Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

zeer lekker friet! Heel aardig en goed personeel. Super fijne en gezellige sfeer. Ik kom zeker nog eens langs!

2. Mediterraans Malden

Nu voor de vierde keer gegeten bij Lime en wederom genoten! Goede bediening die de tijd neemt voor uitleg over de heerlijke gerechten met daarbij geweldige suggesties voor lekkere port/wijn/speciaalbier bij het eten. Mijn tafelgenoten (die hier voor het eerst aten) waren zeer onder de indruk, zowel van de kwaliteit als de presentatie van het eten. En dan was de sfeer ook nog eens heel aangenaam; het restaurant was fijn van temperatuur en mooi warm aangekleed, nu in kerstsfeer. Kortom: het blijft een favoriet, en dat zo dichtbij in Malden!

3. Mediterraans Malden

Te rumoerig, konden elkaar niet verstaan (er zat wel een grote gezelschap bij elkaar).
    Open keuken waar personeel de hele avond proeft van de gerechten.

4. Mediterraans Malden

Fantastisch gegeten! Alles vanaf de amuse tot en met nagerecht was heerlijk en goed over nagedacht. De sucade in het bijzonder was super lekker. En ook de ananas ceviche met zure meringue was erg lekker, met ogen dicht genoten hiervan. Sfeer prima, dito bediening.

5. Mediterraans Malden

Will Schrauwen

Fantastisch! Zoals altijd!
    Nomeat today wintereditie. Heerlijk!

6. Mediterraans Malden

Wij hebben genoten bij Lime. Het eten was super, vanaf de amuse tot en met het hoofdgerecht (voor een toetje was geen plaats meer helaas). De entrecote was top, het is lang geleden dat ik zo'n perfect gebakken stuk vlees heb gegeten. Niets dan lof. Het enige minpuntje was het gebrek aan een sommelier (die had vrijaf). Wijnadvies was welkom geweest. Maar de bediening was erg prettig en ongedwongen en dit geldt ook voor de sfeer. Een aanrader!

7. Mediterraans Malden

Heerlijk gedineerd. Zeer speciale smaak sensaties.

8. Mediterraans Malden

Het was weer bijzonder goed bij Lime.
    Heel knap hoe Ijsbrand elke keer weer nieuwe originele gerechten weet te verzinnen die zo lekker zijn, alles, van voorgerecht tot nagerecht was top!

9. Mediterraans Malden

Alice Bisseling

Wij hebben 100% genoten, relaxte sfeer, prima bediening en heerlijke gerechten…

10. Mediterraans Malden

De lunch was fantastisch. De kok heeft een goed gevoel voor combinatie van smaken. Een feestje!!!

11. Mediterraans Malden

Rita van Veen

Fantastisch restaurant, prima service en mooie embiance.
    Het eten was exclusief en gedurfd… ons Franse gezelschap was zeer enthousiast! En dat wil wat zeggen.
    Nog een heel klein minpuntje zijn de diepe borden, waar het bestek wel eens inglijdt en dan je handen vies worden. Maar dat is dan ook het enige.

Chagrijnig personeel, alles was koud broodje warm vlees en broodje shoarma tot aan de warme chocomel. Gevraagd of het broodje even in de magnetron mocht, kreeg een blijk toegeworpen.

13. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten met verrassende smaken en mooie gerechten. Wachttijd in het begin wel aan de lange kant maar werd hard gewerkt. Dus misschien iets meer mankracht gezien de bewerkelijkheid van de gerechten.

Ik heb afgelopen week bij De Tien lasagne bolognaise gegeten. Het was alweer enige maanden geleden dat ik hier was, maar ik neem altijd hetzelfde gerecht omdat het zo heerlijk smaakt. De portie was al niet groot, maar nu was hier nog eens een laagje van af gehaald, zodat ik met honger van tafel ging. Ik zag bovendien dat de prijs van 14 € naar 16 € verhoogd was. Voor mij reden om hier niet meer terug te komen.

15. Mediterraans Malden

Perfecte lunch gehad in Lime! Erg gastvrij en knus restaurant met geweldig eten in mooie porties en absoluut een goede prijs-kwaliteit verhouding! We komen zeker terug!

16. Mediterraans Malden

Wilfred en Natasja

Wij hebben heerlijk geluncht. Het was weer geweldig.

17. Italiaans Malden

Vanavond met 6 personen gegeten, was echt lekker en super een hoofdmaaltijd werd zelfs aan tafel bereid erg origineel, gaan volgende keer weer, best 'n aanrader.

18. Italiaans Malden

Leo Scholte

19. Mediterraans Malden

Coby en Gert Thijssen

Heerlijk gesmuld van het 4 gangen chefsmenu en het no meet today menu. Wat een smaakbeleving. Soms met de ogen dicht zitten genieten. Tevens een heerlijke witte Riesling wijn erbij. En een heerlijke Siciliaanse rode bij de patrijs op aanraden van de serveerster. Hebben zitten genieten op onze trouwdag van deze verwennerij. Een aanrader voor een gezellige avond uit.

20. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten, was gezellig druk, sfeer heel ontspannen. Het personeel was heerlijk rustig, terwijl het toch druk was. Eten van uitzonderlijke kwaliteit en de sfeer ook.

21. Mediterraans Malden

Paul en Albertine Noordzij

Fantastisch gegeten met een prima passende wijn. Leuke informele bediening in een fijne bistro achtige entourage.
    Een echte aanrader voor een fijn avondje uit.

22. Mediterraans Malden

Opnieuw voortreffelijk gegeten. Dit maal als hoofdgerecht een heerlijk stuk herten filet. Ook voor en nagerecht waren uitstekend.

De tosti’s waren zeer kleine casino sneetjes.
    1 was met salami de ander met ham maar de helften werden gemixt opgediend. Een chiabatta carpatio was keihard en de carpatio was nog bijna bevroren. De Italiaanse ober verstond geen woord Nederlands.

24. Mediterraans Malden

Bediening uitstekend, vakkundig en professioneel, presentatie van de gerechten apart en erg lekker. Enige minpunt is dat de gangen erg lang op zich lieten wachten wat ten koste gaat van de algehele service beleving. Zo zaten wij om 20:00 aan tafel, om 21:15 kwam de eerste gang en om 22:05 werd de tweede gang geserveerd. De organisatie in de keuken kan qua timing absoluut beter, maar als je alle tijd hebt is dit restaurant een aanrader.

25. Mediterraans Malden

Henny Smid-Schoof

We hebben een fantastische maaltijd gegeten bij Lime. We hadden beef to share en we vroegen om het vlees bleu te krijgen en tot onze verbazing kregen we het vlees bleu. Dan kun je dus koken, of bakken in dit geval… complimenten aan deze keukenbrigade!

26. Mediterraans Malden

T. Gijzel

Voor de tweede maal heerlijk gegeten in een sfeervolle entourage.

27. Mediterraans Malden

Goed en originele gerechten in gezellig restaurant. Chef geeft zelf heel veel aandacht aan zijn gasten. Top!

28. Mediterraans Malden

Esmeralda

Wij hebben weer heerlijk genoten van de culinaire kunsten van Ijsbrandt.
    Jullie hebben een erg enthousist, betrokken en kundig team.

29. Mediterraans Malden

Jacqueline edwards

Gezellige avond gehad, heerlijk rten en vriendelijke bediening! Thx.

Geert Ritmeijer

We hebben een heel gezellige en fijne avond gehad. Een prettige ontvangst. Een fijne tafel. En vooral fijne gerechten. Voor herhaling vatbaar! We komen dan ook zeker terug!