Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Malden

Alle vier de gangen van zowel het chef menu als het no-meat menu waren origineel en erg lekker

2. Mediterraans Malden

Noud dirks

Leuk en gezellig aan de bar zitten en eten met een hele geschikte 2de kok die lekker doorwerkt en ondertussen oor en oog heeft voor de mensen en gasten dichtbij

3. Mediterraans Malden

Ed Westmaas

Geweldig genoten, tip van onze b&b eigenaren, absoluut een aanrader

4. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten. Creatief en uniek. Perfecte smaakcombinaties en prachtige presentie: kunst op een bordje!

5. Mediterraans Malden

Het was echt prima. Mooi eten. Aardige bediening. Zalige rode wijn.

6. Mediterraans Malden

Christel

Het was een heerlijke lunch op een verregende moederdag. Lime weet precies wat ze doet: informeel maar met alle aandacht voor de gast, de gerechten en de wijnen. Plus een prima rijs-kwaliteitverhouding.
    Hoewel ik ver weg woon, kom ik zéker terug!

7. Mediterraans Malden

Marieke & Jurjen

Weer heerlijk gegeten bij Lime! Het avocadogerecht en de gnocchi met saffraan, wauw… heerlijke steak en lam en na het toetje nog iets heerlijks met chocolade en asperge… fantastische afsluiter!

8. Mediterraans Malden

Rob van der Spank

Toen mijn vrouw als tip voor moederdag dit restaurant aangaf, heb ik gelijk via deze website gereserveerd, het was voor ons de eerste keer dat we bij de nieuwe eigenaar gingen eten. De ontvangst was uiterst vriendelijk en we kregen een mooi tafeltje op hun gezellige terras. De ober gaf ons een goeie wijn suggestie (Grauburgunder), en daarna hebben wij onze keuze op het chef menu 3 gangen laten vallen. Het uitserveren was perfect op tijd en het bord zag er fantastisch uit, een tartaar van garnalen met asperges en een fijne garnering, mooie smaken die geweldig op elkaar afgestemd waren en die ons erg blij maakte en nieuwsgierig naar het volgende gerecht! Na een heerlijk HJ biertje was het tijd voor de stoof van lamsnek, in een woord, geweldig, lekker knapperig en een heerlijke saus, en dat allemaal in de juiste proporties. Als nagerecht kregen we heerlijk verse aardbeien met ijs en waren we blij dat we geen 4 gangen besteld hadden, alhoewel ik die zalm toch ook graag geprobeerd had, vaderdag misschien?! Kortom, heerlijk gegeten voor een heel normale prijs en mede dankzij de bediening mijn vrouw een mooie dag bezorgd. Lime, bedankt en tot snel weer, in ieder geval voor vaderdag.

9. Mediterraans Malden

J. Verhoef

Extra verrassing toen we buiten op het terras konden zitten. Heerlijke gerechten en fantastiche bediening.

10. Mediterraans Malden

4 gangen menu was zeer goed! De vlees vis optie een 10, de Vega optie 7,5 (de gnocci uitzonderlijk, de andere gerechten goed maar ruimte voor verbetering. Wijnen waren perfect!

11. Mediterraans Malden

Gerrie Abels

Was heeerlijk!

12. Afhaal en bezorg Malden

Ik kocht hier wel eens een doner broodje. Wat wel heel lekker was. Afijn, van de week was ik hier om een pizza te bestellen. Het scheen erg druk te zijn dus wachten vond ik geen probleem. Na wat minuutjes te hebben gewacht kreeg ik de pizza. Ik fietste naar huis (duurde nog geen 5 minuten denk ik) en thuis aangekomen bleek de pizza koud. Gewoon helemaal niet warm. Ook was de helft van de topping eraf, aan de buitenkant van de pizzadoos. Heel jammer!

13. Mediterraans Malden

(1) teksten reservering eet.nu onder de maat en niet passend bij de sfeer van het restaurant.:
    (2) te lange wachttijd bij serveren. Hiervoor werden overigens terecht excuses aangeboden.
    (3) eten uitstekend, geraffineerd. Prijs wijn per glas disproportioneel hoog.

14. Mediterraans Malden

Elk gerecht is heerlijk en zeer creatief qua smaak en opmaak. Fijn informeel en knus. Ysbrandt kookt nog steeds op sterren niveau, nu alleen zonder het gedoe en de stress. Wij komen er graag en komen zeker terug.

Wim Verriet

Zo als altijd goed verzorgd en keus genoeg.

