! Heb de pot zien staan.)

30. Voor de 2e keer hier gegeten. Eerste keer prima bevallen. We voelde ons welkom en gezellige sfeer. 2e keer hele andere ervaring: we werden niet ontvangen of welkom geheten. Dus zelf maar doorgelopen naar de bar. De gastvrouw tenminste als zij dat moest voorstellen keek niet vrolijk, was alleen maar met “haar” kind bezig en deed verder niets. We zaten met z’n tweeën tussen 2 groepen in, erg rumoerig en kindje van gastvrouw leidde ons erg af. Eten was oké; cotoletta alla paler mitana, vlees was lekker maar er zat alleen maar een soort tomatensalade bij, een beetje karig. Spaghetti alla Genovese, zwom in de pesto en de bol mozzarella erbij snapte ik niet zo. Salade Caprese vooraf, lag een bol mozzarella op, normaal ligt dit in mooie plakjes gesneden erbij, miste ook hierbij balsamicoazijn of bijvoorbeeld wat peper, er mocht wat meer smaak aan zitten.