Lime in Malden

Parkeerplaatsen in de directie nabijheid (overdag met parkeerschijf) of in de parkeergarage tegenover het restaurant.

Vanaf station Nijmegen-centraal: buslijn 83 (richting Gennep Busstation).

Uitzonderingen

Open

• 2e Paasdag – 22 apr

Lime is Limoen, de citrusvrucht die zowel in de mediterrane keuken als in de Aziatische keuken gebruikt wordt om gerechten te verfrissen en op smaak te brengen.

Deze eeuwenoude cultuurkeukens brengen wij samen met respect voor de traditie en in onze eigen stijl van werken.
Wij serveren tien specialiteiten en twee menu’s. Het “chefsmenu” en “no meat today”: een vegetarisch menu. Regelmatig stellen wij deze menu’s samen op basis van de mooie producten die voorhanden zijn. Wij laten ons inspireren door de natuur en alles wat het seizoen ons te bieden heeft. Uiteraard zijn deze menu’s ‘Lime-proof’. Een combinatie van regionale producten met oosterse en mediterrane invloeden. We bieden een interessante wijnkaart met een vriendelijke prijsstelling en een mooie selectie in verschillende smaken wijn per glas. Restaurant Lime is toegankelijk voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt.

Van donderdag tot en met zondag zijn we vanaf 12.00u doorlopend geopend. Op woensdagen vanaf 17.00u! Ook voor een paar oesters of enkel een hoofdgerecht bent u van harte welkom. Maandag en dinsdag zijn we gesloten.

We werken in een open keuken waardoor alles te volgen is vanuit het restaurant. Mooi dry-aged Meat, superverse vis en biologische producten zijn ons handelsmerk. Passie en liefde voor eten en drinken staan bij ons centraal, eigenlijk kun je het beste gewoon langs komen om alles te zien en te proeven.

5. Betalen Master Card Visa

Uitzonderingen

Open

• 2e Paasdag – 22 apr

1452190297 91
1519646504 90
1542131906 92

1. Ria Verheijen-Daemen

Heerlijk en gezellig gegeten. Iets of wat te veel geluid van stemmen.

2. Heerlijk gegeten (chefs menu), lekkere wijnen, leuke bediening.

3. Wat een (culinair) feestje als je bij Lime gaat eten! Smaken, structuren, koud-warm, krokantjes, zacht, romig, fruitig en zuur... Het komt allemaal voorbij bij Lime. Ik heb vegetarisch gegeten en kwam van de ene in de andere verrassing terecht! Aardig en kundig personeel helpt ook! Lekker compact en sfeervol ingericht. Open keuken. Gaat dat eten! Gaat dat zien! Gaat dat beleven en je zult niet worden teleurgesteld!

4. M.Disveld/Stuart

Het is exclusief, heerlijk eten in een aangename setting!
    Een aanrader!

5. Heerlijk gegeten, zeer verfijnde en uitgebalanceerde gerechten met goede bijpassende wijnen. Ysbrandt laat zien dat hij behoort tot een van de beste chefs van de regio Nijmegen.

6. Makkelijk parkeren, goede ontvangst, gezellig druk, hoog” ons kent ons” gehalte, prima bediening, erg warm bij de bar. Zeer goed eten, snel, prima wijnen. Aanrader

7. Heerlijke avond gehad. Lekker eten, hele vriendelijke, behulpzaame bediening en leuk om een kijkene in de keuken te hebben!!

8. Op Valentijnsdag weer heerlijk genoten van alle moois en lekkers bij Lime. Wat een top restaurant. Gezellige sfeer, mooie aankleding, leuk en kundig personeel en een geweldige koks in de open keuken doe ondanks de drukte toch altijd tijd hebben voor een praatje met de klant.
    Hier moet je een keer geweest zijn, valt niet in woorden uit te drukken👍🏽

9. Fijne, hartelijke sfeer. De gerechten waren verrassend en de bijpassende wijnen heel lekker. Zeer attent en vriendelijk personeel. Ter gelegenheid van Valentijnsdag kregen we een prachtige roos aangeboden. Zo aardig! We hebben een heerlijke avond gehad!

10. M. Stoverink

Een hele gezellige avond. Heerlijk menu van de chef. Prettige bediening, goed wijnadvies en prijs kwaliteit helemaal op orde.
    Wij komen zeker terug.

