Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Mediterraans Malden

Zeer gezellige sfeer, om half acht op twee na alle tafels en stoelen op deze donderdag bezet. Lekker een en ander glaasje uit het aanbod van wijnen per glas. Keuze deels uit Menu, deels uit à la carte. Alles apart en heel smakelijk.

2. Mediterraans Malden

Nog nooit zo lekker vegetarisch gegeten! Fantastisch!

Sam&Anne-Marie

Afgelopen zaterdag voor het nieuwe concept "driegangenmenu € 24.50" gekozen. Ruime keuze en voor ieder wat wils, we hebben heerlijk gegeten en het vlees van de Josper was super mals met een heerlijke smaak.

4. Mediterraans Malden

Gustav Diegelmann

Heerlijk gegeten in een gezellige gastvrije ambiance. De bediening was vlot, vriendelijk, professioneel. Persoonlijke belangstelling van de chef zelf. Menukaart was helder informatief, schappelijke prijzen.
    Achteraf kunnen constateren ook een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Gekozen menu heeft ons overrompeld in presentatie, smaken. Kortom een culinair avontuur.
    Zeker een herhaling waard.

5. Mediterraans Malden

Marion Borghuis en Jaap Schreuder

We hebben gisteren heerlijk gegeten met zus en zwager bij Lime. Culinair top. Het viergangen menu van de chef was heerlijk en de wijnen bij de gerechten waren goed afgestemd. De gerechten waren van uitstekend kwaliteit en ook nog heel mooi opgemaakt. We hadden een mooie tafel in een sfeervol restaurant. Een restaurant waar we graag terugkomen en waar Malden trots op kan zijn.

6. Mediterraans Malden

Zeer goede kwaliteit voor een prima prijs! Wijn is erg goed, bediening is erg gastvrij en dat ondanks een tjokvol restaurant deze vrijdagvond, dus ook strak georganiseerd. Superlatieven tekort, eigenlijk. Die Bib Gourmand is weer zeer verdiend!

jolanda dankelman

Vanavond genoten van het 3-gangenmenu.
    Ruime keuze, heerlijk eten, fantastische bediening, bij een lekker haardvuurtje.
    Kortom, een echte aanrader!

Onvriendelijk, er kon maar een half woord van af, waren met kleine kinderen, niks te doen of kleuren voor ze. Friet was donkergeel, hard, ik denk 2× gebakken. Geen heikant meer voor ons.

9. Afhaal en bezorg Malden

Lekker broodje kipfilet besteld, helemaal top.

Anja eemers

Alweer heerlijk gegeten. Super goede sfeer en personeel dat tijd maakt voor een praatje. Wij komen hier graag terug.

We komen er vaker, is het niet voor een biertje na het voetballen, danwel voor een hapje.
    Ik heb heerlijke gamba's met gegrilde groente gegeten vooraf, en als hoofdgerecht een biefstuk.
    Genieten, elke keer weer!
    De vorige keer namelijk hebben we met vijf mannen en een dame, ook biefstuk gegeten. De specialiteit van het huis. Het was super mals, een aanrader.

Goed eten. Vriendelijk personeel. Ruime keuze. Kindvriendelijk (leuk speel/relax ruimte voor de kleintjes)… wij genieten elke keer weer. Deze maand gaan wij weer.

Met voetbalvrienden een drankje en een hapje. Goed gegeten in een gezellige ambiance.

Na afloop limoncello van het huis!

Gisteravond gegeten in de 10. Aardige bediening, pizza's waren ok. We gingen naar de film in het gebouw ernaast. Auto gratis geparkeerd en we waren ruim op tijd klaar met eten. Voor deze eetgelegenheid is het gemiddelde cijfer van eet.nu, op dit moment een 7,9 precies passend.

Lekker gegeten op sfeervol, verwarmd terras. Prima chicken wings, mooi gegaarde kabeljauw.
    Vriendelijke bediening.
    Rode wijn was veel te warm (zoals in de meeste restaurants) maar dat werd meteen opgelost na opmerking hierover.
    Lekkere limoncello vh huis na afloop.

Kom er vaak en graag.
    Lekker eten super sfeer!

Ethan from Canada

Good food, friendly staff, nice place. Don't know what more you could want. Come check it out if you're in Nijmegen.

Wederom een prima pizza gegeten en een heerlijke tiramisu als nagerecht gehad. Goede verhouding prijs kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kortom tot de volgende keer!

Heerlijke pizza gegeten met lekkere bodem en goede vulling. Ook de tiramisu is een echte aanrader! Vriendelijk personeel.

