Lime in Malden

Parkeerplaatsen in de directie nabijheid (overdag met parkeerschijf) of in de parkeergarage tegenover het restaurant.

• OV

Vanaf station Nijmegen-centraal: buslijn 83 (richting Gennep Busstation).

Lunch Diner
ma Gesloten
di 17:00 - 21:30
do lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
vr lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
za lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30
zo Gesloten

Omschrijving

Lime is Limoen, de citrusvrucht die zowel in de mediterrane keuken als in de Aziatische keuken gebruikt wordt om gerechten te verfrissen en op smaak te brengen.

Deze eeuwenoude cultuurkeukens brengen wij samen met respect voor de traditie en in onze eigen stijl van werken.
Wij serveren tien specialiteiten en twee menu’s. Het “chefsmenu” en “no meat today”: een vegetarisch menu. Regelmatig stellen wij deze menu’s samen op basis van de mooie producten die voorhanden zijn. Wij laten ons inspireren door de natuur en alles wat het seizoen ons te bieden heeft. Uiteraard zijn deze menu’s ‘Lime-proof’. Een combinatie van regionale producten met oosterse en mediterrane invloeden. We bieden een interessante wijnkaart met een vriendelijke prijsstelling en een mooie selectie in verschillende smaken wijn per glas. Restaurant Lime is toegankelijk voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt.

Van dinsdag tot en met donderdag zijn we geopend vanaf 17.00u. Op vrijdag en zaterdag zijn we vanaf 12.00u doorlopend geopend. Ook voor een paar oesters of enkel een hoofdgerecht bent u van harte welkom. Zondag en maandag zijn we gesloten.

We werken in een open keuken waardoor alles te volgen is vanuit het restaurant. Mooi dry-aged meat, superverse vis en biologische producten zijn ons handelsmerk. Passie en liefde voor eten en drinken staan bij ons centraal, eigenlijk kun je het beste gewoon langs komen om alles te zien en te proeven.

Prijzen

1619944367 91
1631961593 91
1662004659 91
1692047725 91

1. Menu's zijn onduidelijk, diabetis patienten weten niet waar ze aan toe zijn. De bediening heeft nog nooit van koolhydraten gehoord. Van de 5 gangen twee niet lekker en niet opgegeten. Muziek vervelend en te luid. Uiteindelijk 165 € in het water gegooid. Thuis maar een lekkere tosti gemaakt.

3,4
  2. Martin Stuart

We hebben met vier personen genoten van de uitstekende gerechten afgelopen zaterdag, medewerkers zijn correct, inhoudelijk goed op de hoogte van de gerechten en weten dit op een fijne manier over te brengen aan de klant zijn erg vriendelijk. Prijs, kwaliteit is boven verwachting geweest. Gerechten waren alle mooi opgemaakt en subliem van diversen smaken. We komen dan ook graag weer terug. Aan vrienden en collega's kunnen we jullie restaurant gerust aanbevelen.

3. Het was heerlijk!!!!! Eten mooi gepresenteerd met bij passende wijn. Echt genoten van deze avond.

4. Paul Tjallinks

Na lange tijd weer eens wezen eten en een fantastische avond gehad. Leuke en lekkere kaart met verrassende keuzes, prima wijn erbij en erg goede service.

5. D.J. Venderink

De kok weet heel subtiel allerlei onverwachte ingredienten te combineren en daarbij elke smaak en geur recht te doen, zonder dat 1 ingredient gaat overheersen.
    Bediening vriendelijk en kennis van zaken.

6. Bediening iets te decadent voor mij, maar verder echt top ervaring en bijzonder lekker gegeten!

7. Thurlings

Weer voortreffelijk gegeten. Op een doordeweekse dag. Geluncht met het drie-gangen-chef's menu. Dat valt iedereen aan te raden: rustig, in een smaakvolle gezellige ambiance en met alle aandacht van de chef en zijn mensen. Man, man, "à bientôt!" zouden ze in Frankrijk zeggen.

8. Het eten was lekker. De amuse, voor en tussengerecht waren heerlijk en speciaal, het hoofdgerecht (sukade vlees) was ietwat droog en geen bijzondere smaak. Het nagerecht was ook niet bijzonder.