11. Geweldig restaurant, menukaart is verrassend. Personeel gastvrij, kundig en gepasioneerd! Echt een aanrader.

12. We hebben genoten van een heerlijke lunch met bijzonder lekkere en verfijnde gerechten in een fijne sfeer met uitstekende bediening. Goede aandacht voor de gasten!

13. Weer top gegeten bij Lime vanaf het begin met de amuses tot het eind met ons nagerecht. Heerlijk. Prettige sfeer en goede bediening.

14. Verrassend van smaak, mooie gerechten. Heel mooi en altijd een thema en vorm.

15. Wij hebben met z’n 7en een geweldige avond gehad. Wij hadden verschillende menu’s maar ieder was zeer tevreden over het geen geboden werd. Het was heerlijk en wij komen zeker nog eens terug.

16. Rinus Janssen

Heerlijk gegeten bij Lime. Keukenbrigade levert fantastische prestatie. Bediening zeer gastvrij en bedreven.

17. We kwamen op aanraden van bekenden naar Malden en werden aanvankelijk door de buitenkant van het restaurant enigszins afgeschrikt, eenmaal binnen werden we echter direct gastvrij ontvangen en hebben we genoten van een heerlijke lunch. Bij Lime wordt gekookt met veel liefde voor het vak. Een aanrader!

18. Het was voor ons de eerste keer bij Lime.
    Natuurlijk al veel goede berichten gehoord over het restaurant.
    Maar nu uit eigen ervaring dus, wij hebben zo lekker gegeten, heerlijke.
    Smaken en mooie presentatie.
    Top avond.

19. M.van Dijk

Fijne sfeer in het restaurant, eten was heerlijk(nieuw menu), dus nog een paar kleine tips aan de chef-kok doorgegeven, waar hij zeer voor open stond. Wijn arrangement vonden wij matig en te duur voor de prijs kwaliteit verhouding, dus volgende keer nemen wij een fles wijn van de kaart! Komen zeker terug!!!!

20. Als vanouds geweldig gegeten. Nu een keer de vis, geroosterde zeetong. Uitmuntend.

21. Als je een avondje echt uit wilt zijn met heerlijk eten, ga naar Lime. Niet te grote porties, exquise gerechtjes, op elkaar afgestemd qua smaak en hoeveelheid. Smaakvol opgediend. Prettig bedienend personeel en heel belangrijk: geen muziek.

22. Van een goede vriendin een dinerbon gekregen en wat een kado! Heerlijk vegetarisch 5-gangen menu, lekkere wijn en hele fijne bediening. Ook Ijsbrandt zelf en zijn keukenbrigade vroegen regelmatig hoe het smaakte. Knap om zo een goed team samen te stellen van jonge, gedreven mensen, erg mooi om te zien! Restaurant is zeker een aanrader!

23. Heerlijk gegeten van fantastische gerechten! Er zijn geen betere restaurants in Nijmegen en omgeving.
    Er leek iets mis te zijn gegaan met de reservering, maar dat is prima opgelost.

24. Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Echt een aanrader.

25. Fantastisch gegeten met uitstekend gekozen bijpassende wijnen.

26. Heerlijk en gezellig!

Na de zeer smakelijke amuses lag de lat voor de rest hoog. Niks te hoog, zo bleek!
    Wat hebben we lekker gegeten, gedronken en genoten van de service. Leuke sommelier, trouwens!

27. Ijsbrandt en zijn team hebben zichzelf overtroffen. We zaten op een uitstekend plekje en konden zien hoe het team in de keuken een voortreffelijke maaltijd aan het maken was. Wat opviel was de ontstpannen relaxte sfeer. Dat in tegenstelling tot wat je in die vele TV opnamen ziet.
    Het laagdrempelig contact met het gehele team gaf een prettig en gemoedelijk gevoel.
    Het eten is zonder meer een Michelin ster waardig. We hebben een voortreffelijke en fijne avond gehad.
    Bedankt Ijsbrandt en team!

28. Werkelijk heerlijk gegeten! Zo'n bijzondere vegetarische gerechten, heerlijke combinaties, zeer verfijnd. No meat today menu is een echte aanrader, het chef menu overigens ook!

29. Nu voor de vierde keer gegeten bij Lime en wederom genoten! Goede bediening die de tijd neemt voor uitleg over de heerlijke gerechten met daarbij geweldige suggesties voor lekkere port/wijn/speciaalbier bij het eten. Mijn tafelgenoten (die hier voor het eerst aten) waren zeer onder de indruk, zowel van de kwaliteit als de presentatie van het eten. En dan was de sfeer ook nog eens heel aangenaam; het restaurant was fijn van temperatuur en mooi warm aangekleed, nu in kerstsfeer. Kortom: het blijft een favoriet, en dat zo dichtbij in Malden!

