Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Malden

Joris Peijs

We hebben werkelijk heerlijk gegeten! Originele gerechten met verrassende smaakcombinaties, echt geweldig.
    De serveerster was heel vriendelijk, maar had allerlei bijzondere maniertjes wat we allebei nogal storend vonden. De muziek stond erg hard, maar werd op ons verzoek meteen zachter gezet.
    We hebben een heerlijke avond gehad en ik denk dat als de serveerster wat meer ervaring heeft alles helemaal top is!

2. Mediterraans Malden

Wat is het hier toch altijd fantastisch eten! De gerechtjes zijn zo verfijnd en lekker. De wijnen passen altijd perfect om de smaaksensatie compleet te maken. Dit is echt mijn lievelingsrestaurant!

Ik kom al jaren af en toe bij De10 voor de gezellige sfeer en heerlijke pasta en pizza's. Ideale combinatie met een avondje bioscoop (die letterlijk naast de deur zit).

Sinds ze ook een ruime keuze aan steaks aanbieden ben ik er alleen maar vaker te vinden. Het vlees, de garnering en de bijgerechten zijn in mijn ervaring altijd perfect bereidt. Ook de pasta is altijd precies goed en de pizza's zijn zoals je van een echte italiaan mag verwachten.

In combinatie met de gastvrije bediening kan ik alleen maar aanbevelen!

JB

Gister echt geweldig gegeten bij de 10 heerlijk 3 gangen menu a 24,95. Een echte aanrader goede kwaliteit goede portie, super aardig personeel. Voorgerecht een lekkere carpaccio daarna rib eye mals goed gebakken gegrild met aardappels courgette paprika gril en heerlijke sla en frietjes erbij. Toe een heerlijk ijsje kortom ons zie je hier vaker terug.

Diana van weverwijk

Gezellige plek om te lunchen of te dineren met gastvrije eigenaren. In de zomer een heerlijk terras waar je ook gewoon gezellig kan borrelen.

Maria de Wildt

Gisteren, 3 januari 2018, bestelde ik een: "Broodje van de maand

Ciabatta met Salciccia worst gebakken met eekhoorntjesbrood en ui en champignons". Toen het broodje opgediend werd zocht ik naar de paddenstoelen. Ik vond zegge en schrijven één schijfje champignon. Echt waar. De ober er bij. Uiteindelijk vroeg hij of de kok nog wat champignons bij moest bakken (waar bleef het eekhoorntjesbrood?). Hij kwam terug met een klein bakje waarin denk ik twee gesneden en gebakken champignons lagen. Dit viel me erg tegen, ook dat de ober (of de kok) geen excuses maakte. Vreemd hoor. De smaak van het broodje was verder voldoende maar niet zoals je verwacht gezien de omschrijving van het gerecht. Daarnaast vond ik de ober iets te popi jopie en te amicaal.

8. Mediterraans Malden

Heerlijke avond in alle opzichten bij een chef met mooie, eerlijke en pure ideeën en gerechten.

9. Mediterraans Malden

Leo Janssen

Op eerste kerstdag heerlijk gegeten bij Lime. Prima kerstmenu met dito wijn. Gezien de dag van het jaar hielden wij er rekening mee dat het druk zou zijn. Helaas werden onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. 45 Klanten in een restaurant waar normaal gesproken ruimte is voor 30 personen is wel erg veel. Daar staat dan tegenover dat ik niet zelf hoefde koken. De diverse gangen waren origineel, mooi op het bord en warm. Het smaakte allemaal prima. We zaten aan de bar bij de keuken en konden goed zien hoe de maaltijd bereid werd. Het enthousiasme van de mannen (sorry dames, echt alleen mannen) deed ons erg goed. Al met al hebben we een heel fijne avond gehad. We gaan beslist terug, maar dan niet op een nationale feestdag.

Betty v.d. K

Ondanks dat ze het niet konden beloven, kregen we de gewenste plaats!
    De bediening was erg goed, drinken werd tijdig gebracht, borden werden netjes opgehaald.
    Het eten was van goede kwaliteit, vers en zag er smakelijk uit.
    De prijs van het buffet was laag, je kon uit al het mogelijke kiezen.
    Kinderen kregen een dure kerstballon.
    Klein minpuntje, het was zo druk, iedereen denkt dat ze snel eten moeten halen omdat het anders op is.
    De recensies die zeggen dat het minder is geworden bij de Molen in Malden kloppen niet.
    Wij geven een dikke 9!

11. Mediterraans Malden

Hans van den Rijk

Goede sfeer en mooie gerechten!
    Een heerlijke aanrader!

Kevin Jansen

Vanavond met twee personen heerlijk gegeten bij Grand Café de 10! Als voorgerecht een caprese die erg goed smaakte met verse tomaten en mozarella! Als hoofdgerecht een biefstuk rood, die zeer smaakvol was. Bij het biefstuk proefde je de grill nog, zo krijg je er niet veel meer!

We werden ook ontvangen door een zeer goede en nette gastheer en in het vervolg goed geholpen door iedereen. Tussendoor ook nog gezellig een praatje gemaakt.

Al met al dus een zeer goeie ervaring en een aanrader voor alles en iedereen!

Wij komen zeker nog een keer terug.

13. Mediterraans Malden

Olav Boenders

Wat een fantastisch eten. In lange tijd niet zo genoten. Mijn vrouw had het vegetarisch verassingsmenu. Geweldig!