16. Mediterraans Malden

Henk Thuis

Asperge menu! Niet te versmaden. Uiteraard heel anders dan de klassieke asperge gerechten! Mooie wijntjes erbij. Top top.

17. Mediterraans Malden

Daan Zijlstra

Zowel het Chef's menu als het No Meat Today menu waren heerlijk. Redelijk veel asperges in het NMT menu, waar het hoofdgerecht iets afstak tegen dat van het Chef's menu.

18. Mediterraans Malden

Nic Windt

De chef, IJsbrand, geeft een vriendelijke ontvangst! Verteld trots over het nieuwe lichtplan in de zaak en gaat vervolgens naar zijn "hoekje" in de keuken. Zet dan weer de mooiste smaken voor met zijn verassingsmenu. Keurig begeleid door de wijnen!
    Het was weer een smaakfeest!

19. Mediterraans Malden

Niveau ontstijgt regio Nijmegen.

Weinig woorden voor,! WOW!

20. Mediterraans Malden

Mila Snoek

Altijd verzekerd van een zeer bijzonder en heerlijk gerecht met heerlijke wijn!
    Bediening altijd vriendelijk, weten heel goed wat ze serveren en kunnen goed adviseren wat wijn betreft.
    Sfeer is warm, gezellig en leuk dat je de top kok druk bezig ziet in de keuken.

Anoniem

Het was ontzettend lekker, en we gaan zeker nog eens.

F&J

Al meerdere keren bij de Heikant gelunched, maar dit keer toch ontevreden. Mijn vriendin had een hamburger besteld, maar in plaats van gegrilde uien kreeg ze twee rauwe uien tussen de hamburger. Verder ontbraken de tomaten en komkommer en zaten er maar twee kleine schijfjes augurk tussen de hamburger. Als je niet kan waarmaken wat je op de kaart aanbiedt, pas dit dan aan! Mijn broodje kip döner kwam met sla zonder enige dressing, welke dus bleef liggen. Lijkt mij niet de bedoeling. Ondanks de schone zaak en de bediening toch geen reden om weer een keer te gaan lunchen. Jammer…

Theo en Jolanda

Heerlijk gegeten.
    Leuke en gezellige ambiance.
    Komen zeker een keer terug…

24. Mediterraans Malden

Het was geweldig lekker en gezellig!

25. Mediterraans Malden

Frank Harmsen

Wij hadden het 'No meat today' menu: 4 gangen voor 42 euro pp, met bijpassend wijnarrangement (halve glazen, want we moesten nog terugfietsen naar huis...). Uitstekend bevallen: mooie, verrassende combinaties, fantastisch! Echt hele goede prijs-/kwaliteitverhouding, we waren aangenaam verrast over de rekening (120 euro voor 2 personen, all-in), want je krijgt sterreneten tegen een vriendelijke prijs. Service ook prima, heel persoonlijk, met Ysbrandt (eigenaar / chefkok) prominent in de zaak als goede gastheer. Voor ons de eerste keer bij Lime, maar zeker niet de laatste. Een aanrader!

26. Mediterraans Malden

Marjan van de laar

Wat was het lekker zeg. Ongelofelijk een vegetarisch hoofdgerecht van zuurkool en spitskool en dan echt zo lekker. Ook andere gerechten waren super. Ook goede wijnadviezen, erg sympathieke en correcte, blije bediening.
    Heerlijke plek om te eten.
    Ietsje minder is dat het wel wat rumoerig is door de open keuken en de. Vrij kleine ruimte. Maar de sfeer is dan juist weer erg fijn, met direct contact tussen de chef en de gasten,

27. Mediterraans Malden

M.STOVERINK

Heerlijk No meat today 4 gangen menu gegeten. Prima bediening alleen de koffie liet iets te lang op zich wachten. Aardige bediening en een goede sommelier.
    Afsluitend kwam kok/eigenaar een prettig praatje maken. Kortom aan te bevelen wanneer je heel lekker wil eten in een kleine sfeervolle ambiance.

28. Mediterraans Malden

Leuk aangekleed en kleinschalig restaurant met een goede sfeer, zeer correcte bediening en een fantastische en vriendelijke keuken.

29. Mediterraans Malden

We hebben met ons gezin meer dan heerlijk gegeten. Het is wel wat gehorig als de zaak vol zit (en dat was zo). Vriendelijke en goede service. Voorgerecht, hoofdgerecht en vooral dessert (warm chocoladetaartje ++) om je vingers bij af te likken.

30. Mediterraans Malden

Heerlijk gegeten. Leuke bediening en we konden de kok in de gaten houden😉