30. Te rumoerig, konden elkaar niet verstaan (er zat wel een grote gezelschap bij elkaar).
    Open keuken waar personeel de hele avond proeft van de gerechten.

31. Fantastisch gegeten! Alles vanaf de amuse tot en met nagerecht was heerlijk en goed over nagedacht. De sucade in het bijzonder was super lekker. En ook de ananas ceviche met zure meringue was erg lekker, met ogen dicht genoten hiervan. Sfeer prima, dito bediening.

32. Will Schrauwen

Fantastisch! Zoals altijd!
    Nomeat today wintereditie. Heerlijk!

33. Wij hebben genoten bij Lime. Het eten was super, vanaf de amuse tot en met het hoofdgerecht (voor een toetje was geen plaats meer helaas). De entrecote was top, het is lang geleden dat ik zo'n perfect gebakken stuk vlees heb gegeten. Niets dan lof. Het enige minpuntje was het gebrek aan een sommelier (die had vrijaf). Wijnadvies was welkom geweest. Maar de bediening was erg prettig en ongedwongen en dit geldt ook voor de sfeer. Een aanrader!

34. Heerlijk gedineerd. Zeer speciale smaak sensaties.

35. Het was weer bijzonder goed bij Lime.
    Heel knap hoe Ijsbrand elke keer weer nieuwe originele gerechten weet te verzinnen die zo lekker zijn, alles, van voorgerecht tot nagerecht was top!

36. Alice Bisseling

Wij hebben 100% genoten, relaxte sfeer, prima bediening en heerlijke gerechten…

37. De lunch was fantastisch. De kok heeft een goed gevoel voor combinatie van smaken. Een feestje!!!

38. Rita van Veen

Fantastisch restaurant, prima service en mooie embiance.
    Het eten was exclusief en gedurfd… ons Franse gezelschap was zeer enthousiast! En dat wil wat zeggen.
    Nog een heel klein minpuntje zijn de diepe borden, waar het bestek wel eens inglijdt en dan je handen vies worden. Maar dat is dan ook het enige.

39. Heerlijk gegeten met verrassende smaken en mooie gerechten. Wachttijd in het begin wel aan de lange kant maar werd hard gewerkt. Dus misschien iets meer mankracht gezien de bewerkelijkheid van de gerechten.

40. Perfecte lunch gehad in Lime! Erg gastvrij en knus restaurant met geweldig eten in mooie porties en absoluut een goede prijs-kwaliteit verhouding! We komen zeker terug!

41. Wilfred en Natasja

Wij hebben heerlijk geluncht. Het was weer geweldig.

42. Coby en Gert Thijssen

Heerlijk gesmuld van het 4 gangen chefsmenu en het no meet today menu. Wat een smaakbeleving. Soms met de ogen dicht zitten genieten. Tevens een heerlijke witte Riesling wijn erbij. En een heerlijke Siciliaanse rode bij de patrijs op aanraden van de serveerster. Hebben zitten genieten op onze trouwdag van deze verwennerij. Een aanrader voor een gezellige avond uit.

43. Heerlijk gegeten, was gezellig druk, sfeer heel ontspannen. Het personeel was heerlijk rustig, terwijl het toch druk was. Eten van uitzonderlijke kwaliteit en de sfeer ook.

44. Paul en Albertine Noordzij

Fantastisch gegeten met een prima passende wijn. Leuke informele bediening in een fijne bistro achtige entourage.
    Een echte aanrader voor een fijn avondje uit.

45. Opnieuw voortreffelijk gegeten. Dit maal als hoofdgerecht een heerlijk stuk herten filet. Ook voor en nagerecht waren uitstekend.

46. Bediening uitstekend, vakkundig en professioneel, presentatie van de gerechten apart en erg lekker. Enige minpunt is dat de gangen erg lang op zich lieten wachten wat ten koste gaat van de algehele service beleving. Zo zaten wij om 20:00 aan tafel, om 21:15 kwam de eerste gang en om 22:05 werd de tweede gang geserveerd. De organisatie in de keuken kan qua timing absoluut beter, maar als je alle tijd hebt is dit restaurant een aanrader.