Zondagavond hier een top avond gehad samen met mijn vriend. Heerlijk gegeten en ontzettend, leuke en vriendelijke bediening. Er werd ons een vleesplankje geadviseerd. En dat bleek inderdaad een uitstekende keus. Op het plankje lagen verschillende soorten vlees die erg lekker bereid waren. Daarnaast nog gegrilde groente en gebakken aardappelen. Erg van genoten daarna nog als afsluiter een heerlijke Tiramisu gegeten. Wij komen hier zeker terug!

Ik heb vorige week met een vriendin hier gegeten, het voorgerecht een Vitello tonnato en een Zalm carpacio waren ok, wel duur voor de grootte van de porties.
    Het hoofdgerecht was een Calzone, wij hadden een Calzone di mare besteld en kregen een Calzone met gehakt. Wij hebben de gehakt Calzone terugestuurd, er werd toen gezegd dat het meisje die de bestelling had opgenomen dit niet goed had gedaan. Na een tijd wachten kregen we de Calzone di mare. Dit was echt een ramp, de garnalen waren gewoon rauw en niet goed schoongemaakt, deze Calzone was echt in elkaar geflatst en dit voor een "echt Italiaans" restaurant en ook nog behoorlijk aan de prijs. Wij hebben dit doorgegeven en ook laten zien, om het goed te maken kregen wij ongevraagd een toetje van het huis gelukkig was die wel lekker maar toch was het wel zo netjes geweest als wij het gevoel hadden gehad dat onze klacht serieus werd genomen en dat we samen naar een oplossing hadden gezocht, wij hebben het idee dat ze het niet zo nauw nemen met de klachten. Wel jammer!
    Ik kom er in ieder geval niet meer.

Echt waardeloos heb er geen woorden voor, ik weet niet waar die recensies vandaan komen. Maar ik had dit niet verwacht te duur voor hetgene wat je krijgt, het eten was lauw bij het opdienen, ik had zelf een Calzone besteld en ik vroeg of dat een Calzone Pollo kon worden, zeiden ze we flatsen wel wat in elkaar. En inderdaad was ook echt in elkaar geflatst. En dat voor de prijs van 16 euro, schandalig was nog te slecht voor een kinderfeestje. Mij zul je hier echt nooit meer zien.

23. Italiaans Malden

Janmer .... carbonara was geschift , flauw, droog met hele grote stukken spek. Echt niet lekker. Taak van de kok om dit niet op het bord te leggen!
    Men serveert zo'n grote porties pasta, echt niet smakelijk meer.

Een van ons lust absoluut geen kaas... duidelijk gevraagd of er bij zijn bijgerechten kaas zat, dit werd keurig nagevraagd in de keuken, nee er zat geen kaas bij .... vervolgens krijgt hij aardappelgratin met kaas !

24. Italiaans Malden

Harriëtte

Na een heerlijk weekend weg hebben we onderweg gegeten in La Stalla in Malden! Zeker een aanrader! Leuke sfeer en heerlijk eten!

Willy vd akker

Lang geleden dat ik in zo'n goede cafetaria gegeten heb.
    Doet niets onder voor een restaurant.
    Ga zeker terug.

26. Hamburger Malden

Bij deze zaak afgesproken met een vreemde.
    Omdat het rond etenstijd was en ik moest wachten wat te eten besteld.
    Ongeveer 10 jaar geleden voor het laatst een MC Donald bezocht met mijn zoon dus niet zo op de hoogte met het assortiment en de manier van bestellen.
    Het meisje wat mij te woord stond legde heel vriendelijk uit wat er was en ook het verschil in al het lekkers.
    De suiker en de melk voor de koffie stond een beetje verstopt achter iets op de counter maar toen ik daar naar vroeg was zij weer allervriendelijkst.
    Al met al een leuke ervaring voor de zondagmiddag/avond.
    Ook mijn vriend vond de frietjes en de kip erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

27. Mediterraans Malden

Marion Sengers

Het eten is uitmuntend. Alles ziet er smakelijk uit en je kunt zien dat er veel zorg aan is besteed. Minpunt vonden wij het bijbestellen van wat frietjes bij hoofdgerechten van 31,50 pp. Hiervoor werd 4,50 extra gerekend. Ook het toestaan van roken op het buitenterras vonden wij vreemd en niet van deze tijd.

28. Italiaans Malden

Super lekker eten voor een lage prijs!!

29. Nederlands Malden

Beste taart wat er is en super lieve en vriendlijke werknemers

Ans Ariaans

Fijne bediening, goed eten, ruime keuze.
    Kortom Prima