9. We hebben hier heel lekker gegeten. De keuken heeft perfect rekening gehouden met de dieetwensen. Zo goed dat ik dit nog nergens meegemaakt heb.

10. Eric van Ewijk

Vond het erg rumoerig, daardoor minder focus op de smaken!
    Akoestiek misschien?

11. Anonymus

We hebben met 2 personen genoten van een gezellige avond met heerlijk eten.
    De gerechten waren zeer origineel en zeer smakelijk, o.a. een vegetarische lasagna, gevuld met grotpaddestoelen en bedekt met zwarte truffel, heerlijk!

12. We komen erg graag bij Lime. Het eten is er altijd erg verrassend en erg lekker. De sfeer is ook heel leuk, een beetje een huiskamer-achtige sfeer waar je leuk mee kan kijken in de open keuken. Niets dan lof!

13. Petra van den Baart

Mijn vriendin en ik hebben heel erg genoten van de super lekkere lunch, het was een geweldige belevenis!
    Hulde aan de kok(s) en de lieve bediening!

14. Fam. Zwart

Verrukkelijk gegeten, vriendelijke bediening en geweldige wijnen! Absolute aanrader!

15. De reservering was niet goed doorgekomen, maar werd prima opgelost. Geen gebruik gemaakt van het Valentijnsmenu wat wij wat duur vonden (75 euro) in verhouding tot de gangen die ons ook niet zo aanspraken, dus gekozen voor een Ossenhaas van de kaart en deze was prima. Supplement wat karig voor 33 euro. Het chocolade dessert was heerlijk. Het restaurant was vol en daardoor veel geluid van mensen die (om elkaar nog te kunnen verstaan) allemaal steeds harder gingen praten, waardoor het intieme sfeertje van het restaurant naar de achtergrond verdween en het meer weg had van een luidruchtig groot restaurant. Bediening was uitstekend, je hoefde maar op te kijken en ze stonden met een lach aan je tafel.

16. Rinus Janssen

Hoe vaak we ook bij Lime eten, het is altijd een verrukkelijke ervaring. Alle gerechten worden met veel zorg klaargemaakt. Het blijft een feest voor de smaakpapillen.

17. 6 gangen verrassingsmenu was top!

18. Niet goedkoop maar super originele gerechten. En goed dat er alleen continentale wijn wordt geserveerd. De gerechten zijn niet overdadig maar dat komt het culinaire karakter van verrassende smaken en combinaties ten goede: rust en tijd voor genieten. Alles bijeen toch voldoende voor een gevulde maag (als je vier kleine gerechten kiest). Vooraf ook een verrassende amuse.

19. Kitty Diels

Wij hadden geen idee wat we gereserveerd hadden. Waren aangenaam verrast door de speciale gerechten en de aperatieve die vanuit het restaurant aangeboden werden.
    Prijs lijkt in eerste instantie hoog, maar totaalplaatje stond in verhouding.

Gewoon water werd niet berekend, dat is heel erg netjes!

20. Wat een feest! Na smaakvolle amuses, was de keuze voor het 6 gangen Tastingmenu al snel gemaakt. De mooiste smaken en bereidingen, opmaak van borden als kleine kunstwerkjes, fantastische wijnen, vriendelijke en toegankelijke bediening. We hebben van begin tot eind genoten!

21. Marieke Sustronk

Wauw, we hadden het ‘no meat today’ menu bij de lunch...het was voortreffelijk. Wij worden altijd heel gelukkig van eten bij jullie!
    Bedankt Ysbrandt en team!

22. We waren met zes personen, om 7 uur aangekomen. Goede ontvangst, lekkere amuse. Na anderhalf uur de eerste gang, een uur later de tweede. Heel lange wachttijden, mijn zoon bestelde tussentijds een drankje, die niet gebracht werd (maar wel op de rekening stond). Een uur later werd begonnen met het afruimen van de tafel. De eerste drie borden werden meegenomen, maar de andere drie borden bleven op de tafel staan. Toen we er wat van zeiden werden de borden weggehaald, we hebben veertig minuten met drie borden aan tafel gezeten. Daarna hoefden we geen toetje meer. Het eten was erg lekker, maar de service was zo slecht dat we met een slechte smaak in de mond zijn weggegaan.