47. Henny Smid-Schoof

We hebben een fantastische maaltijd gegeten bij Lime. We hadden beef to share en we vroegen om het vlees bleu te krijgen en tot onze verbazing kregen we het vlees bleu. Dan kun je dus koken, of bakken in dit geval… complimenten aan deze keukenbrigade!

48. T. Gijzel

Voor de tweede maal heerlijk gegeten in een sfeervolle entourage.

49. Goed en originele gerechten in gezellig restaurant. Chef geeft zelf heel veel aandacht aan zijn gasten. Top!

50. Jacqueline edwards

Gezellige avond gehad, heerlijk rten en vriendelijke bediening! Thx.

51. Ik kom heel graag bij Lime en word keer op keer verrast door verrukkelijke smaken, smaakcombinaties, creatief gebruik van ingrediënten en top vegetarische gerechten. Het is altijd fijn zitten, relaxte sfeer en prettige en persoonlijke bediening.

52. Trudie van Susteren

We hebben vrijdagavond 19 oktober genoten van het 6-gangen verrassingsmenu, elke gang zag er ook steeds weer verrassend mooi uit en was heerlijk van smaak, complimenten voor de kok.
    Leuke, gezellige lokatie en heel vriendelijk en goed gehumeurd personeel.
    Een aanrader voor een gezellig avondje uit!!!!!

53. Dit keer hebben we geluncht bij Lime. Zoals gebruikelijk, zien de gerechten er prachtig uit, het zijn stuk voor stuk kunstwerkjes.
    Bijna zonde om er in te bijten, maar inmiddels weten we dat niet bijten geen optie is, want de smaken van de kunstwerkjes zijn heerlijk. Er hangt een prettige sfeer en de bediening heeft oog voor wat de gasten nodig hebben. Zeker gaan eten!

54. Geert Tullemans

Gewoon goed! Lekker eten, er wordt goed gekookt en de prijs is redelijk! Wat wil je nog meer…

55. Tom Dicke

Gisteren erg lekker gegeten bij Lime.
    Een chefs menu en een maal een waanzinnig vegetarisch menu.
    Vier gangen genieten. We komen gauw terug!

56. Rita Doumen

Ontzettend bijzondere gerechten, heerlijke smaken en prachtig om te zien.
    Geweldige avond gehad.

57. Voortreffelijk gegeten en een fijne avond gehad.

58. Mayka Wijnhoven

Heerlijk gegeten! We hebben ons laten verrassen met een vier gangen lunch. Verrassende smaken, prachtige opmaak -kunstwerkjes- en heel mooie combinaties. De kleuren van de diverse gerechten kwamen wel overeen maar de smaken daarentegen waren heel verschillend. De wijn was prima, niet heel bijzonder wel aan de prijs. De vriendelijke en enthousiaste bediening maakte het extra gezellig. Wij komen zeker terug en bevelen Lime voor degene die eens anders willen lunchen zeker aan.

59. De gerechten zijn zeer origineel, mooi opgediend en heerlijk!

60. Het eten was er goed.
    Ze hebben geen grote kaart, maar wat ze hebben is goed.
    Een klein gezellig restaurant, waar je zicht hebt op de keuken.

61. Theo Geudeke

Het eten was zeer goed. Mooi gepresenteerd en bijzonder smakelijk en verrassend. De hoeveelheden waren gebalanceerd. Maar het was ook behoorlijk prijzig en de wachttijd (hoofdgerecht) aan de lange kant. De bediening was prettig, vrij informeel. Het restaurant is gevestigd in een weinig enerverend pand maar desaniettemin is de ambiance sfeervol.

62. Heel bijzonder, met veel liefde klaargemaakt. En fijn dat ook vegetariërs iets echt bijzonders krijgen, met heel subtiele en diverse smaken. Heerlijke wijnen. Wel een beetje jammer dat er voor bieren veel minder keuzemogelijkheden zijn.

63. We hebben genoten! Samen met vrienden heerlijk gegeten, alles klopt. Heerlijke wijnen en bijzondere en verrassende gerechten. Bediening super en altijd vrolijk

64. Heerlijke vissoep en eendenbout met Aziatische twist gegeten.
    Buitengewoon goede smaakervaring.
    Daarnaast een hele relaxte bediening.
    Echt een leuk avondje uit!

65. Familie Roelofs

Wat hebben wij lekker gegeten. Echt een aanrader!

66. Heerlijk gegeten voor een zeer scherpe prijs! Gevarieerde menukaart met spannende en wat meer klassieke gerechten. Lekkere wijn. Vriendelijke en goede bediening, het enige minpunt was dat er een tikje veel tijd tussen de gerechten zat. Verder heel tevreden!