14. Italiaans Malden

Wij hebben hier gegeten met een socialdeal bon naar veel negatieve reacties dachten wij met bon is het nog te duur maar naar ons bezoek weten wij niet waar die negatieve reacties vandaan komen wij hebben lekker eten gehad en een goede bediening als wij weer in de buurt zijn komen wij zeker terug voor het eten en de bediening top zeggen wij.

We hebben gekozen voor de specialiteiten op de kaart. Duurdere klasse, maar was het zeker waard wat betreft de kwaliteit. Als vleesliefhebbers waren we zeer enthousiast. Op de kaart is keuze genoeg, ook in het goedkopere segment.
    Sfeer was prima en bediening vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.

Judith

We waren er vanavond met 3 personen waarvan 2 die gekozen hadden voor het 3-gangen menu voor 24,50. Er was voldoende keus en er hadden 2 pers. Gekozen voor de kruidige hoedjes vooraf. (Heerlijke gebakken champignons in een pannetje) en 1 x gebakken mosseltje, ook erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we saté de 10, Al Salmone en Filet Mignon (Ossenhaas) het werd geserveerd met friet en salade, het was wederom zeer lekker en meer dan genoeg. Als nagerecht hebben we 2× koffie genomen en 1× Coupe met vanille-ijs en sterke espresso met slagroom. Alles was al zeer sfeervol aangekleed voor de aankomende feestdagen.
    Marco, grazie e fino alla prossima volta.

18. Italiaans Malden

We hebben heerlijk gegeten alles vers en aardige mensen dit was voor herhaling vatbaar en dat met de bon van sociale deal voir 14 euro per persoon. Ook de kok was erg relaxed perfect bereid en vriendelijke bediening. Precies zoals het hoort top ga zo door santa Maria. 👍👍👍

Mildred Mork

Er is voldoende keuze, maar het eten heeft weinig smaak en smaakt daarbij ook nog allemaal hetzelfde. Bij de garnalen was het darmkanaal niet verwijderd. Dat kan echt niet, zelfs niet in een wokrestaurant.
    Dit is een restaurant dat uitermate geschikt is om met kleine kinderen naar toe te gaan en/of je helemaal vol te eten voor een redelijke prijs. Verwacht zeker geen culinaire hoogstandjes. Het is eten is net middelmatig.

20. Mediterraans Malden

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Mooie gerechtjes, veel smaak. Ook het vegetarische menu was top. Bediening oogde soms onzeker, maar ze waren wel attent. Erg druk en daarom wat lawaaiig. Maar toch genoten. De tijd tussen voor en tussengerecht mag zeker langer.

21. Mediterraans Malden

Zeer gezellige sfeer, om half acht op twee na alle tafels en stoelen op deze donderdag bezet. Lekker een en ander glaasje uit het aanbod van wijnen per glas. Keuze deels uit Menu, deels uit à la carte. Alles apart en heel smakelijk.

22. Mediterraans Malden

Nog nooit zo lekker vegetarisch gegeten! Fantastisch!

Sam&Anne-Marie

Afgelopen zaterdag voor het nieuwe concept "driegangenmenu € 24.50" gekozen. Ruime keuze en voor ieder wat wils, we hebben heerlijk gegeten en het vlees van de Josper was super mals met een heerlijke smaak.

24. Mediterraans Malden

Gustav Diegelmann

Heerlijk gegeten in een gezellige gastvrije ambiance. De bediening was vlot, vriendelijk, professioneel. Persoonlijke belangstelling van de chef zelf. Menukaart was helder informatief, schappelijke prijzen.
    Achteraf kunnen constateren ook een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gekozen menu heeft ons overrompeld in presentatie, smaken. Kortom een culinair avontuur.
    Zeker een herhaling waard.

25. Mediterraans Malden

Marion Borghuis en Jaap Schreuder

We hebben gisteren heerlijk gegeten met zus en zwager bij Lime. Culinair top. Het viergangen menu van de chef was heerlijk en de wijnen bij de gerechten waren goed afgestemd. De gerechten waren van uitstekend kwaliteit en ook nog heel mooi opgemaakt. We hadden een mooie tafel in een sfeervol restaurant. Een restaurant waar we graag terugkomen en waar Malden trots op kan zijn.

26. Mediterraans Malden

Zeer goede kwaliteit voor een prima prijs! Wijn is erg goed, bediening is erg gastvrij en dat ondanks een tjokvol restaurant deze vrijdagvond, dus ook strak georganiseerd. Superlatieven tekort, eigenlijk. Die Bib Gourmand is weer zeer verdiend!

jolanda dankelman

Vanavond genoten van het 3-gangenmenu.
    Ruime keuze, heerlijk eten, fantastische bediening, bij een lekker haardvuurtje.
    Kortom, een echte aanrader!

Onvriendelijk, er kon maar een half woord van af, waren met kleine kinderen, niks te doen of kleuren voor ze. Friet was donkergeel, hard, ik denk 2× gebakken. Geen heikant meer voor ons.

29. Afhaal en bezorg Malden

Lekker broodje kipfilet besteld, helemaal top.

Anja eemers

Alweer heerlijk gegeten. Super goede sfeer en personeel dat tijd maakt voor een praatje. Wij komen hier graag terug.