23. Zoals gewens, geweldig lekker eten. De bediening had deze avond echter een te grote uitdaging en teveel hooi op haar vork. Echt langer moeten wachten dan acceptabel en geen enkele keer contact tussen de gerechten. Als het eten niet zo lekker was…

6,5
  24. Heerlijk gegeten! Enige minpuntjes: we moesten erg lang wachten: bijna 2 uur voordat we voorgerecht hadden, terwijl niet alle tafels bezet waren. En etenslucht vanuit de keuken. Je kleren ruiken dan dagen later nog naar eten.

25. Iedere keer als we bij Lime hebben gegeten denken we, dit wat de beste keer (we gaan heus niet iedere maand). Zo ook deze keer. Verrassende smaken, geweldige combinaties en heerlijke wijnen.

26. Lime is en blijft een bijzonder restaurant in Malden. Ook vanavond weer, het verrassingsmenu van de chef. Elke gang is een feestje. En de wijn is altijd goed gekozen. Voor mensen met culinaire topeisen een aanrader.

27. Het eten is fantastisch. Vooral ook gezien de prijzen! Mooie creaties voor een laag bedrag. Enige vorm van feedback is de tijd tussen het hoofdgerecht en het dessert; dit duurde iets te lang. Verder was de sfeer super en de bediening on point!

28. We hebben er heerlijk gegeten. Het vlees wat we hadden was goed mals, lekkere sausjes, goede opmaak van de borden. Bediening was ook super er werd ook rekening gehouden dat we niet zoveel tijd hadden ivm de film.
    Kortom super goed gegeten.

29. Bij toeval bij Lime beland. De sfeer van een gezellig eetcafé, en het eten van een sterrenrestaurant. Zeer de moeite waard en aan te bevelen. En bovenal hebben ze bijpassende non-alcoholische dranken, iets wat ik zeer kan waarderen.

30. Alle gerechten zijn met aandacht en passie bereid. Kleine heerlijke gerechtjes maar ook menu’s met bijpassende drankjes met of zonder alcohol. Ik kom zeker terug!

31. Léon van Groenendael

Hoge kwaliteit eten, goede bijpassende wijnen. Verrassende combinaties van ingrediënten. Prettige bediening met kennis van zaken. Complimenten voor de chef! We hebben een heerlijke avond gehad met 10 personen.

32. Genoten van het vegetarisch menu; verse seizoensproducten en heerlijke gerechten, smaken in balans met aandacht voor textuur en mooi opgemaakte bordjes.

33. Heerlijk gegeten, met goed bijpassende wijnen! De service was top. Wij komen hier graag.

34. Smaak, stijl en service, geweldig.
    Het diner was aanleiding tot een uitstekende dialoog.
    Gewaagd en innovatief, met zorg voor traditionele smaak- en smaakstructuren!

35. Het was een geweldige avond. De 6 gerechten uit het menu waren evenwichtig samengesteld en qua smaak en compositie heel mooi. Na 6 gangen had je het idee voldoende te hebben gegeten maar het was precies goed. De bediening was super en het personeel, inclusief de chef, waren zeer attent. Het ontbrak ons de hele avond aan niets…

36. Geweldige avond gehad bij Lime: uitstekende service en heerlijk gegeten!

37. Priscilla Korver

Eten is altijd een feestje. Zo ontzettend smaakvol en mooi opgediend. Wel vind ik dat ze scherper mogen zijn op lege glazen. Zeker als je een gerecht uitserveert en er staan allemaal lege glazen. Maar verder, weer top gegeten.

38. Heerlijk gegeten van prachtig opgemaakte borden en heel goed wijnarrangement. Sfeer informeel, gezellig. Wij gaan zeker weer terug.

39. Stéphane Barrère

Het was prima 👍.
    Amuse heel vries, gepekelde zalm met de albarińo uit de omgeving van Bilbao geweldig start na een paar oesters. Ik heb het heel leuk gehad met mijn echtgenoot!
    29 Jaren getrouwd bij IJsbrand vieren is altijd geweldig.