67. Piet Hein Verhulst

Heerlijk met mijn goede vriend Rolf uitgebreid gelunched op het terras. Helemaal niets op aan te merken en zeker niet de laatste keer!

68. Heerlijk eten en goede bediening. Een zeldzaam goed restaurant

69. Weer heerlijk geluncht. Pareltje!

70. Alle vier de gangen van zowel het chef menu als het no-meat menu waren origineel en erg lekker

71. Noud dirks

Leuk en gezellig aan de bar zitten en eten met een hele geschikte 2de kok die lekker doorwerkt en ondertussen oor en oog heeft voor de mensen en gasten dichtbij

72. Ed Westmaas

Geweldig genoten, tip van onze b&b eigenaren, absoluut een aanrader

73. Heerlijk gegeten. Creatief en uniek. Perfecte smaakcombinaties en prachtige presentie: kunst op een bordje!

74. Het was echt prima. Mooi eten. Aardige bediening. Zalige rode wijn.

75. Marieke & Jurjen

Weer heerlijk gegeten bij Lime! Het avocadogerecht en de gnocchi met saffraan, wauw… heerlijke steak en lam en na het toetje nog iets heerlijks met chocolade en asperge… fantastische afsluiter!

76. Rob van der Spank

Toen mijn vrouw als tip voor moederdag dit restaurant aangaf, heb ik gelijk via deze website gereserveerd, het was voor ons de eerste keer dat we bij de nieuwe eigenaar gingen eten. De ontvangst was uiterst vriendelijk en we kregen een mooi tafeltje op hun gezellige terras. De ober gaf ons een goeie wijn suggestie (Grauburgunder), en daarna hebben wij onze keuze op het chef menu 3 gangen laten vallen. Het uitserveren was perfect op tijd en het bord zag er fantastisch uit, een tartaar van garnalen met asperges en een fijne garnering, mooie smaken die geweldig op elkaar afgestemd waren en die ons erg blij maakte en nieuwsgierig naar het volgende gerecht! Na een heerlijk HJ biertje was het tijd voor de stoof van lamsnek, in een woord, geweldig, lekker knapperig en een heerlijke saus, en dat allemaal in de juiste proporties. Als nagerecht kregen we heerlijk verse aardbeien met ijs en waren we blij dat we geen 4 gangen besteld hadden, alhoewel ik die zalm toch ook graag geprobeerd had, vaderdag misschien?! Kortom, heerlijk gegeten voor een heel normale prijs en mede dankzij de bediening mijn vrouw een mooie dag bezorgd. Lime, bedankt en tot snel weer, in ieder geval voor vaderdag.

77. J. Verhoef

Extra verrassing toen we buiten op het terras konden zitten. Heerlijke gerechten en fantastiche bediening.

78. 4 gangen menu was zeer goed! De vlees vis optie een 10, de Vega optie 7,5 (de gnocci uitzonderlijk, de andere gerechten goed maar ruimte voor verbetering. Wijnen waren perfect!

79. Gerrie Abels

Was heeerlijk!

80. (1) teksten reservering eet.nu onder de maat en niet passend bij de sfeer van het restaurant.:
    (2) te lange wachttijd bij serveren. Hiervoor werden overigens terecht excuses aangeboden.
    (3) eten uitstekend, geraffineerd. Prijs wijn per glas disproportioneel hoog.

81. Elk gerecht is heerlijk en zeer creatief qua smaak en opmaak. Fijn informeel en knus. Ysbrandt kookt nog steeds op sterren niveau, nu alleen zonder het gedoe en de stress. Wij komen er graag en komen zeker terug.

82. Henk Thuis

Asperge menu! Niet te versmaden. Uiteraard heel anders dan de klassieke asperge gerechten! Mooie wijntjes erbij. Top top.

83. Daan Zijlstra

Zowel het Chef's menu als het No Meat Today menu waren heerlijk. Redelijk veel asperges in het NMT menu, waar het hoofdgerecht iets afstak tegen dat van het Chef's menu.

84. Nic Windt

De chef, IJsbrand, geeft een vriendelijke ontvangst! Verteld trots over het nieuwe lichtplan in de zaak en gaat vervolgens naar zijn "hoekje" in de keuken. Zet dan weer de mooiste smaken voor met zijn verassingsmenu. Keurig begeleid door de wijnen!
    Het was weer een smaakfeest!