40. We moesten erg lang op ons eerste gerecht wachten 1 uur 45 min terwijl het nog rustig was toen we binnen kwamen, de zaak hing blauw van de rook en af en toe kwamen en nare luchten uit de keuken, op mijn vraag of de afzuiging kapot was, werd stellig gezegd hoezo. De bediening was wel super aardig en legde de gerechten en de wijn met veel kennis uit, maar we moesten ze wel wenken om bij ons aan tafel te komen als we iets wilde bestellen, of vragen. Persoonlijk vond ik de kaart erg summier.

6,5
  41. Heel warm ontvangst. Erg goed eten. Hele speciale combinaties van smaken. Goede hoeveelheid eten. Akoestiek redelijk... voor oudere mensen wel wat moeilijk bij vol restaurant. Perfecte hoeveelheid aandacht van het personeel. Een erg goede avond.

42. Miranda en Rob

Genoten van het zes gangen chef special
    Wat een feest.
    Vegetarisch, vis en vlees.
    Allemaal even mooi.
    Gezellig, ongedwongen met een blik op de keuken waar Ysbrandt met zijn ploeg staat te koken alsof het niks is

43. Mooi opgemaakte gerechten. Ingrediënten, kruiden en specerijen in balans. Niet te zout of te gepeperd. Originele combinaties met passende wijntjes. Aardig en attent personeel. Sfeervol ingericht en rustige muziek op de achtergrond.

44. Cees van der Staak

Afgelopen zondag lunchten mijn vrouw en ik in Lime met een stel dat we nog niet zo goed kenden en beter wilden leren kennen. We aten het gemengde 3-gangen menu dat heerlijk was. Het was gezellig druk, de sfeer en de bediening waren voortreffelijk. We genoten in alle opzichten. De tijd vloog voorbij.
    Daags daarna kregen we de volgende reactie van het stel dat we uitgenodigd hadden:
    "We waren uitgegaan van zo’n 1,5 à 2 uur, maar toen ik voor het eerst op m’n horloge keek was het al 16 uur. Pure ‘flow’ ;-) , om met Csikszentmihalyi te spreken."

45. Uitstekende gerechten waarvan je proeft dat ze met zorg zijn bereid. De bediening wordt op een persoonlijke manier ingevuld. Sympathiek restaurant dat verrast met fijne smaken en texturen.

46. Zeer gezellige en fijne avond gehad. 4 gangen geproefd en bij elke gang een aanbevolen glas wijn gedronken. Heerlijk.

47. Super gegeten, fijn restaurant met mooie gerechten.

48. Liesbeth van Loon

Bijzonder verfijnde smaken. Verrassende combinaties. Persoonlijke bediening met tijd en aandacht voor de gast.
    Fantastisch gegegeten. We komen terug.

49. Walter Jansen

Wederom geweldig gegeten. Chef special verrassings menu met bijbehorende wijn is onze favoriet. De fijne bediening, uitleg over het eten en de wijn maken het af. Voor ons iedere keer weer een feestje om hier te eten!

50. Heerlijk gegeten op het mooie terras.

51. Pim Berends

Voor de eerste keer hier gegeten en voor het menu (3 gangen) gekozen. Smaak en opmaak is voortreffelijk, echter de hoeveelheden zijn aan de magere kant. Een dunne cracker met daarop tomaten op verschillende manieren bereid, noem ik geen hoofdgerecht. Als dit als voorgerecht is bedoeld dan blijkt dat niet uit de kaart, en zou men daarop gewezen moeten worden bij het bestellen. Wij hebben dit aangegeven en hierop kregen wij als compensatie een kaasplankje. Dat is een goede service maar het geheel gaf naderhand toch een ontevreden gevoel. Wie weet geven we het in de toekomst een nieuwe kans.

52. Oei Wildschut

Alles klopt bij Lime, behalve de frites, die waren duidelijk niet gemaakt van verse aardappel. Dat zou wel moeten als je een gerecht met frites op de kaart zet. Maar de saus bij het vlees was prima, net als de wijnen.

53. Gewoonweg heerlijk, ook het vegetarische menu is een absolute aanrader.

54. Gideon van Etten

Heerlijk gegeten, verassende gerechten met supergoed advies over zowel de wijn als de menuopties. Met de dieetwensen werd goed rekening gehouden. Op het terras is het heerlijk zitten.