85. Niveau ontstijgt regio Nijmegen.

Weinig woorden voor,! WOW!

86. Mila Snoek

Altijd verzekerd van een zeer bijzonder en heerlijk gerecht met heerlijke wijn!
    Bediening altijd vriendelijk, weten heel goed wat ze serveren en kunnen goed adviseren wat wijn betreft.
    Sfeer is warm, gezellig en leuk dat je de top kok druk bezig ziet in de keuken.

87. Het was geweldig lekker en gezellig!

88. Frank Harmsen

Wij hadden het 'No meat today' menu: 4 gangen voor 42 euro pp, met bijpassend wijnarrangement (halve glazen, want we moesten nog terugfietsen naar huis...). Uitstekend bevallen: mooie, verrassende combinaties, fantastisch! Echt hele goede prijs-/kwaliteitverhouding, we waren aangenaam verrast over de rekening (120 euro voor 2 personen, all-in), want je krijgt sterreneten tegen een vriendelijke prijs. Service ook prima, heel persoonlijk, met Ysbrandt (eigenaar / chefkok) prominent in de zaak als goede gastheer. Voor ons de eerste keer bij Lime, maar zeker niet de laatste. Een aanrader!

89. Marjan van de laar

Wat was het lekker zeg. Ongelofelijk een vegetarisch hoofdgerecht van zuurkool en spitskool en dan echt zo lekker. Ook andere gerechten waren super. Ook goede wijnadviezen, erg sympathieke en correcte, blije bediening.
    Heerlijke plek om te eten.
    Ietsje minder is dat het wel wat rumoerig is door de open keuken en de. Vrij kleine ruimte. Maar de sfeer is dan juist weer erg fijn, met direct contact tussen de chef en de gasten,

90. M.STOVERINK

Heerlijk No meat today 4 gangen menu gegeten. Prima bediening alleen de koffie liet iets te lang op zich wachten. Aardige bediening en een goede sommelier.
    Afsluitend kwam kok/eigenaar een prettig praatje maken. Kortom aan te bevelen wanneer je heel lekker wil eten in een kleine sfeervolle ambiance.

91. Leuk aangekleed en kleinschalig restaurant met een goede sfeer, zeer correcte bediening en een fantastische en vriendelijke keuken.

92. Heerlijk gegeten. Leuke bediening en we konden de kok in de gaten houden😉

93. Top! Alles supervers en aandacht voor details. Feestje!

94. We gingen weer voor het 6 gangen verrassingsmenu. Dat bevalt ons steeds uitstekend. Wat kan ik hier anders zeggen dan dat IIsbrandt er met zijn team weer een onwaarschijnlijk goede prestatie heeft geleverd. Van de amuse tot en met het dessert was het weer genieten. Dit restaurant staat kwalitatief op eenzame hoogte in de ruime regio. We eten regelmatig in goede gelegenheden, maar Lime is veruit het beste restaurant. Fantastisch!

95. Jeu de la Haye

Erg lekker en verrassend gegeten.

96. Helaas iets fout gegaan bij de reservering. Op de afgesproken tijd was er geen tafeltje beschikbaar. Was een tegenvaller, het werd opgelost door ons in het naast gelegen restaurant aan de bar te zetten waar we werden voorzien van een drankje en brood totdat er wel een tafeltje vrij was. Gekke start van de avond. Het eten en de service was geweldig en we hebben verder een uitstekende avond gehad. Wel jammer dat het dessert dat we hadden uitgekozen uitverkocht was. Kortom een prima avond met een twist.

97. Kouwenberg

Wederom heerlijk gegeten. Een heerlijk menu met bijpassende wijn die het gerecht naar een hoger niveau tilde. Heerlijk!!

98. Menno Smits

Creatieve kok. Fijne sfeer. Aanrader.

99. Vol verwachting gingen we eten bij Lime. Helaas blijft het bij deze ene keer.
    Jammer dat deze zaak vol staat met tafels en de harde muziek een gesprek bemoeilijkt. De gedimde verlichting lijkt leuk maar de menukaart moeten lezen met de zaklamp van de mobile is jammer. De gerechten zijn wisselend van smaak. De bediening is vooral druk met zichzelf. Als je 3 keer moet vragen om je drankje. Sorry Lime maar er is werk aan de winkel. Ik voelde mij geen gast bij jullie.

100. Harm Jansen

Was een topavond, leuke ontspannen ambiance en mooi vakmensen.

Volgende pagina