55. Ik had de tip gekregen van vrienden om hier te eten. Even de menukaart snel bekeken: ja dat zag er wel leuk uit. Prijs ook prima.

Maar toen we eenmaal aan tafel zaten...: WAUW! Goede bediening, alles netjes uitgelegd. Bijzondere lekkere amuses. De gerechten leken op Michelin-ster-gerechten. Fantastisch!!
    Culinair uiteten voor een zeer aangename prijs. Wij komen zeker terug! Het was echt genieten!
    Dikke aanrader voor iedereen die van culinair eten houdt.

56. Theo Hendriks

Heerlijk gegeten, vegetarisch en het chefs menu. Prachtige borden zeer verrassend.
    Heel fijn zo’n mooi restaurant om de hoek.

57. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

We hadden het vegetarische 4 gangen menu. Elk gerecht werd met veel aandacht klaargemaakt, geserveerd, uitgelegd, inclusief een bijpassende glas wijn. Heerlijk!

Het enige wat ik een beetje jammer vind is dit: Ik begrijp dat het bij restaurants zoals Lime vooral om de beleving gaat, en dat zit goed.

Een klein verbeterpuntje misschien: Als je een beetje sportief bent (... of hoe dan ook wat meer trek hebt), zijn de vier gangen niet echt voldoende.

58. Wat was het weer genieten. Vol verwachting begonnen aan het chefs menu en t/m de 4e gang verrast door heerlijke smaakcombinaties. De geadviseerde wijnen verbrede de horizon van elk gerecht dat perfect van portie was. Genoeg om meermaals de smaken aan de tafel te proeven. De parelhoen was grandioos als ik dan toch even concreet moet zijn. Bedankt team Lime. Caroline en Bram.

59. edwin Ongkosuwito

Het was heerlijk toeven bij Lime gisteren met het mooie weer. Goede aardige bediening heerlijk en rustig gegeten.

60. Fam. Honings

In restaurant 'Lime' heerst een gastvrije en gemoedelijke sfeer. De bediening is uitstekend en de gerechten die geserveerd worden zijn heel apart en heerlijk klaargemaakt.

Wij hebben er een gezellig etentje gehad. Zeker aan te raden.

61. Geertje Mulders

Heerlijk 6-gangen verrassingsmenu op. Bij een aantal gangen een bijpassende wijn laten reserveren. Zeer gevarieerd en bijzondere combinatie.

62. Jan Rossen

Wij hebben genoten van de prachtige gerechten, de mooie opmaak en subtiele smaak. Echt een aanrader.

63. R van den Bergh

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

64. J hellegers

We vonden de wacht tijd voor dat we het voor gerecht kregen erg lang 1.45 Uur maar het eten en presentatie was erg goed dus toch met een fijn gevoel en voldaan naar huis.

65. Dat was genieten.
    We hadden het 4 gangen chefsmenu en ieder gerecht was prachtig om te zien maar vooral tongstrelend.
    Heerlijk buiten op het terras van een prachtige bijzondere avond met de kinderen genoten.
    Eindelijk weer een plek waar met zeker terug zullen komen.

66. Topper zoals eerder beschreven in verscheidene recensies! Heerlijke gerechten puur en (h)eerlijk klaargemaakt en daarbovenop een heel vriendelijke bediening!

67. Annemieke

Weer heerlijk gegeten (met name hoofdgerecht en dessert), met bijzondere combinaties en sterke smaken. Ze konden ook lekkere non-alcoholische dranken aanraden. We moesten wat langer wachten op het dessert vanwege drukte, verder goede service en sfeer.

68. Ton van werkhoven

Heerlijk gegeten. Goed chefs menu. Verrassende combinaties van smaken, goede porties en voldoende keuze. Goede bijpassende wijnen.

69. Michel Spaan

Het eerste gerecht was erg lekker, daarna werd het wat vlakker in smaak. We hebben een uur moeten wachten op het laatste gerecht, zonder reden van opgaaf van de bediening.

6,5
  70. Wederom gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten! We bestelden het verrassingsmenu met bijpassende wijnen en hebben er enorm van genoten. Personeel is zeer vriendelijk en neemt echt de tijd voor je. We raden dit restaurant zeker bij anderen aan.

71. Eten was verrassend, bijzonder en creatief.

72. Sas Vd wijdeven

Voortreffelijk gegeten. Heerlijk glas wijn. Top bediening.

73. Heerlijk gegeten, 4 gangen menu. Met zorg bereid, verse producten, creatief. Lekkere Chardonnay er bij. Serveertempo en sfeer prima.

74. Erg genoten van het chef menu! Eten was lekker en verfijnd en origineel.
    We komen zeker weer terug!

75. Weer ouderwets culinair genoten van Ysbrand en zijn team van alle bijzondere en heerlijke gerechten met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Echt een top avond gehad!

76. Rogier.M

Reservering 2 personen (1x vegetarisch), beide 4 gangen menu (1 x no meat today).
    Goeie ontvangst, leuke inrichting, open keuken, vriendelijke bediening.
    Amuse hapje was met vis eitjes. Niet handig als je weet dat er iemand vegetarisch eet.
    Verder mooie en smaakvolle gerechten. Alles vers, prachtige combinaties en geweldige opmaak.
    Doorlooptijd was circa 1 uur per gang. Dat duurde ons te lang.
    Later werd het ook knap warm in de zaak.
    Ondanks de wat mindere puntjes, prima gelegenheid om smaakvol, gezellig en olv klantvriendelijke bediening te dineren.

77. Heerlijk gegeten (wederom).
    Verrassende combinaties. Knus restaurant.

78. Nancy Rous

Heerlijk gegeten bij Lime! De gerechten waren alle even bijzonder en smakelijk, de borden origineel opgemaakt. De bediening was vriendelijk. (Het enige hele kleine minpuntje was het abrikozenboom dat bij de kazen werd geserveerd, dit was iets aan de droge kant.) Het restaurant is een aanrader!

79. Geweldig gegeten. Chef's speciaal met wijn arrangement helemáál top! Echt genieten op het buitenterras.

80. Christof van Basten Batenburg

Ongewoon goed. Erg lekker, perfecte bediening. Iedere gang opnieuw verrassend.

81. Als je van lekker en bijzonder eten houdt, moet je bij Lime zijn.
    Bij elk gerecht wat je geserveerd krijgt krijg je uitleg en het is elke keer een verrassende smaaksensatie!
    Je hebt uiteten en je hebt Lime.

82. Frank van Leeuwen

Gewoon een toptent. Lekkere losse bediening, mooie gedurfde gerechten, prima wijnen en acceptabel prijsniveau. En IJsbrand is natuurlijk een uitstekende chef!

83. Uitstekend eten voor een goede prijs. Nette en goed geïnformeerde bediening. Wellicht iets gedateerde inrichting. Al met al zeer geslaagde avond, hier komen we terug!

84. Niek van de Venne

Je blijft een magistrale kok Ijsbrand !!
    En met een gastvrouw als Sandra kan de avond niet meer stuk.
    Niets dan lof!

X Niek

85. Heerlijk gegeten! Lekkere wijnen erbij, geschonken door een enthousiaste sommelier. Leuk! Eén keer wel de wijn heel ver voor het gerecht gekregen. Op dat gerechtje moesten we ook wat lang wachten. Al met al een fijne avond en ik zou het restaurant zeker aanraden!

86. Charlotte van Riel-Luxembourg

Geachte lezer,

Wat hebben we genoten van het heerlijke eten.
    Zoveel smaken te proeven, het was in een woord af!
    We hadden ook al veel lovende woorden gehoord van onze kinderen.

Wel een kleine opmerking toch: we vonden het erg rumoerig met radio aan en veel geluiden om ons heen. We moesten soms erg ons best doen om elkaar te verstaan, dus harder praten.
    2 Van ons zijn wat minder goed horend, dus gehoorapparaat. Dat was even wat lastig.
    Misschien had ik ook een rustiger plekje op moeten zoeken. Ik weet niet of dat er is. Bij jullie.
    We zaten vlak bij de keuken, wat ik overigens heel leuk vond om jullie zo bezig te zien.
    Verder was het jammer dat het hoofdgerecht van 2 van ons vier lang op zich liet wachten.
    Intussen hadden wij, de andere 2 al 2 gangen gehad van het vegetarisch 4 gangen menu.
    Een goede les voor de volgende keer. Gewoon allemaal het 3 of 4 gangen menu of het menu van de chef nemen. Ik snapte wel dat jullie ons hoofdgerecht tegelijk met de anderen wilden serveren.
    Heerlijk was het, dus alle complimenten voor de kok. Het was top!

87. Het was heerlijk bij Lime. Voordat we ons eten besteld hadden, kwamen er al twee verrukkelijke amuses op tafel en alles wat er volgde was even bijzonder. Niet alleen de ingrediënten maar ook de combinaties waren verrassend, en alles smaakte even lekker. Voor dit soort kwaliteit is het prijskaartje dan ook acceptabel.

88. Sfeer was goed en gezellig.
    Werden uitstekend te woord gestaan en geholpen.
    Eten was heerlijk al was mijn steak toen ik hem geserveerd kreeg al lauw.
    Wat erg jammer was voor een steak waar je €33,- voor betaald.
    Voor gerecht sushi was heerlijk en ook het toetje was zeker de moeite waard.
    Keuze in voor een hoofd gerechten had voor mij iets uitgebreider gemogen.

89. Lekker avondje genoten van heerlijk eten. Gezellige sfeer en goede bediening.

90. Het eten was voortreffelijk lekker, zeer mooi opgemaakt, vriendelijk en netjes uitgelegd. Ook het hoofd en nagerecht mocht er zijn. Het was lang geleden dat ik zo'n lekkere ossenhaas op had precies juist gebakken en een heerlijke zelfgemaakt jus er bij. Op advies van een van de koks nagerecht besteld ook dat was om te smullen. Zeer de moeite waard om weer terug te gaan.
    Complimenten.

91. Jan Blokland

Prima lunch gebruikt in Lime.
    Ook onze kleinste eetster van 1,5 jr heeft het uitstekend naar haar zin gehad.
    De risotto kan ik aanbevelen.

92. Ria Verheijen-Daemen

Heerlijk en gezellig gegeten. Iets of wat te veel geluid van stemmen.

93. Heerlijk gegeten (chefs menu), lekkere wijnen, leuke bediening.

94. Wat een (culinair) feestje als je bij Lime gaat eten! Smaken, structuren, koud-warm, krokantjes, zacht, romig, fruitig en zuur... Het komt allemaal voorbij bij Lime. Ik heb vegetarisch gegeten en kwam van de ene in de andere verrassing terecht! Aardig en kundig personeel helpt ook! Lekker compact en sfeervol ingericht. Open keuken. Gaat dat eten! Gaat dat zien! Gaat dat beleven en je zult niet worden teleurgesteld!

95. M.Disveld/Stuart

Het is exclusief, heerlijk eten in een aangename setting!
    Een aanrader!

96. Heerlijk gegeten, zeer verfijnde en uitgebalanceerde gerechten met goede bijpassende wijnen. Ysbrandt laat zien dat hij behoort tot een van de beste chefs van de regio Nijmegen.

97. Makkelijk parkeren, goede ontvangst, gezellig druk, hoog” ons kent ons” gehalte, prima bediening, erg warm bij de bar. Zeer goed eten, snel, prima wijnen. Aanrader

98. Heerlijke avond gehad. Lekker eten, hele vriendelijke, behulpzaame bediening en leuk om een kijkene in de keuken te hebben!!

99. Esmeralda Overbeek

Op Valentijnsdag weer heerlijk genoten van alle moois en lekkers bij Lime. Wat een top restaurant. Gezellige sfeer, mooie aankleding, leuk en kundig personeel en een geweldige koks in de open keuken doe ondanks de drukte toch altijd tijd hebben voor een praatje met de klant.
    Hier moet je een keer geweest zijn, valt niet in woorden uit te drukken👍🏽

100. Fijne, hartelijke sfeer. De gerechten waren verrassend en de bijpassende wijnen heel lekker. Zeer attent en vriendelijk personeel. Ter gelegenheid van Valentijnsdag kregen we een prachtige roos aangeboden. Zo aardig! We hebben een heerlijke avond gehad!

Volgende pagina